Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Naprave na Kaninu

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 Naprave na Kaninu « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
polde
PrispevekObjavljeno: Sre Mar 21, 2007 6:05 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Nov 2005 9:25
Prispevkov: 352
Kraj: Dunaj

Kanin definitivno bo smučišče za deset "mandlcov", če ne bo uredil dostopa na hrib tudi v slabših razmerah. Preden grem na Kanin zelo skrbno pregledam vremenske podatke in napoved, saj me je vedno strah, da se bom 2 uri in pol vozil do Bovca, potem pa gledal v nebo, ker bo tam nekje okoli desetega stebra malo bolj vleklo. Da bi pa šel v Bovec za cel teden, pa je vsekakor ravno zaradi negotovega dostopa na smučišče preveč riskantno.
Se je mogoče kdo vprašal, zakaj bodo na Sella Nevei v spodnjem delu zgradili kabinsko žičnico na dveh nosilnih vrveh (mislim, da sem prebral nekaj takega kot 3S Umlaufbahn -- Miki, pomagej?), v zgornjem delu, do naše meje pa funifor. Najbrž bi smešno izgledalo, če bi nekoč v bodočnosti zaradi vetra na Kaninu turiste in smučarje vozili iz Bovca z avtobusom čez Predel smučat na - Kanin?
Vsako smučišče, tudi Kanin, potrebuje okostje - zmogljive, v vetru sigurne dostopne žičnice in seveda meso - vlečnice in sedežnice ob njih.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lucifer
PrispevekObjavljeno: Sre Mar 21, 2007 7:27 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Pet Nov 2005 12:27
Prispevkov: 343
Kraj: Planina pad Golico

no vidš se boš pa iz italjanske strani gor prpelal, če tko rad smučaš ko piha borja 70 km na uro! na kaninu, kadar piha piha skoraj povsod tako, da tudi funitel neb bil rešitav žal je na tako izpostavljenem delu, da.,......
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
polde
PrispevekObjavljeno: Sre Mar 21, 2007 9:01 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Nov 2005 9:25
Prispevkov: 352
Kraj: Dunaj

no comment, upam pa da je vsaj nekaj udeležencev tega foruma, ki razumejo, v čem je razlika med resnim smučarskim centrom in vaškim smučiščem, ki obratuje samo v brezvetrju, lepem sončnem vremenu in temperaturi -1 stopinja celzija ter ob primerni količini naravnega snega.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
baltic
PrispevekObjavljeno: Sre Mar 21, 2007 9:17 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pon Sep 2005 13:00
Prispevkov: 641
Kraj: Kranj

kanin si, če hoče bit resen center, nemore privoščit da nebi obratoval v vetru. To je tam trenutno kar pogosto. Tut v tujini ne zaprejo ledenik sam ker piha (čeprav na molltalu občasno piše da je zaprt zarad slabih pogojev) sm pa smuču na Stubaju v snegu, megli in vetru pa ni nobenmu namisel ni prišlo da bi zaprl
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
tim
PrispevekObjavljeno: Sre Mar 21, 2007 9:20 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pet Jan 2007 22:49
Prispevkov: 799
Kraj: Birmingham, UK

Kva pa vogel. Obratuje četud piha. Razen Šije!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Leopold
PrispevekObjavljeno: Sre Mar 21, 2007 9:20 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča v kavbojkah
Smuča v kavbojkah

Pridružen/-a: Pon Okt 2005 12:28
Prispevkov: 1205
Kraj: Mengeš

Glede da bo Hit na veliko začel vlagat v hotele bo treba nekaj naredit, da se bo dalo smučat ne glede na vreme. Ko sem bil v Franciji je bilo podobno - ko je snežilo in pihalo je delala večina naprav in tudi precej ljudi je smučalo. Če imaš polne hotele bo smučišče polno ob slabšem vremenu, ne pa prazno kot recimo Krvavec (odvisen od dnevnih gostov). Še dve leti da se oba Kanina povežeta, še nekaj novih prog (recimo v Krnici) pa bo Kanin super srednje velik center.
_________________
Sezona 21/22: 5x Krvavec, 4x Kranjska gora, 1x Vogel, Stari Vrh, Cerkno
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
baltic
PrispevekObjavljeno: Sre Mar 21, 2007 10:21 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pon Sep 2005 13:00
Prispevkov: 641
Kraj: Kranj

a je bla že kdaj na Kaninu seda s italije na prevalo? Ker na karti iz leta 1973 je vrisana.



Sm to že vprašu v tejle temi
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
polde
PrispevekObjavljeno: Čet Mar 22, 2007 6:49 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Nov 2005 9:25
Prispevkov: 352
Kraj: Dunaj

Sedežnice na Prevalo z Italijanske strani nikoli ni bilo. Je pa v letih 1970-75 vladalo splošno prepričanje, da se bosta Kanin in Sella Nevea z žičnicami povezala v "nekaj letih". Tisti, ki so risali zemljevid, so malo pohiteli. Papir vse prenese. "Nekaj let" pa se je raztegnilo na nekaj desetletij.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Čet Mar 22, 2007 11:59 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2833
Kraj: Ljubljana

Še moje mnenje. Smučišče mora delati v vsakem vremenu, če naj bo resen center s stacionarnimi gosti. Potrebna je torej na veter odporna dostopna naprava in obvezno kakšna vlečnica v kakšni od vetra skriti grapi, po možnosti na nižji višini. Tako, da grejo lahko turisti s tedenskimi kartami vsaj za kakšno urco na sneg in v restavracijo in imajo občutek, da so tudi ta dan smučali.

Spomnim se enega dneva na Kronplatzu, ko je bil orkanski veter in vidljivost 0. Delale so vse naprave (ni mi jasno kako, saj vemo kakšne so naprave na vrhu Kronplatza). Smučanje je bilo definitivno nemogoče in žičničarji so me prav debelo gledali, ker sem bil daleč naokoli edini. Ampak v dolini na nižjih napravah je bilo smučanje ugodno.

Funifour po moje ne pride v poštev, ker je za eno napravo pot predolga in bi bile kapacitete premajhne (po moje efektivno pod 500/h), več zaporednih naprav pa bi bilo predragih. Mimogrede, letos sem se vozil z novim funifourom na Porta Vescovo in ugotavljal, da je bila navečja hitrost vožnje kar 12,7/h, torej več kot je po specifikaciji. Po parih vožnjah na tako hitri gondoli ob hitrem smučanju navzdol smo nekateri občutili vrtoglavico in slabost in smo šli vmes raje na sosednjo počasnejšo gondolo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Pet Mar 23, 2007 11:46 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3437
Kraj: Maribor

Citiram:
Kanin definitivno bo smučišče za deset "mandlcov", če ne bo uredil dostopa na hrib tudi v slabših razmerah. Preden grem na Kanin zelo skrbno pregledam vremenske podatke in napoved, saj me je vedno strah, da se bom 2 uri in pol vozil do Bovca, potem pa gledal v nebo, ker bo tam nekje okoli desetega stebra malo bolj vleklo. Da bi pa šel v Bovec za cel teden, pa je vsekakor ravno zaradi negotovega dostopa na smučišče preveč riskantno. (...) Še moje mnenje. Smučišče mora delati v vsakem vremenu, če naj bo resen center s stacionarnimi gosti. Potrebna je torej na veter odporna dostopna naprava in obvezno kakšna vlečnica v kakšni od vetra skriti grapi, po možnosti na nižji višini. Tako, da grejo lahko turisti s tedenskimi kartami vsaj za kakšno urco na sneg in v restavracijo in imajo občutek, da so tudi ta dan smučali.
Odlično sta to napisala, Polde + Marko, se kar podpišem. Se vidi da sta v življenju že videla nekaj (smučarskega) sveta.

Citiram:
no vidš se boš pa iz italjanske strani gor prpelal, če tko rad smučaš ko piha borja 70 km na uro!
Hvala za prijaznost! Ampak: zakaj pri vragu bi šel stanovati v Bovec, če se bom moral ob vetru voziti 'okoli riti v žep', da bom lahko smučal? Potem bom raje rezerviral hotel na Sella Neveji ali v Trbižu. Seveda pa bo v tem primeru tudi moj denar ostal v Italiji.

Smučišča, ki bi bilo tako zelo občutljivo na vreme (bodisi veter bodisi megla bodisi plazovi), še nisem srečal. Premalo poznam razmere da bi lahko vedel zakaj je tako - ali je Kanin res tako strahovito vetroven, ali so delno krive zastarele žičnice (ve se, da novejše naprave, denimo osemsedežne kabinke ali šestsedežnice prenesejo močnejši veter kot stere 'jajčke' in dvosedežnice), ali pa so tudi upravljalci sokrivi, ker so preveč 'ziheraški'. Ne vem, in tudi ni pomembno, vsekakor tudi jaz nikoli ne bi upal vnaprej rezervirati recimo tedna smučarskega dopusta v Bovcu.

Po naključju sem ravno včeraj na Pohorju poslučal gospoda srednjih let, ki je (očitno v letošnji zimi) preživljal dopust v Bovcu: 'ja, prvi dan smo še lahko smučali na Kaninu, potem drugi dan ni obratoval, pa smo se pelajli na Višarje, potem smo dva dni postopali po Bovcu pa se malo kopali v hotelskem bazenu, pol pa smo spakirali pa šli domov' . Idealen dopust, ni kaj .

Citiram:
Se je mogoče kdo vprašal, zakaj bodo na Sella Nevei v spodnjem delu zgradili kabinsko žičnico na dveh nosilnih vrveh (mislim, da sem prebral nekaj takega kot 3S Umlaufbahn -- Miki, pomagej?), v zgornjem delu, do naše meje pa funifor.
Kolikor mi je znano, bo spodnja žičnica na Sella Neveji 2S, torej nosilna + vlečna vrv.
_________________
Sezona 2023/2024: 39 smučarskih dni = 24 x Pohorje, 3 x Rogla, 2 x Osojščica, Krvavec, 1 x Trije Kralji, Klippitz, Salzstiegl, Gitschberg, Plose, Seiser Alm, Tri Cime, Kope.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Gladiator
PrispevekObjavljeno: Ned Mar 25, 2007 11:00 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Uči se sankat
Uči se sankat

Pridružen/-a: Ned Mar 2007 10:17
Prispevkov: 28


Kanin je verjetno edino evropsko (?) smučišče, kjer zapiha burja. Za žičnice so največja nevarnost izjemno močni sunki vetra (ki jih pri drugih vrstah vertrov ni), ko kabine nevarno zanihajo. Najbolj izpostavljen del je tik pred D postajo - tisti del kabinske žičnice, ki ni več v zavertju Stadorja. Če bi bila D postaja postavljena kakih 100, 200 metrov nižje, bi bil problem verjetno manjši. Ob načrtovanju kaninskih žičnic naj bi domačini na to menda opozarjali, a jih seveda niso poslušali (zagotovo pa niso poslušali opozoril o neustrezno postaviljeni C postaji, kjer so vsi - razen načrtovalcev - vedeli, da je postavljena tik pod plazom. Če bi stala le 50 m bolj desno /gledano od spodaj/, je leta 1975 ne bi odnesel plaz. Mimogrede, to leto je bilo na vrhu 12 m snega ).
Funitel bi bil rešitev, a pride na vrsto šele, ko bodo svizci zavili vso čokolado. Po moje je edina realna "poteza" dveh, treh sedežnic od B postaje proti obsoječi trosedi Skripi.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Sob Dec 13, 2008 9:10 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3437
Kraj: Maribor

Mislim da prispevek še najbolj paše sem:

Iz včerajšnjega Večera:
Citiram:
Novi poslovni partner za kaninske žičnice

Euroinvest je s svežim kapitalskim vložkom zagotovil letošnje poslovanje. V Zgornjem Posočju sprejemajo novico z navdušenjem

Na Kaninu je trenutno preko štiri metre snega.

V družbo ATC Bovec, ki upravlja kaninske žičnice, je vstopil nov poslovni partner Euroinvest d.o.o. iz Kromberka, ki si je s svežim kapitalskim vložkom v kaninskih žičnicah pridobil največji kapitalski delež. S tem so v razvoju žičnic obrnili nov list. Najprej so zagotovili letošnje poslovanje, obenem pa so pripravili že osnutek prve stopnje investicijskih vlaganj. V ATC Kanin je Euroinvest vstopil z odkupom nekaterih terjatev in s svežim kapitalom ter tako dokapitaliziral družbo.

Spomnimo, da je po uspešni izgradnji sedežnice do italijanske meje, ki ji je dala vso podporo Janševa vlada, sledil stečaj francoske družbe Transmontagne. S težavami in stečajem Transmontagne, s katero se je sprva, ob njenem prihodu na Bovško, na kaninskem smučišču začelo novo obdobje tudi za družbo ATC Kanin, se je zgodba o uspehu prelevila v resne težave tudi za družbo ATC Kanin. Slaba likvidnost in potrebe po investiranju so zato zahtevali resen pristop in iskanje novih partnerjev. Začasni optimizem je potem plahnel hkrati z večanjem težav v HIT-u, od koder ni več slišati o njegovem bovškem kompetenčnem turističnem centru. Lani je namreč 25-odstotni delež družbe Transmontagne odkupila občina Bovec in s tem postala resen partner v družbi, družba je imela HIT 47-odstotni delež, preostali pa so bili manjši lastniki, večinoma znotraj ATC-ja. Ker ni kazalo, da bodo zmogli investirati v dokončanje žičnic, so se začeli že pred letom pogajati z dodatnim partnerjem, družbo Euroinvest. Ta je ATC Kanin dokapitalizirala in z 38-odstotnim deležem postala njegova večinska lastnica. Po novem ima HIT le še blizu 26-odstotni delež, občina Bovec pa 19-odstotnega.

Podjetje Euroinvest je bilo ustanovljeno leta 1992 z zasebnim kapitalom kot družba z omejeno odgovornostjo, njegove osnovne dejavnosti so projektiranje, gradnja in inženiring. Kot lahko preberemo na njihovi spletni strani, je v zelo kratkem času obseg njihovih del neprestano naraščal in zagotovil zaposlitev 63 ljudem, večinoma visoko strokovnemu kadru. Nenehno sledijo sodobnim trendom z izobraževanjem svojih strokovnjakov, kar gre z roko v roki s spodbujanjem inventivnosti.

Ta družba sodi danes med največje ponudnike storitev, povezanih z gradbeništvom, na območju bodoče goriške regije. Največji del njihovih prihodkov zavzemajo projektiranje in gradnje za znanega naročnika, kjer imajo tudi največ izkušenj. Zaradi sprememb in povečanja konkurence na trgu gradenj za znanega naročnika širijo svoje posle tudi na gradnjo za trg, ki naj bi v prihodnosti pomenila glavni in najkonkurenčnejši produkt podjetja.

V Zgornjem Posočju sprejemajo novico o vstopu v solastništvo Euroinvesta z navdušenjem, saj je od takojšnjega kakovostnega razvoja smuke na Kaninu odvisna zimska turistična ponudba vse do Tolmina. Snežni obeti so dobri, saj je trenutno na Kaninu, na najvišji točki smučišča (na 2300 metrih), 4,5 metra snega.

MIRAN MIHELIČ


Najbolj zanimive stvari so v prvem odstavku:
- če prav razumem tisto, da so s svojim vstopom zagotovili letošnje poslovanje, tega ne morem razlagati drugače kot da Kanin sploh ni imel sredstev za zagon sezone? Morda pa je to - in ne neka 'nepredvidena dela na kabinski žičnici' - bil pravi razlog, zakaj niso pognali že novembra? In da Prevale niso odkopali izpod snega že po prvem obilnem sneženju?

Ampak to zdaj ni več pomembno, bolj zanimivo je nadaljevanje:
- osnutek prve stopnje investicijskih vlaganj - zgleda da se bo na Kaninu spet začelo premikati. Idej in možnosti je ogromno, od sedežnice Veliki Graben, za katero me je vedno strah da se bo sesula (pa še spodnja postaja je neverjetno nerodno postavljena), proge do B postaje, zasneževanja ... bomo videli !

Edino kar mi zbuja malo čudne občutke je dejstvo, da je novi partner 'doma' v gradbeništvu - večini firm s tega področja trenutno posli ne gredo prav dobro. Ampak če so si upali investirati v kanin, očitno že vedo kaj delajo.
_________________
Sezona 2023/2024: 39 smučarskih dni = 24 x Pohorje, 3 x Rogla, 2 x Osojščica, Krvavec, 1 x Trije Kralji, Klippitz, Salzstiegl, Gitschberg, Plose, Seiser Alm, Tri Cime, Kope.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
slikca
PrispevekObjavljeno: Sob Dec 13, 2008 2:15 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Sob Nov 2008 0:48
Prispevkov: 61


@miki- tud če zdej ni več pomembno, mislim da je prou da se pove, da so "ne tako nepredvidena dela na kabinski žičnici" bila res opravljena, in da so se jim čist nepredvideno zakomplicirala...sicer si ne upam dat roke v ogenj, da je bil to edini razlog da kanina niso zalaufali že prej, ampak bil je pa resničen, če smo pošteni ...kar se tiče pa novega partnerja, pa nisem ki preveč optimistična ...mogoče bo zarad tega dost dnarja za plače, za nove investicije, bo treba pa ki več kompleksnega znanja, truda in inovativnosti, tko da...

aja...Uršič (direktor ATC-ja) je izjavil..."Letos je na Kaninu kar nekaj novosti, ki pa so smučarjem nevidna."

Res majo novo električno napeljavo (ki nas upam ne bo več pustila čakat na smučarskih napravah), pa remont kabinske...kar sploh ni zanemarljivo...ampak ob takih izjavah si človek ne more pomagat, da si ne bi mislil svoje...
_________________
08/09 ; 3x Moelltal, 1x Koralpe, 28x Kanin, 5x Tignes, 1x Nassfeld, 2x Kr. Gora, 1x Višarje, 1x Krvavec, 1x Vogel
09/10 ; 12x Kanin, 1x Črna, 1x Zoncolan, 1x Poseka, 1x Kope
10/11 ; sploh še nisem stala na smučkah, razen s kajtom
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Zazy
PrispevekObjavljeno: Sob Okt 31, 2009 10:25 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Ned Okt 2009 10:43
Prispevkov: 61
Kraj: Celje

Leopold je napisal/a:
Kaninskemu smučišču se obetajo novosti
Torej 12 miljonov? za investicije, HIT bo skrbel za turiste (hoteli, zabava...), Transmontagne za samo smučišče, naslednje leto prenovljena restavracija, kmalu umetno zasneževanje.... in še nekaj zanimivega " rešitev težav s pogostimi vetrovi na smučišču" - širjenje prog nižje in malce optimistično: zamenjava obstoječe kabinke z funitelom .


Ja lahka bi nardil funitel ali pa 3s žičnco. Hmmm. V prihodnosti bojo lahk nardil neki, o čem js zdle razmišlam.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Zazy
PrispevekObjavljeno: Ned Feb 28, 2010 1:36 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Ned Okt 2009 10:43
Prispevkov: 61
Kraj: Celje

lucifer je napisal/a:
no vidš se boš pa iz italjanske strani gor prpelal, če tko rad smučaš ko piha borja 70 km na uro! na kaninu, kadar piha piha skoraj povsod tako, da tudi funitel neb bil rešitav žal je na tako izpostavljenem delu, da.,......


70 km na uro ? Za funitel je to mala malca. Zdrži lahka tud do 110km/h vetra!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja Stran 3 od 5

Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Naprave na Kaninu
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB