|
 |
|
Novosti na Pohorju 2025/2026 |
« Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » |
Avtor |
Sporočilo
|
lenko |
Objavljeno: Čet Apr 24, 2025 6:19 pm Naslov sporočila: Novosti na Pohorju 2025/2026 |
|
|
 Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34 Prispevkov: 3278
|
Na Pohorju že kar dogaja, četudi se je komaj dodobra zaključila smučarska sezona.
Torej, da začnemo odspodaj na vzhodni strani. Hotel Arena je nekako začel uporabljati nov prizidek. Z zunanje strani izgleda zadeva zaključena, nekaj malega še delajo po že obstoječem, starem delu. Se pa je okoli hotela pojavila ograja na tistem delu, kjer je včasih bil bazen... Ampak ograja, ki čisto zagrajuje tisti del od ostalega. Zraven tega, je še celoten podest nedokončan.
Pri enem izmed ponudnikov hrane, v bližini spodnje postaje Vzpenjače, ki je sicer že bivši ponudnik, se opravljajo dela. Čez zimo je bilo za opaziti, da ima nekdo privat parkirno mesto, zraven pa količki, ki označujejo bodoče gabarite gradbišča.
Odzgoraj nova karting proga, na novo pognojena proga, ki naj bi opomogla k lažji zatravitvi proge, ter klasična pohorsko-mariborska folklora na ZG. postaje Sleme: "Noben meni neo pravo, kaj jas lahko delam, razumeš?".
Malce zooma navzdol:
Za opaziti je zaključeno progo do sp. postaje Slemena.
Pri koči Luka je za opaziti, da je padla tista mogočna bukev. Deloma že pozimi, ko se trhel les razpadel, dokončno pa sedaj. Verjetno bo koča počasi prešla v rušenje.
Prav tako je za opaziti pripravljalna dela okoli Koče Koča, ki naj bi tudi bila porušena.
Malce dalje pa sem šel malce vohuniti po novem jezeru, kjer sem našel že veselo polomljene količke:
Geodetske označitve, karkoli že ta zadeva na sliki pomeni:
In pa obilico klopov, zato nekaj v zaraščen del nisem rinil. Bo na vrsti spet konec leta, če se vmes kaj že ne premakne.
Na Partizanki sem opazil, da je na še delujoči vlečnici nekoliko viseča zajla:
Na Arehu pa se dogaja dokončna rušitev stare brunarice pri Repu in pa Ski&bike bajte.
Če se še temu vsemu pridruži še investicija na Habakuku, bo letos kar dejavna gradbena sezona. Zraven kar opaznejšega dela na bike parku, se pridružujejo še investicije v gostinstvu. Sicer so res manjše investicije, ne tako udarne kot na primer nova zičnica, proga, novo jezero, ali pa nova zasneževalna linija, ampak vseeno pridejo prav pri razvoju turizma.
Razpis MGRT za sofinanciranje, od katerega je odvisna investicija na Habakuku je dostopen tukaj:
https://www.gov.si/zbirke/javne-objave/javni-razpis-za-izbor-sofinanciranja-investicij-v-sportno-infrastrukturo-v-letu-2025/
Na razpis se je potrebno prijaviti do jutri, odpirali bodo 5.5.25, rezultati bodo verjetno tam nekje septembra, razpis JHMB novembra, decembra pa se bo rovarilo.
@Gapi202 pa je v drugi temi že omenil investicijo na gondoli, kjer bi nabavili nove kolesne baterije na stebrih.
Ker se imam za realista, bi rekel, da bo počasi potrebno morda tam nekje v čisto zadnjem predalu pričeti pripravljati nov projekt nove gondole, ker se mi zdi, da še bo zdržala 10-15 let maksimalno, glede na ogromno obratovalnih ur, ki jih ima.
P.s.2. Lani je bilo izdano gradbeno dovoljenje za odstranitev vlečnice Bolfenk. Letos verjetno lahko pričakujemo odstranitev.
P.s.3 Sušlja se, da se je na hotelu Areh pričelo malce premikati. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
miki |
Objavljeno: Pet Apr 25, 2025 1:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25 Prispevkov: 3670 Kraj: Maribor
|
Hvala Lenko da nas tako vzorno obveščaš. Tudi sam sem se v ponedeljek potepal po Pohorju in pod njim.
Prizidek Arena:
Citiram: | Se pa je okoli hotela pojavila ograja na tistem delu, kjer je včasih bil bazen... Ampak ograja, ki čisto zagrajuje tisti del od ostalega. |
Tudi meni je padla v oči. Ali ima kdo idejo, kaj bi to naj bilo?
Apartmajsko hišo, ki je pozimi delno pogorela, so zasilno pokrili, resna obnovitvena dela pa se še niso začela:
Tudi glede obnove razglednika nič novega; glede na prispevek objavljen decembra lani naj bi se 'dela izvedla v drugi polovici' leta 2025:
Optični kabel (?) na priključku za zasneževanje pri izstopu Videca:
Pa še o novih kolesnih baterijah na Vzpenjači. Prvi link je objavil že gapi202, sicer pod drugo temo:
https://maribor24.si/lokalno/mariborski-mestni-svet-bo-odlocal-o-milijonski-investiciji-v-pohorsko-vzpenjaco/
Citiram: | Na prihajajoči seji Mestnega sveta Mestne občine Maribor bodo svetniki odločali o pomembni investiciji v krožno kabinsko žičnico na Pohorju. Marprom želi namreč že letošnje leto začeti zamenjavo vseh kolesnih baterij na devetnajstih stebrih Pohorske vzpenjače, vredno skoraj 1,3 milijona evrov. |
Če zapis pravilno razumem, bo torej Vzpenjača imela dva popolna kompleta kolesnih baterij in bodo ob remontu le-te enostavno zamenjali, drugo garnituro pa v vmesnem času poservisirali?
Citiram: | Kot izhaja iz dokumenta, bi v izogib vsakoletnemu ne obratovanju za več mesecev sedaj obstoječe baterije namesto servisiranja v celoti nadomestili z novimi, stare pa bi čez leto v miru pregledali in jih pripravili za menjavo ob naslednjem terminu pregledov baterij. »Z zamenjavo kolesnih baterij na KKŽ bi stanje obratovalnih ur ponastavili na začetno stanje nič. Prav tako bi z menjavo skrajšali čas ustavitve krožne kabinske žičnice ob naslednjih pregledih. S takšnim načinom bi dosegli, da KKŽ stoji cca. 14 do 21 dni v letu«. |
Občina je zadevo očitno že požegnala:
https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/maribor/maribor-potrjena-210-milijonski-proracun-za-letos-in-rekordni-217-milijonski-za-prihodnje-leto/743810
Citiram: | V nadaljevanju seje (...) je mestni svet podprl investicijsko dokumentacijo za obnovo mestne hiše Rotovž, menjavo kolesnih baterij na stebrih krožne kabinske žičnice na Pohorje, (...) | _________________ Sezona 2024/2025: 55 smučarskih dni = 7 x Kitzsteinhorn, 6 x Pohorje, Schladming, 5 x Meli, 3 x Obertauern, Tauplitzalm, 2 x Grosseck/Speiereck, Katschberg, 3 Kralji, Flachau, Riesneralm, Dachstein West, Kope, Golte, 1 x Fanningberg, Wurzeralm, Filzmoos, Rauris, Galsterberg, Zauchensee, Schmitten, Radstadt/Altenmarkt, Hochkönig. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
GreenIce |
Objavljeno: Pet Apr 25, 2025 8:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sposoja si smuči od bloškega smučarja

Pridružen/-a: Sob Mar 2024 11:02 Prispevkov: 109
|
V starih temah se je nekaj omenjalo zasneževanje na Videcu. Mogoče kdo ve, če glede tega teče kak postopek oz. se kaj ureja? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko |
Objavljeno: Čet Maj 01, 2025 11:21 am Naslov sporočila: |
|
|
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00 Prispevkov: 2897 Kraj: Ljubljana
|
miki je napisal/a: |
Pa še o novih kolesnih baterijah na Vzpenjači. Prvi link je objavil že gapi202, sicer pod drugo temo:
Če zapis pravilno razumem, bo torej Vzpenjača imela dva popolna kompleta kolesnih baterij in bodo ob remontu le-te enostavno zamenjali, drugo garnituro pa v vmesnem času poservisirali?
Citiram: | Kot izhaja iz dokumenta, bi v izogib vsakoletnemu ne obratovanju za več mesecev sedaj obstoječe baterije namesto servisiranja v celoti nadomestili z novimi, stare pa bi čez leto v miru pregledali in jih pripravili za menjavo ob naslednjem terminu pregledov baterij. »Z zamenjavo kolesnih baterij na KKŽ bi stanje obratovalnih ur ponastavili na začetno stanje nič. Prav tako bi z menjavo skrajšali čas ustavitve krožne kabinske žičnice ob naslednjih pregledih. S takšnim načinom bi dosegli, da KKŽ stoji cca. 14 do 21 dni v letu«. |
|
Očitno se niso domislili, da bi bilo dovolj kupiti recimo tretjino novih baterij. Zamenjaš tretjino. Potem v miru to zamenjano poservisiraš in zamenjaš naslednjo tretjino in tako naprej. Imajo delavci celo poletje dovolj dela z menjanjem in servisiranjem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
JurijB |
Objavljeno: Čet Maj 01, 2025 3:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Sre Mar 2016 17:15 Prispevkov: 1023
|
marko je napisal/a: |
Očitno se niso domislili, da bi bilo dovolj kupiti recimo tretjino novih baterij. Zamenjaš tretjino. Potem v miru to zamenjano poservisiraš in zamenjaš naslednjo tretjino in tako naprej. Imajo delavci celo poletje dovolj dela z menjanjem in servisiranjem. |
Glede na to, da največ časa vzame priprava na delo bi po tvoji logiki 3X opravljal servis, ki bi vsakič vzel recimo 10 dni obratovanja, namesto 1X 20 dni.
Rok je izmišljen!
Da ne omenjamo, da gre za "javni prevoz", ki naj bi deloval čim več časa celo leto, pa da je poleti glavnina prevozov za kolesarje,...
Ni to ena zajla, ki jo 1.4. ugasneš in potem do 1.11. ne zaganjaš, razen za servis. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
miki |
Objavljeno: Sob Maj 03, 2025 7:03 pm Naslov sporočila: Re: Novosti na Pohorju 2025/2026 |
|
|
 Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25 Prispevkov: 3670 Kraj: Maribor
|
lenko je napisal/a: | Na Arehu pa se dogaja dokončna rušitev stare brunarice pri Repu in pa Ski&bike bajte. |
Stanje danes:
Škarpniki pri zgornji postaji Ruške se še niso sami zložili po bregu okoli izstopa:
Me je pa presenetilo, da je obratovala vlečnica Areh z novimi 'hakli' (boljšega izraza trenutno ne najdem) za prevoz koles. Danes je menda prvi dan v poskusnem obratovanju. Zanimivo ... :
GreenIce je napisal/a: | V starih temah se je nekaj omenjalo zasneževanje na Videcu. Mogoče kdo ve, če glede tega teče kak postopek oz. se kaj ureja? |
Ne vem kakšni postopki bi morali teči? Zasneževanje na Videcu obstaja, in to kar dve liniji: ena po robu rdeče proge, druga po trasi vlečnice, s katere je možno z malo dobre volje zasneževat tudi črno progo. V ŠCP-jevih časih so Videc občasno dosneževali z max. 4 topovi, nikoli pa ga niso zasneževali 'na suho', torej če sploh ni bilo naravnega snega. Kot piše JurijB, so v dolgem obdobju ne-zasneževanja pod aftobusarji hidrante in elektro omarice na Videcu sicer uporabljali kot 'rezervne dele' za tiste proge ki jih (še) zasnežujejo, amak to se po moje da porihtat brez nekih postopkov. Je pa seveda osnovni pogoj za uporabno zasneževanje na Videcu (in Stolpu) izgradnja novega jezera, kjer se zadeve očitno začenjajo (prav počasi) premikati ... _________________ Sezona 2024/2025: 55 smučarskih dni = 7 x Kitzsteinhorn, 6 x Pohorje, Schladming, 5 x Meli, 3 x Obertauern, Tauplitzalm, 2 x Grosseck/Speiereck, Katschberg, 3 Kralji, Flachau, Riesneralm, Dachstein West, Kope, Golte, 1 x Fanningberg, Wurzeralm, Filzmoos, Rauris, Galsterberg, Zauchensee, Schmitten, Radstadt/Altenmarkt, Hochkönig. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Marvin |
Objavljeno: Ned Maj 04, 2025 11:04 am Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Okt 2006 12:28 Prispevkov: 389
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
fisko |
Objavljeno: Ned Maj 04, 2025 9:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Jan 2013 21:31 Prispevkov: 149
|
Članek iz Večera, iz katerega lahko razberemo nekaj novosti. Še v letošnji sezoni se obeta rušitev koče Koča, glede koče Luka pa še ni bilo sprejete končne odločitve. Prav tako je zanimiv del, kjer se omenja izgradnja nove kolesarske proge po Bolfenku (sklepam, da po progi Jonatan) do vmesne postaje KKŽ.
Citiram: |
Kako Mariborsko Pohorje postaja poletna športna destinacija
Igor SelanIgor Selan
04.05.2025 18:48
Od kolesarjenja in pohodništva do adrenalinskih spustov, ta konec tedna smo preverili, zakaj je Mariborsko Pohorje vedno bolj atraktivno za turiste iz vse Evrope.
Dober mesec dni po koncu smučarske sezone Mariborsko Pohorje z Arehom kaže novo, poletno podobo. Parkirišča pod vzpenjačo so bila minule praznične dni polna že zjutraj, avtomobilske registrske tablice pa od povsod, poleg domačih predvsem avstrijske, madžarske in hrvaške, pa tudi italijanske, češke, slovaške, nemške in še kakšne se je našlo.
Konkurenčna prednost hitro odprtje kolesarskih prog
V glavnem v Maribor trenutno prihajajo kolesarji, Pohorje se namreč v zadnjih letih razvija v enega večjih in pomembnejših kolesarskih centrov v regiji, njegova prednost je, da zaradi nizke nadmorske višine običajno bolj zgodaj kot konkurenčni centri prične poletno sezono. "Po dolgi zimi že komaj čakamo, da damo iz garaže kolesa, pri nas namreč kolesari vsa družina, torej tudi žena, hčerka in sin. Otroka sta še majhna, sedem in pet let, in zanju so tukajšnje proge res zelo primerne, da se varno priučita tega športa. Pohorje smo prvič odkrili lani in nam je bilo všeč takoj, tako da bomo sem zanesljivo še prihajali. Ne nazadnje je zelo dobra tudi gostinska ponudba," je povedal László iz Szegeda na Madžarskem.
Kolesarjem je na Pohorju trenutno na voljo kar deset progSašo Bizjak
S slednjim sta se strinjala tudi Hrvoje in Stanka, starejši par iz Zagreba. "Hrana v Mariboru je res dobra, cene so sicer kar visoke, a je ponudba odlična. Na Pohorje sva se prišla predvsem naužit svežega zraka in se umaknit iz hrupne hrvaške prestolnice. Tukaj sva prvič, če ne štejem šolskega izleta pred dobrega pol stoletja, in nama je všeč, le pohodne proge bi morale biti označene vsaj malo bolje, zdaj se zdi, da se brez težav znajdete samo domačini," je povedala Stanka.
"Obisk je res vsako leto večji, a res zadovoljni bomo šele, ko bomo te številke povečali vsaj še za petkrat"
Da imajo v Mariboru praktično stalno postojanko, pa je povedal Jürgen iz Lebringa pri Gradcu: "Maribor je skorajda naš domač teren, blizu smo, mesto in Pohorje dobro poznamo in sem z veseljem prihajamo. Proge so super urejene, vsako leto je kakšna nova, tudi vzdušje tu pri vas je vedno luštno."
Na Pohorju je trenutno mogoče kolesariti kar na desetih progah, na mariborskem delu so odprte Family line, Flowline, World cup, Fury trail, Red Foxs trail in Stream Line, za najmlajše pa sta na voljo še dva skills parka, med tema tudi popolnoma novi zahodno od spodnje postaje vzpenjače. Medtem lahko na Arehu kolesarji trenutno uporabljajo tri proge, America trail, Ruška flow in Ruška family. Da bi čim bolj zmanjšali gnečo pred gondolami - medtem ko gre v eno kar osem smučarjev, lahko ta namreč sprejme le do tri kolesarje - so še več kabin opremili s pregrinjali, gondola pa trenutno vozi tudi z največjo možno hitrostjo. Dodatno lahko ob vikendih kolesarji uporabljajo tudi nekatere vlečnice.
Kljub temu da se je sezona šele dobro začela, so padli tudi že rekordi. Če so do zdaj v enem dnevu našteli največ 390 kolesarjev, je nedavno ta številka poskočila kar na 600. V glavnem gosti prihajajo iz tujine, domači prispevajo le 30 odstotkov obiska. "Glede na to, da so zdaj odprti praktično že vsi bike centri v tujini, smo z obiskom zelo zadovoljni," razlaga vodja outdoor programov pri Marpromu Andrej Trobentar. Bolj strogo oceno poda direktor Ranko Šmigoc: "Obisk je res vsako leto večji, a res zadovoljni bomo šele, ko bomo te številke povečali vsaj še za petkrat, šele takrat bomo prišli na razmerje 40 odstotkov prihodkov pozimi, 60 odstotkov poleti. Definitivno smo na dobri poti, a za to, da bi se lahko hvalili z res uveljavljenim športno turističnim produktom, nas čaka še veliko dela, predvsem pa vlaganj. Na eni strani v infrastrukturo, na drugi pa predvsem v dogodke, saj lahko le ti na Pohorje pripeljejo še več ljudi."
Vodja outdoor programov pri Marpromu Andrej TrobentarSašo Bizjak
S trikolesniki po novi trasi
Obiskovalcem bike parka se letos obeta tudi kar nekaj novosti. V prenovi je proga Red line, na novo urejajo progo Bolfenk, ki jo bodo, če bodo dobili vsa dovoljenja, potegnili vse do vmesne postaje gondole. Novo progo za začetnike bodo uredili tudi na Arehu, kamor po lanski prvi sezoni želijo pritegniti še več kolesarjev, predvsem družin. Zato načrtujejo tudi ureditev panoramske proge in popestritev sicer smučarskih povezav z zemeljskimi objekti, prihodnje leto pa tudi vključitev sedežnice Pisker. Kot še pove Trobentar, je pri Marpromu za ture po Pohorju mogoče najeti tudi licenciranega kolesarskega vodnika.
Na Arehu se ob tem dogaja še nekaj novosti. Lisičkinega brloga in Ski&Bike Bajte, kot smo ju poznali, ni več. Do prihodnje zime bosta na njunem mestu ob progi Ruška zrasla nova, sodobna gostinska objekta, kljub temu pa si je tam še zmeraj mogoče izposoditi kolo ali se osvežiti s pijačo.
Po Bejbiki in Slemenu se lahko spustite z gorskimi trikolesniki, za katere so letos uredili novo, 1,4 kilometra dolgo utrjeno traso. Sašo Bizjak
A kolesarjenje in pohodništvo pač ni vse, kar lahko obiskovalci počnejo na Pohorju. Adrenalina željni in drugi avanturisti se lahko namreč od lani po Bejbiki in Slemenu spuščajo z gorskimi trikolesniki, za katere so letos uredili novo, 1,4 kilometra dolgo utrjeno traso. Še letos naj bi progo za trikolesnike uredili tudi na Cviklovi progi na Arehu. "Proga bo potem ostala aktivna tudi v zimski sezoni, ko se bo s trikolesniki mogoče voziti tudi po snegu. Veseli nas, da je tudi za to ponudbo vedno večje zanimanje," pove Trobentar.
Na Bejbiki bo kmalu mogoča še ena aktivnost, zorbing. V žogah premera tri metre se bo mogoče spustiti po kanalu ali pa na napihljivem, 20 x 30 metrov velikem igrišču z njimi igrati nogomet.
Odločitve o koči Luka še niso sprejeli
Kljub številnim aktivnostim in novostim pa se zdi, da bo Pohorje še večji zagon dobilo prihodnje leto. "Trenutno imamo namreč veliko dela z načrtovanim prenosom aktivnosti na Pohorju z Marproma na Šport Maribor, kar se bo predvidoma zgodilo jeseni. Vmes pripravljamo tudi strategije, da bo lahko Šport Maribor že takoj na začetku deloval pozitivno. Tako je že znano, da bomo kočo Koča v kratkem odstranili, novo restavracijo namreč želimo v zgornji postaji stare vzpenjače. Odločitve o koči Luka še nismo sprejeli, nihamo med njeno popolno odstranitvijo ali pa izgradnjo nove koče na istem mestu, ki pa bi bila bolj prilagojena kolesarjem. Novo funkcijo bo, po tem, ko bo letos obnovljen tudi razgledni stolp, dobila tudi vlečnica Stolp. Smo na pravi poti, a do zares pravega zadovoljstva bo treba še veliko vlaganj, predvsem pa povezovanja različnih deležnikov," še pove Šmigoc.
Na Arehu, ob progi Ruška, je trenutno veliko gradbišče, stari koči Ski&Bike Bajta ter Lisičkin rep so podrli, do prihodnje zimske sezone bosta na njunem mestu zrasla dva nova, sodobna gostinska objekta. Sašo Bizjak
Poleg kolesarjenja in pohodništva se je mogoče zabavati tudi s sankanjem.Sašo Bizjak
Enako velja tudi za Trikotno jaso. Kot je povedal Iztok Tomšič, se bodo namreč letos posvetili predvsem legalizaciji vseh objektov: "Z novim občinskim prostorskim načrtom je to namreč končno le mogoče. Ko bo to urejeno, se bomo posvetili tudi vsebinam, do takrat pa seveda gostinski del obratuje enako kot doslej, prav tako je obiskovalcem na voljo tudi poletno sankanje Pohor Jet." | _________________ Sezona 24/25 = 2 x Meli, 2 x Areh, 1 x Krvavec |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Marvin |
Objavljeno: Pon Maj 05, 2025 7:50 am Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Okt 2006 12:28 Prispevkov: 389
|
"na novo urejajo progo Bolfenk" - predvidevam, da gre za obnovo "Red line" proge z dodatkom - povezavo do srednje postaje.
Če bo šlo takole naprej, bo potrebna še ena gondola iz MB.  _________________ ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lenko |
Objavljeno: Pon Maj 05, 2025 10:38 am Naslov sporočila: |
|
|
 Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34 Prispevkov: 3278
|
Katera je pa Cviklova proga?
Če mislijo Cvirnovo, ki služi kot povezava na Partizanko, me malce znova zbega, če vedo kam točno bi šli. Naj bo poletni turizem komplementaren zimskemu, ne pa da onemogočajo zimskega zaradi poletnih aktivnosti, ki so bolj kot ne obiskane do konca maja, potem pa postane prevroče. Na Ruški pa itak lahko fašeš sončarico preden prideš do gor. S tem da se pa bodo s trikolesniki vozili pozimi po Cvirnovi progi, pa je samo znak, da se še ne zavedajo, da bodo s tem samo uničevali podlago. Zna se zgoditi, da bi lahko bila proga odprta s tanko snežno odejo, vendar zaradi razritosti ne bo mogoče.
Jaz vsekakor gledam ta poletni razvoj s kančkom skepticizma. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
miki |
Objavljeno: Pon Maj 05, 2025 1:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25 Prispevkov: 3670 Kraj: Maribor
|
Mogoče pa je Cviklova proga kje v bližini vlečnice Stolp ? A je Večerovcem res tako težko napisat en sam članek brez dveh napak?
Drugače pa se kar strinjam z Lenkovimi komentarji: ja, seveda podpiram razvoj letnega turizma na Pohorju, vsi vidimo da se samo od smučarije ne da več živet. Vidim tudi, kako polno je bilo na in pod Pohorjem te dni, pretežno po zaslugi kolesarjev. Ampak uničevanje smučarskih prog za vse sorte poletnih atrakcij pa zagotovo ni prava pot. Eno je, če kolesarska proga seka smučarsko progo recimo v Söldnu na 2200 metrih, kjer smučišče navadno odpirajo z vsaj pol metra snega na progah, ko ga zapirajo (po koledarju), pa je snega pogosto še meter ali več. Pa še tam je 90% trailov speljanih po gozdovih / travnikih izven smučišč. Na Pohorju pa se navadno smučamo 'po centimetrih', in tu moti vsaka potka, grbina, krtina ali šoder namesto trave. _________________ Sezona 2024/2025: 55 smučarskih dni = 7 x Kitzsteinhorn, 6 x Pohorje, Schladming, 5 x Meli, 3 x Obertauern, Tauplitzalm, 2 x Grosseck/Speiereck, Katschberg, 3 Kralji, Flachau, Riesneralm, Dachstein West, Kope, Golte, 1 x Fanningberg, Wurzeralm, Filzmoos, Rauris, Galsterberg, Zauchensee, Schmitten, Radstadt/Altenmarkt, Hochkönig. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
 |
|
Stran 1 od 1 |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|
|
|