Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Žičnice, snežni topovi, teptalci » Interalpin 2019

Objavi novo temo  Odgovori na to temo
 Interalpin 2019 « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Pon Maj 13, 2019 11:29 am    Naslov sporočila: Interalpin 2019 Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3117


No očitno so nekateri forumaši bili na Interalpinu, kot je razvidno iz drugih tem, jaz pa si bom vzel nekaj časa, pa vam predstavil kar je meni padlo v oči na sejmu. Seveda sem se najbolj zanimal za zasneževalno tehniko, kar glede na moj vzdevek itak ni nepričakovano. Na sejmu je bilo ogromno ljudi, da si se na čase kar malce težko premikal ali kaj ogledoval/slikal, itak pa jih je večina bila pri večjih firmah na zastonj pogostitvah... Zanimivo da se da ljudi podkupiti za par piv/prigrizek.

No, kakorkoli, na sejmu je bilo predstavljenih nekaj novitet, kaj ekstra novega v žičniškem svetu ni za videti, Leitner je predstavil novo 2s žičnico, najlažje boste vedeli kaj je to, če se boste spomnili na staro pohorsko vzpenjačo, ostali proizvajalci so se predvsem očitno vpičili na udobje gostov, saj predstavljajo nove kabine za kabinske žičnice, ki so polne multimedije in takšne in drugačne podpore. Je pa nekaj novih akterjev, na žičniškem področju, kar me je malce presenetilo.
Par slik:
Leitner:


Doppelmayr Smart Ropeway z zanimivo predstavitvijo:


Na področju urejanja prog, oz. ratrakov tudi ni bilo predstavljenih novitet predstavljenih na Interalpinu, razen pri Pistenbully-ju so predstavili popolnoma električen ratrak Pistenbully 100e, ki ima kapacitete za 3 ure dela, nato se 6 ur polni. Zelo zanimiva varianta za urejanje tekaških prog/vlečnic. Ima pa nekoliko več navora kot pa dizelska varianta s hidromotorji, kar je itak dobrodošlo. Morda pa gre vse skupaj v to smer elektrifikacije. Je pa že pred tem imel eno varianto "hibridnega" pogona z električnim in dizelskim motorjem na navadnem modelu pistenbully 600.

Pistenbully:


Klasična 600 mrcina, pojavljale so se že testne MAX verzije predvsem za kakšna večja področja, ledenike, ampak očitno s tega ni bilo nič. Morda pa nas presenetijo.


Prinoth, nič kaj novega, hvalijo se s snowsatom, kar je itak že nekaj let pri Pistenbullyju, pa digatilizacijo celotnega sistema urejanja prog, z zelo dobro servisno podporo za vsak model, kjer program spremlja delovne ure, napake stroja in tako naprej. Vsaj malce olajšanja za serviserje. Drugače pa nič novega, le hvaljenje z referencami:


Potem je pa ena zanimiva varianta traktorja, predvsem za namen tekaških prog, ki mi je padla v oko, pa tudi kakšnih variant za snežne sani:


Največ časa sem seveda posvetil zasneževalni tehniki, letošnji večji pričakovani novosti sta TechnoAlpinov TR-10 in pa Sherpin 5-Npa, nato pa še je presenetil Sufag, ki je glede na dogajanje pri največjih strankah (Reiteralm), kjer izpodrinjajo Sufag druge znamke, prav čudežno predstavil nov model. No kar k slikam, kjer bom dodal opise:

TechnoAlpin TR-10, v bistvu večji brat TR-8, in naslednik TF-10, za katerega se sprašujem, kaj je tako revolucionarnega, točnega odgovora nisem dobil, hvalijo pa se z novim obročem, kjer je poskrbljeno za izpihovanje vode iz šob, tako da je nekoliko manj vode/ledu pod topom, pri večkratnem odpiranju in zapiranju šob, kaj ekstra ne prinese novega, le kakšen liter manj vode bo pod topom. Nato je še novost hladilnik zraka, ki je že stalnica pri DemacuLenku, in dokazujejo da nekaj ekstra ne prinaša v mejnih pogojih, kar smo videli na lastne oči na Pohorju. Je res, da pri kompresiji zraka na 8 barov, se le-ta segreje na 250 stopinj, vendar se do ekspanzije v šobah primerno ohladi na manj, se pa strinjam da nekaj profita je, predvsem v primeru Technoalpina, ki ima zelo kratko pot od kompresorja do šob. Zadnja večja novost je večji ekran na dotik, ki naj bi deloval do -30, kar je rak rana ekranov na dotik, predvsem na topovih, ko so pod -10 enostavno nehali delovati. Je pa večji, tako da je lažje upravljanje z rokavicami. Pa nov grafični vmesnik, ki mene spominja na pametni telefon, torej rahlo neroden za kakšnega neveščega uporabnika. Pa kompresor na isti osi kot ventilator, kar prinaša nekoliko boljšo učinkovitost, ampak le 5% v porabi celotnega topa. No kar k slikam:


Top se odpre kot pikapolonica za servisiranje:


Novi šobni/ventilski obroč:


Hladilnik za zrak:


In pa nov ekran:


Za kakšne podrobnosti pa morda če koga zanima kaj več, napišem v novem sporočilu. Odzunaj so še imeli predstavljen njihov snowfactory, ki je dvakrat večji od pohorskega, v glavnem nič novega.


DemacLenko:
Nič kaj ekstra novega, le nov vmesnik za avtomatizacijo, ostalo je vse več ali manj isto. Isto kot Prinoth se hvalijo z referencami:


Odzunaj so imeli še predstavljene fiksne modele, ter njihovo verzijo "snowfactory-ja", za razliko od Technoalpinovega, je tukaj bolj finozrnati led.
Ta levi model topa, bi sedaj gledali na stadionu na Pohorju, če Technoalpin ne bi ponudil kontejnerja za 2000€/leto:


Sufag, glede na slišane težave s celotno MND grupo, in zelo slabo prodajo, so presenetljivo predstavili nov model topa, imenovan MAKALU, kaj ekstra novega ni za videti, vse komponente so v stilu Sufaga, menda celo iste kot na drugih modelih, le nove so stabilizatorske lopatice v cevi in nov obroč šob:


Nove šobe:


In pa še domača Sherpa, ki nekih resnejših novosti pod pokrovom ravno na oko nima, je pa celotna oblika topova spremenjena, nove šobe, malce drugačna postavitev elektro omare, večje dimenzije topa in brezoljni kompresor. Bo pa po novem omogočena postavitev na steber ter po navedbah ima 30-50% večjo zmogljivost kot stara Sherpa, pri rahlo večji porabi energije, kar znese na boljši izkoristek izdelanega snega kwh/m3. Ima spremenjeno aerodinamiko, menda z navdihi iz vesoljske tehnike. Še vedno pa ostaja enostavne oblike.


Supersnow, kakšnih novitet z novimi modeli ni bilo za videti, le nov model tipa 700 imajo, ki ima nadomeščeno hidravliko z električnimi motorji, kar je vsekakor dobrodošlo, nove šobe na topovih ter nov uporabniški vmesnik za vizualizacijo.


Predstavitve s hostesami:


SMI, ki je največji proizvajalec izmed vseh, pretirano ni prisoten v Evropi, temu se tudi primerno predstavlja na tem sejmu, kjer je imel predstavljenih le nekaj rešitev, s predstavljeno Pumo.

Na sejmu je še bilo prisotnih nekaj manjših ponudnikov snežnih topov, ki so relativno novi in sem jih videl prvič:


No seveda pa je še polno manjših predstavljalcev, s spremljajočo opremo smučišč, omembe vredno je naprimer za naše razmere tekstilna preproga, ki bi naprimer na Pohorju rešila marsikatero traso vlečnice:


To bo to za leto 2019 na kratko, lahko pa še predstavim kakšne podrobnosti.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Stran 1 od 1

Kazalo po Smucisca.net forumu » Žičnice, snežni topovi, teptalci » Interalpin 2019
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB