Avtor |
Sporočilo
|
tomitaho |
Objavljeno: Pon Jan 12, 2009 7:57 pm Naslov sporočila: Par pitanja |
|
|
Smuča s sulicami

Pridružen/-a: Pon Jan 2009 19:52 Prispevkov: 1
|
Da li se može na partizanki skijati bez ski-pasa? Odnosno vidio sam da na partizanki nema onih vratasca na vlečnici, odnosno niko ne kontrolira da li ima neko kartu.
Da li se plača autobus s Areha na Bolfek
Pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
škrat |
Objavljeno: Pon Jan 12, 2009 9:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Pon Jan 2009 21:11 Prispevkov: 18
|
Karta je obvezna.
Bus je brezplačen. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
smuciscar |
Objavljeno: Pon Jan 12, 2009 9:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Smuča v kavbojkah

Pridružen/-a: Tor Dec 2004 16:44 Prispevkov: 778
|
Lahko pa se spustiš z Areha do Partizanke in če imaš srečo, da ni kontrole kart, lahko smučaš praktično zastonj, po koncu greš še na Videc in potem nazaj na Bolfenk. Probaš lahko . |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
fischerpro3 |
Objavljeno: Pon Jan 12, 2009 9:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Smuča v kavbojkah

Pridružen/-a: Sre Jan 2006 11:32 Prispevkov: 1772 Kraj: sun city
|
Naj vpraša kaj bolj pametnega ....drugače pa naj kupi karto tako kot vsi ostali in lepo mirno smuča.....Od tega imaš sigurno največ In če sreče ne bo? Bo pač lepo odpešačil nazaj na Areh......pameten predlog ni kaj....  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lenko |
Objavljeno: Pon Jan 12, 2009 9:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34 Prispevkov: 3278
|
Seveda lahko, če le ni kartomata, če ga ni pa bo po končani smuki mogel pešačiti do areha nazaj, ker na ruški so avtomati  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko |
Objavljeno: Sre Jan 14, 2009 12:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00 Prispevkov: 2897 Kraj: Ljubljana
|
V času socializma, ko je bilo še vse naše in goljufanje splošno razširjen šport, smo smučali tako, da smo kupili točkovno karto, potem pa glumili, da imamo dnevno. To si naredil tako, da si imel okoli vratu dobro viden trakec, kakršne so imeli za dnevne karte. Potem si šel pa mrtvo hladen mimo žičničarja, ki je kontroliral karte. Žičničarji so si običajno zapomnili, kdo ima karto in so kontrolirali bolj izjemoma. Če si te je zapomnil kot človeka z dnevno, si imel cel dan mir, drugače si šel na drugo vlečnico in ponovil vajo. Najboljše so bile pa karte, ko ti je na koncu ostala samo še ena točka. Ker so te vseeno spustili na žičnico, si vedno preračunal vožnje tako, da je ostala 1 ali 2 točki in odšel potem na napravo za vsaj 5 točk. Trikov je bilo pa še veliko. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|