Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Naprave na Kaninu

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 Naprave na Kaninu « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
KtMw
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 20, 2007 11:14 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Čet Jan 2007 11:24
Prispevkov: 14
Kraj: Sežana

Sam to pomeni da bi mogli komplet sistem(z ogrodjem vred) zamenjat.
Povejte mi če mam prav, pri funitelu maš 2 vzporedna sistema, ker se gondola za gor drži na dveh zajlah hkrati. Zato je najbrž zadeva tolko bolj stabilna v vetru.
Golte ima klasično gondolo in ne funitel,je tako?

Čeprav, če sedanja jajčka ne morejo voziti zaradi vetra, je tudi na vrhu KAR PRECEJ vetrovno in ponavadi slabo vreme:) Tako da vprašanje če je ta naložba smotrnač ker razen kapacitete nebi dosti pridobili.
S tem dnarjem nej raje kako progo/napravo več naredijo.

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
KtMw
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 20, 2007 11:15 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Čet Jan 2007 11:24
Prispevkov: 14
Kraj: Sežana

Še nekaj me zanima:
Ko se bosta smučišči združili, bo najbrž na slovenski in italijanski strani ista cena karte.
Ker je meni bližje odstop čez italijo do Nevejskega sedla.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kotulc
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 20, 2007 12:46 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Ned Okt 2006 13:46
Prispevkov: 877


Pri kakšni hitrosti pa morajo izklopiti obstoječo gondolo?

Funitel dovoljuje hitrosti vetra preko 100km/h

Die Funitel - State of the Art der Seilbahntechnik. Dieses von Doppelmayr perfektionierte System ist äußerst windstabil und läßt Windgeschwindigkeiten von über 100 km/h zu. Durch die Besonderheit von zwei Förderseilen in einem Abstand von 3,2 m können sehr große Spannfeldlängen überwunden werden. Dank einer speziellen Luftfederung der 24-plätzigen Kabinen wird ein sehr hoher Fahrkomfort gewährleistet. Bei Fahrgeschwindigkeiten von bis zu 7,5 m/s werden Transportkapazitäten von 3.200 - 4.000 Personen/Stunde erreicht.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
whistler
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 20, 2007 3:19 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pet Sep 2006 10:09
Prispevkov: 612


KtMw je napisal/a:
Sam to pomeni da bi mogli komplet sistem(z ogrodjem vred) zamenjat.
Povejte mi če mam prav, pri funitelu maš 2 vzporedna sistema, ker se gondola za gor drži na dveh zajlah hkrati. Zato je najbrž zadeva tolko bolj stabilna v vetru.
Golte ima klasično gondolo in ne funitel,je tako?


Seveda, zamenjati bi bilo treba vse.
Pri funitelu se gondola v obe smeri drži na dve zajli, zato je bolj stabilna, leti lahko do 7 m/s.
Na Golteh je navadna nihalka s precej nizko kapaciteto.
_________________
Forum namenjen izključno žičnicam: www.zicnice.mojforum.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 20, 2007 3:42 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3454
Kraj: Maribor

Samo kot izhodišče za diskusijo: kaj če bi s funitelom za začetek zamenjali le 3. odsek kabinke? Verjetno so ravno v tem delu največje teževe z vetrom? Glede na to da ima vsak od treh odsekov obstoječe žičnice svoj pogon, to ne bi bilo nemogoče (pustiti 1. in 2. odsek, 3. porušiti in postaviti funitel). Sicer bi bilo treba potem pri prvi vožnji enkrat prestopiti, kar pa se mi ne zdi poseben problem.
_________________
Sezona 2023/2024: 40 smučarskih dni = 24 x Pohorje, 3 x Rogla, Osojščica, 2 x Krvavec, 1 x Trije Kralji, Klippitz, Salzstiegl, Gitschberg, Plose, Seiser Alm, Tri Cime, Kope.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
polde
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 20, 2007 4:07 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Nov 2005 9:25
Prispevkov: 357
Kraj: Dunaj

Ni slab predlog, Miki, imam pa še bolj heretičnega...
Pusti se celotno dostopno žičnico, na odeku C-D pa se ZRAVEN postavi še funitel (ali pa funifor - je najbrž bistveno cenejši, res pa je tudi zmogljivost precej nižja - ampak če ga bodo imeli Italijani na Sella Nevei, zakaj ga ne bi imeli še mi). V lepem vremenu bi imeli dodatno kapaciteto, v slabem pa alternativo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jan
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 20, 2007 4:48 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Tor Nov 2005 19:44
Prispevkov: 187
Kraj: Ljubljana

miki: se mi je porodila ista ideja?
polde: prostora je gor ze tako malo kam bi tja tlacil se eno postajo "kabinske" zicnice.
_________________
Sezona 09/10 - 40x: 16x Kranjska Gora; 8x Rogla; 6x Stari vrh; 5x Krvavec; 2x Cerkno, Vogel; 1x Kanin
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
bole
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 20, 2007 5:18 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Sre Dec 2004 15:01
Prispevkov: 874
Kraj: Maribor

Oj! Prej kot to je verjetnost nove sedežnice od C postaje. Se je tud govorilo že o tem (seveda umetno zasneževanje). Pustimo se presenetiti?

Za premislek: kdo bo šou smučat ko piha 60 km/h? Jst 100% ne!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
polde
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 20, 2007 7:06 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Nov 2005 9:25
Prispevkov: 357
Kraj: Dunaj

Kdo se bo evakuiral s Kanina, ko nenadoma začne pihat 60 km/uro. Jaz prav gotovo. S funiforjem je to možno, z obstoječimi kabincami pa ne!Glede prostora - no ja mislim, da bi se gotovo dalo na Prestreljeniške pode postavit še eno postajo v velikost 8 x 25 metrov.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
viharnik1
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 20, 2007 9:09 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Sob Jan 2007 12:27
Prispevkov: 50
Kraj: Ljubljana

Se strinjam z boletom, tale ideja s funitelom je totalno zgrešena.
Če kabinka ne obratuje zaradi vetra, to pomeni, da gor res ornk vleče in meni ni jasno v čem je smisel smučanja ob tisti ledeni burji?
Veliko bolj potrebna je vsekakor menjava skripov, ker, poleg tega, da je ta naprava neskončno počasna, postane vožnja že ob najmanjši sapici pravi rodeo
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Leopold
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 20, 2007 11:29 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča v kavbojkah
Smuča v kavbojkah

Pridružen/-a: Pon Okt 2005 12:28
Prispevkov: 1205
Kraj: Mengeš

Najprej
funitel:

funifor:

Funifor naj bi povezoval Italjansko stran z našo.

Rešitev vetrnih težav je tudi nižje ležeče proge (recimo B-C) ali okoli Bovca (samo tukaj je že problem nadmorska višina). Samo zamenjava obstoječe kabinke bi bila potrebna tudi zaradi vse večjega števila hotelov. Si prestavljate da je v dolini čez 2000 turistov, ki pa ne morejo smučat zaradi malo močnejše sapice? Seveda ob 60+kmh vetru ni užitek smučat, ampak kakšen frik bi se pa le našel.
_________________
Sezona 21/22: 5x Krvavec, 4x Kranjska gora, 1x Vogel, Stari Vrh, Cerkno
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kotulc
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 20, 2007 11:42 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Ned Okt 2006 13:46
Prispevkov: 877


saj se ne gre za kakega frika, gre se za turiste.
Npr. bil sem v Nassfeldu (apartma) in ker sem imel karto sem se smučal kljub zelo močnemu vetru, ni bila sicer najboljša smuka ampak bila je (pa tudi denarja nisem mogel zahtevati nazaj ker sem imel večdnevno karto)

Ista situacija že kar veliko let nazaj na Kaninu, bili smo v hotelu (nameravali smo biti 7dni), zaradi vetra po 1 dnevu smučanja smučišče 2 dni ni obratovalo (niti nisi imel takrat kje v bližini za smučat), naveličali smo se čakat in šli domov, na Kanin se zlepa ne vrnemo več.

Torej: če bi imeli takšno zadevo (funitel, funifor), bi dobili denar za 7 nočitev + 6 dnevno karto + vse ostalo... pa še obe strani bi bili zadovoljni.

Tako pa smo prespali 3X + 1dnevna karta ..... in slaba izkušnja... kar pomeni da se tja v kratkem ne vrneš več

Ekonomski vidik: če sešteješ izgubljen dobiček zaradi takšnih vetrovnih dni (prenočišča+karte) mislim da se počasi že splača investirat 10 in več mio ?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tim
PrispevekObjavljeno: Sre Mar 21, 2007 2:59 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pet Jan 2007 22:49
Prispevkov: 799
Kraj: Birmingham, UK

A naj bi funifor res povezoval italijo s kaninom? Drugače je pa funitel res prava rešitev.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Sre Mar 21, 2007 4:27 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3454
Kraj: Maribor

O smislih in nesmislih funitelov smo že pred leti imeli mučne diskusije na Alpinforumu, tudi tam smo brali izjave v stilu:
Citiram:
Za premislek: kdo bo šou smučat ko piha 60 km/h? (...) Če kabinka ne obratuje zaradi vetra, to pomeni, da gor res ornk vleče in meni ni jasno v čem je smisel smučanja ob tisti ledeni burji?

Prvič: smučarija nekega globljega smisla itak nima, razen če se pišeš Miller, Raich, Paerson ali Kostelić in lahko od smučarije živiš .

Drugič: dokler je Kanin (bil) pretežno dnevno smučišče, morda funitel/for res ni najbolj upravičen: če je napovedan veter, se dnevni šminkerji pač ne bodo peljali na Kanin ampak bodo raje zavili na Cerkno ali pa sploh ne bodo šli na smučke. Če pa misli Kanin privabljati tudi stacionarne goste, se kaj takega kot opisuje kotulc ne sme dogajati. Saj ne gre za to ali je komu smuka v vetru užitek ali ne, gre za to da gostje vedo da je možno smučati. Če jih veter moti in se kljub temu da žičnice delajo, raje namakajo v hotelskem bazenu, je to njihov problem, smučišče jim je dalo možnost da smučajo.

Tretjič: tole s hitrostjo vetra je včasih relativno: žičnica ne sme obratovati, če je na katerem koli mestu presežena maksimalna dovoljena hitrost vetra. Če bo (na primer) pri desetem stebru veter pihal s 61 km/h, to še ne pomeni, da tak veter piha po celi progi. Na progah, sploh če so speljane po naravnih dolinah in grapah, je veter bistveno šibkejši kot na vrhu stebra žičnice.

Četrtič: ta problem je nakazal Polde: ne gre le za smučanje samo, ampak tudi za možnost evakuacije smučarjev, če se veter nenadoma okrepi sredi smučarskega dneva. Na Kaninu je lahko huda dilema, ali ob mejnih vetrovnih pogojih smučišče zjutraj zagnati ali ne, saj je treba vedno računati z možnostjo da se sredi dneva veter še okrepi: kaj pa potem?
(o tem bi lahko marsikaj povedali v Hintertuxu, kjer bodo v kratkem pričeli z dvoletno gradnjo funitela tudi v 1. odseku).

Imam eno precej 'vetrovno' izkušnjo s prvomajske smuke v Val Thorensu, skoraj cel teden je pihal veter med 50 in 100 km/h: če tam ne bi imeli svojih treh funitelov in sodobnih šestsedežnic s 'cabrio' sedeži, bi lahko skoraj ves teden ležal v apartmaju in se praskal po 'ta zadnji', tako pa smo lahko ves čas kar solidno smučali. Še danes sem hvaležen tamkajšnjim žičničarjem, da so iz nemogočih razmer iztisnili maksimalno in vklapljali naprave, čim se je hitrost vetra zmanjšala pod dovoljeno mejo. En dan, ko je bilo najhuje, je obratoval le ta stari funitel na Peclet, ko pa so sunki vetra opoldne dosegli 100 km/h so tudi tega ustavili. Ampak: ob dveh, ko se je veter 'polegel' in je pihalo 'le še' do 90 km/h, so ga takoj spet zagnali. In povem vam, da se da smučati tudi v takem. Moja boljša polovica ima v polni smučarski opremi maksimalno 50 kil, pa je ni nikamor odpihnilo .

Za konec: če funiteli res ne bi imeli smisla, zakaj neki jih gradijo ravno najuglednejša smučišča po Alpah? Kaprun, Hintertux, Ischgl, St. Anton (novost sezone 2006/07), Val Thorens, ... ? Da pa so dragi, je povsem druga zgodba.
_________________
Sezona 2023/2024: 40 smučarskih dni = 24 x Pohorje, 3 x Rogla, Osojščica, 2 x Krvavec, 1 x Trije Kralji, Klippitz, Salzstiegl, Gitschberg, Plose, Seiser Alm, Tri Cime, Kope.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lucifer
PrispevekObjavljeno: Sre Mar 21, 2007 4:42 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Pet Nov 2005 12:27
Prispevkov: 343
Kraj: Planina pad Golico

Alo dejte se mal spustit na realna tla no kva bi rad mel vse najbolš, da nardijo vlakec po tem kar tuki govorite no. funitel je čist naložba mem za tako veliko smučišče ekonomsko popolnoma zgrešeno mal pomislite kaj vse bi se dalo narediti bolj ekonomsko sprejemljivo za ta denar ???????
Za evakuacijo je pa pol bolš nabavt ratrak z kabino zadaj, pa smučarje na ta način prepeljat v dolino .......ali pa do nižje ležeče postaje itd....

uf vsaj 3 zelo sodobne sedežnice pa še nekaj zasneževanja!
ne pa funitel za 10 mandeljcev, ki bi smučali medtem, ko bi okrog njih pihala burja jej jej
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja Stran 2 od 5

Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Naprave na Kaninu
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB