|
Rekonstrukcija smučišča 2015 |
« Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » |
Avtor |
Sporočilo
|
lucifer |
Objavljeno: Tor Dec 01, 2015 6:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Pet Nov 2005 12:27 Prispevkov: 343 Kraj: Planina pad Golico
|
Tale zverina kr okol 400-500k euričev  _________________ 2008/09 15*Španov vrh, 4*kranjska gora, 2*višarje, 3*mokrine, 1*vogel, 1*katchberg, 1*turacher, 2*molltal, 3*kanin
2009/10 3*kranjska gora,6*španov vrh,3*višarje,2*turacher2*krvavec,2*mokrine
2010/11 2*molltal, 1*španov vrh, 1*višarje, 1*kanin
2012/13 1*mokrine, 3*turacher, 5*kranjska gora
2013/14 2*molltal |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zima1 |
Objavljeno: Tor Dec 01, 2015 7:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sob Nov 2012 18:35 Prispevkov: 306
|
Torej miljon za oba teptalca!!!
Sicer pa letošnjo sezono lahko kar pozabijo, da jim bo uspelo zagnati smučišče. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
medo |
Objavljeno: Tor Dec 01, 2015 9:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Okt 2007 0:06 Prispevkov: 144
|
Ta PB400 ni preveč posrečena serija teh teptalčkov iz Kassbohrerja. Boljša je serija 600 čeprav je že serija 300 boljša od Prinotha in Leitnerja. Če pogledate s čim se ureja na največjih smučiščih je kmalu jasno, da so rdeči zakon. Ampak nič ne pomaga dober stroj, če je pa šofer brez občutka. Tako se potem smučarji pritožujejo nad stopnicami na progi, premalo zmletem snegu, jamah...
Cena pa bi bila okrog pol miljončka, če bi bil 600W ali še boljši v izvedbi Polar, za dobrega vitlaša starega okrog 5 let je pa potrebno plačati okrog 100 jurčkov.
Ko sem iz starega PB 200 presedlal na serijo 300 w je bil občutek fenomenalen. Za delo, za katerega sem z 200 tko porabil 8 ur sem z 300 tko porabil samo še 2 uri. Če bi mi pa dali 600tko bi bil pa v sedmih nebesih  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elanfan |
Objavljeno: Tor Dec 01, 2015 9:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Pet Okt 2011 17:07 Prispevkov: 113
|
Pomoje mal pretiravaš v zadnjem času je število Pistenbully-jev in Prinothov kar precej izenačeno (tudi na večjih smučiščih)  _________________ Sezona 2016/17: 34x Topskipass Karnten
Sezona 2015/16: 45x Topskipass Karnten |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ledenko |
Objavljeno: Tor Dec 01, 2015 11:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49 Prispevkov: 1949
|
Čeprav sploh nisem ljubitelj italijanske robe in njihovega "inovativnega" pristopa k tehničnim zadevam, ter naravnanosti k trgovini v stilu "Nategni in pobegni." moram pritrditi elanfanu, da PB ni ravno nesporni lider na trgu. Poglej recimo kdo je vodilni v Švici. Trg si delijo z Prinothom približno na pol. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
trops |
Objavljeno: Sre Dec 02, 2015 9:13 am Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Čet Okt 2015 7:52 Prispevkov: 196 Kraj: Dol pri Ljubljani
|
Na FB profilu Kanin sem prebral pod komentarji, da so bili 3-je ratraki prodani: 2 na Cerkno in eden na Mariborsko Pohorje.
Kakšni so bili pa ti ratraki? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
freesteyle |
Objavljeno: Sre Dec 02, 2015 11:34 am Naslov sporočila: |
|
|
 Sposoja si smuči od bloškega smučarja

Pridružen/-a: Sob Nov 2008 18:41 Prispevkov: 78 Kraj: cerkno
|
Na cerkno je lansko leto pršu eden Bison in eden od Leitwolf z vitlo točnih oznak nevem sta pa oba siva. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
buly kass |
Objavljeno: Sre Dec 02, 2015 11:47 am Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sob Dec 2008 21:53 Prispevkov: 326
|
V zadnjem obdobju so bili na kaninu za pripravo prog 1x leitwolfw 1x everestw ter bison,ki pa je sluzil tudi za resevanje in hitro odkidavanje sedeznic in ostalega ter seveda pisten buly 270 z takoimenovano bano za resevanje Prevale izpod snega |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
samokham |
Objavljeno: Sre Dec 02, 2015 12:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Maj 2007 11:47 Prispevkov: 349
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pj |
Objavljeno: Sre Dec 02, 2015 12:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pet Nov 2008 9:43 Prispevkov: 761 Kraj: Malo tu, malo tam
|
Najbrz lahko vec denarja odtece drugam pri ratrakih, kot pri zelezju za "popravljanje" stolpov
Pac dobro stojijo, denarja je na pretek in ga je treba nekam investirat. Tako bodo imeli vsaj nove ratrake, ce ze smucisca ne bo  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
joško |
Objavljeno: Sre Dec 02, 2015 4:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Avg 2015 10:41 Prispevkov: 247
|
pj je napisal/a: | Najbrz lahko vec denarja odtece drugam pri ratrakih, kot pri zelezju za "popravljanje" stolpov
Pac dobro stojijo, denarja je na pretek in ga je treba nekam investirat. Tako bodo imeli vsaj nove ratrake, ce ze smucisca ne bo  |
In občina si je izboljšala pogajalsko izhodišče. Če je država dala milijon za ratrak, naj da še 50 mio za nove žičnice. Ker če ne bo dala 50 mio za nove žičnice, je bil tudi milijon za ratrak vržen stran. Minister in Cerar pa bosta kriva za neracionalno porabo javnih sredstev in bosta morala odstopiti. Odstopila seveda ne bosta in nas bosta raje zapufala za 50 mio EUR. Ko se bo puf odplačeval, pa bosta itak že v drugih službicah... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
H2o |
Objavljeno: Sre Dec 02, 2015 7:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Pon Dec 2006 22:18 Prispevkov: 411
|
samokham je napisal/a: | Hm, zakaj pa so sploh menjali ratrage? |
Šlo je za to, da so na Cerknem lansko leto za majhne pare odkupili močno poškodovane ratrake, ki so jih potem tekom zime obnovili in zadnje dni sezone že uporabljali. Poškodani so bili zaradi vandalizma. _________________ 24/25: 37x
23/24: 19x
22/23: 9x
21/22: 49x
20/21: 11x
19/20: 36x (čista jeeeba)
18/19: 59x
17/18: 50x
16/17: 49x
15/16: 56x
14/15: 51x
13/14: 28x (žled)
12/13: 55x
11/12: 56x
10/11: 50x
09/10: 82x
08/09: 45x |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gost2 |
Objavljeno: Čet Dec 03, 2015 12:29 am Naslov sporočila: |
|
|
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pon Okt 2005 17:45 Prispevkov: 681
|
http://4d.rtvslo.si/arhiv/prispevki-in-izjave-slovenska-kronika/174374787
http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/na-kopnem-kaninu-se-nadaljuje-obnova-stebrov/380226
Na kopnem Kaninu se nadaljuje obnova stebrov
Oprema naj bi iz Francije prispela v sredo
3. december 2015 ob 14:35,
zadnji poseg: 3. december 2015 ob 15:15
Ljubljana - MMC RTV SLO/Televizija Slovenija
Sneg, ki je pred desetimi dnevi pobelil Kanin, je začasno ustavil dela pri obnovi žičniške infrastrukture na gori, zdaj, ko je sneg skopnel, pa so se delavci družbe Kaskader iz Idrije ponovno lotili del po programu.
Delavci so v sredo začeli menjavati od snega zvito paličje najvišje ležečih stebrov krožnokabinske žičnice tik pod končno postajo Podi. Končno je na vidiku tudi dobava manjkajoče opreme iz francoske družbe Poma za sedežnico Prevala, še zmeraj pa drži napoved, da bi obnovo omenjene sedežnice končali do konca leta.
Posebej usposobljeni delavci družbe Kaskader iz Spodnje Idrije, ki jim ni težko loviti ravnotežja na vrhu 24 metrov visokih stebrov krožnokabinske žičnice, so se najprej lotili stebra številka šest na nadmorski višini tisoč osemsto metrov.
Na njem je treba zamenjati od snega zvite dele konstrukcije. Najprej pa je bilo treba postaviti montažno iglo, stolp, ki bo stebru zagotavljal oporo ob menjavi delov. Postavitev omenjene montažne igle je najbolj kočljiv in nevaren del menjave paličja na stebru. Dvajset metrov visoko iglo so počasi dvignili, ves čas pa so s tremi jeklenicami zagotavljali varno utrditev tega stolpa.
"Fantje morajo poznati nekaj srednješolske fizike, vektorje, sile, škripce, treba je delati umirjeno, kolektivno, sam ne narediš nič," je povedal direktor in lastnik družbe Kaskader iz Spodnje Idrije Peter Poljanec.
Le z usklajenim delom, popuščanjem in nategovanjem jeklenic so stolp postavili, temu pa je sledilo odstranjevanje zvitih kosov na stebru in nadomeščanje z novimi, ki so težki okoli 150 kg.
Vogalniki so izdelani v Sloveniji, za vsak steber potrebujejo tri dni dela, tako da bodo v petek dela na stebru št. 6 končali in se lotili naslednjega stebra. Obnove so potrebni trije stebri, tako da bodo predvidoma v devetih dneh opravili ta del posla.
Oprema pride v sredo
Naslednjo sredo končno napovedujejo prihod opreme, predvsem obračalnega kolesa za sedežnico Prevala, iz francoske družbe Poma. "Skoraj neverjetno je, kako počasi poteka urejanje. Čeprav je štirinajst dni od tega, ko sem podpisal bančno garancijo v Ljubljani, so na francoski banki dobili šele v ponedeljek vse potrebne dokumente," je bil zgrožen tudi Valter Mlekuž, župan občine Bovec.
Ko bo obračalno kolo sedežnice Prevala v Bovcu, v Kaskaderju napovedujejo še en naskok. Omenjeno obračalno kolo je težko pet ton, do postaje Skripi, kjer je speljana nova dovozna cesta, bodo kolo prepeljali s posebnim tovornjakom, potem pa bodo kolo premestili na buldožer.
Mi potrebujemo deset dni, da to uredimo, potem pride še tehnični pregled, če bo vse prav in bo vreme držalo, bo letos končano, pravi Poljanec. Obenem pa opozarja: "Prevalo bi morali sanirati pred snegom, sicer se bo delala dodatna škoda. Jeklenica s sedeži je zdaj, ko kolesa ni, nizko nad tlemi, novozapadli sneg pa bi otežil dela."
Ko bo štirisedežnica Prevala urejena, bo lahko delovala povezava z italijanskim delom smučarskih naprav. Takrat bo občina Bovec potrebovala upravljavca žičniških naprav. "Glede zagonskega upravljanja smo se pogovarjali, da bi Kaskader v sodelovanju z družbo PGI iz Andore prevzel zagonsko upravljanje, potem pa bomo pripravili razpis," pravi župan Mlekuž. Na Kanin torej spet prihaja andorska družba PGI, ki je za družbo ATC Kanin pred tremi leti pripravila nikoli uresničeni master načrt obnove kaninskih smučišč.
Foto in besedilo: Miloš Batistuta, RTV Slovenija
Nazadnje urejal/a gost2 Pet Dec 04, 2015 9:37 am; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
trops |
Objavljeno: Čet Dec 03, 2015 8:35 am Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Čet Okt 2015 7:52 Prispevkov: 196 Kraj: Dol pri Ljubljani
|
H2o je napisal/a: | Šlo je za to, da so na Cerknem lansko leto za majhne pare odkupili močno poškodovane ratrake, ki so jih potem tekom zime obnovili in zadnje dni sezone že uporabljali. Poškodani so bili zaradi vandalizma. |
Ne razumem, kako je lahko prišlo do tako močnih poškodb ratrakov? Kje so jih pa pustili, da se je lahko dostopalo do njih? A stečajna upraviteljica je pa to mirno gledala? To je za preganjat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko |
Objavljeno: Čet Dec 03, 2015 1:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00 Prispevkov: 2898 Kraj: Ljubljana
|
medo je napisal/a: | Ta PB400 ni preveč posrečena serija teh teptalčkov iz Kassbohrerja. Boljša je serija 600 čeprav je že serija 300 boljša od Prinotha in Leitnerja. Če pogledate s čim se ureja na največjih smučiščih je kmalu jasno, da so rdeči zakon. Ampak nič ne pomaga dober stroj, če je pa šofer brez občutka. Tako se potem smučarji pritožujejo nad stopnicami na progi, premalo zmletem snegu, jamah...
Cena pa bi bila okrog pol miljončka, če bi bil 600W ali še boljši v izvedbi Polar, za dobrega vitlaša starega okrog 5 let je pa potrebno plačati okrog 100 jurčkov.
Ko sem iz starega PB 200 presedlal na serijo 300 w je bil občutek fenomenalen. Za delo, za katerega sem z 200 tko porabil 8 ur sem z 300 tko porabil samo še 2 uri. Če bi mi pa dali 600tko bi bil pa v sedmih nebesih  |
Kakšna pa je sploh bistvena razlika med 400 in 600. Po tehničnih karakteristikah na hitro zgledata dokaj podobna. 600 ima malenkost močnejši motor in zato večjo porabo, je pa več kot tono težji, kar je pri obilici puhastega snega, kakor je lahko na Kaninu, po moje slabost.
Glede prevlade rdečih K. Na spletu sem zasledil podatek, da je njihov tržni delež v svetovnem merilu nad 60%. Vsi ostali skupaj imajo borih 40% trga! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|
|
|