Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Mariborsko Pohorje » Načrti na Pohorju, naše želje in predvidevanja

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... , 41, 42, 43  Naslednja
 Načrti na Pohorju, naše želje in predvidevanja « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Tor Jan 09, 2024 9:02 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3128


Očitno nekdo bere forum in temu človeku se danes zahvaljujem, saj je na spodnjem parkingu pod Habakukom zrastla ena dokaj luštna potkica mimo nove rampe do ceste. Ker je bila tema je nisem slikal. Deluje ok, upam da bo tudi ok, ko bo gor na teh kamnitih kockah malce ledu.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
fisko
PrispevekObjavljeno: Čet Jan 25, 2024 12:01 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Jan 2013 21:31
Prispevkov: 118


Današnji članek iz Večera:
Citiram:
O dobrih in slabih plateh smučarske sezone na Mariborskem Pohorju: zakaj žičniške naprave na grebenu še zdaj ne delajo, zakaj ureditev Jonatana ni realna opcija, kdaj bodo dokončali progo B in koliko bi stal snow farming.



Zastarelo sedežnico Sleme bi zamenjala gondola, ki predstavlja bolj varen način prevoza za otroke. Zastarelo sedežnico Sleme bi zamenjala gondola, ki predstavlja bolj varen način prevoza za otroke. ANDREJ PETELINSEK
Smučarska sezona na Mariborskem Pohorju z Arehom, ki s 35 kilometri prog velja za največje zimsko središče v Sloveniji, je v polnem razmahu. Minuli konec tedna so na belih strminah prešteli 9512 smučarjev, kar je bil z naskokom najboljši vikend v letošnji sezoni. Toda številni smučarji kljub nizkim temperaturam v drugi polovici januarja še vedno ne morejo vijugati po vseh progah, saj vlečnice Bolfenk, Videc, Partizanka in sedežnica Stolp ne obratujejo. Ker je tudi najnovejša pridobitev, sedežnica Ruška, začela delovati šele 12. januarja in se je v prvih dneh pogosto kvarila, je bilo predvsem na družbenih omrežjih izpostavljenih kar nekaj vprašanj in kritik na račun upravljavca žičnic in smučišč na Pohorju, občinsko podjetje Marprom. O dobrih in slabih plateh smučarske sezone in načrtih smo se pogovarjali z direktorjem Marproma Rankom Šmigocem in Jankom Breznikom, direktorjem področja prevoza potnikov z žičniškimi napravami.

Decembrski čudež na Piskru
"Na novi sedežnici Ruška se je pokvaril impulzni dajalnik, ki meri hitrost elektromotorja. Ob zagonu sedežnice je bil prisoten tudi predstavnik Leitnerja, ki je izvedel popravilo. Se je pa impulzni dajalnik pokvaril tudi na Kopah, tako da je najbrž imel proizvajalec s tem nekaj težav," je pojasnil Breznik. Šmigoc je dodal, da je šlo za neljubo zagonsko težavo, ki se je zgodila ravno med vikendom, ko je bilo na smučišču veliko smučarjev. "Se zavedam, da je bilo to za marsikoga nesprejemljivo, bi pa si pri kritikah na družbenih omrežjih želel kdaj tudi več strpnosti. Konstruktivne kritike pa sprejemamo in se tudi opravičujemo. Smo pa bili v tej sezoni že deležni tudi pohval, predvsem za decembrski čudež na Piskru, kjer je bila tako dobra smuka, kot da smo v Obertauernu," je poudaril Šmigoc.

Vlečnica Bolfenk je od leta 2010 obratovala samo eno leto, sicer ne deluje. ANDREJ PETELINSEK
Tudi zato je čudilo dokaj pozno odprtje Ruške na Arehu z novo sedežnico. "Imamo okrog sto snežnih topov. Sistem zasneževanja je takšen, da jih okrog 40 razporedimo na Areh, ostale po Slemenu, Pošteli, Čopki. Prioriteta zasneževanja na Arehu sta Pisker in Areška, povezava od Areha proti Cojzarici, potem pa Ruška in povezava s Cojzarice na Ruško," pojasni Breznik, na vprašanje pa odgovori: "Na Arehu imamo možnost dobave vode 120 litrov na sekundo. Če dela top s polno kapaciteto, to pomeni le 20 topov. Če bi imeli na Arehu dovolj vode, bi lahko zasnežili istočasno Pisker in Ruško."

Ranko Šmigoc pojasni, da je bila ob pomanjkanju snega na začetku sezone težava predvsem pri spodnji postaji Ruške, saj je bilo pretoplo za zasneževanje. "Ključna je nadmorska višina, bile so težave tudi z inverzijo temperature. Alfa in omega celotne zgodbe pa so vodni viri. Elektriko lahko pripelješ, samo če ni vode, lahko pripeljemo še sto topov, ampak ne koristijo," je pritrdil Šmigoc, ki razmišlja, da bodo glede na podnebne spremembe v prihodnosti imeli vedno krajše časovne intervale, ko bodo lahko zasneževali proge.

Sedežnica Stolp ima z nezahtevno progo potencial, da postane poligon za smučarske šole. ANDREJ PETELINSEK
Rešitev novo vodno zajetje ali dve
Pomanjkanje vode je tudi razlog, zakaj še vedno niso odprte proge Stolp, Videc in Partizanka, ki so razporejene po grebenu in predstavljajo nekoč zelo priljubljeno smučarsko povezavo med Bellevuejem in Arehom. "Novi vodni viri so nujno potrebni. Več moramo narediti na mariborskem delu Pohorja. Sleme še nekako skupaj spravimo, za zasneževanje prog do Areha pa bi potrebovali novo vodno zajetje," razlaga Šmigoc. Breznik ga dopolni, da na tem delajo precej, računajo pa na kak razpis ministrstva za infrastrukturo za sofinanciranje sistemov zasneževanja. "Marprom si tega brez sofinanciranja ne more privoščiti. Država bo o tem morala razmišljati, ker v prihodnosti bo vedno manj časa, ko bomo lahko zasneževali proge. Eno zajetje planiramo na Arehu, eno pa na mariborskem delu," pojasni Breznik.

Videc ima eno bolj atraktivnih prog, a je večinoma zaprt. ANDREJ PETELINSEK
Drugi večji izziv v prihodnosti bo posodobitev zastarelih žičniških naprav. Novo sedežnico Ruška in vmesno postajo pohorske vzpenjače so lahko lani postavili predvsem zaradi 85-odstotnega sofinanciranja države, zato Šmigoc upa, da bo ministrstvo za gospodarstvo tudi v prihodnje pomagalo s podobnimi razpisi. "Na Pohorju se zavedamo, da imamo veliko naprav, ki so tehnološko zastarele in manj udobne kot sodobne naprave, a za posodobitev bi potrebovali nekaj deset milijonov evrov. Ključno pa je, da delamo na ponudbi 365 dni, da zimska sezona ne bo edini vir prihodkov," pravi Šmigoc. In kako bi razvrstil investicije po prioritetah? "Sleme, Radvanje, Videc," odgovori direktor Marproma. "Sleme najprej zaradi smučarskih šol, otrok, tukaj vidimo potrebo po gondoli, tudi v poletnem času," pojasni.

Ne Jonatan, v načrtu je nova turistična proga
Kaj pa bo z že kar 60 let staro vlečnico Bolfenk pod zgornjo postajo gondole, ki bolj ali manj miruje že od leta 2010, ob njej pa sta speljani nekdaj legendarni Gradisova proga in Stara fiska? Marprom je vlečnico usposobil le leta 2018, ker je od Fundacije za šport pridobil 21.450 evrov za ureditev tekmovalnega poligona na Gradisovi progi, od tedaj pa znova ne deluje. "Mislim, da bomo vlečnico Bolfenk podrli. To je bila ideja bivšega direktorja. Trasa vlečnice je globoko v gozdu in je ni možno zasneževati," je pojasnil Breznik.

Vlečnica BolfenkANDREJ PETELINSEK
Je potem v načrtih za prihodnost vsaj ureditev smučarske proge od Bellevueja do vmesne postaje gondole, ki se pod Fisko imenuje Jonatan? Vložek v to investicijo bi znašal vsaj štiri milijone evrov, ocenjujeta sogovornika. "Ekonomsko in realno gledano težko zagovarjam to investicijo. Bolj iščemo rešitve, če bi uredili prečno progo iz Špelcinega loga na vmesno postajo, da bi dobili še eno turistično progo. To je bolj realno," odgovarja Šmigoc.

Paradoksalna situacija na progi B
Glede razvpite proge B za Zlato lisico, za katero je Marprom posekal 420 dreves pri Špelcinem logu, Maribor pa je izgubil tekmovanje in prestižno blagovno znamko, Šmigoc zatrjuje, da so prvi del zgodbe izpolnili, dokončanje (ureditev zasneževanja z vrha Habakuka navzdol po desni strani) pa je še vedno v načrtu. "Letos nameravamo progo B dokončati, a hkrati imamo malo paradoksalno situacijo: govorimo o progi B, ki je osnova za FIS-tekmovanja, a obenem FIS pravi, da je proga prepoložna in ni zanimiva. Ne vem, nisem strokovnjak. Progo bomo tako uredili za družinsko smučanje, kar je za nas zelo pomembno. Ali bo ustrezala ali ne bo ustrezala za tekmovanja, pa naj povedo strokovnjaki," razlaga Šmigoc.

Izguba Zlate lisice močno žalosti tudi vodstvo Marproma, a Šmigoc poudarja, da se je treba soočiti z realnostjo podnebnih sprememb. V tujini so se podučili, kaj pomeni snow farming - gre za shranjevanje in ohranjanje proizvedenega snega iz ene sezone v drugo. "To je znana tehnologija, pomeni pa, da bi že zdaj morali izdelovati sneg za naslednjo sezono, nato bi nadaljevali s tovarno snega ali dvema, govorimo o količini 30 tisoč kubikov snega in več. To bi morali potem skladiščiti in čakati do decembra na razgrnitev. Zagonski stroški bi bili enormno visoki, zagotovila, da imaš tekmo, pa ni nobenega," pravi Šmigoc, ki takšen finančni zalogaj ocenjuje na okrog 700 tisoč evrov, "kar je za nas ekonomsko nesprejemljivo".

Sedežnica RuškaSAŠO BIZJAK
Na enem smučišču deset solastnikov
Če primerjamo smučarski center Mariborsko Pohorje z Roglo ali Kopami, lahko ugotovimo, da v drugih središčih na Pohorju ob smučanju ponujajo predvsem več spremljevalnih dogodkov, koncertov, zabav ... Šmigoc na to odgovarja, da si tudi oni želijo ski-openingov in podobnih atrakcij, toda Marprom je javno podjetje in poslovanje je regulirano z javnimi razpisi. "Poglejte samo razpis gospodarskega ministrstva - zasebna podjetja so lahko svoje projekte izpeljala prej. Ostali gorski centri so po večini tudi nosilci turistične dejavnosti, zraven imajo tudi hotelirstvo," pojasnjuje Šmigoc.

Pri upravljanju z zemljišči, na katerih so smučišča, imajo kar 120 pogodbenih služnosti, torej 120 pogodbenih partnerjev. "V tujini so takšne zadeve rešili že pred desetletji. Ko se tam zemljišča enkrat povežejo, postanejo celota. In potem lažje govoriš o investicijah. Z njimi imamo dobre odnose, ampak vsaka naša odločitev je odvisna od njihove volje. Od vseh centrov imamo največ služnosti. Na enem smučišču imamo tudi deset solastnikov," na še en vidik zgodbe javnega podjetja opozori Šmigoc. In ko pogleda v prihodnost, bo ta problem samo še večji, oceni.


Da povzamem nekaj ključnih stvari:
1. Zaporedje izvedbe investicij se mi zdi logično, saj predstavlja Sleme primarno progo za smučarske šole in predstavlja predvsem za manjše otroke velik problem, pri tem bi lahko ob izgradnji gondole na Slemenu, tam tudi omogočili nočno pležuhanje, ki se je v preteklih letih dobro prijelo. Se pa bojim glede umestitve v prostor, saj enostavno ne vidim pri zgornji postaji dovolj prostora za izgradnjo odklopne postaje.

2. Radvanju poteče obratovalno dovoljenje čez eno leto ? (konec smučarske sezone 24/25) in glede na to, da je Radvanje na Pohorju edina naprava, ki dela večino leta ter ob predpostavki, da je na Trikotni jasi čedalje več ljudi, je tudi ta investicija smiselna. Tukaj verjetno govorimo o kakšni fiksni štirisedežnici s trakom.

3. Žal mi je, da je Videc šele na tretjem mestu in ne morda na drugem, vendar če so na Kopah in Golteh zgradili po dve fiksni štirisedežnici hkrazi, zakaj še jih ne bi na Pohorju

4. Zanimiva situacija glede Bolfenka, kjer gospod Breznik omenja izrecno željo bivšega direktorja po zagonu omenjene vlečnice, že takrat se je marsikdo spraševal, zakaj niso namesto omenjene vlečnice rajši usposobili sider na Cojzarici, kjer so dandanes čakalne vrste kar dolge. PS: Sem pa imel vsaj možnost preizkusiti poteptano staro fisko in Gradisovo progo

5. Turistična proga od Špelcinega loga do vmesne postaje. Idejo podpiram, saj bo omenjena proga olajšala delo tudi smučarskih šolam, ki imajo sedaj problem z manjšimi otroci na Pošteli v času neobratovanja Čopke. Prav tako v tem primeru Poštela ne bi bila več potrebna.?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
renz11
PrispevekObjavljeno: Čet Jan 25, 2024 10:09 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Pon Mar 2023 22:22
Prispevkov: 21


Hvala za članek fisko, moja mnenja:

+ Pohvalno da je vizija, da se za razliko od npr. Cerknega razmišlja z ambicioznimi načrti za zimsko sezono!

+ Tudi glede odprtega Piskra med odjugami: napram temu, kaj so ponujala ostala slovenska smučišča, je to za moje pojme uspeh. No edino primerjava z Obertauern-om me je nasmejala.

+ Pozdravljam novo družinsko progo do vmesne postaje, zato da se ne bo več gondola za brezveze ustavljala. Poštelo bi v tem primeru prestavil na kakšno drugo lokacijo višje ali pa na Radvanje, škoda mi je dokaj nove naprave, ki obratuje povprečno nekaj tednov v letu.

+ Da je definitivno premalo vodnih zajetij je bilo v preteklosti že dovolj napisano

- Ni mi pa jasno, kako si predstavljajo postavit kabinko na Slemenu, potem ko smo dobili na Ruški s 85 % financiranjem države najcenejši tip sedežnice. Tudi ne vem kak bi tržil Sleme poleti? + Progo bi bilo potrebno razširiti, ker to zdaj v spodnjem delu spominja bolj na neko gozdno cesto.

Jaz osebno bi raje videl najprej prenovljen Videc, je pa res, da verjetno smučarske šole in družine kr predcej več denarja doprinesejo napram takšnim smučarjem kot sem jaz.
_________________
2023/24: 2x Gurgl, Hintertux, 6x Zillertal Arena, 4x Obertauern, 2x Bad Gastein, 2x Sportgastein, Dorfgastein, 2x Kitzsteinhorn, Weißsee Gl., 2x Schladming, 3x Snow Space Sbg, 3x Wildkogel, 2x Katschi, Speiereck, Ankogel, 6x Tauplitz, MB/Areh
2022/23 (18x): 2x Areh, 2x Kope, 3x Krvavec, Peca, 3x Bad Gastein, 3x Nassfeld, Tauplitz, Kreischberg, Turracherhöhe, BKK
2021/22 (21x): 11x SLO, 3x Kitzsteinhorn, 2x Bad Gastein, 2x Kals-Matrei, St. Jakob im D., Gerlitzen, Kreischberg
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
fisko
PrispevekObjavljeno: Sre Jan 31, 2024 1:03 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Jan 2013 21:31
Prispevkov: 118


Odsek iz Večerovega članka:
Citiram:
Zdravka Luketiča (NSi) pa je zanimalo, zakaj je Marprom umestil otroška igrala ob vmesni postaji gondole: "Kdo je določil lokacijo, na podlagi česa, je bila opravljena kakšna raziskava? Tam namreč ni niti prog za smučanje niti pohodniških poti." Da so na Marprom enaka vprašanja naslovili tudi sami, odgovore pa še čakajo, se je odzval Medved

_________________
Sezona 23/24 = 13 x Mb. Pohorje, 3 x Rogla, 1 x Kope
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JurijB
PrispevekObjavljeno: Sre Jan 31, 2024 9:12 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Sre Mar 2016 17:15
Prispevkov: 943


Ker so nekje pač morali naredit nekaj za "poletni nebiciklistični" turizem in tam je bilo najlažje.

PS: zakaj kljub obljubi, da se gondole v primeru, da ne bo potrebe po ustavljanju na vmesni postaji, kljub temu tam ustavljajo? Zadnjič so eni "turisti" celo tam izstopili in prav čukasto gledali - komaj smo jih nazaj not nagnali. Oni stric z očali v fogležu pa ne veš ali spi, ali je zamišljen, ali pa dejansko nadzira vstop/izstop. Najbolj duhamorno delovno mesto na Pohorju ever!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kotulc
PrispevekObjavljeno: Pet Feb 23, 2024 10:23 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Ned Okt 2006 13:46
Prispevkov: 877


Glede na katastrofalno vreme v tej sezoni, bodo na Pohorju morali ukrepati, da se jim ne ponovi, da Sleme crkne prvo. Hkrati si bo treba priznati, da Zlate lisice na Pohorju več ne bo in ukrepati.

Kratkoročno bi bilo smiselno demontirat topove na stadionu in jih montirat višje. Težko je namreč gledati, da ob prvem mrazu najsodobnejši topovi počivajo, hkrati pa je popolnoma logično, da je zasneževanje stadiona šele v drugem ali tretjem planu.

Dolgoročno pa bo treba vzpostaviti nek predimenzioniran sistem zasneževanja na Piskru, Ruški in Slemenu.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Pet Feb 23, 2024 1:36 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3128


Predimenzioniranega sistema zasneževanja s trenutnimi akterji na trgu zasneževanja ne bomo videli. Predvsem pa ne ob trenutni finančni situaciji na hribu .
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cvirn1
PrispevekObjavljeno: Pet Feb 23, 2024 3:02 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Sob Feb 2021 17:32
Prispevkov: 18


Saj po eni strani je luštno, da z neko romantiko gledate/gledamo na ta slovenska smučišča in prihodnost. Ampak kljub letošnjim investicijam, je vse skupaj porazno. To da na forumih filozofirate kako bi morali bolje zasneževati itd. - to bi moralo biti na samih smučiščih urejeno perfektno, da sploh ne bi smelo biti debate o tem. Pa tudi letošnje zamenjave naprav. Je nek premik, ampak vse je 10 krat premalo. Niti ene nove proge oz. povečanja smučišč niso prinesle te naprave. Le standardno amortizacijsko vzdrževanje, npr. Namesto sider nove šestsede. V tujini se šestsedežnice menjajo za bolj zmogljive naprave, delajo se nove proge, vse je dejansko bolj vzdrževano in so stalno izboljšave. Pri nas pa ploskamo, ker smo zamenjali sidra. Mislim, da je vse skupaj bistveno premalo ambiciozno. Pa če pogledamo krvavec - kao najboljše smučišče pa decembra niti ni obratovalo. Porazno je res vse skupaj.

Redno in z veseljem spremljam ta forum, ampak mislim, da je bilo potrebno da nekdo enkrat to zapiše
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Pet Feb 23, 2024 8:22 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3454
Kraj: Maribor

cvirn1 je napisal/a:
V tujini se šestsedežnice menjajo za bolj zmogljive naprave, delajo se nove proge, vse je dejansko bolj vzdrževano in so stalno izboljšave. :

No, pretiravat tudi ni treba: ja, res je nekaj mainstream smučišč ki menjujejo šestsedežnice z osemsedežnicami, ni pa vse tako kot si zapisal. Saj 'tujina' niso samo Kronplatz, Saalbach in Ischgl. Na Weinebene so čisto zadovoljni z vlečnicami, na Koralpe so tako brez denarja da niti edine štirisedežnice ne morejo zagnat, in v Bad Kleinkirchheimu se folk veselo vozi na breg s sidri, dvosedežnicami in štirisedežno gondolo. Celo v Dolomitih, natančno v Civetti, so letos zgadili novo fiksno štirisedežnico (takšno, ki ji na Pohorju rečejo skropucalo). In, toliko realni moramo biti, BKK ali Civetta so za slovenska smučišča maksimalni domet s katerimi se še (pogojno) lahko primerjamo.
_________________
Sezona 2023/2024: 40 smučarskih dni = 24 x Pohorje, 3 x Rogla, Osojščica, 2 x Krvavec, 1 x Trije Kralji, Klippitz, Salzstiegl, Gitschberg, Plose, Seiser Alm, Tri Cime, Kope.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pistenbully400
PrispevekObjavljeno: Sob Feb 24, 2024 1:23 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Sob Jan 2024 22:06
Prispevkov: 15


"miki" lepo povedano, v Zillertalu je situacija sicer malo drugačna a vseeno lahko na Hintertuxer gletscherju zaslediš fiksno 6 sedo ki se premika skor da ne počasneje kot katera koli fiksna sedežnica v Slo. Je pa zanimivo to da imajo zasneževanje na višinah kjer je sneg praktično zagotovljen pozimi (nad 2000m) in nihče nima problema s tem ali je to naravni park ali ne.

"cvirn1" imaš pa prav da se ne širijo dosti in da investicije nebodo spremenile prav dosti, a kaj morajo smučišča ko pa je naša zakonodaja vse prej kot za smučišča in ko imaš na drugi strani zelene ki sploh nimajo pojma. Smešno je to da v Avstriji in Italiji ni nikakršnjih problemov z gradnjo čisto novih naprav in prog pa imajo prav tako zaaščitena območja in zelene ki so proti vsemu...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Ned Feb 25, 2024 11:24 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2837
Kraj: Ljubljana

Ni treba toliko kovati v nebo tujine. Tudi v Italiji in Avstriji imajo smučišča velike preglavice z okoljevarstveniki in kakšnimi tečnimi kmeti, ki za nobeno ceno ne dajo niti metra pašnika (pistenbuly).

Cvirn, ne vem kje si ti videl letos kakšne številne nove proge v tujini. Če gledamo procentualno, jih je bilo pri nas celo več, čeprav gre samo za nekaj podaljškov in razširitev.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
fisko
PrispevekObjavljeno: Čet Mar 28, 2024 4:51 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Jan 2013 21:31
Prispevkov: 118


Prva novost sezone 24/25:

Poslavljata se Trakova Bejbika 1 in 2, kar je vidno s spodnje slike in informacij lastnika Zvezdarne . Obetata se dva nova pokrita trakova v javno-zasebnem partnerstvu. Upam, da bo šlo za en dolg pokriti trak in za enega zelo kratkega za čiste začetnike, ki ne bosta postavljena zaporedno, temveč vzporedno brez vmesnih postaj… Zraven tega upam, da dobita tudi novi, bolj primerni imeni.


_________________
Sezona 23/24 = 13 x Mb. Pohorje, 3 x Rogla, 1 x Kope
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Čet Mar 28, 2024 5:57 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3128


Če bosta pokrita, upam da bo streha primerna, oz. tudi umestitev, saj na iztopni postaji ponavadi konkretno zasnežijo trak...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JurijB
PrispevekObjavljeno: Čet Mar 28, 2024 10:19 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Sre Mar 2016 17:15
Prispevkov: 943


fisko je napisal/a:
Prva novost sezone 24/25:

Poslavljata se Trakova Bejbika 1 in 2, kar je vidno s spodnje slike in informacij lastnika Zvezdarne . Obetata se dva nova pokrita trakova v javno-zasebnem partnerstvu. Upam, da bo šlo za en dolg pokriti trak in za enega zelo kratkega za čiste začetnike, ki ne bosta postavljena zaporedno, temveč vzporedno brez vmesnih postaj… Zraven tega upam, da dobita tudi novi, bolj primerni imeni.




Že par let ob vsaki priložnosti "prodajam idejo" videno na Švedskem pa tudi kje drugje, da se naprave in proge poimenujejo po znanih mariborskih/slovenskih smučarkah in smučarjih!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Špik
PrispevekObjavljeno: Pet Mar 29, 2024 12:55 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Snemalec
Snemalec

Pridružen/-a: Pon Sep 2005 12:14
Prispevkov: 1021


JurijB je napisal/a:

Že par let ob vsaki priložnosti "prodajam idejo" videno na Švedskem pa tudi kje drugje, da se naprave in proge poimenujejo po znanih mariborskih/slovenskih smučarkah in smučarjih!


V Åreju se ne spomnim, da bi se vozil na kakšnem Stenmarku Persnovi, Hecktorjevi, Hansdotterjevi, Fogdeju, Järbynu, itd... pa tudi drugod jih ne najdeš.

Le v Tärnabyju (zakaj le) se med poznanimi najdeta Anjaliften in Ingemarliften. Tako, da nekaj imen imaš na voljo tudi za MB - Filipova sedežnica, Katjina vzepnjača, ...

Mislim, da ima večina naših smučiš kar ok poimenovane naprave/proge po nekih lokalnih značilnostih.
_________________
Sezona 2017/18 - 30x : 3x Sölden, Killington, 3x Lake Louise, Sunshine Village, 2x St. Moritz, Španov vrh, 4x Garmisch Partenkirchen, 3x Cortina d'Ampezzo, 2x Crans Montana, 2x Kvitfjell, 2x Åre, 2x KrG, 3x Vogel, Kanin
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... , 41, 42, 43  Naslednja Stran 42 od 43

Kazalo po Smucisca.net forumu » Mariborsko Pohorje » Načrti na Pohorju, naše želje in predvidevanja
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB