Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Projekt - Prenova KANIN 2022

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 Projekt - Prenova KANIN 2022 « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
nonoaustirol
PrispevekObjavljeno: Ned Avg 05, 2018 10:51 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Sre Jan 2017 21:59
Prispevkov: 44


Pa se dajmo vprašati obratno in sicer koliko potnikov bi kanin moral prepeljati pozimi in poleti da bi bil rentabilen 100.000, 150.000, 200.000??? Trenutno stanje je 35000 pozimi in 25000 poleti

Recimo smucisce Peca v avstriji je podobnega ranga kot kanin, podobne velikosti, z nekaj težje rešljivimi problemi... Ima mogoče kdo podatek koliko potnikov prepelje v enem letu (poletna in zimska sezona)??

Ko bomo vedeli kolikšno število potnikov je kritična masa za komercijalno uspešnost se lahko pogovarjamo ali je to številko mogoče doseči.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Stane60
PrispevekObjavljeno: Pon Avg 06, 2018 5:52 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Tor Dec 2010 15:18
Prispevkov: 350
Kraj: Kašarija (Dežela kranjska nima lepšga kraja,...)

Ma ja, žal mi je, a se v tem primeru moram strinjati z ledenkom. Vse našteto žal drži .
_________________
2015/2016 37x: 19x Krvavec, 6x Golte, 1x Saalbach-Hinterglemm, 6x Kronplatz, 4x Rogla, 1x Soriška planina
2016/2017 37x: 24x Krvavec, 6x Kronplatz, 1xMojstrana, 6x Golte
2017/2018 41x: 28x Krvavec, 6x Kronplatz, 6x Golte, 1x Celjska koča
2018/2019 4x: 4x Krvavec,
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Stane60
PrispevekObjavljeno: Pon Avg 06, 2018 5:55 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Tor Dec 2010 15:18
Prispevkov: 350
Kraj: Kašarija (Dežela kranjska nima lepšga kraja,...)

Ma ja, žal mi je a se v tem primeru moram strinjati z ledenkom. Vse našteto žal drži .
_________________
2015/2016 37x: 19x Krvavec, 6x Golte, 1x Saalbach-Hinterglemm, 6x Kronplatz, 4x Rogla, 1x Soriška planina
2016/2017 37x: 24x Krvavec, 6x Kronplatz, 1xMojstrana, 6x Golte
2017/2018 41x: 28x Krvavec, 6x Kronplatz, 6x Golte, 1x Celjska koča
2018/2019 4x: 4x Krvavec,
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Pon Avg 06, 2018 8:19 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1294


nonoaustirol je napisal/a:
Recimo smucisce Peca v avstriji je podobnega ranga kot kanin, podobne velikosti, z nekaj težje rešljivimi problemi...


Daleč od tega!
- upoštevaje progo v dolino je nekajkrat večje od Kanina.
- dostop je bistveno cenejši.
- zasneževanje je mala malca.
- ni problemov z plazovi.
- klima je smučariji primerna in ni ekstremov okrog debeline snega, vetra, odjug...
- dostop do smučišča je mala malca in verjetno je Ljubljančan prej na Peci kot na Kaninu, pa Ljubljančan sploh ni ciljni gost Pece.

Peca ima dva glavna problema, ki sta oba rešljiva in se rešujeta.
- pojačat morajo elektriko za zasneževanje, za kar je potreben običajen strošek in ne pikanje v kamen kot na Kaninu.
- prenočišč zaenkrat ni, a se dela na tem.


Lejte, forum je forum, tu se lahko klobasa vse sorte. Tudi moje izvajanje je le klobasanje, ampak vprašanje pa je kako ostali centri spremljajo velikopotezno dogajanje na Kaninu. Verjetno jim ni vseeno, da se trudijo ko sam peklenšček, tam doli pa nekdo investira od države dobljeno bogastvo v kamen in nekaj hektarov prog. (Tudi občina je država...)


Nonoaustirol;
Kar se tiče kritičnega števila prevoženih potnikov bi morali vprašat upravljalca, ki mu je zagotovo kristalno jasno koliko v resnici potrebuje, da zvozi sezono in mu obenem ostane za neko novo napravo v doglednem času.
V Avstriji pravijo, da je nekako potrebnih 20 km prog, (Ampak 20 km realnih prog z napravo ob njej in ne pet prog paralelno ob eni vlečnici.) da je smučišče samozadostno in ustvari dovolj profita, da se lahko razvija in, da lastniki ne pobegnejo. Peca je na 2/3 te zahteve, Kanin pa nima danih pogojev, da pride na polovico te vrednosti.
Za kanin potegni skupaj koliko stanejo bruto-bruto plače delavcev, regres in nadomeščanje tistih, ki so na bolniški, materialni stroški, oprema, infrastruktura, energija, krediti, vsaj 5% za dobiček, davke in ostale dajatve, amortizacijo in vse to deli z srednjo ceno vozovnic, pa boš dobil, število nujno potrebnih prodanih kart. Ko to zdeliš z tistimi 60 za smuko primernimi dnevi, ter poletno sezono, prideš do približne kritične mase.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Wca z Bca
PrispevekObjavljeno: Čet Avg 23, 2018 6:10 pm    Naslov sporočila: PODPIS POGODBE O IZDELAVI IDEJNEGA PROJEKTA Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10
Prispevkov: 150


PODPIS POGODBE O IZDELAVI IDEJNEGA PROJEKTA

V sredo, 22. 8. 2018, sta v županovi pisarni župan Občine Bovec Valter Mlekuž v imenu Občine Bovec in direktor na podlagi javnega poziva izbranega izvajalca STEM INTERNATIONAL Vincent Tassart podpisala pogodbo o sodelovanju in izdelavi idejnega projekta za izgradnjo nove krožno-kabinske žičnice Kanin.

Naročnik s to pogodbo oddaja, izvajalec pa prevzema v izdelavo in izvedbo celotni postopek izdelave idejnega projekta za izgradnjo nove krožno-kabinske žičnice Kanin. Dela se bodo izvajala na podlagi Povabila k oddaji ponudbe in upoštevanih vseh zahtev zapisanih v povabilu, predvsem upoštevanjem terminskega plana štirih mesecev, ter seveda z upoštevanjem sprotnih opažanj in tekočih navodil naročnika. Idejni projekt se bo izvedel v treh fazah. V prvi fazi se izvajalec zaveže postaviti temelje za pripravo idejnega projekta in natančno opredeliti program izvajanja naloge, pri čemer je izvajalec dolžan pripraviti vsaj dve različici. Prva faza se zaključi z razpravo med naročnikom in izvajalcem glede izbrane različice, na kateri bo temeljila druga faza, v kateri se izvajalec zaveže izdelati vsebinske in finančne študije in dokumentacijo za pridobitev subvencij oz. predlog širšega partnerstva potencialnih vlagateljev. V tretji fazi se izvajalec zaveže izdelati končni idejni projekt za izgradnjo nove krožno-kabinske žičnice, ki bo vseboval vse zahtevane elemente.

Rok za izdelavo idejnega projekta za izgradnjo krožno-kabinske žičnice Kanin je štiri mesece od sklenitve pogodbe.

Po podpisu pogodbe se je Vincent Tassart skupaj s podžupanom Davorjem Gašperčičem in z v.d. direktorja Javnega zavoda Sončni Kanin Marijanom Skorniškom s krožnokabinsko žičnico odpeljal še pod Prestreljenik. Ogledal si je aktualno stanje in nadaljeval pogovore z vodilno ekipo Sončnega Kanina, ki jih je začel že dan pred podpisom pogodbe. Prisluhnil je njihovim zahtevam, željam in pričakovanjem za gradnjo nove krožnokabinske žičnice z vso pripadajočo infrastrukturo.

Pod večer je Tassart sestal še z direktorjem Javnega zavoda Dolina Soče Jankom Humarjem, ki mu je predstavil trend rasti turističnega priliva in razvoja turističnega produkta v zadnjih letih in seveda pričakovanja in načrte za prihodnje obdobje, kot je to navedeno v dokumentu Strategija razvoja in trženja turizma v občini Bovec do leta 2025.

VIR
https://obcina.bovec.si/2018/08/23/podpis-pogodbe-o-izdelavi-idejnega-projekta/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nonoaustirol
PrispevekObjavljeno: Pet Avg 24, 2018 1:46 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Sre Jan 2017 21:59
Prispevkov: 44


https://www.stem-international.org/copie-de-projets

Še vedno nisem navdušen nad izključno dostopno žičnici na vrh kanina. 1500 smučarjev bodo speljali na vrh v dveh urah potem pa se bo do dveh popoldan vrtela v prazno.
Dodal bi vsaj še vmesno postajo na koncu trosede, da se trosedo lahko po izteku življenske dobe demontira in s tem zmanjša stroške vzdrževanja in dela.

A o krajši trasi ne razmišlja nihče???
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joško
PrispevekObjavljeno: Pet Avg 24, 2018 2:42 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Avg 2015 10:41
Prispevkov: 143


Toliko resne debate o projektu, ki je popolna utopija. Idejni projekt bo občino Bovec stal kvečjemu 20.000 EUR, kar je le 0,05% investicije in delati pomp okoli naročila "reklamnega kataloga" je neresno.

Kot kaže bo gospodarski minister še naprej Zdravko Počivalšek. torej človek, ki so ga pred tremi leti nategnili, da bo s 3-4 mio EUR vložka sredstev EU možno revitalizirati smučišče. Na koncu je "obnova" stala 8 mio EUR davkoplačevalskih (in ne EU) sredstev, s tem, da sploh še ni končana. Politični samomor za vso vlado bi bil, če bi Počivalšek sedaj riskiral še 40 mio EUR dodatnega davkoplačevalskega denarja.

Ne pozabit tudi, da so leta debelih krav pri koncu in se v letu ali največ dveh pričakuje kriza. S pretiranim govorjenjem o nujnosti nove žičniške naprave se tudi ustvarja vtis, da z obstoječo nekaj ni v redu.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Pet Avg 24, 2018 4:14 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1294


Joško,

Poglej kdaj kak zs.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
trops
PrispevekObjavljeno: Pon Avg 27, 2018 11:29 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Čet Okt 2015 7:52
Prispevkov: 186
Kraj: Dol pri Ljubljani

https://www.delo.si/novice/slovenija/kanin-po-francoskih-zamislih-85482.html

Kanin po francoskih zamislih

Idejni projekt: Izbrana družba mora pripraviti tudi dokumentacijo za pridobitev subvencij

27. avgust 2018

Bovec – Francoska družba Stem International bo za bovško občino pripravila idejni projekt za gradnjo nove krožne kabinske žičnice Kanin. Pogodbo o sodelovanju sta strani podpisali pretekli teden, Francozi pa morajo naročilo izpolniti do konca decembra.

Bovška lokalna skupnost, lastnica smučišča, je poleg francoskega odziva pritegnila še švicarsko družbo in slovensko Turi z Ribnice na Pohorju. Na koncu je izbrala najugodnejšega ponudnika, ki za idejno zasnovo pričakuje malo manj kot 40.000 evrov. »To je prvi korak, ki ga moramo narediti. Nato bomo šele videli, o kakšnih številkah se bomo pogovarjali za posodobitev smučišča. Dobiti moramo najboljšo rešitev, časa pa nimamo veliko,« je jasen bovški župan Valter Mlekuž.

Stem International bo projekt pripravil predvidoma v treh korakih. Najprej mora najti idejno rešitev za novo napravo, s tem da je dolžan predlagati dve varianti. »Čez zimo bomo morali sprejeti odločitev, katera rešitev je tehnično in finančno najbolj sprejemljiva,« je napovedal vršilec dolžnosti direktorja zavoda Sončni Kanin, upravljavca smučišča, Marijan Skornišek. V naslednjem koraku bodo Francozi pripravili pomembne vsebinske in finančne študije ter dokumentacijo za pridobitev subvencij in/ali predlagali širše partnerstvo potencialnih vlagateljev.

Francozi že vabijo vlagatelje

Občina je državo za pomoč pri projektu že opozorila, prav tako Evropsko banko za obnovo in razvoj. »Pojavljajo se tudi vlagatelji in vesel sem, da so v svetu prepoznali vrednost teh projektov v Bovcu, ki je očitno tržno zanimiv. Podjetje je že zdaj pripeljalo potencialnega vlagatelja, ki bi prek svojega posla delno financiral gradnjo žičnice,« je optimističen Skornišek. V zadnji fazi bo nato izvajalec izdelal končni idejni projekt za gradnjo nove krožne kabinske žičnice. Stem International je zaživela leta 2016, doslej pa ima za reference projekte iz Francije, Indije, Kazahstana, Bolgarije in Kitajske. Direktor Vincent Tassart, ki je z občino podpisal pogodbo, se na Bovškem ni mudil prvič, saj je v preteklosti iskal rešitve za Kanin v okviru andorske PGI Management.

Koliko bo občino, potencialne partnerje, državo in Evropsko unijo na koncu stala naložba, v Bovcu neradi ugibajo. Ponavljajo pa, da bo precej nižja od napovedi izpred nekaj let, ko je Kanin upravljal zdaj že pokojni Alpski turistični center Kanin. Takrat so z nesojenimi partnerji iz Andore predvidevali naložbo med 40 in 50 milijoni evrov za celotno smučišče. V zadnjem primeru je sicer predvidena nova dostavna žičnica, s katero bi predvideli vse nadaljnje posodobitve. »Razmišljamo precej širše, saj ni samo žičnica najpomembnejša. Potrebovali bomo tudi parkirišča, na primer, in vse to mora idejna zasnova predvideti,« pravi župan.

Skornišek ga je dopolnil, da so izvajalcem svoje zahteve kot upravljavci že sporočili, glavna pa je, da naj žičnica kar najbolj kljubuje vplivom vetra in drugim dejavnikom v visokogorju. »Zelo si želimo povečati zmogljivost in hitrost naprave. S tem, da bi nam služila za vse hkratne dejavnosti pozimi in poleti. Nekoč bi radi zgradili tudi nižje ležeče smučišče, ki bo obratovalo, ko na vrhu naprave zaradi slabega vremena ne bi bilo mogoče. Veliko napako bi storili, če bi zgradili napravo, ki nam tega ne bi omogočala,« še pojasnjuje Skornišek. Če bi se načrti uresničili, bi Bovčani prihodnje leto že zaprosili za gradbeno dovoljenje za napravo z nekaj odmiki od sedanje šestkilometrske trase do dobrih 2200 metrov nadmorske višine. Če bi se izšli tudi načrti za sofinanciranje, bi napravo začeli graditi leta 2020.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Tor Avg 28, 2018 1:31 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2514
Kraj: Ljubljana

ledenko je napisal/a:
Marko;
, drugih terenov za nove proge pa praktično ni, razen če kdo razmišlja o tekaškem centru na Podih.

Kanin ima čisto dovolj težav (neprimernosti) za smučišče, da mu ni treba dodajati novih. Sami Kaninski podi ležijo na 2000 m in imajo dovolj veliko naklonino, da bi se na njih lahko uredilo nekaj prog za začetnike (naklonina okrog 10%), kakršne proge smučišča najbolj potrebujejo. Nad njimi pa so grebeni, ki segajo 500 m višje in tudi pod njimi se naklonina poveča, kar pomeni, da bi v teoriji tu lahko naredili nekaj podobnega Seiser Almu, s tem da bi lahko tu naredili tudi več črnih in rdečih prog dolžine nad 1 km, ki bi se končale nad 1800m nmv. Pravim v teoriji, ker je tu glavni problem v tem, da gre tu za ogromne skale, brezna, neravnine itd. Tu se prog ne bi dalo delati z buldožerjem, ampak samo z ogromnimi količinami razstreliva. Cena takih prog bi bila seveda enormna. Ko se je delal prvotni načrt za Kanin, so bila ravno okoli podov načrtovana glavna smučišča. Ampak to so bili drugi časi, ko si lahko na kakšen projekt poslal tudi kakšnih 1000 vojakov z vso mehanizacijo in ko ekonomika ni bila glavno vodilo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joško
PrispevekObjavljeno: Tor Avg 28, 2018 3:04 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Avg 2015 10:41
Prispevkov: 143


Podi in smučišče - no go!
Podi in tekaška proga -

Na zemljevidu podi res izgledajo kot Seiseralm, v resnici pa gre za povsem neprimeren svet. Povprečna naklonina je mogoče res 10%, a je to povprečje sestavljeno iz kotanj in izboklin višine tudi več kot 100 m in naklonine okrog 100%. Kdor je bil na podih s turnimi smučmi bo vedel. Edina primerna linija za smučarsko progo je na skrajnem vzhodnem koncu, z Vrha Osojnic mimo koče Petra Skalarja v Gozdec, a tudi to je bolj žalost kot ne.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Stane60
PrispevekObjavljeno: Tor Avg 28, 2018 8:25 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Tor Dec 2010 15:18
Prispevkov: 350
Kraj: Kašarija (Dežela kranjska nima lepšga kraja,...)

Načrti? Ja, v redu je le, če bodo imeli popolnoma pokrito finančno investicijo in da država (mi) ne bo dala niti evra. Če bo drugače se sprašujem, kakšen bo občutek pri dobro delujočih smučiščih, ki so dostopna in odlično obiskovana, imajo preko 100 obratujočih dni in bi morda hotela zamenjati le kakšno staro napravo ali spremeniti progo, pa bi dobili košarico !
_________________
2015/2016 37x: 19x Krvavec, 6x Golte, 1x Saalbach-Hinterglemm, 6x Kronplatz, 4x Rogla, 1x Soriška planina
2016/2017 37x: 24x Krvavec, 6x Kronplatz, 1xMojstrana, 6x Golte
2017/2018 41x: 28x Krvavec, 6x Kronplatz, 6x Golte, 1x Celjska koča
2018/2019 4x: 4x Krvavec,
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joško
PrispevekObjavljeno: Tor Avg 28, 2018 9:47 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Avg 2015 10:41
Prispevkov: 143


Tole nakladanje o potencialnih investitorjih je pesek v oči. Dobro vedo, da je edini potencialni investitor država. Le kateri privatni investitor bi bil tako nor, da bi investiral 40 mio v 6 km dolgo gondolo?

Verjetno se bodo poslužili že preiskušenega scenarija - našli bodo navideznega privatnega investitorja, ki naj bi zagotovil večino sredstev, za razliko pa bi nafehtali državo. Tik pred zdajci, ko ne bo več možnosti vrnitve, bo potencialni privatni investitor nenadoma odstopil, na pomoč pa bo prihitela država in pokrila 100% investicije.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Tor Sep 04, 2018 10:58 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2514
Kraj: Ljubljana

joško je napisal/a:
Podi in smučišče - no go!
Podi in tekaška proga -

Na zemljevidu podi res izgledajo kot Seiseralm, v resnici pa gre za povsem neprimeren svet. Povprečna naklonina je mogoče res 10%, a je to povprečje sestavljeno iz kotanj in izboklin višine tudi več kot 100 m in naklonine okrog 100%. Kdor je bil na podih s turnimi smučmi bo vedel. Edina primerna linija za smučarsko progo je na skrajnem vzhodnem koncu, z Vrha Osojnic mimo koče Petra Skalarja v Gozdec, a tudi to je bolj žalost kot ne.

Jaz sem bil tam poleti, ko se še bolje vidi vse skale in grabne. Če nisem česa spregledal, bi tam res potrebovali podvig za ureditev prog. Ni pa nič nemogoče, če denar ni problem.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
skijat
PrispevekObjavljeno: Pet Sep 14, 2018 9:55 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sposoja si smuči od bloškega smučarja
Sposoja si smuči od bloškega smučarja

Pridružen/-a: Pet Avg 2015 16:31
Prispevkov: 74


Kar nekaj casa je minilo. Vidim, da se zgodba s Kaniniom nadaljuje. Kar niti ni slabo. Ni pa dobro da se ponavlja že vse videno in slišano. Obcutek imam da je Kanin tema okrog katerega se vrti lokalna politika in ga zlorablja za prepričevanje volilcev, da se nekaj dela. Drugace ne bi ista oseba, ki je zastopala master Andorski plan( ki ni več aktualen), zdaj zastopala novo firmo s kompetencami projektov v nerazvitih tur. distinacijah in to že od leta 2016!!!!!.
Kar precej sem na to temo na tem forumu objavljal. Nesmiselno se je ponavljat. Vendar.
Že prvič sem predlagal, da se do višine cc 1700m nad C postajo, zgradi cesta, parkirišče, restavracija, sedežnica za zacetnike.
Hkrati se odda smučišče v upravljanje Promoturju in dogovori financiranje tako FJKrajne in Goriške statistične regije, v nadaljni razvoj skupnega smučišča.
Postavi novo napravo do Sedla in novo povezovalno sedežnico na Prevali na novi uporabni trasi.
To je to.
Župan Bovca bi postal cestar, kar mu je bližje. Občina bi vzdrževala cesto in nič drugega. Apartmaji in hoteli bi bili zasedeni, kar je cilj.
No danes bi dodal, seveda če bi imel strica v Ameriki, se Predor- vlakec med omenjeno novo restavracijo in kočo na Gilberti.( Iz loga pod Mangartom teče rudniški rov, ki je bil zgrajen pred 100leti v podobnih geoloških razmerah in se danes obstaja). To bi omogočilo poslovanje Kanina enakovredno s Selo, kar pomeni za obe smučišči rentabilnost. Seveda če upoštevamo da je potencial Bovca bistveno večji kot Sele in da se bo Bovec in dolina kmalu razvila v pomembno tur. distinacijo. No in malo za hec, Ob povečanju bivalnih kapacitet in Hotelov bi kmalu lahko kandidirali skupaj z Kr. Goro za svetovno prvenstvo alpincev. Super G proga v Seli je danes ena najlepsih v Evropi.
Danes bi za 8 milj. bila lahko zgrajena prva faza, ki bi omogočila resno nadaljno perspektivo. Imamo pa sesuto napravo, ki jo je treba demontirat. Nevemo kako naprej in nimamo 8 milj EUR.
_________________
2017/18 42 dni
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja Stran 2 od 4

Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Projekt - Prenova KANIN 2022
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB