|
Novosti Italija 2015/2016 |
« Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » |
Avtor |
Sporočilo
|
fischerpro3 |
Objavljeno: Čet Okt 29, 2015 7:55 am Naslov sporočila: |
|
|
 Smuča v kavbojkah

Pridružen/-a: Sre Jan 2006 11:32 Prispevkov: 1772 Kraj: sun city
|
Aha...torej sem prav prebral, da se bo kr dogajalo pri 4 stebru...torej nad zgornjo postajo bejbike v Arabbi na novo Arabba fly...si bom skušal zapomnit.....  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko |
Objavljeno: Tor Nov 03, 2015 3:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00 Prispevkov: 2897 Kraj: Ljubljana
|
miki je napisal/a: |
6 novih žičnic, ni slabo, čeprav je bilo slabih 10 let nazaj še veliko bolje, takrat so se cifre gibale med 10 in 12. |
8 novih žičnic je kaplja v morje. V Dolomitih je 450 naprav. Če je življenjska doba 30 let, bi jih morali vsako leto zamenjati povprečno 15 samo za vzdrževanje obstoječega stanja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
polde |
Objavljeno: Tor Nov 03, 2015 3:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Nov 2005 9:25 Prispevkov: 368 Kraj: Ljubljana
|
No, ja, kaplja v morje....
V letu 2013 je združenje prodalo cca 4 milijone različnih vozovnic (letnih, tedenskih, dnevnih, posamičnih, ....) v vrednosti približno 290.000.000 EUR. V letošnjem poletju pa investirajo 58.900.000 EUR v nove žičnice ter še 15.730.000 EUR v izboljšanje umetnega zasneževanja ter urejanje smučarskih prog. Poleg tega imajo v sezoni zaposlenih do 3000 delavcev (izven sezone seveda precej manj). Ne smemo pozabit še na stroške vzdrževanja, obratovanja, zasneževanja, urejanja, ..... Tako da, se mi zdi, da 1/4 letnega prihodka, ki se investira v nova osnovna sredstva, ni ravno zanemarljiv znesek.
P.s: Danes so, po samo 20 dneh gradnje v Arabbi že postavili stebre za Arabba Fly... ( www.arabbafly.eu ) mogoče pa jim le uspe do začetka sezone? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko |
Objavljeno: Sre Nov 04, 2015 10:57 am Naslov sporočila: |
|
|
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00 Prispevkov: 2897 Kraj: Ljubljana
|
Glej Polde še enkrat malo drugače. Pri takem tempu zamenjav naprav bi jih vse zamenjali čez 56 let. Si želiš smučati na tako stari napravi? Morali bi jih menjati več kot še enkrat toliko. Če pogledaš njihove bilance (katerih del navajaš), se računica potem ne izide, ker bi morali več kot polovico prihodkov nameniti samo investicijam v nove žičnice, treba pa je obnavljati tudi sisteme zasneževanja, teptalce itd. Smučarji pa hočemo še kakšno novost (nova proga itd.). Torej tudi v Dolomitih se zadeva z obstoječim modelom ne izide.
Vidim 3 možnosti:
1. Vztraja se pri obstoječem in investira v okviru možnosti. Postopoma prihaja do tehnične zastarelosti in posledično ekonomske, ki vodi v propad smučišč (primer slovenskih smučišč).
2. Poveča se cena vozovnic na ekonomsko ceno, ki je bliže 100 kot 50 EUR, kar bi verjetno imelo za posledico drastičen upad števila smučarjev in spet zapiranje polovice smučišč. (ameriški model).
3. Tako kot je že v preteklosti bil velik del naprav zgrajen s financiranjem zunaj žičničarskih podjetij, upati na to, da bodo od nekod začele padati nove naprave (Evropa, država, regija, hotelirji, lastnik podjetja...). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
polde |
Objavljeno: Čet Nov 05, 2015 2:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Nov 2005 9:25 Prispevkov: 368 Kraj: Ljubljana
|
Upam, da Dolomiti najdejo v prihodnosti model, ki se jim bo izšel. Če na primer letos ne bi 21 Mio EUR investirali v Funifor Alba - Col dei Rossi, temveč bi ta denar porabili za zamenjavo na primer 20 starih vlečnic z novimi vlečnicami, bi bilo skupno število zamenjanih naprav drugačno. Tudi če bi teh 20 milijonov porabili za zamenjavo 5,6,7 starih sedežnic z izklopljivimi 6-sedežnicami bi bilo skupno število drugačno. Dolomitisuperski se je v preteklih desetletjih izkazal za uspešen poslovni model, zaradi tega sem prepričan, da vsi, tako lastniki, kot tudi oblast, ki imajo vpliv na njegovo poslovanje, ne bodo dovolili, da bi Dolomiti poslali muzej starega železa na prostem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko |
Objavljeno: Čet Nov 05, 2015 4:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00 Prispevkov: 2897 Kraj: Ljubljana
|
Tudi jaz ne dvomim, da se bodo znašli. Saj a si kdo danes predstavlja, da je Kronplatz pred 50 leti zaostajal za Kranjsko Goro in celo recimo Veliko planino.
Moram samo pripomniti, da tisti ki bi danes menjal vlečnice za vlečnice bi že zaostajal (čeprav meni sem in tja kakšna prav sede). Na Kronplatzu jih menjajo s krožnokabinskimi žičnicami in bi namesto 18 mio za Funifor dobil samo dobri 2 ali pa 5 odklopnih ne preveč dolgih sedežnic. Pa bi moral najbrž potem investirati še v širšo progo. Je pa res, da bi lahko ena naprava zamenjala več vlečnic, Recimo tiste v Val Gardeni, kjer jih je na enem kuclu nasejanih kot listja in trave. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
polde |
Objavljeno: Čet Nov 05, 2015 4:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Nov 2005 9:25 Prispevkov: 368 Kraj: Ljubljana
|
Ah, glavno, da se ta vročina neha in da se temperature čimprej spustijo pod ničlo, da začnejo delat sneg...
Malo zgodovine zadnjih 35 let, prosto po mojem spominu:
1. Col Alto (Corvara) : dvosedežnica - štirisedežnica - kabinka (2006)
2. Danterceppies (Gardena): 4 sedežna kabinka - 6 sedežna kabinka - 6 sedežna kabina - 8 sedežna kabinka (2013)
3. Marchner (Kronplatz): vlečnica - štirisedežnica - pokrita štirisedežnica - 10 sedežna kabinka (2012)
4. Masarei (Alta Badia): vlečnica - dvosedežnica - šestsedežnica (2006)
5. Borest (Corvara/Colfosco): dvosedežnica - štirisedežnica - 8 sedežna kabinka (2014)
6. Sodlisia (Colfosco): vlečnica - dvosedežnica - štirisedežnica - 2016?
7. Ruis (Kronplatz): dvosedežnica - 6 sedežna kabinka - 8 sedežna kabinka - 2017?
8. La Para (Corvara): vlečnica - 2119?
9. Piz Surega (San Cassiano): enosedežnica - dvosedežnica - štirisedežnica - 8 sedežna kabinka (2005)
itd itd itd |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
fischerpro3 |
Objavljeno: Pet Nov 06, 2015 12:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Smuča v kavbojkah

Pridružen/-a: Sre Jan 2006 11:32 Prispevkov: 1772 Kraj: sun city
|
https://www.youtube.com/watch?v=ZYDtHp8Bnos
prvi prispevek je o gradnji Arabbe Fly....za vse tiste ki ne znate ladinsko...drugače pa lepe slikice....zdaj si znam predstavljat, kje me bo sedežnica naložila in kje odložila....skratka hodli neomo....  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Cimet |
Objavljeno: Pet Nov 27, 2015 7:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Ned Jul 2015 6:34 Prispevkov: 22
|
Kot vse kaže bo Arabba Fly delovala že v času božično-novoletnih praznikov. Pripnem kakšno sliko.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|
|
|