Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Čvek » Elanov logotip in oblikovanje

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 Elanov logotip in oblikovanje « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
tim
PrispevekObjavljeno: Pon Feb 28, 2011 8:01 pm    Naslov sporočila: Elanov logotip in oblikovanje Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pet Jan 2007 22:49
Prispevkov: 799
Kraj: Birmingham, UK

Vsi dobro poznamo star elanov logotip (ELAN - nadčrtano in podčrtano), ki je bil znan celemu svetu, saj je smuči z enakim logotipom pod nogami drgnil tudi Ingemar Stenmark in še marskikdo.
Elan se je čez čas odločil, da predstavi novo celostno podobo podjetja in tako zamenja logotip. Že takrat sem se vprašal - Ali je to pametno?, saj so ljudje navajeni na starega.
Pred tremi leti pa se je pojavil še tretji logotip.

Začel sem pisati o logotipih, ker se mi zdi, da bo ELAN kmalu propadel. Ima inovacije, ima razvoj, njihovo vodstvo je pa vredno pol ....

Če vzamem za primer podjetje Volkswagen - logotipa niso od začetka spreminjali. Ali pa Apple - spreminjali so le barve. Takšnih je seveda še mnogo.

Apple in Volkswagen sta prepoznavni znamki. Elan pa želi biti prepoznaven, zato logotipa NE BI SMEL MENJAVATI. Zakaj sem jezen? Ker sem zadnjič šel v Begunje in povsod gledal drugi logotip (ne zadnjega). To kaže, koliko jim je mar za podjetje.

Da nadaljujem z obliko smučk. Smučke so res lepe, a ne za smučanje, temveč za v salon!!! Poglejte smuči Heada ali Fischerja. LOGOTIP JE POUDARJEN. Je pri Elanu tudi? Ne. Je majhen, ali pa zlit z odzadjem. Logotip je bistvo vsega. Apple da svoj logotip na vidno mesto, enako stori volkswagen. Kaj pa naredi Elan? Skrije ga.

Da nadaljujem pri Porsche designu. Zakaj za vraga jih je bilo treba mastno plačati? Naj spomnim na nek iPhone killer, ki so ga oblikovali prav oni. Ni supel!!! Zakaj? Ker je bil všečen samo določeni skupini ljudi. Nekateri niso dovzetni za takšen design. Tako bo tudi tukaj. Porsche design bi recimo uspel pri Headovi liniji prestižnih smuči, ne pa pri Elanu, ki je svetu zelo malo poznan (tržni delež). Ej ljudje, to ne pelje nikamor.

Hudič na palci!!!

Najbrž se boste vprašali po moji kompetentnosti, da to sodim. Sem gimnazijec Gimnazije Bežigrad in dijak Srednje šole za oblikovanje. (vzporedno delam dve šoli)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s1
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 01, 2011 7:52 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Pon Feb 2010 15:58
Prispevkov: 187
Kraj: Gorenjska

Brez komentarja !! Se popolnoma strinjam. Vsak poudarja svojo znamko...Dejmo elan, itak so retro stvari in...zakaj pa ne, saj je to ponos Slovenije. Zaradi njihovega malomarnega odnosa, tako ali drugače, tudi pri testiranju smuči, sem iz protesta vse smuče ( 3 pare v zadnjih dveh letih ) kupil od drugih, renominiranih proizvajalcev, Head in Stoeckli...Elan bo pa rabil nekaj let, da si pridobi spet moje zaupanje...
_________________
2015/2016 - 32x
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Celski
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 01, 2011 10:41 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Tor Sep 2010 19:45
Prispevkov: 37


Se ne bi ravno strinjal. Znaki se razvijajo in nadgrajujejo. Včasih se radikalno spremenijo. Elanov stari logotip iz socialističnih časov je bil po moje res zastarel. Sem pa zadnič v njihovi trgovini opazil tudi njihov retro pristop, ko so uporabili stari logotip na tekstilnih izdelkih. Zdelo se mi je nekoliko smešno, saj me je spominjalo na stare čase, ko smo se še dričali s sulicami.

Se pa strinjam, da imajo še vedno zastarel odnos do strank in uporabnikov, oz. ga nimajo. Lani sem se obrnil na Elan s konkretnim vprašanjem glede menjave (novih) smučarskih vezi za močnejše. Najprej sem poslal e-pošto na njihov info naslov. Odgovora ni bilo. Nato sem jih poklical in so mi razložili, da o tej konkretni zadevi lahko odloča le - ne boste verjeli - direktor. Nato sem poslal e-pošto še njemu. Seveda odgovora ni bilo. Ignoranca do strank in uporabnikov je za vsako podjetje slaba.


Nazadnje urejal/a Celski Tor Mar 01, 2011 9:35 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tim
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 01, 2011 4:13 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pet Jan 2007 22:49
Prispevkov: 799
Kraj: Birmingham, UK

Jaz sem jim lani poslal mail na info, pa sem dobil odgovor od enega izmed vodilnih - sem bil zelo oster. So bili čisto prijazni.

Ne morem in ne smem se strinjati, da so spremembe v logotipu potrebne.

Poznamo dve vrsti designa. Jaz ga delim na Jonathan Ive in Alvar Aaalto design ter na Porsche design, Microsoft design. Bistvena razlika pri obeh je preprostost. Prva dva sta naredila izdelke, ki so bili preprosto in uporabno oblikovani in so zato brezčasni. Alvarja slavimo še danes, kljub temu, da je živel že pred časom. Na drugi strani pa imamo Microsoft design in Porsche design, ki se ubadata kupce pridobiti s "kičem". To pomeni, da izrabljajo vse možne barvne kombinacije ter okrogline, da bi v ljudeh ustvarili občutek nekaj višjega, nekaj boljšega. Predstavniki prvega pa se na to ne ozirajo. Želeli so izdelati izdelek, ki bo uporabniku služil in NE vzbujal pozornosti, ki niso potrebne.

Lahko bi govoril v neskončnost.

Apple je svoj logotip oblikoval leta nazaj, enako velja za VW, Porsche, Škodo, Ferrari, Bosch, Sony, ...

Ta podjetja so svetovno uspešna in predvsem priznana. Ljudem je jasno, kaj proizvajajo, saj so logotip videli že na mnogih krajih. Pa si poglejmo, kaj se zgodi pri Elanu in potencialnih kupcih v tujini. Ingemar Stenmark je vozil Elanove smučke. Kupec se spomni logotipa in ne imena. Pride v trgovino, pogleda znamke in spregleda Elan, ker mu logotip NI ZNAN.

Rekel si, da je prvotni logo socialističen. Hja, morda je v originalu res temu podoben. Sem pa prepričan, da bi ga z določenimi grafičnimi elementi in manjšimi korekcijami lahko naredili brezčasnega, oziroma profesionalnega.

Pa pojdimo dalje. Drugi logotip zapovrstjo je bil brca v temo. Ko ga danes pogledam mi ni všeč, takrat pa mi je bil. To je druga vrsta designa in ni brezčasna, logotip pa bi moral biti brezčasen.

Mislim oz. vem, da se bo enako zgodilo s sedanjim. Tudi ta ni brezčasen, saj vsebuje preveč trenutnih trendov. Poglej recimo Head napis. ENOSTAVEN JE. To je bistvo brezčasnega deigna. Elanov to ni. Iz tega sledi, da bodo kmalu delali novega in si zopet uničili ugled.

Če hočejo biti profesionalni, morajo narediti logotip brezčasen, prav tako linijo smuči. Seveda pa lahko naredijo linijo smuči, katere design bo v skladu s časom. Poglejmo Race smuči Fischer. So rumene in imajo napis Fischer ter nekaj dodatnih manjših grafičnih elementov. Perfektno, odlično.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pj
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 01, 2011 4:20 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pet Nov 2008 9:43
Prispevkov: 737
Kraj: Malo tu, malo tam

tim je napisal/a:
Poglej recimo Head napis. ENOSTAVEN JE. To je bistvo brezčasnega deigna.

In ce samo ostanemo pri Headu, ga za potrebe freeride/snowboard stvari prav tako spremeni iz "standardnega" v nekaj cisto drugega

PS: Sorry za velik logo, samo se mi res ne da shranjevat linka in ga pomanjsevat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Dejan_007
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 01, 2011 4:32 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Sre Dec 2009 12:12
Prispevkov: 41


Ko sem kupoval smuči nisem gledal na logotipe temveč na kvaliteto in samo ustreznost smuči na terenu. Logotip mi ni bil pomemben, edino porisanost smuči, pa še to se mi ni zdelo toliko pomembno. Elan ima odlično tehnologijo šepajo pa pri sami kvaliteti materialov, ki niso na nivoju konkurentov. Druga stvar pa je bila, da so elanove smuči v sloveniji dost dražje kot v tujini, kar me je tudi odvrnilo od nakupa njihovih smuči. Zato sem se odločil za Fischerjeve RACE SL.

Sam logotip pa pri meni ne velja kaj dosti. Verjetno pa igra za samo podjetje pri prepoznavnosti ampak pri tem so še druge stvari pomembne, ne samo logotip, trženje itd.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tim
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 01, 2011 4:46 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pet Jan 2007 22:49
Prispevkov: 799
Kraj: Birmingham, UK

Seveda, nekateri se odločajo po kvaliteti. Na tem forumu so večino sami takšni. Velika večina pa se jih odloči po a) znamki b) designu. Ne mečem vseh ljudi v isti koš.

Freestyle smučke so posebna linija smuči (upam, da lahko tako izrazim). Ko si pokazal logotip (še preden sem prebral za besedilo), mi je bilo takoj jasno, za kaj gre. Besedilo so resda spremenili, znakcu pa je struktura ostala enaka, le da so ga malce "slabo" narisali.

S freestyle smučanjem se ponavadi ljudje začnejo ukvarjati potem, ko obvladajo normalno smučanje in takrat znamke že poznajo. Nasplošno pa je tudi trend njihovega oblačenja popolnoma v smernicah trenutne mode, kar pomeni, da morajo biti tudi smuči njim podobne. Tu je nekako potrebno dopustiti določene inovacije v obliki. Če sem natančen, ima tudi Elan Freestyle znak, ki pa v nobeni meri ne spominja na originalni Elan.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pj
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 01, 2011 4:59 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pet Nov 2008 9:43
Prispevkov: 737
Kraj: Malo tu, malo tam

Jaz sem se vedno misljenja, da se logotip s casom lahko spreminja. Ok se strinjam obstajajo logotipi, ki se ne in verjetno ne bi bilo slabo, ce bi vsak imel tako dobro oblikovan logotip, da mu ga ne bi bilo potrebno spreminjati.
Ampak realno gledano, ljudje ne kupujejo smuci na podlagi Stenmarkovega smucanja in logotipa izpred 30 let. Ce smo posteni, vecina 15 let starih "potrosnikov" danes verjetno niti ne ve, kdo je bil Stenmark, zato jim tisti prvi Elanov logo ne pomeni nic.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tim
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 01, 2011 5:19 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pet Jan 2007 22:49
Prispevkov: 799
Kraj: Birmingham, UK

Težko se strinjam. Mislim, da vemo, da govorimo o "multinacionalki" (to bi Elan lahko bil). Pa si poglejmo na kakšen princip deluje mnogo oglaševalskih propagand. Ljudje vidijo oglas in gredo naprej, misleč: "nič pametnega" in gredo naprej.

Ko pa pridejo v trgovino kupovat vidijo mnogo izdelkov in kupijo tistega, za katerega so prepričani, da so zanj že slišali. Ta pač mora biti dober, si mislijo. Potem imamo pa xy izdelke, za katere prvič slišiš, ko prideš v trgovino. Eh, tega že ne bom kupil.

Elan ima majhno bazo stalnih kupcev in majhen tržni delež ter slabo oglaševanje. To pomeni, da bi morali delati na vsakem pogledu posebej. Pogledu, kaj sem s tem mislil. Hotel sem povedati, da morajo morebitnemu kupcu vtrniti v spomin obliko produkta (bodisi logotip ali pa sam design ali princip delovanja). Človek si tega ne bo zapomnil. Ostalo mu bo pa v podzavesti. Kje sem že to videl? Ne bo našel odgovora, vedel pa bo, da je že nekje videl in da je očitno stvar znana.

Enak efekt bi lahko recimo dosegli z revolucionarnim imenom, kar bi bilo najboljše, saj bi tako lahko logotip spreminjali po mili volji. Ker pa tega ni, je potrebno imeti nekakšen stalen grafični element.

Da preidem še malo na drugo temo. Zakaj za vraga ima Elan v svoji zbirki špornikov toliko xy imen? Zakaj ne plačajo treh TOP smučarjev in si tako pridobijo ugled in kupce. V naslednjih sezonah pa stvar stopnjujejo. Reinfred Herbst je lani rekel, da bi takoj vozil z Elan smučkami. Samo kaj, ko ni denarja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pj
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 01, 2011 5:34 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pet Nov 2008 9:43
Prispevkov: 737
Kraj: Malo tu, malo tam

No s tem zadnjim si dokaj dobro zadel ves point... Ni point v logotipu ampak v tem, kdo te smuci vozi. In Elan preprosto nima, ali pa noce najti, denarja za to. Ker stvar, vsaj v smucanju, ne deluje tako, da se placa enega smucarja in je to ves tvoj izdatek. Ce hoce Herbst voziti na Elanu, mora najprej Elan v avstrijski pool, kjer bo moral opremiti toliko in toliko mladincev... ter jim zravem nuditi se ostale usluge. Tako so stroski poola ponavadi krepko vecji, kot pa strosek, ki ga firma ima z enim tekmovalcem... pa cetudi je to recimo Svindal, ki ima trenutno najvisjo ceno.
Zato bi bilo, kar se mene tice veliko boljse, ce bi se ukvarjali s tem, da bi njihove smuci vozil se kdo drug kot pa Ondrej Bank, pa bi bilo vec od tega, kot pa od nekega logotipa. S pravim imenom, lahko logo menjas vsak dan, pa bo rezultat se vedno boljsi, kot pa nek strasen logo, ki ga realno gledano pri nakupu smuci (skoraj) nihce ne gleda.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tim
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 01, 2011 5:40 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pet Jan 2007 22:49
Prispevkov: 799
Kraj: Birmingham, UK

Tokrat se strinjam, ja. Ko si enkrat prepoznaven, lahko s celostno podobo delaš kar hočeš, pa boš še vedno prepoznaven. Če pa hočeš pokazati, da imaš tradicijo, ga boš samo malo spreminjal.

Recimo lahko bi namesto plačevanju Porsche Designu plačali ekipam. Saj ne morem reči, da je design smuč katastrofa, lahko pa bi ga seveda dodelali (kot vedno) SAMI, brez zunanjih delavcev. Itak porabijo ogromno denarja za Apple strojno opremo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bober
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 01, 2011 10:30 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Tor Feb 2009 10:34
Prispevkov: 23


Da se še jaz malo priključim, Tim zelo dobro razmišlanje, se strinjam skoraj v večini, prav tako z Pj-em

Tudi jaz sem se spraševal kaj tako skrivajo ta logo na smučeh, čeprav mi je dizajn smučk vsako leto boljši in vpadljivejši (ampak logo ni izpostavljen), stem sem prepričan sigurno privabijo določeno skupino kupcev... Da se vrnem, letošnji model slx wc smuči na spodnji strani, elan in en kup črt. Ko gledaš na tv-ju, v oviknu tekmovalca, ja komej prebereš kaj piše, recimo pri večini drugih je to jasno vidno. So pa z novim modelom za naslednjo sezono te črte odstranili pri logoju pod smučjo.

Moti me pa tudi, na elanovi strani nikoli nič ne objavijo kaj so dosegli njihovi tekmovalci. Svetovni rekord v poletih, in pa drugo mesto šporna lani to je pa to kar sem zasledil, naj me popravi kdo če sem v zmoti (se sprašujem če je peto mesto Banka res tako slabo da ni za objavo)...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tim
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 01, 2011 10:42 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pet Jan 2007 22:49
Prispevkov: 799
Kraj: Birmingham, UK

Predlani sem poslal mail na elan in jih spravljal v slabo voljo. Evo celoten mail:

Moje pisanje:
Citiram:
Pozdravljeni!

Vsa leta že prisegam na Elan, saj se mi zdi, da izdelujete najboljšo

smučarsko opremo. Kot je videti, vašo opremo hvali večina

strokovnjakov. Je pa zanimivo, da ste v svetu zelo slabo poznani.

Opažam, da se zelo slabo promovirate. V medijih se pojavljate zaradi

afer in ne zaradi uspešnosti prodajanja in razvijanja novih

tehnologij. Vem, da plačujete ljudi, da promovirajo vaše izdelke za

vas, a mislim, da potrebujete tudi kakšen nasvet kupca, če vam je

prav. Tako sem se odločil, da vam pišem mail.

Razjezilo me je kar nekaj stvari. Prva je bila ta, ko sem pred časom

poslal mail v elan, pa nisem dobil odgovora. Mail je imel vsebino z

vprašanji glede vaših produktov. Druga stvar, ki me je zjezila je

bila ta, da je vaša spletna stran sicer oblikovno dovršena, a

vsebinsko slabo izdelana. Predstavljene imaste le smuči, ki so

tehnološko po najnovejši modi. Tistih "ta poceni", pa na strani sploh

ne objavite. Se vprašam, zakaj. Pa ni tako le s smučkami, tudi palic

in ostalih smučarskih dodatkov nimate predstavljenih. Sem potrošnik

in vam bom povedal, kako se bom odločal pri nakupu vreče za smuči.

Na spletni strani elana bom videl, da vreča sploh ne obstaja, a bom

vseeno šel v Intersport, kjer bom povprašal zanjo. Prodajalec mi bo

odgovoril, da sicer obstaja, a je v trgovini nimajo. Ker ne vem,

kakšna vreča je, se bom raje odločil za Rossignol vrečo, ki jo bom

imel še tisto minuto. Tretja stvar pa je dejstvo, da Simon Amman ne

skače z vašimi smučmi, temveč s smuči proizvajalca Fischer. Mar

jih samo testira? Ne. Prav žalostno je pogledati, kako tako dobremu

podjetju gre tako slabo. Odpuščate delavce, a povsem neopravičeno.

Če bi vaša marketinška služba delovala, potem bi morda še koga

zaposlili. Merim namreč na prodajo elan izdelkov v tujini. V avstriji,

nemčiji, italiji ... elanove izdelke zelo težko dobiš. Če bi jih

znali promovirati, bi jih lahko prodajali v vsaki trgovini. Glede na

to, kakšne denarje plačujete za spletno stran, ki je narejena v

programu za animacije flash, bi lahko naredili še spletno trgovino z

vsemi vašimi izdelki.

Presenetili me boste, če mi boste odgovorili na ta mail. Vedeti pa je

potrebno, da je resnica pač kruta.


Lep pozdrav,

Tim Podlogar

(Upam, da mail ne bo dosegel le tiste uslužbence, ki skrbijo za

komuniciranje, ampak tiste, ki so zadolženi za promocijo izdelkov)


Odgovor:
Citiram:
Pozdravljen G.Tim Podlogar,

Najprej sem Vam zahvaljujem za sporočilo in Vaše mnenje.

Na vsa sporočila poslana na info@elan.si odgovorimo v najkrajšem možnem času. Navadno se to zgodi v nekaj dneh. V kolikor niste prejeli našega odgovora je verjetno prišlo do napake in se vam zato iskreno opravičujemo.


Rad bi Vam pojasnil nekaj stvari o katerih ste nam pisali in izražali svoje mnenje.

Vaša trditev,da smo v svetu slabo poznani nikakor ne drži.

Elan je s svojim 8% svetovnim tržnim deležem ena največjih, če ne največja globalna blagova znamka v Sloveniji. Tržni delež v posameznih državah je različen vendar lahko generalno rečem, da se Elanova prodaja tudi v tujini dviguje. V zadnjih 8 letih se je poveprečna cena prodanih Elanovih smuči zvišala za 70%, kar pomeni ,da prodajamo vedno več smuči višjega cenovnega rezreda.Ta uspeh dosegamo z lansiranjem produktnih inovacij podprtimi z inovativnimi marketinškimi aktivnostmi.

Vsi očitki,da smo v tujni slabo zastopani so brezpredmentni. Vsekakor pa se trudimo, in težimo k vse boljšim rezultatom in dvigovanju ugleda blagovne znamke Elan.


Elanove tržne aktivnosti se izvajajo na 45 trgih(državah)in glede na odzive iz tujine veljajo med boljšimi v smučarski idustriji.

Naj omenim samo največjo smučarsko promocijsko akcijo, v centalni evropi . Že tretje leto zapored pripravljamo dogodke imenovane WHITE ELEMENTS TOUR. Blagovne znamke ELAN, NOKIA, NISSAN in CRAFT nastopajo skupaj na 42 dogodkih na smučiščih v Avstriji, Nemčiji, Italiji in Sloveniji. Na teh dogodkih lahko vsi brezplačno testirajo najnovejše Elanove smuči in se prepričajo o kvaliteti in dobrih voznih lastnostih Elanovih smuči. Tukaj govorimo o tisočih zadovoljnih smučarjev.

Glede na to, da nam pišete iz Slovenije, Vam me čudi,da niste zasledili vsaj 40 demo dnevov, ki jih organiziramo na Slovenskih in Koroških smučiščih.


Glede na očitek,da na spletni strani ni smuči nižjega cenovenga razreda vas moram podučiti o nekatreih zakonitostih našega posla.

Vsak proizvajalec smuči ima tokoimenovano redno oziroma kataloško kolekcijo smuči. Poleg te kolekcije pa pripravljamo tudi posebne izvedbe za večje trgovce. Posebne izvedbe smuči se prodajo samo v določenih tgovinah pod določenih pogoji ki jih določimo skupaj z trgovinami.

Na spletni strani imamo predstavljeno redno kolekcijo smuči za sezono 2008/09, ki vključuje smuči vseh cenovnih razredov.


Smučarski dodatki blagovne znamke Elan so na voljo vseh trgovinam vendar pa je odločitev trgovine ali jih bo vzela v svojo paleto prodajnih artiklov.V Sloveniji so na voljo v Elanovi trgovini v Begunjah in v Mariboru. Torbe smo dobavili tudi v trgovine Intersport vendar so jih očitno v nekaterih trgovinah že razprodali.

Glede predstavitve smučarskih dodatkov na naši spletni strani pa se z vami strinjamo in imamo že v načrtu, da te artikle dodamo na splet v predatvitvi kolecije 2009/10.

Simon Ammann je bil Elanov tekmovalec do letošnje sezone. Na spletni strani ga imamo predstavljenega kot špotrnika ki je z Elanovimi smučmi dosegel vrhunske rezulate in na te rezultate smo še vedno zelo ponosni in menimo, da jih moramo predstavljati vsaj še v tej sezoni, ko resnici na ljubo nimamo tako dabrih uspehov v skakalnem športu.

Smučarski trg se je v zadnjih 4 letih zmanjšal za 35%. Novim tržnim razmerem se moramo prilagoditi vsi proizvajalci smučarke industrije.

Upam, da so Vam poznana dogajanja v naših konkurečnih podjetjih in da tako lahko ocenite kakšno izgubo je Elan utrpel v primerjavi z drugimi smučarskimi znamkami.

Vsekaakor nam je žal za vsakega izgubljenega delavca vedar se v sodobnih tržnih razmerah dogajajo velika nihanja na ketere se je potrebno odzivati.

(v tem delu pa se moram vzdžati vseh afer, ki se dogajajo v Elanovem vrhu)


Spletna trgovina;

Zopet vam moram podati nekaj osnovnih zakonitostih našega posla.

Elan je proizvajalec smučarke opreme in ne trgovec. Nihče od proizvajalcev nima direktne spletne trgovine smuči na korporativni spletni strani.

Proizvajalec prodaja svoje izdelke trgovcem, ki ponujajo in prodajajo te izdelke končnemu potrošniku.

Ker pa se te zakonitosti tudi spreminjajo smo že v dogovarjanjih z večjimi trgovskimi verigami na nekaterih trgih, o lansiraanju spletne trgovine. V severni Ameriki smo tako že lansirali spletno trgovanje, ki preko sistema povezuje tudi vse trgovce v Ameriki in Kanadi.



Še enkrat se vam zahvaljujem za vaša mnenja. Nekatera izmed njih bomo vzeli v vednost in popravili naše napake.

Težimo k nenehnemu napredku na vseh področjih poslovanja, saj samo taka pot vodi k upsehu!

Moramo pa reči, da nismo veseli neupravičenih kritik predvsem zaradi nepozavanja razmer in površnega pogleda.


Veseli nas, da se zanimate za smučanje in smučarsko panogo.

Želimo Vam prijetno smučarsko sezono in obilo snežnih užitkov na Elanovih smučeh.




Za dodatna pojasnila smo Vam na voljo. Lahko nam pišete nas pokličete.

Moji kontaktni podatki so v e-vizitki.

S spoštovanjem!



Blaž Lazar

Marketing manager SKI

Vodja marketinga SKI
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bober
PrispevekObjavljeno: Sre Mar 02, 2011 7:15 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Tor Feb 2009 10:34
Prispevkov: 23


V Dolomitih pred tremi leti nisem videl skoraj nobenih elanovih smuči, ne na smučišču niti po trgovinah.
Se pa ta tredn spreminja zelo, lansko leto smo bili kar malce začudeni ob videnim na smučišču, porast smučarjev na elanu, da o letošnji sezoni ne govorim rekreativci, karverji, trenerji...
Celo videl sem klub na treningu, kakšna lepa skladanca elana je bila zložena... In z zanimanjem sem pogledal tudi v dve lokalni trgovini, in bile so tam v obeh trgovinah =)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
fischerpro3
PrispevekObjavljeno: Sre Mar 02, 2011 7:52 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča v kavbojkah
Smuča v kavbojkah

Pridružen/-a: Sre Jan 2006 11:32
Prispevkov: 1768
Kraj: sun city

bober je napisal/a:
V Dolomitih pred tremi leti nisem videl skoraj nobenih elanovih smuči, ne na smučišču niti po trgovinah.
Se pa ta tredn spreminja zelo, lansko leto smo bili kar malce začudeni ob videnim na smučišču, porast smučarjev na elanu, da o letošnji sezoni ne govorim rekreativci, karverji, trenerji...
Celo videl sem klub na treningu, kakšna lepa skladanca elana je bila zložena... In z zanimanjem sem pogledal tudi v dve lokalni trgovini, in bile so tam v obeh trgovinah =)


Zanimivo....tudi jaz sem letos videl ogromno izposojenih vrhunskih modelov pri italjanskih turistih....ogromno sem videl učiteljev smučanja z Elanovimi smučmi......prav tako policistov, Truppe Alpine in karabinjerjev (očitno se ti ki vsakodnevno opravljajo svoj posel na smučeh le malo spoznajo na smuči)....v Corvari in La Villi so bile v trgovinah razstavljene ob Volantu, Bognerju, La Croixu) .....V Dolomitih je še kako cenjena znamka, maogoče malo bolj kot si mislite....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran 1, 2  Naslednja Stran 1 od 2

Kazalo po Smucisca.net forumu » Čvek » Elanov logotip in oblikovanje
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB