Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Projekt - Prenova KANIN 2022

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 23, 24, 25  Naslednja
 Projekt - Prenova KANIN 2022 « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
nonoaustirol
PrispevekObjavljeno: Sre Dec 18, 2019 5:53 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Jan 2017 21:59
Prispevkov: 151


Mislim da cesta ni rešitev saj produkt s pretežno zimskimi prihodki ob težkih razmerah za obratovanje ni finančno pozitiven.
Nova dostavna žičnica je nujna zaradi bolšega trženja v poletni sezoni katera lahko pokriva zimsko izgubo. Tu ima sončni kanin še ogromne rezerve. Brez dostavne žičnice je trženje poletne sezone na nivoju soriške planine ali kranjske gore. 30.000 potnikov v poletni sezoni ni podatek s katerim bi se smučišče lahko pohvalilo, je samo dober začetek, cilj mora biti 100.000 poletnih potnikov, seveda z ustreznimi masovnimi produkti na vrhu.

Res pa je vprašljiva smislenost obnove celotne dolžine trase od A-D, predvsem njen ravnski del od plužen do A postaje. Verjetno bi bila optimalna trasa Plužna - D-postaja, s čimer bi traso skrajšali za četrtino in s tem verjetno tudi ceno iz 24 milijonov na 18 milijonov ter s tem tudi stroške vzdrževanja in obratovanja. Nova dostavna žičnica bi nadomestila tudi trosedežnico skripi. Ob dejstvu da je troseda v vsakem primeru zrela za menjavo, cena katere bi bila cca 7 milijonov bi se računica s subvencijo EU-ja lahko izšla. Izključno dostopu na smučišče bi bil namenjen samo odsek Plužna - C postaja v dolžini 3 km od 500m-1700m stroškovno cca 12 milijonov evrov.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Wca z Bca
PrispevekObjavljeno: Čet Dec 19, 2019 2:28 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10
Prispevkov: 800


Nonoaustirol se popolnoma strinjam s tabo. Cesta do C postaje(1600m) je povsem zgrešena ideja. Povsod je trend, da se omejuje promet. Lep primer je Švica, kjer imajo namesto cest razne zobate železnice. Pri nas še zmeraj razsaja avtomanija, kjer bi radi z avtom prišli še na Triglav, če bi bilo le mogoče. Lep primer je poleti prometni kaos na Vršiču.
Gledati je potrebno tako na zimsko in poletno sezono. Poleti bi bili prihodki zaradi ceste močno znižani, pozimi pa bi se slabemu vremenu kot dodatna oteževalna okoliščina pridružila še prevoznost ceste ob obilnem sneženju.
Za smučarje je najhitreje in najceneje, če to pot opravijo z žičnico. Da pa bi bilo to karseda ekonomsko upravičeno s strani Sončenga Kanina pa bi morali skrajšati traso gondole. Dostavna žičnica se skrajša za četrtino, če začetni del ne bi potekal po ravnini ampak ob vznožju gore. Drugi del racionalizacije investicije bi bila nadomestitev trosedežnice Skripi z dostavno žičnico iz C do D postaje. Nova dostavna žičnica tako ne bi več štrlela iz popvprečja po dolžini od ostalih primerljivih smučišč.

Pa še kot zanimivost zakaj je je A postaja postaja postavljena tam kjer je oz. zakaj je velik del trase speljan po ravnini. Lep opis projekta izgradnje Kanina je napisal forumaš Polde. Citiram:

Projekt v Bovcu je predvideval:
- 3 dostopne žičnice iz doline - obstoječo, poleg nje še eno, ki bi se pri "B" postaji odcepila proti Kaninskim Podom ter tretjo iz doline v bližini slapa Boka direktno na Kaninske Pode. Ta je bila predvidena za dnevne goste. Tisti dve iz Bovca pa za stacionarne.
- približno 15 dvosedežnic (takrat je bil to standard), od tega polovica izklopljivih - to je bil pa nadstandard!
- približno 15 vlečnic
- povezavo s Sella Neveo, ki so jo Italijani prav takrat začeli graditi
Smučišča naj bi se raztezala od Kaninskih Podov (to je nad vasjo Žaga) do doline Krnica, smučarskih prog na naši strani naj bi bilo cca 50 kilometrov, na njih naj bi lahko smučalo 8-10 smučarjev.
Na področju sedanje spodnje postaje "A" v Bovcu je bila predvidena izgradnja hotelsko apartmajskega kompleksa s cca 6 - 8000 posteljami. Nekako v stilu francoskih smučarskih središč kot npr. Avoriaz, Les Menuires ali La Plagne. S to razliko, da se do sem ne bi dalo smučati, temveč bi dve kabinski žičnici poskrbeli, da na hrib odpeljeta v 3 urah vse goste. Glavni projektanti so bili Francozi, zato so tudi na Kaninu vse stare naprave Pomine. Zaradi tega tudi kabinska žičnica poteka po taki trasi kot sedaj in ne zaradi tega, ker si je nekdo zaželel "najdaljšega". Poleg tega bi iz tega hotelskega kompleksa bila speljana še dvosedežnica preko doline do Čezsoče, kjer bi bila golf igrišča, poletni bazeni ter dolinsko smučišče s 5,6 vlečnicami ter tekaške proge. za takratne razmere je veljala čezsoča za področje, kjer sneg zaradi senčne lege leži v povprečju 75 - 90 dni na leto, kar naj bi bilo dovolj za to da se ta investicija uresniči. To smučišče naj bi bilo predvsem za začetnike ter v primeru zaprtega smučišča na Kaninu zaradi vremena.


Več o zgodovini si lahko preberete v tem LINKU
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
buly kass
PrispevekObjavljeno: Čet Dec 19, 2019 9:21 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sob Dec 2008 21:53
Prispevkov: 326







Za lazjo predstavo dodajam org dokumente
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Čet Dec 19, 2019 12:04 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3118


Fajn, ampak nisem še videl da bi kje žičnico s tremi odseki in šestimi postajami zgradili za 24 milijonov evrov. Še predvsem če želiš na zgornji postaji zgraditi en dober spremljevalni objekt, ki ga smučišče nujno potrebuje. Pa tudi največji finančni zalogaj so postaje in trasa žičnice.

Nekaj primerov:
https://www.kitzbueheler-alpen.com/de/brixental/newsletter/fleckalmbahn-neu.html
4 km, brez vmesnih postaj, spodnji objekt ok, zgornji za Kanin neprimeren, cena 28 mio. €. Pa tudi trasa je veliko lažja.

https://www.liezener-bezirksnachrichten.at/schladming-eroeffnung-der-neuen-10er-gondelbahn-planai/
3,6 km, vmesna postaja, dobri spremljevalni objekti, cena 34 mio. €


https://www.meinbezirk.at/pinzgau/c-lokales/fusion-kitzsteinhorn-und-maiskogel-das-815-millionen-euro-projekt-startet-durch_a2265754
12 km, sicer različnih tipov žičnic, 82 mio. €, kar bi verjetno bila realna cena za Kanin. In takšno ceno bi pokrivali s vsega tremi sedežnicami skupne dolžine 2,5 km? Poleti pa tudi ne vem kaj bi počelo odzgoraj 1000 ljudi na dan.



https://v-bahn.jungfrau.ch/facts-figures

Tega projekta pa sploh mislim da nima smisla komentirati.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
skijat
PrispevekObjavljeno: Čet Dec 19, 2019 10:51 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Pet Avg 2015 16:31
Prispevkov: 133


Dolga leta smo idejni načrt Kanina iz pred let kovali v zvezde. Če danes analiziramo takratne želje lahko zaključimo, da je bila ekipa snovalcev Kanina ( vsaka jim čast za vse kar so naredili) naivna odnosno brez izkušenj, kar je razumljivo. Prenesti sistem Treh dolin v Franciji v Bovške razmere je bilo zelo optimistično, kljub višji snežni odeji takrat. Primerjat Val Thoren, Maribel, Menuiries, kjer se sedežnice vozijo skozi naselja z Bovcem je bilo tudi takrat smešno. Fanteje so res načrtovali gondolo od Placa do A postaja. Ni čudno da še danes pomebni načrtovalci Kanina trdijo, da je treba smučišče približati Hotelom, ne pa obratno, kljub ogromni višinske razliki.

Lenko jasno pove, da cena kabinskega dostopa ne prenese ponudbo treh sedežnic. Kaj šele, če upoštevamo število obratovalnih dni zaradi vremenskih razmer. Kaprunska nova kabinka, ki nadomešča nesrečni vlak in štarta na 1000m NV do 2400m je zahtevala cc 39 milj EUR. Kaninska kabinska bi glede dolžine in višinske razlike in specifike vremena bila nedvomno še dražja. Ob tem ni upoštevano še vse ostalo (sedežnice, restavracija, zasneževanje itd).
Zakaj je cesta boljša. Ker je cenejša in ne obremenjuje ponudbe treh sedežnic. Cesta rešuje tako poletje kot zimo . Predvsem pa je realna možnost, ko bi jo zavohali naši gradbinci, če seveda že ni prepozno in dokončno zafurano. Ostaja pa še ena najcenejša in verjetno najbolj perspektivna in aktualna varianta, ki bi nedvomno približala smučišče Hotelom. Dostop do Kanina čez Žlebe ( Sella nevea)
_________________
2017/18 42 dni
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Wca z Bca
PrispevekObjavljeno: Sre Jan 15, 2020 11:50 am    Naslov sporočila: SESTANEK S PODPREDSEDNIKOM FJK Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10
Prispevkov: 800


In vendarle se premika tako na italijanski kot tudi na slovenski strani...

SESTANEK S PODPREDSEDNIKOM FJK

V Kaninskih Legendah je potekal sestanek predstavnikov Občine Bovec s podpredsednikom Deželnega sveta Furlanije Julijske krajine (FJK) Stefanom Mazzolinijem, na njem pa se je gost seznanil z aktualnim dogajanjem na smučišču Kanin-Sella Neva in načrti za investicije na slovenski strani.

Sestanka so se udeležili župan Občine Bovec Valter Mlekuž, direktorica uprave mag. Katarina Barbara Ostan, poslanec v DZRS Danijel Krivec, podpredsednik FJK Stefano Mazzolini in za prevajanje Milan Štulc.

Ob ugotovitvah, da sodelovanje obeh strani poteka zgledno tako na politični kot tudi operativni ravni na povezanem smučišču, je Mazzolini povedal, da so na italijanski strani že začeli izvajati nekatere aktivnosti za izvedbo projektov, ki jih načrtujejo in kot rečeno nekatere že izvajajo v smislu čezmejnega sodelovanja. Tako so za investicije v Sella Neveji (Na Žlebeh) že pridobili vsa potrebna dovoljenja za izgradnjo vodnega zajetja pod kočo Gilberti za zasneževanje proge Prevala na italijanski strani in bodo poleti začeli gradnjo, vse je pripravljeno za postavitev sedežnice Montaž, ki jo bodo premestili s smučišča Zoncolan, in ureditev nove proge ob njej, dvosedežnico Gilberti bodo zamenjali z novo štirisedežnico. Za to je po besedah Mazzolinija Dežela FJK že zagotovila sredstva. V pričakovanju skupnega nastopa in prizadevanj za pridobitev evropskih sredstev, načrtujejo še novo progo Golovec v Sella Neveji in nekatere druge investicije na smučišču v Rablju, Trbižu in na Višarjah. Za večino teh investicij imajo že pripravljene preliminarne projekte, izdelava končnih projektov pa je tako ali tako domenaznotraj Promoturisma.

Poslanec Danijel Krivec je Mazzolinija seznanil z dejstvom, da je bila za gradnjo nove dostavne žičnice Kanin z vso potrebno infrastrukturo s strani Vlade RS ustanovljena posebna komisija, ki jo sestavljajo predstavniki petih slovenskih ministrstev in dva predstavnika Občine Bovec, ki ju je v komisijo imenoval župan Občine Bovec Valter Mlekuž, in sicer direktorica uprave mag. Katarina Barbara Ostan in poslanec Danijel Krivec. Člani komisije se redno sestajajo.

VIR
https://obcina.bovec.si/2020/01/14/sestanek-s-podpredsednikom-fjk/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
-_m4tj4z_-
PrispevekObjavljeno: Sre Jan 15, 2020 12:20 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Feb 2010 12:11
Prispevkov: 416


Dosti bolse vam bo slo, ko,boste Krivca odstranli iz takih projektov. Zdej je poslanec in se dela lepega...ma ko je bil zupan ni ene stvari nardil za dobro Bovca...se ko ni bil vec izvoljen je metal polena pod noge svojemu nasledniku.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
winni
PrispevekObjavljeno: Sre Jan 15, 2020 3:39 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Ned Mar 2013 19:37
Prispevkov: 145


na njem pa se je gost seznanil z aktualnim dogajanjem na smučišču Kanin-Sella Neva in načrti za investicije na slovenski strani.

S čim so ga seznanili, novo zajlo??

Ko bodo Italijani zamenjali staro Gilberi sedežnico, bo ob prehodu na SLO stran kot da bi prišli v srednji vek.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Wca z Bca
PrispevekObjavljeno: Pet Jan 17, 2020 12:56 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10
Prispevkov: 800


Italijanska pokrajina Furlanija Julijska Krajina stalno vlaga v svoja smučišča. V Sloveniji pa se mora vsak sam znajti. Zato pa je stanje slovenskih smučišč bolj muzejsko kot ne, saj se že deset let ni postavila nobena nova naprava.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
skijat
PrispevekObjavljeno: Pet Jan 17, 2020 9:57 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Pet Avg 2015 16:31
Prispevkov: 133


Slovenska javnost ni naklonjena gradnji novih smučišč. Kampanja se je začela že pred več kot 30 leti, ko je nekdo lansiral novico, da Švicarji ne delajo smučišč pod 1500m. Potem se je samo še nadaljevalo. V tem času so sesedje zgradili čudovita smučišča in ustvarili ogromen dohodek predvsem na podeželju. Kljub toplim zimam vsak leto več in bolje smučamo, seveda v tujini.
_________________
2017/18 42 dni
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Wca z Bca
PrispevekObjavljeno: Tor Jan 21, 2020 8:06 pm    Naslov sporočila: NA LOVU ZA 50 MILIJONI EVROV Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10
Prispevkov: 800


NA LOVU ZA 50 MILIJONI EVROV

Z ustanovitvijo komisije država izpolnjuje obljubo, da bo pomagala pri iskanju denarja za celovito prenovo turističnega centra Kanin. Zagotoviti bi bilo treba 50 milijonov evrov EU, države in občine, saj zasebnega kapitala v gradnjo infrastrukture ne bodo vključevali. Če bo vse po sreči, bodo na Kaninu začeli graditi prihodnje leto.

Kakšne so možnosti za obsežne naložbe na slovenski strani Kanina, bo raziskala komisija s predstavniki ministrstva za finance, za gospodarski razvoj in tehnologijo, za infrastrukturo in služba vlade za regionalni razvoj. Izsledki bodo znani v začetku marca.

Letos po denar in gradbeno dovoljenje

Komisija je zavihala rokave in opravila več pripravljalnih sestankov. “Njena naloga je iskanje pravnih podlag in vseh možnosti, da bi pritegnili ostanke kohezijskega denarja ob zaključevanju zdajšnje finančne perspektive,” je včeraj povedal poslanec Danijel Krivec, ki je vodil skupino za prenovo kaninske smučarske infrastrukture, na osnovi katere so leta 2016 smučišče ponovno pognali.

Največ bo šlo za gondolsko žičnico

Največji denarni zalogaj je gradnja nove krožno kabinske žičnice, ki bo stala okoli 24,5 milijona evrov. Celotna oprema smučišča skupaj s sistemoma za proženje plazov in za zasneževanje je ocenjena na 14,5 milijona evrov. Osem milijonov je predvidenih za gradnjo nove spodnje postaje z garažno hišo in vso potrebno infrastrukturo, pet milijonov za nekoliko premaknjeno končno postajo z restavracijo in infrastrukturo za goste, osebje in strojno opremo.
Potrebovali bi približno 50 milijonov evrov. “Ko bo denar zagotovljen, se bodo v skupino vključili še strokovnjaki, ki bodo pripravili projekt in vse potrebno za pridobitev gradbenega dovoljenja. Po zdajšnji časovnici naj bi dovoljenje za gradnjo pridobili do konca tega leta,” nakazuje Krivec. Skupina za prenovo Kanina se je odločila, da bo objavila le en razpis za
pripravo projekta in dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja in za gradnjo. S tem se bodo izognili dolgotrajnim proceduram, možnostim za anekse in pritožbam. Izbrano podjetje bo iskalo dobavitelje materiala in
gradbenike.

Zasebnega kapitala ne bodo iskali

Na lanski predstavitvi idejne zasnove, ki jo je pripravila francoska družba Stem International, so poudarili, da bi denarna konstrukcija “zdržala”,če bi dobili 75 odstotkov nepovratnega denarja, za 25 odstotkov pa bi iskali druge vire. Krivec pojasnjuje: “Pri tem je prišlo do spremembe. Iz javnih virov moramo zagotoviti ves denar, ker na zasebne vlagatelje v smučarsko infrastrukturo ne moremo računati, saj takih junakov praktično ni. Če bi jih iskali, bi proceduro podaljševali in zapletli. Denar naj bi zagotovili EU, država in po možnosti in pogojno nekaj še lastnica infrastrukture, Občina Bovec.” Dodaja pa, da bi bilo pozneje možno pritegniti komercialnega upravljalca, lahko pa bi vztrajali tudi pri javnem, kakršen je Sončni Kanin oziroma na italijanski strani Promotur.

Tesno povezani z Italijani

Občina Bovec in država sta tesno povezani z italijanskim upravljalcem smučišča Sella Nevea Promoturjem in deželnimi oblastmi. “Tudi oni po svojih poteh iščejo denar za naložbe, ki jih načrtujejo na severni strani Kanina. Srečanje v Trstu načrtujemo prihodnji mesec, marca še skupni sestanek z evropskimi poslanci na Kaninu v smislu promocije skupnega projekta,” napoveduje Krivec. Italijani načrtujejo novo sedežnico Gilberti in novo smučarsko progo, ustrezno za zahtevnejše tekmovalne dogodke. Furlanija - Julijska krajina je v zadnjih letih za smučišče Sella Nevea namenila 40 milijonov evrov, za vsa smučišča pa več kot 200 milijonov evrov. Kot poudarja Krivec, so načrtovane naložbe v čezmejni Kanin pravzaprav edini konkretni gospodarski projekt ob slovensko italijanski meji in zato računa na njegovo podporo.

VIR
https://www.primorske.si/primorska/goriska/na-lovu-za-50-milijoni-evrov
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
lenko
PrispevekObjavljeno: Tor Jan 21, 2020 10:56 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3118


38 milijonov evrov je končno blizu prave cene nove žičnice.

Ampak, če misli država vložiti karkoli v Kanin ponovno, potem bi bilo tudi fer, da se izgradi nova gondola na Vitranc v Kranjski, Krvavcu novo dostopno žičnico iz doline Kokre, Rogli dostopno gondolo iz Zreč, Pohorju novo gondolo iz Ruš, Kopam iz Slovenj Gradca in iz Ribnice, nato pa še vsakemu smučišču posebej 10 milijonov € za posodobitev zasneževanja in urejanja prog.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Wca z Bca
PrispevekObjavljeno: Sre Jan 22, 2020 1:50 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10
Prispevkov: 800


Tukaj se gre v veliki meri za nepovratna EU sredstva iz naslova čezmejnega sodelovanja, povezovanja EU regij, celoletnega trajnostnega turizma, razvoja demografsko ogroženih območij.... Možnost uspeha pa jim povečuje skupno sodelovanje z italijansko stranjo, saj lahko skupaj lažje prepričajo EU birokrate za uresničitev(financiranje) tega projekta. Če jim to uspe potem jim lahko damo samo kapo dol.

Kar se pa tiče financiranje države in drugih smučišč se pa strinjam, da bi morala del prispevati tudi država. Samo realnost je takšna, da je potrebno velik del investicije financirati z lastnimi sredstvi ali pa s pomočjo EU sredstev.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
-_m4tj4z_-
PrispevekObjavljeno: Sre Jan 22, 2020 6:39 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Feb 2010 12:11
Prispevkov: 416


In spet smo v temu, da se bo zamenjala samo dostopna zicnica, vse ostale ostanejo kot muzej na prostem...kar pomeni cez par let spet “drzava mi hocemo dnar”. Zakaj bi rabli parkirno hiso v dolini? Kronplatz je nima in shaja brez tezav, pa je vsaj v Olangu kr stisneni vse skupi, docim v bovcu travnikov naokoli za razprodajo. Zasnezevanje na Kaninu? Cemu ze? Gkede na investicijo bi se splacalo potem potegnt tudi proge nizje in te proge zasnezevat....ker milo receno kanin rabi konkretno podlago v tistem skalovju da je vsaj ki poznat...in tle bi bili zneski nenormalni...kje je sele zajetje za vodo? Ker ce jo bodo crpal iz doline al pa iz italije bodo spet zneski ogromni pa se voda v ceveh se bo grela in kako bodo pol z njo zasnezevali? Treba vse dobro premislit in ne neki fantazijsko samo da je nardit. Pa tudi spanovija z italjani...khm nic dobrega se nebo koncalo, spomnimo da smo jim se vedno dolzni za dnar od vozovnic in tudi oni bodo zelel svoj del pogace od teh 50miljonov, nebodo sam pomagal da jih dobimo pol pa po starem naprej.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nonoaustirol
PrispevekObjavljeno: Sre Jan 22, 2020 11:44 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Jan 2017 21:59
Prispevkov: 151


Dostopna žičnica bo samo do 1700 m (malo nad zdajšnjo c postajo) Od 1700-2200 bi gondola nadomestila trosedežnico. Z modernizacijo smučišča in daljšo progo primerno današnjim standardom bi se izpolnili pogoj za privabitev kritične mase smučarjev s katero bi smučišče lahko poslovalo pozitivno (skupaj z povezano sello nevejo, močno poletno sezono, hotelskimi nastanitvami v dolini) Seveda je to zaradi dragega dostopa možno samo z nepovratnimi sredstvi. Tukaj se ne cilja na državo SLO ampak na nepovratna sredstva EU iz naslova povezovanja obmejnih regij, to pa je poleg slabosti ki jih vsi navajate ena od prednosti kanina pred drugimi slovenskimi smučišči. EU spodbuja povezovanje obmejnih regij saj kljub padcu državne meje administrativna meja v glavi prebivalcev predstavlja bariero preko katere je iti težje kot izgleda na prvi pogled, zato taki projekti imajo neko vsaj teoretično možnost zaradi katere je smiselno vztrajati. Resnost takemu projektu pa bo dala država SLO in ITA kot garant in partner in ne kot investitor.
Osebno bi mi bilo žal za zdajšnjo restavracijo saj predstavlja arhitekturni presežek sedemdesetih let in kljub svojim letom izgleda odlično, poleg tega pa je izjemno funkcionalna. Mogoči bi jo bilo za polovico stroška noveg objekta smiselno obnoviti in jo mogoče nadgraditi z etažo na zdajšnji terasi. D postaja ali pa vsaj njeni gabariti pa lahko ostanejo kot servisni objekt smučišča.
Ideja z garažo v dolini je nepotrebna saj je travnikov oddaljenih do 500 m v smeri golf igrišča dovolj.
Upam da se tekom morebitne racionalizacije projekta v prihodnosti ne bi opustila ideja o zasneževanju. Brez te investicije bo smučišče še vedno invalidno kot do sedaj, sledi pa nadaljevanje životarjenja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 23, 24, 25  Naslednja Stran 12 od 25

Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Projekt - Prenova KANIN 2022
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB