|
Kakšna je poraba električna energije pri žičnicah |
« Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » |
Avtor |
Sporočilo
|
technoalpin56 |
Objavljeno: Sob Jan 21, 2012 11:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pon Dec 2008 23:27 Prispevkov: 604
|
En J (joule) je enak enemu Nm (sila enega newtona x en meter). Torej, da dvigneš nekaj z silo 1 N (oziroma 100g težko utež) za višino enega metra, opraviš en J dela.
Pri moči se pa uporablja W, in sicer je en Watt J/s (joule/sekundo).
Iz teh dveh formul se torej da zračunati poraba (ob množenju s pretvornikom 3600) ob podatkih za višinsko razliko in maso. Seveda gre tukaj za izračun idealnega delovanja, torej brez izgub. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SUSTI |
Objavljeno: Ned Jan 22, 2012 1:05 am Naslov sporočila: poraba enegrije |
|
|
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Tor Okt 2011 22:49 Prispevkov: 53
|
Mislim da se kakšni podatki dobijo na straneh Doppelmayrja in Leitnerja, ki sta po mojem najboljša proizvajalca žičnic iz Avstrije in Südtirol - (Italijani niso prav radi). Enkrat sem že gledal pa sem že malo pozabil, drugače pa e.mail... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
janim |
Objavljeno: Ned Jan 22, 2012 1:11 am Naslov sporočila: |
|
|
 Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Tor Jan 2009 8:59 Prispevkov: 52
|
Osnovna enačba za delo je W= m*g*h (WS). Torej m=masa, G=gravitacisjki pospešek, h=višinska razlika.
Moč pa se potem izračuna po enačbi P=W/t. In to je vsa fizika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Charlie Uno |
Objavljeno: Čet Jan 26, 2012 8:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sob Nov 2008 18:09 Prispevkov: 327
|
Moč je tudi sila * hitrost, s katero premagujemo to silo.
Zanima nas torej obremenitev (gravitacijska sila) "koristnega tovora" in vertikalna hitrost, torej premagana višinska razlika / časom vožnje. Ta hitrost naj bo v metrih na sekundo, obremenitev pa v njutnih (N), bolje pa bo v kN.
Dokler ne preračunavate porabe, ne čarajte s faktorjem 3600. Tega pa boste rabili za izračun porabljene energije in posredno stroškov - kWh. Tu je treba paziti še na faktor 1000, ker imamo kW (razen če ste računali s kN).
Masa sedežev ter pletenice, ki se vozi navzgor niti ni zanemarljiva v primerjavo z maso potnikov, vendar pa se načeloma enako število sedežev ter enaka dolžina pletenice tudi vozi navzdol. Dejansko je sicer malce krajša, ker se tisti del, ki potuje navzgor, zaradi obremenitve povesi, prazni sedeži pa se vračajo navzdol po bolj ravni liniji med stebri. Vpliva pa masa sedežev ter pletenice na trenje preko obremenitve ležajev. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|
|
|