Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Mariborsko Pohorje » Načrti na Pohorju, naše želje in predvidevanja

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Naslednja
 Načrti na Pohorju, naše želje in predvidevanja « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Sre Feb 27, 2019 12:43 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 2555


Sem mel spisan daljši odgovor, vmes pomotoma stisnil osveži na napačnem zavihku in odgovor lepo zbrisal :/.
No da povzamem rdečo nit kar sem esejsko spisal:
Vse karte temeljito preučiti, kar verjamem da jih, saj imajo namensko zaposlene ljudi za to... (odhod dopoldanskih smučarjev, na kakšen način, s kot, in ob kateri uri...) problem nastane, ker bi na tak način lahko smučar le ostal na Belleveju ali pa na vrhu Ruške, saj bi zaradi preteka smučarske vozovnice mu bilo onemogočeno se povzpeti na vrh smučišča z žičnico. V primeru obratovanja dolinske proge bi še to šlo, ampak to se že lahko itak koristi sedaj...
Cena topskipassa je primerljiva! Naredil sem analizo cen, ampak zdaj se mi res ne da še enkrat primerjati... Začetniki so že sedaj, nato pa itak pobegnejo v Italijo, na dopuste, nato pa itak zmanjka denarja za kakšno dnevno smučanje (preseravanje???)...

Kar se tiče investicij...
Sedlo- Sleme?
Da razširitev je že v planu, še od ŠCP časov, z gondolo bi se tudi to izvedlo.
Sem se razpisal glede zasneževalnega sistema, ker pač poznam mikroklimo, torej to progo nikakor ne zasneževati s fiksnimi topovi, še najmanj pa od vrha habakuka do spodnje postaje... Kakršna koli znamka mobilnih topov bo na Pohorju prisotna v prihodnosti, jo morajo postaviti na primerno gostoto, in ne poddimenzionirano, kot nekatere investicije...
In glede česa sem se še razpisal je o RACIONALIZACIJI pohorskih investicij, ne pa da se investira v nekaj, kar pač majo vsi drugi in sedaj moramo tudi mi to imeti, ker je Pohorje zelo specifičen hrib, ki se ga odgovorni lotevajo zelo nespecifično in jih sedaj to tepe, sedaj bo potrebno iz leta v leto vse pretekle investicije s strani Marproma optimizirati za Pohorje, kar pa bo stalo €€€, da se bo izkoristil maksimum obljubljenih zadev, ki jih še dolgo ne bodo dosegli. Z majhnimi spremembami bi se to rešilo, ni potrebno veliko, le izstopiti je potrebno z infrastrukturne avtoceste in iti na stransko cesto, pa čeprav je ta bolj zavita, je marsikdaj precej bolj racionalna in cenejša... Predvsem za Pohorske razmere, kjer jim očitno iz leta v leto primanjkuje njihove "pohorske iznajdljivosti"...

Morda pa se drugič ponovno lotim kakšnega eseja, ko ne bom imel nerodnih prstov...

No pa še ena na račun "podjebanja" nas "dežurnih kritikov" zasneževalnega sistema na Pohorju...
Tudi če ima slab kuhar same najbolj kvalitetne sestavine (kar jim sploh ne očitamo da nimajo kvalitetnih sestavin...), morajo te biti narejene v posebnem razmerju, in ga dober kuhar zlahka povozi s slabšimi in cenejšimi sestavinami... Včasih paše ananas na pizzo, včasih pa ti tudi kaviar v čokoladi ne bo koristil kaj veliko... Pa naj se še sliši tako lepo, izgleda lepo pa imate dobre izkušnje z vsakim posebej, torej kaviarjem in čokolado...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JurijB
PrispevekObjavljeno: Sre Feb 27, 2019 9:42 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Mar 2016 17:15
Prispevkov: 305


Bom moje ideje/pripombe napisal kar pri tebi.

kotulc je napisal/a:
Ker se sezona (glede na vreme) približuje koncu, par idej kaj bi bilo treba spremeniti/izbojšati na Pohorju

-pri dopoldanskih kartah omogočiti vožnjo z gondolo v dolino tudi po 13h (Razlog: da lahko smučarji še ostanejo na bregu in zapravijo za hrano in pijačo. Primer: tako je urejeno na Osojščici) Najmanj eno sezono je že tako bilo in ravno s tem argumentom - naj se ljudje zadržijo "na bregu" kaj pojejo in popijejo ali pa se magari samo sončijo. Mislim, da je sedanji večinski nakup poldnevnih (ker so pač cenejše od dnevnih) ravno razlog da se popoldan vse "sprazni". Če se pa prav spomnim pa mi je nekdo rekel, da to za gondolo še vedno velja - ne vem nisem preverjal - tehnično je to povsem lahko izvedljivo.

-bistveno poceniti družinske sezonske karte (npr. cena 1odr 1otr mora le malenkost presegat ceno za 1 odraslega; Razlog: če greš na smučanje z otrokom ponavadi smučaš manj kot bi smučal sam + otroci na snegu pomenijo nove smučarje/stranke za prihodnost. Primer: cene družinskih sezonskih za Koroško Topskipass) Se strinjam, da so karte predrage, ampak je.at ga, smučanje ni za reveže (ni moj citat ampak enega "pohorca"). da bi se pa s Topskipas ali pa bog ne daj Promoturjem primerjali - bodimo resni! - celotna Slovenija mogoče.

-uvedba družinskih paketov za vse vozovnice (dopoldanske, dnevne, nočne, ... Primer: tako imajo urejeno na Koralpah, kjer so vse urne vozovnice mogoče v obliki družinskih paketov)

-uvedba urnih vozovnic (Razlog: da se smučišče in koče ob 13h ne spraznijo in se ljudje bolj porazdelijo čez dan, Primer: 5urne karte za Roglo/Krvavec). Če imaš urne, nimaš poldnevnih.

Glede infrastrukture:
- progo Sedlo bi nujno morali bistveno razširiti in hkrati postaviti sodoben zasneževalni sistem (je le glavna proga, ki začne in konča sezono na MB delu) Turistična proga (tako se pravilno imenuje) ima dva problema - prehod čez cesto za "hotel Gradis" in kapelico v gozdičku na ovinku. Širitev je možna z večjimi posegi, vprašanje če je smiselna. Imamo pa alternativo (ki so jo "okupirali" s kolesarsko progo in jo dodatno zožali) imenovano Andrejeva proga od vrha pri KKŽ mimo Bolfenka in do Habakuka, samo zasnežit jo je treba in uporabljat!
- o novem zajetju, novih napravah, ... se je pa tako že dolgo govori


Pa še subjektivno mnenje: kot jih vreme letos zajebava so prav za prav še đeki s tem kar obratuje. Tudi roko na srce, nov zasneževalni sistem z manjšimi "popravki in odstopanji" deluje dobro.
Bolj me moti to, da ne zmorejo recimo pred glavnim datumom prodaje sezonskih kart povedat (napisati) kaj in kako, od kdaj do kdaj veljajo, kdaj bodo akcijska znižanja,...

Očitno bo letos zaključek pri Mitji prej kot običajno.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Sre Feb 27, 2019 11:05 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 2555


Roko na srce, ga gladko mimo pihaš s svojim subjektivnim mnenje gospod nadzorni, in tudi zato se vidi zakaj človek iz nadzornih krogov ni primeren za vodjo smučišča, pa še joči naprej kolikor želiš. Sistem deluje dobro? Tega s tabo očitno ni za debatirati, ker vidim da gladko nimaš pojma, sploh o tehničnem delu, za imena prog in zakonska določila očitno si dober...

Kako bi pa preko proge pod slemenom dostopal do spodnje postaje Slemena? Najboljše kar da križaš preko habakuka ne? Okupirali pa je niso, vzeli so morda meter širine, še vedno lahko proga normalno obratuje in nehaj biti pameten kjer ni potrebno.
Podvoz je dimenzioniran tako, da se proga lahko razširi v desno, gledano navzdol (očitno tudi maš probleme s smermi, ponavadi se smuča navzdol, in ne navzgor).
Glede na nizko vlažnost in dejansko pobiranje snega pa bo Cojzarica še odprta kar nekaj časa.

Zdaj pa ponovno pričakujem tvoje pohvale v tujem jeziku in ploskanje... Saj druga ni za pričakovati gospod samooklicani vodja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JurijB
PrispevekObjavljeno: Sre Feb 27, 2019 11:18 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Mar 2016 17:15
Prispevkov: 305


Bom ti odgovoril ker vidim da imaš travme zaradi mene:
- Andrejeva ima povezavo na Turistično malo nad kočo Planika in še eno na skrajni vrh Habakuka tik pod Planiko, poleg one levo dol;
- o širitvi podvoza/nadvoza se nisem izrekal;
- v petek ne bo več nizke vlažnosti - tako kaže, si pa želim še eno pošteno pošiljko snega, če bo narava dala.

Na vse ostalo ne mislim odgovarjat, ker vidim da znaš name samo še z osebnimi žalitvami in diskreditacijami. Me spominjaš na enega bivšega so-sodelavca.

PS: katero delovno mesto zasedaš pri Marpromu? O tem se namreč še vedno nisi izrekel ko sem te vprašal.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
fischerpro3
PrispevekObjavljeno: Sre Feb 27, 2019 11:28 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča v kavbojkah
Smuča v kavbojkah

Pridružen/-a: Sre Jan 2006 11:32
Prispevkov: 1755
Kraj: sun city

Ne nehat....samo po kokice pa pir letim...takoj bom nazaj
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Sre Feb 27, 2019 11:49 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 2555


JurijB je napisal/a:
Bom ti odgovoril ker vidim da imaš travme zaradi mene:
- Andrejeva ima povezavo na Turistično malo nad kočo Planika in še eno na skrajni vrh Habakuka tik pod Planiko, poleg one levo dol;
- o širitvi podvoza/nadvoza se nisem izrekal;
- v petek ne bo več nizke vlažnosti - tako kaže, si pa želim še eno pošteno pošiljko snega, če bo narava dala.

Na vse ostalo ne mislim odgovarjat, ker vidim da znaš name samo še z osebnimi žalitvami in diskreditacijami. Me spominjaš na enega bivšega so-sodelavca.

PS: katero delovno mesto zasedaš pri Marpromu? O tem se namreč še vedno nisi izrekel ko sem te vprašal.


Seveda, če pa govoriš stvari, ki niso res! Kot v temi Kanin, kjer si bil pameten glede investiranja v Ljudski vrt, pa sem se zadržal, zdaj pa pametuješ dalje o stvareh, o katerih nimaš blage veze. Očitno ti le gre poimenovanje prog, postavitev mrež, pa kaj morajo nadzorniki početi, seveda, tvoj foh na Pohorju...
Nadvoz je že razširjen oz. že izveden tako da se lahko proga razširi, čaka le na izvedbo nasutja za njim, kjer res manjka par tisoč m3 zemlje.
Daj ne se hecat, "Andrejeva" proga oz. proga pod Slemenom, je potrebno iti par metrov v hrib... Ful dobro za začetnike, pa ostale pametnjakoviče, me prav zanima koliko strani bi bilo napisano na forumu zaradi tega ker bi proga šla v breg! Da se priključiš na progo pred Planiko v tistem ozkem gozdnem prehodu nisi naredil nič kaj pametnega, prideš hitro nazaj v ozko grlo...

V petek res več ne bo tako nizke vlažnosti, bo še vedno dokaj nizka (megle ne bo), ampak bodo tudi temperature nižje, čaka se na jutranji beton, njam njam...

Na Marpromu pa nisem zaposlen, glede na sestavo vsaj dela kolektiva pa niti nimam ambicij delovati tam, pa da bi mi nekompetentni ljudje (nekateri delavci, smučarji in ostala splošna javnost ki sploh ne smuča...) gledali pod prste, ne hvala...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kotulc
PrispevekObjavljeno: Sre Feb 27, 2019 10:11 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Ned Okt 2006 13:46
Prispevkov: 708


Te osebne stvari urejajta preko ZS, dejstvo pa je, da se je vedno treba učiti od boljših/sposobnejših. Zato za vse svoje predloge navajam primere iz Avstrije, kjer so nedvomo uspešnejši v zimskem turizmu od nas.

Glede vožnje v dolino z dopoldansko karto
Nikjer v ceniku ne piše, da karta velja za vožnjo v dolino po 13h in tako te lahko v dolino ne spustijo in tega ne želim preizkušati in doplačevati. V ceniku bi moralo biti jasno označeno, da lahko vožnjo v dolino opraviš do zaključka dneva.
(Primer: https://www.gerlitzen.com/en/prices/day-ticket/)
Smučišču lahko to le koristi, ne vem kako bi lahko škodilo, če se kdo pelje kasneje v dolino z gondolo ?!?

Glede cene sezonskih družinskih vozovnic:
2 odrasla 2 otroka
Pohorje: cena posamezno:1500€ cena v kompletu: 1350€ popust 150€ oz. 10%
Topskipass: cena posamezno: 1836€ cena v kompletu:1243€ popust 593€ oz. 32%

Torej Pohorje nudi pri nakupu kompleta 2+2 10% popust glede na redne cene, Topskipass pa 32% popust !!! In pazi to cena za 2otroka in 2odrasla je na Pohorju VIŠJA od cene za isto kombinacijo Topskipass, pa vemo, da je razmerje kaj karta vključuje nekje 20km prog proti 900km. Osebno poznam dosti družin, ki so ravno iz tega razloga raje nabavili Topskipass (1 tedensko smučanje in je že pokrito) in ne pohorske sezonske (in denar gre lepo v tujino).

Glede proge ob sedežnici Sleme
To sezono je bila konstantno preobremenjena in to je edina proga na Pohorju, ki je res konkretno preobremenjena. Prav hudo mi je gledati začetnike, ki se mučijo čez tiste kupe in verjetno se ne počutijo prijetno, ko jih ostali prihitevamo na centimetre kot neke kamikaze (ampak drugače žal ne gre). Zato bi bila nujna takojšna razširitev te proge, po mojem mnenju bi to morali imeti absolutno prioriteto, saj tudi ko je sedežnica Sleme na pol prazna, je proga polna kot avtobusna postaja kje v kakšnem velemestu.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Ki9
PrispevekObjavljeno: Sre Feb 27, 2019 10:59 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Dec 2012 22:52
Prispevkov: 342


kotulc je napisal/a:
Te osebne stvari urejajta preko ZS, dejstvo pa je, da se je vedno treba učiti od boljših/sposobnejših. Zato za vse svoje predloge navajam primere iz Avstrije, kjer so nedvomo uspešnejši v zimskem turizmu od nas.

Glede vožnje v dolino z dopoldansko karto
Nikjer v ceniku ne piše, da karta velja za vožnjo v dolino po 13h in tako te lahko v dolino ne spustijo in tega ne želim preizkušati in doplačevati. V ceniku bi moralo biti jasno označeno, da lahko vožnjo v dolino opraviš do zaključka dneva.
(Primer: https://www.gerlitzen.com/en/prices/day-ticket/)
Smučišču lahko to le koristi, ne vem kako bi lahko škodilo, če se kdo pelje kasneje v dolino z gondolo ?!?

Glede cene sezonskih družinskih vozovnic:
2 odrasla 2 otroka
Pohorje: cena posamezno:1500€ cena v kompletu: 1350€ popust 150€ oz. 10%
Topskipass: cena posamezno: 1836€ cena v kompletu:1243€ popust 593€ oz. 32%

Torej Pohorje nudi pri nakupu kompleta 2+2 10% popust glede na redne cene, Topskipass pa 32% popust !!! In pazi to cena za 2otroka in 2odrasla je na Pohorju VIŠJA od cene za isto kombinacijo Topskipass, pa vemo, da je razmerje kaj karta vključuje nekje 20km prog proti 900km. Osebno poznam dosti družin, ki so ravno iz tega razloga raje nabavili Topskipass (1 tedensko smučanje in je že pokrito) in ne pohorske sezonske (in denar gre lepo v tujino).


Sej ne da me te vaše štajerske fore interesirajo, ampak po katerem izračunu pa si do tega prišel? Šestdnevna v Nassfledu za odrasle je 245, otroška 123. Ko vržeš skupaj: 740€ Pretiravat pa tudi ne...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kotulc
PrispevekObjavljeno: Sre Feb 27, 2019 11:18 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Ned Okt 2006 13:46
Prispevkov: 708


KI9 se globoko opravičujem, da bomo natančni: eno tedensko smučanje in eno vikend smučanje pa imaš pokrito, oziroma ti še ostane za par

npr. Katschberg
7 dni 2odrasla 2 otroka stane 814€
3 dni 2 odrasla 2 otroka stane 420€
Skupaj 1234€ , cena za sezonsko Topskipass (2E+2K) v predprodaji je 1.183€

Ki9, ni pa to bistvo mojega posta, bistvo je to, da je družinska sezonska karta na Pohorju DRAŽJA od Topskipass, to pa se verjetno strinjaš, da je neprimerno, glede na razliko v ponudbi.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Ki9
PrispevekObjavljeno: Sre Feb 27, 2019 11:38 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Dec 2012 22:52
Prispevkov: 342


kotulc je napisal/a:
KI9 se globoko opravičujem, da bomo natančni: eno tedensko smučanje in eno vikend smučanje pa imaš pokrito, oziroma ti še ostane za par

npr. Katschberg
7 dni 2odrasla 2 otroka stane 814€
3 dni 2 odrasla 2 otroka stane 420€
Skupaj 1234€ , cena za sezonsko Topskipass (2E+2K) v predprodaji je 1.183€

Ki9, ni pa to bistvo mojega posta, bistvo je to, da je družinska sezonska karta na Pohorju DRAŽJA od Topskipass, to pa se verjetno strinjaš, da je neprimerno, glede na razliko v ponudbi.


Kot prvo, še enkrat me zadeve glede Pohorja ne zanimajo.
Meni je bila tole malo močna, zato sem poiskal za Nassfeld ter izračunal. Je pa popolnoma brezveze primerjat Koroško karto s Pohorjem ali pa tudi če bi imeli karto, ki bi vključevala vsa SLO smučišča. To je kot bi rekel da sta Kia in Audi primerljiva avtomobila...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Sre Feb 27, 2019 11:46 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 2555


Kotulc, le nekatere kombinacije sezonskih so na Pohorju dražje kot pri severnjakih... No če imaš več kot 3 otroke, je pa itak tretji za 1€, le zmeniti se morejo kateri od njih bo plačal 1€ za sezonsko

Prevoz z gondolo pa da se ne ponavljam v celoti pa se mi zdi nesmiselen, le za zamudnike z busom iz Areha da jim je omogočena vožnja navzdol, za razne gostilničarje, pa je itak ta opcija le dobra le za smučarje ki se ustavijo na vrhu Ruške in na Bellevue-ju... Spodnja postaja Bellevue-ja je itak že prenizko, ker nimaš kako priti do gondole po iztečenem času karte... Seveda v primeru da ne obratuje proga v dolino.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Čet Mar 14, 2019 8:19 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 2555


PS: Da ne bo nepotrebnih nerazumevanj med forumaši: zmogljivost sistema ni enako zmogljivosti topova, kot si marsikdo intrepetira. (!)



Evo znova težim, pa da ne bo rekel da komu slučajno pljuvam čez najljubšo znamko snežnih topov, bom naprej samo poslal link do te teme, kjer sem leta 2016 komentiral:
http://www.smucisca.net/forum/viewtopic.php?t=515
Citiram:

Vir: Alpinforum
Nemško pretiravanje z zasneževanjem, ali nuja sodobnega časa?


In ja, takšen sistem mi je prav všeč, pa če stojijo gor modrijani, beljaki ali pa rumenjaki, ali pa prastari zelenkoti. Le da so skrbno načrtovani, da jim ne odpihne pol snega v gozd, s primerno gostoto in dovolj veliko zmogljivostjo zasneževanja, pa ne da bo kakšna stran slučajno pol časa v neobratovanju, v drugi polovici časa pa ne bo še mogla obratovati druga stran. Ta slika je dokaz kako se načrtuje sistem na nizkih višinah, za slabe pogoje.
Kdor pa bo trdil da so letos bili slabi pogoji, pa se mu bom potrudil, in lepo pripopal sliko statistike letošnjega Mariborskega vremena, ker dejansko da so lahko zasneževali več kot 250 ur, sploh ni tako slabo! Pa ne pozabiti, temperatura ni vse .
No še ena na načrtovanje sistema za nizke nadmorske višine:

Slika sneta s: https://www.summittravel.nl/blog/nieuwe-dalafdaling-zell-am-ziller-leidt-direct-de-kroeg-in/

In ja, ponovno zanimivo da se upravljalci niso odločili za fancy šmensi topove in dali na stebre prastaro tehnologijo... So pa zato postavili v primerni gostoti, da lahko zasnežijo progo na 578m v najkrajšem času. Ne vem zakaj se niso najprej pozanimali na tem forumu kaj postaviti, ali pa na kakšnem hribu, katerega trenutna tema nosi njegovo ime, bi že vedeli kaj postaviti... Ali pač? Aja, pa odspodaj ni za opaziti kakšnega hladilnega stolpa... Zanimivo da jim sploh kaj ven leti s teh starih topov...

Pa še enkrat, sistem ki je bil postavljen na Winterbergu mi je povsem všeč ne glede na znamko in edini primeren za nižje nadmorske višine predvsem v trenutnem trendu vremena. No razen kontejnerjev, ki so jih pripeljali letos... Pa vseeno ni za opaziti da kdaj kakšni topovi ne bi obratovali zaradi vetra, ker so očitno naštudirali veter, pa tudi kakšnih nezasneženih lukenj ni za opaziti... Pohvale načrtovalcu sistema, naj še pride kaj do nas pogledati...

Me pa odkrito skrbi zaradi izgradnje novega jezera. Precej sem prepričan da so jim vrli Italjani podali novo lokacijo, tako da več ne bo možno zasneževati Slemena na prosti pad, zraven vtaknili hladilne stolpe in črpalke (€€€ za energijo, ki je itak ni na Pohorju), zraven pa še bodo vtaknili svojo avtomatiko, in avtomatsko zaprli hrib za svojo znamko, ker ne spuščajo drugih v svoj protokol, oz. vsaj pravijo da jih, ampak realizacija povsem druga... Tako pa takoj dobili svoj monopol in začeli izčrpavati hrib, kjer je že itak hudo premalo denarja.

Aja pa če želite moje mnenje? Pa naj se še sliši kot ne vem kakšna reklama, mi je povsem vseeno...
Najraje bi videl pod stebri postavljenega kaj Belega novega, predvsem na podatke, ki si jih lastim iz zasneževalnih kapacitet topov (osebni arhiv) na Pohorju vseh znamk in glede na videno iz testa v Lechu (ledenkotova objava v namenski temi), pa da bi le obe strani malce požrli (Marprom vs Ledenko), naredili dober konsenz z obeh strani in si segli v roko... Sanjam...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Čet Mar 14, 2019 10:31 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 2674
Kraj: Maribor

Da nadaljujem temo ki smo jo začeli pod naslovom Mokrine 2018/2019:

lenko je napisal/a:
@Miki in @offtopic;
Tudi Ferrari te pripelje iz Maribora do Nassfelda, morda je nekomu v Nemčiji čisto koristen, nekomu ki bi pa moral šparati in iti v razumne investicije in iskati kaj bolj uporabnega, pa verjetno ne, se strinjaš? Me pa žalosti da ali očitno sam ne zadenem rdeče niti, ali pa je ne razumeš... No kakorkoli...


ledenko je napisal/a:
@Miki,

Po tvojemu poklicu sodeč bi od tebe pričakoval razumsko in teoretično podprto kritiko, ne pa tovrstnega sarkazma z kančkom črednega nagona "po babje".


Kar nekaj časa sem si pustil, preden sem se spravil pisat ta odgovor, danes pa sem ravno prav pri volji da napišem nekaj v odgovor. Zanimivo da sta se oba 'prizadeta' takoj oglasila. Najprej lenkotu: glej, tako kot si napisal tokrat se mi zdi da te razumem, da hočeš povedati da so topovi TA sicer kvalitetni, ampak za Pohorje predragi (primerjava s Ferrarijem). Ledenkotu pa za začetek: ravno v mojem poklicu sem se naučil preživeti z dobro mero sarkazma in cinizma.

Zdaj pa k stvari: odkar so se predlani pod Pohorjem pojavili prvi topovi rumene barve, se mi zdi da nekateri tukaj na forumu vodijo pravo propagandno vojno proti njim. Prebrskal sem kar nekaj strani foruma in zbral nekaj tipičnih komentarjev na račun TA:
Citiram:

- kinder jajčka
- rumenega velikana, ki samo veliko laja, stori pa bolj malo
- Tipični nakup laikov
- TR-8 kafe mlinček napram ostalim topom
- pločevink, ki so pol zmogljive kot kakšni drugi topovi.
- Lepo pa zgledajo, to pa je vse
- ki vas ti izdelki fascinirajo, tako kot po izgledu, kot marsičem drugem, vas tudi prepričajo z lažnim marketingom
- pločevinki od TA pod imenom TR-8
- Ljudje pač preveč dajo na izgled
- Ostale firme so razvijale topove, oni pa design in marketing

In po vsem napisanem sem jaz tisti ki je sarkastičen ? Res mi je načeloma vseeno kakšne barve je mačka, samo da lovi miši. Pardon: kakšne barve je top, samo da dela dober sneg. Lahko me prepričujeta, da je bil razpis sumljivo pripravljen - kar je verjetno tudi bil. Verjamem, da bi bil letos Stadion vsaj enako dobro zasnežen, če bi namesto 'rumenjakov' kupili ustrezno število novih Sherp. In tudi meni se dlake postavljajo pokonci ko vodilni aftobusar trobi naokrog da smo letos smučali v dolino do začetka marca zgolj in samo zato ker je on nabavil nove topove - če bi pustili na stadionu dvajset Lenkov ki jih je Rataj pred 15 leti kupil pri svoji ženi , sezona ne bi bila nič krajša.

Ne bo me pa nihče prepričal, da cel kup uglednih (in manj uglednih) smučišč po Alpah že leta kupuje Technoalpine samo zaradi lepega dizajna in dobrega marketinga. Lahko me celo prepričate da je na italijanske finte padel en Majhenič, ne morem pa verjeti da se direktorji, vodje smučišč in vodje zasneževanja Kronplazta ali Schladminga obnašajo
Citiram:
po babje
in kupujejo Technoalpine samo zaradi lepe barve. Ja, morda je to res čredni nagon, ampak prepričan sem da je top, ki je dober za ledenike nad Söldnom, široke proge na Kronplatzu, poligon v Podkorenu, gričevje v Winterbegu na Lenkovi sliki ali sosede na Sljemenu, primeren tudi za 'naš breg'. In sploh si ne želim da bi, kot je nekje zapisal lenko, na Pohorju 'izstopili z infrastrukturne avtoceste in šli na stransko cesto'. Glede infrastrukture smo itak že zdavnaj na makadamski cesti, če samo pogledamo stanje vlečnic na Arehu, z nekaj kratkimi odseki solidnega asfalta (Vzpenjača, pogojno Pisker in novo zasneževanje na Stadionu). Če sem se v svojem poklicu, ki ga omenja ledenko, kaj naučil, je to da se moraš primerjati z najboljšimi, tudi če jih ne dosežeš povsem (kar jih verjetno itak ne boš), si lahko še vedno vsaj (nad)povprečen. Zato bi želel da se pri zasneževanju primerjamo s Hauser Kaiblingom, Planaiem, Kronplatzom, Söldnom, ne pa z Ankoglom, Tromejo ali Peco.

PS: res je, kar sem napisal na začetku: načeloma je vseeno kakšne barve je mačka. V praksi pa imamo ljudje radi muce ki so tudi lepe, drugače ne bi obstajalo sto in kajjazvem koliko pasem mačk . In tako je tudi pri topovih: zagotovo sneg ne bo nič boljši če se na ohišje podpiše en Pinafarina, kot se je podpisal na novega Demaclenkota. Ampak: če na povprečnem doupstu v Dolomitih presmučam 30 km na dan, in na vsakih 200 m stoji top, se v enem tednu mimo topa peljem okroglo 1000 krat. Ob tem pa mi ni več vseeno, ali je 'piksna' tudi privlačna na pogled ali pa gre za grobijana tipa Wintertechnik (ali celo starega, trikrat prebarvanega Hedcota).

Za konec pa se kar strinjam z Lenkotom:
Citiram:
pa da bi le obe strani malce požrli (Marprom vs Ledenko), naredili dober konsenz z obeh strani in si segli v roko... Sanjam...

Res je, samo da bo na Pohorju čim več topov, vode in predvsem snega. Saj so vsi lepi, delajo dober sneg in čisto dobro pašejo skupaj, zato v znamenje sprave tale fotka:

_________________
Sezona 2018/19: 26 dni =7x Peca, 3x Mölltal, Osojščica, 2x Sillian, 1.5 x Hochstein, 1x Turrach, Mokrine, Katschberg, Klippitz, Heiligenblut, Obertilliach, Kals/Matrei, Pohorje, BKK, 0.5x Zettersfeld.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Pet Mar 15, 2019 4:30 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 2555


Problemi so naslednji, saj že v osnovi vemo da je vse skupaj postavljeno tako da se izvede "najemnina" sistema, in TA je skoraj edini, ki ima toliko stvari na zalogi, da se mu nič ne pozna, če mu zmanjka par topov v skladišču, pa par m cevi. Kakšni manjši proizvajalci pa naj naredijo kaj, prosijo za najem materiala pri dobaviteljih?
No, tukaj je še naslednje, iz uradne ponudbe je do podpisa pogodbe TA podražil svojo pogodbo za gladkih 100.000€, kar znese pri pogodbi težki 1.600.000€, sicer le 6,25%, ampak za teh 100.000€ je pokritih kar nekaj stroškov zasneževanja, ali pa dodatnih topov, brez te podražitve bi morda prišel na vrsto kak drug ponudnik naprimer Demac-Lenko.
Ostala smučišča, ki jih navajamo, gradijo celotne sisteme zasneževanja, ki dejansko prinašajo firmi denar, Mariborsko Pohorje je za TA zelo majhna riba in jim je gladko vseeno kar našemu hribu dejansko ugaja... Pri določenih smučiščih so le-ta takšne velikosti, da bi postavljanje mobilnih topov bilo najcenejše s helikopterjem, vsako leto plačevati za eno ogromno skladišče, pač nanese več denarja, kot pa da če postaviš top že v osnovi na steber. Tukaj je že prva razlika zakaj postavljajo nekateri toliko topov na stebre, pa tudi na takšna mesta, kjer jim je gladko vseeno, če jim piha z desne, leve ali gor ali dol, ker itak imajo dovolj prostora okoli sebe. Zaradi tega še tudi na vseh večjih smučiščih ne vidiš toliko topov na stebrih na ožjih progah, primerljive širine kot je stadion. Z vsemi primerljivimi večjimi znamkami, je TA res nekoliko nadpovprečen izven mejnega režima, ampak gledano glede na učinkovitost topov, pa so vsi tu-tu nekje (kar se tiče m3/kWh). Kakovost snega pa je več ali manj subjektivna stvar, no "pocna" pa res ni potrebno izdelovati med časom obratovanja, ampak fizika je načeloma za vse ista, vsi imajo vodo, in na koncu ustvarijo podobne maline, razlika je le v debelini srajčke, ki nato poči, in ta določuje "kvaliteto" oz. vsebnost vlage, zraka in ledu v snegu. Tako nekomu paše trd sneg z dobro odzivnostjo, nekateri pa pač raje vijugajo po putrčku, vsakemu svoje. Tako je tudi izgled topa precej subjektivna stvar in na koncu po mojem zadnja odločilna stvar pri nakupu le tega. Je pa res ja, da smučarju se je lepše peljati mimo lepote, kot pa naprimer ameriških visokotlačnih topov, ampak nenazadnje, je to odločilen faktor pri odločanju tega, kam boš šel smučati?

No omenil sem še v drugi temi, da se je izkazalo da je nov sistem požrešno drag, kot že v osnovi, kot tudi v ceni obratovanja. Ko sem omenil delovanje hladilnikov, da so farsa pa le to o njih:
Topovi so resda precej tiho, ampak ko se pa zažene odspodaj hladilnik pri jezeru pa je enako kot da bi vzletalo na jezeru letalo... Verjamem da imajo bližnji stanovalci zaradi tega nekaj težav, no edino v mesto se več ne sliši celotnega sistema kot nekoč.
Za mejne pogoje hladilniki sploh ne delujejo dobro, v režimu obratovanja tam do nekje -5°VT (vlažne temperature), shladijo zelo malo in se na koncu sploh ne pozna, tako je najbolje precej prej vžgati kompresorje in prezračevati jezero, ki se izkaže v teh temperaturah za precej bolj primerno, ampak ja, če že silijo z glavo skozi zid... No nato pa pri nižjih temperaturah se že res pokaže večja učinkovitost hladilnega stolpa, če še je sploh tako topla voda. Ampak tu pride do drugega problema, ko pride do tako nizkih temperatur, pa je itak v Mariboru že nekaj časa mraz, in voda že itak shlajena tako daleč, da je še hladilnik le "češnja" na torto, in je dejansko znova neučinkovit.
Pokuri precej energije, ki je na Pohorju ni, pa je že itak jasno...

Problem Pohorja pa je še ta, opazovanje in nerganje smučarjev. V tujini ne vem če bo kdo "jamral" da določeno progo odprejo v namesto treh dneh, naprimer v tednu ali pa 10 dneh zasneževanja, pogoji čisto drugi, lahko na hitro zasnežijo če imajo pogoje. Kaj pa bi se na Pohorju zgodilo če bi si vzeli čas, kot na večjih smučiščih z manjšimi gostotami topov? Najprej bi ta forum pregorel, potem bi večer nehal poročati o čemerkoli drugem, kot pa o smučišču, pa vsak Mariborčan, tudi če ne smuča bi govoril o nesposobnosti Marproma... Nato pa so še itak tukaj kratke ohladitve, za kaj rabiš primerno gostoto topov, da zasnežiš kar se da hitro...
Zato pa tudi tako nergam ker;
-Pohorje potrebuje hitro zasnežene proge, za kar je potrebna dovolj velika gostota topov, česar sedaj niso uspeli realizirati z novim sistemom.
-Pohorje potrebuje kar se da veliko učinkovitost sistema (m3/kWh), kot tudi čim nižjo priključno moč sistema, zaradi problemov z dobavo elektrike. Glede učinkovitosti glede na članek v večeru nisem ravno prepričan, me pa bi prav zanimal test učinkovitosti novih topov v mejnih pogojih...
-Pohorje potrebuje sistem, ki bi delal ne glede na hitrost vetra, saj je ponavadi ko se dovolj shladi, precej vetrovno, in takrat lahko celo pol topov ne obratuje, če se ne morejo premakniti na ugodnejša mesta, ali pa jim učinkovitost precej pade.
-Pohorje potrebuje čim cenejši sistem, zaradi problematike z denarjem, ki ga itak ni dovolj, še za druge precej potrebne investicije.
Vse skupaj pa je TA obrnil v svojo stran, zato sem jim še lani, ko so pripeljali prve topove še imel nekako skrito upanje, letos po videnem pa žal vsaj nad to investicije na Pohorju nimam upanja, da bi ji lahko rekel uspešna investicija, glede na vložen denar. Dejstvo pa je, da je TA zmagal samo zaradi "podarjenega" hladilnika, zato je tudi zmagala dražja ponudba, ampak tudi če revežu podariš avto, ga bo mogel nekako registrirati, vzdrževati pa tankat... Pa mu bo uspelo? (sedaj je primerljivo s stroški novega sistema, kot omenja direktor) Prav zaradi tega mi gre v nos vse skupaj, pa stresam jezo levo in desno na kogarkoli, ki mi pride pred pot... Pa tega, da so predstavniki TA bili na hribu, ali vsaj v stiku z njim več kot pa zasneževalci mi gre zelo v nos, zraven na bližnji progi pa je top konkurence nekaj dni deloval z zaskočenim ventilom, kar je garancijska napaka, proizvajalec pa ni vedel nič...

No Pohorje pa še mora, prej kot v nov sistem vložiti v ureditev prog, da bi lahko bile zasnežene kar se da hitro... Dober primer je sedaj habakuk kjer, če pogledamo na hrib, vidimo da je na desni strani proge VEEELIKO snega, ki je tam zaradi visenja proge, če bi to izravnali, bi bilo za zasnežitev te proge potrebnega manj časa, pa tudi manj energije, manj topov, kar se na dolgi rok ZEEEELO obrestuje... Pa tudi zaradi tega širše proge ne vem če bi se kdo branil. To pa že itak omenjam nekaj časa... Pa tudi ideje o ureditvi Piskra, da ne bodo najprej mogli zasneževati prelomnici s štirimi topovi, nato pa še cel teden progo z parimi topovi... Pa so zaradi mene tudi lahko tam steberne izvedbe, ampak naj raje prej par let študirajo smer vetra, da ne bo znova vse stalo, ker bo preveč pihalo... Pa seveda, PRIMERNA gostota.


Pa brez zamere Miki, upam da se razumeva.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Poznavalc
PrispevekObjavljeno: Ned Mar 17, 2019 4:10 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča s sulicami
Smuča s sulicami

Pridružen/-a: Ned Mar 2019 16:02
Prispevkov: 1


Mislim, da slika še najboljše opiše dejansko in realno zmožnost zasneževanja in plod domačega znanja (4 beli za enega rumenega)

miki je napisal/a:
Da nadaljujem temo ki smo jo začeli pod naslovom Mokrine 2018/2019:

lenko je napisal/a:
@Miki in @offtopic;
Tudi Ferrari te pripelje iz Maribora do Nassfelda, morda je nekomu v Nemčiji čisto koristen, nekomu ki bi pa moral šparati in iti v razumne investicije in iskati kaj bolj uporabnega, pa verjetno ne, se strinjaš? Me pa žalosti da ali očitno sam ne zadenem rdeče niti, ali pa je ne razumeš... No kakorkoli...


ledenko je napisal/a:
@Miki,

Po tvojemu poklicu sodeč bi od tebe pričakoval razumsko in teoretično podprto kritiko, ne pa tovrstnega sarkazma z kančkom črednega nagona "po babje".


Kar nekaj časa sem si pustil, preden sem se spravil pisat ta odgovor, danes pa sem ravno prav pri volji da napišem nekaj v odgovor. Zanimivo da sta se oba 'prizadeta' takoj oglasila. Najprej lenkotu: glej, tako kot si napisal tokrat se mi zdi da te razumem, da hočeš povedati da so topovi TA sicer kvalitetni, ampak za Pohorje predragi (primerjava s Ferrarijem). Ledenkotu pa za začetek: ravno v mojem poklicu sem se naučil preživeti z dobro mero sarkazma in cinizma.

Zdaj pa k stvari: odkar so se predlani pod Pohorjem pojavili prvi topovi rumene barve, se mi zdi da nekateri tukaj na forumu vodijo pravo propagandno vojno proti njim. Prebrskal sem kar nekaj strani foruma in zbral nekaj tipičnih komentarjev na račun TA:
Citiram:

- kinder jajčka
- rumenega velikana, ki samo veliko laja, stori pa bolj malo
- Tipični nakup laikov
- TR-8 kafe mlinček napram ostalim topom
- pločevink, ki so pol zmogljive kot kakšni drugi topovi.
- Lepo pa zgledajo, to pa je vse
- ki vas ti izdelki fascinirajo, tako kot po izgledu, kot marsičem drugem, vas tudi prepričajo z lažnim marketingom
- pločevinki od TA pod imenom TR-8
- Ljudje pač preveč dajo na izgled
- Ostale firme so razvijale topove, oni pa design in marketing

In po vsem napisanem sem jaz tisti ki je sarkastičen ? Res mi je načeloma vseeno kakšne barve je mačka, samo da lovi miši. Pardon: kakšne barve je top, samo da dela dober sneg. Lahko me prepričujeta, da je bil razpis sumljivo pripravljen - kar je verjetno tudi bil. Verjamem, da bi bil letos Stadion vsaj enako dobro zasnežen, če bi namesto 'rumenjakov' kupili ustrezno število novih Sherp. In tudi meni se dlake postavljajo pokonci ko vodilni aftobusar trobi naokrog da smo letos smučali v dolino do začetka marca zgolj in samo zato ker je on nabavil nove topove - če bi pustili na stadionu dvajset Lenkov ki jih je Rataj pred 15 leti kupil pri svoji ženi , sezona ne bi bila nič krajša.

Ne bo me pa nihče prepričal, da cel kup uglednih (in manj uglednih) smučišč po Alpah že leta kupuje Technoalpine samo zaradi lepega dizajna in dobrega marketinga. Lahko me celo prepričate da je na italijanske finte padel en Majhenič, ne morem pa verjeti da se direktorji, vodje smučišč in vodje zasneževanja Kronplazta ali Schladminga obnašajo
Citiram:
po babje
in kupujejo Technoalpine samo zaradi lepe barve. Ja, morda je to res čredni nagon, ampak prepričan sem da je top, ki je dober za ledenike nad Söldnom, široke proge na Kronplatzu, poligon v Podkorenu, gričevje v Winterbegu na Lenkovi sliki ali sosede na Sljemenu, primeren tudi za 'naš breg'. In sploh si ne želim da bi, kot je nekje zapisal lenko, na Pohorju 'izstopili z infrastrukturne avtoceste in šli na stransko cesto'. Glede infrastrukture smo itak že zdavnaj na makadamski cesti, če samo pogledamo stanje vlečnic na Arehu, z nekaj kratkimi odseki solidnega asfalta (Vzpenjača, pogojno Pisker in novo zasneževanje na Stadionu). Če sem se v svojem poklicu, ki ga omenja ledenko, kaj naučil, je to da se moraš primerjati z najboljšimi, tudi če jih ne dosežeš povsem (kar jih verjetno itak ne boš), si lahko še vedno vsaj (nad)povprečen. Zato bi želel da se pri zasneževanju primerjamo s Hauser Kaiblingom, Planaiem, Kronplatzom, Söldnom, ne pa z Ankoglom, Tromejo ali Peco.

PS: res je, kar sem napisal na začetku: načeloma je vseeno kakšne barve je mačka. V praksi pa imamo ljudje radi muce ki so tudi lepe, drugače ne bi obstajalo sto in kajjazvem koliko pasem mačk . In tako je tudi pri topovih: zagotovo sneg ne bo nič boljši če se na ohišje podpiše en Pinafarina, kot se je podpisal na novega Demaclenkota. Ampak: če na povprečnem doupstu v Dolomitih presmučam 30 km na dan, in na vsakih 200 m stoji top, se v enem tednu mimo topa peljem okroglo 1000 krat. Ob tem pa mi ni več vseeno, ali je 'piksna' tudi privlačna na pogled ali pa gre za grobijana tipa Wintertechnik (ali celo starega, trikrat prebarvanega Hedcota).

Za konec pa se kar strinjam z Lenkotom:
Citiram:
pa da bi le obe strani malce požrli (Marprom vs Ledenko), naredili dober konsenz z obeh strani in si segli v roko... Sanjam...

Res je, samo da bo na Pohorju čim več topov, vode in predvsem snega. Saj so vsi lepi, delajo dober sneg in čisto dobro pašejo skupaj, zato v znamenje sprave tale fotka:
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Naslednja Stran 22 od 23

Kazalo po Smucisca.net forumu » Mariborsko Pohorje » Načrti na Pohorju, naše želje in predvidevanja
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB