|
Kronplatz |
« Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » |
Avtor |
Sporočilo
|
Johan |
Objavljeno: Pon Mar 09, 2009 11:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Pet Dec 2005 18:35 Prispevkov: 49 Kraj: Ljubljana
|
http://www.sigmair.it/
v centru Olanga (Mitter Olang oz. Valdaora di Mezzo), na vaškem trgu za cerkvijo.
Do SKI Busa, trgovine, pekarne, ... vsega v Olangu, 100 m!!
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Hobofob |
Objavljeno: Tor Mar 24, 2009 4:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Sposoja si smuči od bloškega smučarja

Pridružen/-a: Sob Nov 2006 20:53 Prispevkov: 107
|
Od petka do nedelje smo smučali na Kronplatzu, bivali pa v Olangu.
To je bil brez konkurence eden boljših vikendov letos, sončno in zelo mrzlo, oblački pa prava redkost. V petek in nedeljo zjutraj na "vrhu" okoli -8 ali -9, v Olangu pa okoli 0. V soboto pa na vrhu med -14 in -16, v Olangu -5 !!! Tudi popoldne na spodnji postaji Olang I nad ničlo. Vse dni je zmerno pihalo, najbolj še v nedeljo.
Proge fenomenalno urejene, pač kot vedno na Kronplatzu, v soboto je bilo tudi po 3 uri na višje ležečih progah kot zjutraj, kupi so se naredili le na nižje ležečih prisojnih progah, zlasti proti Olangu in St. Vigiliu.
O progah proti Brunicu pa nima smisla zgubljati besed, res fenomenalno.
Skratka, če izjemno smuko kombiniram z dobro hrano in wellnesom v hotelu, je bil vikend čista poezija  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
polde |
Objavljeno: Sre Maj 20, 2009 5:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Nov 2005 9:25 Prispevkov: 368 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MORIS |
Objavljeno: Sre Maj 20, 2009 5:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pet Nov 2006 19:16 Prispevkov: 653
|
Kaj dela tale Kronplatz. Pri nas pa 1 sedežnico pacajo skupi 100let . |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Age |
Objavljeno: Sre Maj 20, 2009 6:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Nov 2007 11:51 Prispevkov: 695 Kraj: Ljubljana
|
polde je napisal/a: |
moj komentar: No, pa gre še ena lepa sedežnica rakom žvižgat.... |
Moja najljubša sedežnica, mi smo ji ljubkovalno rekli mravljica, škoda.
Itak mi gre na živce menjat sedežnice za gondole.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Marvin |
Objavljeno: Pet Maj 22, 2009 11:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Okt 2006 12:28 Prispevkov: 391
|
Res so carji na tem Kronplatzu - edino mi ni jasno zakaj samo gondole postavljajo 6seda ali 8seda bi čist zadostovala
Tega starega Marchnerja pa naj na krvavcu kupijo namesto zvoha  _________________ ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko |
Objavljeno: Sre Maj 27, 2009 11:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00 Prispevkov: 2901 Kraj: Ljubljana
|
Meni na Kronplatzu sploh več ni užitek smučati. Tisto nenehno snemanje smuči in priklanjanje. Me je pa prijetno presenetil zgoraj navedeni link in stran v slovenščini. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Marvin |
Objavljeno: Čet Maj 28, 2009 2:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Okt 2006 12:28 Prispevkov: 391
|
Strinjam se.
Resno vprašanje: a obstaja kakšen izračun zakaj na Kronplatzu postavljajo predvsem "gondole" oz. kabinske žičnice? Razumem, da je en razlog dolžina naprave, ampak na določenih mestih bi lahko mirno postavili sedežnice.
Osebno imam raje sedežnice kot kabinske žičnice, zato sem letos na Kronplatzu predvsem vozil tiste proge ob sedežicah (Sonne, Marchner, Olang - sedežnice na levi...) _________________ ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko |
Objavljeno: Čet Maj 28, 2009 3:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00 Prispevkov: 2901 Kraj: Ljubljana
|
Na nekaterih predvsem lažjih progah zato, ker morajo otroci za sedežnice imeti spremstvo. Gondole so bolj primerne za nesmučarje (poleti in slabi smučarji) in dovoljena razdalja žice od tal je lahko večja. To kar delajo na Kronplatzu pa tudi meni ni prav jasno. Kapaciteta sedežnic je podobna (npr. 6-seda na Alpe d'huez ima uradno kapaciteto 3.600 smučarjev na uro, 8-seda Meribel 3.400, 10-sedežne krožno-kabinske pa tudi 3.000-3500). Hitrost krožnokabinskih je malenkost večja (5-7 m/sek napram običajnih 5), vendar v nekaterih državah zakonsko omejena na 5. Razen raznih funitelov in funiforov gondole niso nič manj občutljive na veter. Zaščita potnikov je pri sedežnicah s pokrovom zadostna, udobje na sedežnicah pa vsaj enako, še posebej če ga primerjamo z gondolami brez sedežev in s tistimi gondolami, kjer je potrebna hoja po stopnicah ali vsaj po hodnikih. Ker je Kronplatz zelo profesionalno smučišče, si lahko to razlagam le tako, da njihovi gostje dajejo prednost kabinkam. Mogoče je to pri družinskih smučarjih in daljših žičnicah celo res tako, tista kratka strma gondolca je pa po moje čisti kiks nastal v ihti modernizacije na vsak način. So pač menjali eno staro kratko vlečnico in se odločili za takrat najsodobnejšo stvar. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
blajo |
Objavljeno: Čet Jun 18, 2009 9:04 am Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Jun 2006 23:54 Prispevkov: 232
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
polde |
Objavljeno: Tor Jun 23, 2009 6:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Nov 2005 9:25 Prispevkov: 368 Kraj: Ljubljana
|
Danes sem malo brskal po Alpinforumu in zasledil, da je dežela Gornje Poadižje - Trentinsko (Land Sudtirol) podala okoljevarstveno soglasje za naslednja projekta na Kronplatzu:
1. Projekt Ried (povezava iz Perche proti vrhu) - glej prejšnje poste
in
2. Projekt Olang/Muhlbach
Ta druga stvar pa mi je popolnoma nova. Na Google Earth sem našel kraj "Rio Molino" - kar po nemško pomeni "Muhlbach" oziroma po slovensko "Mlinski potok" nekje na pol poti med Srednjim Olangom in spodnjo postajo kabinke na Kronplatz v Geiselsbergu. Tam, kjer cesta zavije ostro v levo, če greš prosti Kronplatzu. Po moji logiki torej Kronplatz planira še šesto progo v dolino, po progi Alpen, nato pa direkt v Spodnji Olang, z možnim odcepom proti srednjemu Olangu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
miki |
Objavljeno: Sre Jun 24, 2009 11:41 am Naslov sporočila: |
|
|
 Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25 Prispevkov: 3690 Kraj: Maribor
|
Ja, tudi jaz tako nekako razumem omenjen projekt. Nekaj let nazaj, ko so gradili paralelno kabinko iz Olanga, se je že omenjala proga od spodnje postaje Alpen v dolino, pa je takrat niso odobrili in namesto tega dovolili širitev obstoječe proge v Olang. Očitno jim je v drugem poskusu uspelo, s tem do tokrat očitno načrtujejo tudi novo (tretjo ?!) žičnico iz Olanga: Citiram: | eine neue Piste und Aufstiegsanlage vom Kronplatz Richtung Mühlbach/Geiselsberg (Olang) |
Po moje dokaj smiseln projekt, še ena atraktivna dolga proga v dolino, pa tudi deli Olanga bi z njo dosti pridobili. Teren sem si kar dobro ogledal in z vidika okoljevarstvenikov ne bi smel biti sporen, saj bi proga potekala v glavnem po travnikih, posek gozda bi bil minimalen. Lega je vzhodna, sončna, ampak nič bolj kot obstoječa proga v Olang, kar ob njihovem mojstrskem zasneževanju ne bi smel biti problem . _________________ Sezona 2024/2025: 55 smučarskih dni = 7 x Kitzsteinhorn, 6 x Pohorje, Schladming, 5 x Meli, 3 x Obertauern, Tauplitzalm, 2 x Grosseck/Speiereck, Katschberg, 3 Kralji, Flachau, Riesneralm, Dachstein West, Kope, Golte, 1 x Fanningberg, Wurzeralm, Filzmoos, Rauris, Galsterberg, Zauchensee, Schmitten, Radstadt/Altenmarkt, Hochkönig. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
blajo |
Objavljeno: Sre Jun 24, 2009 2:33 pm Naslov sporočila: kronplatz |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Jun 2006 23:54 Prispevkov: 232
|
Zivjo,
morda je to Vam jasno, meni pa je sele po podrobnem prebiranju funivie.org in teh "RiedHatePageov" kapnilo v cem je delna logika izbire in gostote naprav na Kronplatzu. Registriral sem se na njihovem sodnem registru in uspel dobiti nekaj dokumentov.
Naprave na Kronplatzu so v lasti vec podjetij - Funivie Valdaora s.p.a., Funivie San Vigilio di Marebbe s.p.a., Funivia Plan de Corones s.p.a.
Druzbe so clanice konzorcija "Consorzio Turistico Area Vacanze Plan de Corones", v katerem so se druge manjse druzbe iz okoliskih manjsih smucisc, pa registriranih imajo vec delniskih druzb, pa ogromno je tudi delnicarjev posameznikov (ce sem prav razumel so to lastniki zemljisc)
Iz dokumentov sem nekako razbral, da si (nemajhno) pogaco delijo (tudi) glede na stevilo "potnikov" na napravah.
Kronplatz 1 in 2 in 2000, Belvedere, Sonne, Korer, Marchner, Gipfelbahn so Funivia Plan de Corones s.p.a.
Ruis, Piz de Plaies, Bronta, Pre da Peres, Miara, Pedagia, Col Toron, Costa, Rara so Funivie San Vigilio di Marebbe s.p.a.
Olang 1 in 2, Alpen 1 in 2, Arndt, Lorenzi in Plateau so Funivie Valdaora s.p.a.
Z napovedanim "povezovanjem" Belvedera in Marchnerja bodo odvzeli nekaj potnikov Plateouju (iz iste dostopne ceste), Ried pa je sploh poglavje zase, ker bo sel vsaj zgoraj po Spitzhornu, ki je v smeri Valdaore, pa potem zavil dol za Percho in s tem bi Bruneck dobil lazjo progo za vrnitev v dolino na smuceh.
Mozno, da tudi zato Valdaora rine v dolino se pod Alpnom, da se razbremeni Olang 1+2, pa bolj polozna bi bila (otroci v app v Olangu). To je tudi v skladu z nacrti konzorcija, da se bodo se bolj profilirali v druzinsko smucarijo.
... je pa po svoje zanimivo, kako se s to medsebojno "konkurencnostjo", razvija celoten center in kako resujejo tezave. Uspel sem se prebiti do bilanc Funivia Plan de Corones s.p.a. (Kronplatz Seilbahn AG) z dne 30.6.2008.
skupni prihodki 14,1 mio EUR, dobicek 2,5 mio EUR ...
... pa v registru sem nasel se locene druzbe za turisticne objekte, gastronomijo, zicniske naprave.
Denarno so ocitno zelo mocni, Italijani hrib primerjajo z naftnim poljem
Navkljub prvemu soglasju pa jih caka se kar nekaj usklajevanja s "civilno iniciativo" glede projekta Ried, za tega drugega (podaljsek Alpna) pa nisem nasel nic konkretnega ...
lp, b
. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
blajo |
Objavljeno: Tor Avg 18, 2009 12:08 pm Naslov sporočila: Novi "Marchner" |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Jun 2006 23:54 Prispevkov: 232
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tim |
Objavljeno: Tor Avg 18, 2009 12:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pet Jan 2007 22:49 Prispevkov: 799 Kraj: Birmingham, UK
|
Staro štirisedo (za Slovence novo) naj pa kupijo v KG namesto vitranca 2 ali pa morda na Krvavcu namesto Zvoha. V tujini menjajo odklopne naprave, ko pri nas montiramo fiksne. Groza! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|
|
|