Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Projekt - Prenova KANIN 2022

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Naslednja
 Projekt - Prenova KANIN 2022 « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
Wca z Bca
PrispevekObjavljeno: Čet Jun 07, 2018 10:30 pm    Naslov sporočila: Projekt - Prenova KANIN 2022 Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10
Prispevkov: 800


Začele so se priprave za temeljito obnovo Kanina do leta 2022 zato odpiram novo temo.

Tu je pa investicijski dokument občine Bovec iz leta 2015.
NOVELACIJA št. 2 INVESTICIJSKEGA PROGRAMA,

Andorski master plan pa je očitno že preteklost.


Nazadnje urejal/a Wca z Bca Pet Jun 08, 2018 4:37 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Wca z Bca
PrispevekObjavljeno: Čet Jun 07, 2018 10:31 pm    Naslov sporočila: KMALU NOVA DOSTAVNA ŽIČNICA NA KANIN, S KABINAMI ZA 10 LJUDI Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10
Prispevkov: 800


KMALU NOVA DOSTAVNA ŽIČNICA NA KANIN, S KABINAMI ZA 10 LJUDI

Na Kaninu iščejo rešitve za zanesljivejšo žičnico, obrambo pred plazovi in tudi zasneževanje. Kot kaže, bodo izbirali med enim domačim in dvema tujima ponudnikoma, s čimer bodo dobili ekipo strokovnjakov za pripravo vse dokumentacije, prve korake pojasnjuje direktor zavoda Sončni Kanin Marijan Skornišek.

"Skratka, tiste začetne idejne plane, dogovori s proizvajalci, finančna konstrukcija in pa priprava materialov, ki jih potrebujemo za pridobivanje vseh dovoljenj," pravi Skornišek.

Letos so kljub rekordno zgodnjemu začetku sezone 10. novembra obratovali le polovico časa – vsega 94 dni, zato je nova dostavna žičnica, ki naj bi imela večje kabine za 10 ljudi, nujna, pravi Skornišek. "Stala bi približno na istem mestu, so rahli zamiki. Namesto štirih postaj bi bile tri – se pravi, bi bila samo ena vmesna postaja, pa še ta je predvidena samo zaradi preostalih dejavnosti – zimsko smučanje čez Krnico, gorsko kolesarjenje, jadralno padalstvo. Čas dostopa na Kanin bi se z zdajšnjih 30 minut zmanjšal skoraj na polovico. Predvsem pa je pomembno, da bi bistveno povečali varno obratovanje ob močnem vetru, povečali bi tudi za trikrat kapaciteto."

Torej namesto 460 kar 1.500 ljudi na uro. Strokovnjaki družb proizvajalcev žičničarskih naprav Doppelmayr in Leitner, ki ima v lasti tudi Pomo, so bili pred časom že v Bovcu. In kdaj bi realno nova žičnica lahko stala?

"Če bodo zadeve potekale brez nekih velikih težav, potem pričakujemo, da bi tam leta 2021, 2022 ta naprava že obratovala," optimistično napoveduje Skornišek.

Upajo, da jim bo za projekt uspelo pridobiti tudi evropska sredstva, saj gre za edinstven primer čezmejno povezanega smučišča v tem delu Evrope in za razvoj demografsko ogroženega območja, za kar so župani pred časom že podpisali tudi pismo o nameri.

VIR
http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/gorisko/kmalu-nova-dostavna-zicnica-na-kanin-s-kabinami-za-10-ljudi/457325
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Wca z Bca
PrispevekObjavljeno: Čet Jun 07, 2018 10:36 pm    Naslov sporočila: PROJEKT PRENOVE DOSTAVNE ŽIČNICE Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10
Prispevkov: 800


NA KANINU HOČEJO ŽIČNICO, KI BO V URI PREPELJALA NAJMANJ 1500 SMUČARJEV. V VSAKEM VREMENU

Bovška občina bo za izdelavo idejnega projekta za izgradnjo nove krožnokabinske žičnice Kanin izbirala med tremi ponudniki. S prispelimi ponudbami se je torej vsaj formalno zavrtelo kolesje za obnovo, ki naj bi ga izpeljali najpozneje v treh letih.

Lokalna skupnost, lastnica smučišča, išče dokument, ki bo izluščil sodobne rešitve za novo dostavno žičnico, obrambo pred plazovi in tudi zasneževanje. Ponudbe bo razpisna komisija odpirala in izbirala v naslednjih dneh. Z idejnim projektom bodo Bovčani nato prepričevali novo slovensko vlado, Evropsko unijo in nenazadnje novo deželno vlado Furlanije-Julijske krajine za denarno podporo. Vsekakor v finančni konstrukciji računamo na evropska sredstva, saj gre za edinstven primer čezmejno povezanega smučišča v tem delu Evrope in za razvoj demografsko ogroženega območja ob Kaninskem pogorju, za kar so župani podpisali tudi pismo o nameri, izpostavljajo v občini. "To je prva etapa, s katero pa iščemo dolgoročno rešitev, ki bi smučišču zagotavljala preživetje vsaj za naslednjih 30 do 50 let," pravi predsednik občinske komisije za obnovo Kanina Danijel Krivec.

Izhodišče za obnovo je obratovanje krožnokabiske žičnice v domala vseh vremenskih pogojih. Lani so kljub rekordno zgodnjemu začetku zime obratovali zgolj 94 dni, skoraj polovico zime pa naprave zaradi neugodnih razmer niso delovale. Zaradi izpostavljenosti močnim vetrovom pričakujejo novo traso žičnice z zgolj eno vmesno napravo in končno postajo na višji lokaciji od obstoječe. Naprava z zmogljivostjo vsaj 1500 oseb na uro naj bi obratovala pri jakosti vetra 25 metrov na sekundo, na goro pa bi obiskovalce prepeljala v približno 15 mitutah. S tem bi prepolovili zdajšnji potovalni čas na 2200 metrov nadmorske višine, kjer zaenkrat lahko izstopi največ 460 ljudi na uro. Zaradi cenovno ugodnejše rešitve naj bi obdržali enovrvno žičnico, ki pa bi nosila gondole za deset oseb. Strokovnjaki družb proizvajalcev žičničarskih naprav Doppelmayr in Leitner, ki ima v lasti še tretjega velika igralca v dejavnosti Pomo, so se pred časom že mudili v Bovcu. "Hude izbire med proizvajalci torej ne bo, saj skorajda v celoti obvladujejo svetovni trg. Odločila bo cena, saj so vsi na isti kakovostni ravni," je napovedal vršilec dolžnosti direktorja zavoda Sončni Kanin Marijan Skornišek.

S tem je v košu za smeti končal sicer nikoli v celoti objavljen celostni načrt obnove, ki ga je za takrat v dolgovih potapljajočega upravljavca smučišča ATC Kanin pripravila andorska družba PGI Management. Leta 2011 je ATC odštel slabih 40.000 evrov za takoimenovani masterplan, a se je občina odločila za nov idejni projekt. Na podlagi tega bodo lahko izbirali izvajalca, ki bo tudi dejansko ovrednotil vrednost postavitve nove krožnokabinske žičnice. V preteklosti se je že omenjala posodobitev za več kot 40 milijonov evrov, vendar naj bi zgolj za novo dostavno napravo po naših informacijah predvideli "bistveno manj". Lokalna skupnost sicer še nima proračunske postavke za plačilo idejne zasnove, a jo bo po napovedih pokrila po rebalansu.
Toda še pred izbiro izvajalca in dejansko izvedbo projekta, čaka občino izjemen zalogaj pridobitve tega denarja. Časa nima veliko, saj se garancija za naprave, ki so vsem možnim razmeram bolj ali manj uspešno kljubovale več kot 40 let, izteče novembra 2021. Krivec tako pričakuje, da bi idejno zasnovo pridobili do konca poletja in s tem po poletnih počitnicah odgovorne vlekli za rokav. "V akcijo moramo čim prej, saj bodo gosti nezadovoljni, če obnove ne bo v doglednem času," je opozoril Krivec.
O nadaljnjih korakih zaenkrat ne razmišljajo, dodaja Skornišek. Napovedal je le, da naj bi od obstoječe krožnokabinske naprave obdržali zgornjo tretjino, ki bi služila kot samostojna smučarska naprava.

VIR
http://www.delo.si/lokalno/primorska-in-notranjska/na-kaninu-hocejo-zicnico-ki-bo-v-uri-prepeljala-najmanj-1500-smucarjev-v-vsakem-vremenu-58114.html
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
JurijB
PrispevekObjavljeno: Pet Jun 08, 2018 8:15 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Sre Mar 2016 17:15
Prispevkov: 941


Bistveno vprašanje: ali bi ostalih (recimo) 50 dni, ko je bilo tako slabo vreme, da žičnica letos ni obratovala, smučarji smučali? NE NEBI!!!

Imam cca 35 let stare izkušnje z vožnjo na Kanin ob močnem vetru - NE HVALA:

Kanin ni in nikoli ne bo Tignes kjer ob (pre)močnem vetru silimo na Grande Motte, ker se pač moraš obtačlat če si glih tam.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Pet Jun 08, 2018 2:44 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2833
Kraj: Ljubljana

Hja, tukaj sta dve stvari. V močnem vetru najbrž res skoraj nihče ne bo smučal, ampak agencije zahtevajo jamstvo za obratovanje naprav. Agencija ne bo poslal turistov v destinacijo, kjer je zelo verjetno, da več kot pol dni naprave zaradi takšnih in drugačnih vzrokov ne bodo delale. Sam sem smučal recimo na Kronplatzu v takem viharju, da sem bil edini smučar in me je žičničar gledal, ali sem normalen.

Druga stvar je možnost, da iz relativno normalnega dneva potegne veter in kako boš spravil ljudi v dolino. Moraš imeti napravo, ki to omogoča. Za tako smučišče bi bila najbrž potrebna celo naprava na 4 zajlah. Ampak potem smo spet pri denarju.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nonoaustirol
PrispevekObjavljeno: Pet Jun 08, 2018 5:49 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Jan 2017 21:59
Prispevkov: 151


Meni se je zdela idejna zasnova iz masterplana boljša, funkcionalnejša, racionalnejša. Nova ideja o novi žičnici ki bo zgolj dostavna se mi zdi zgrešena. Podobno zgrešeno kot je bilo leta 1973 ko so postavili zdajšnjo dostavno gondolo brez dodatnih sedežnic. V enem od člankov je neracionalna ideja da bi staro gondolo c-d ohranili. Treba je težiti k čim manjšemu številu naprav s tem cenejše vzdrževanje, obratovanje, manj zaposlenih, manj okvar in s tem zaneslivejše smučišče.

Boljša ideja se mi zdi nova gondola z dvema vmesnima postajama na 1500 m in 1850 m (spodnja postaja trosede). Center smučišča za manj zahtevne smučarje (krogci in nizkovrvna vlečnica) bi prestavil na področje spodnje postaje trosedežnice 1850 m kjer so vremenske razbere vsaj za odtenek prijaznejše kot na 2200 m, pa tudi teren je boljši kot zdajšnji neuporabno viseč, kratko, strm teren ob krogcih. Trosedežnico bi ukinil. Kanin bi obratoval v treh sklopih: prevala, skripi 2200-1850 in proga pod zdajsnjo trosedo 1850-1500. Vsak sklop smučišča od spodaj navzgor je zahtevnejši za obratovanje.

Nekako se mi ne zdi smiselno vlagat v izključno dostavno žičnico ki lahko obratuje v močnejšem vetru potem pa na vrhu itak ne more nobeden smučat ker sedežnice nimajo dovoljenja za obratovanje v močnejšem vetru. Poleg tega kanin samo za dostavo smučarjev na smučišče ne potrebuje bolj zmogljive gondole. Zaradi omejenih prog smučišče za normalno obratovanje ne prenese več kot 2000 smučarjev dnevno. Za dostavo le teh na smučišče pa zadostuje tudi sedanja kapaciteta gondole 800 smučarjev na uro. Kanin bolj potrebuje stabilnost obratovanja.

V tej sezoni je bilo neobratovalnih dni cca 40% (3 dni od sedmih). Vzrok je bil orkanski veter, manjši sunki vetra, močno megleno vreme, močno sneženje, urejanje prog po sneženju, proženje plazov. Z novo žičnico se bo rešil samo problem ko zapiha zmerna burja. Še vedno bo zaradi ostalih neodpravljenih vzrokov neobratovalnih dni cca 30 %. Samo z ureditvijo dela smučišča nižje od 1850-1600 mnv ter zasneževanjem tega dela bi bilo omogočeno obratovanje vsaj dela smučišča tudi med močnim sneženjem, v meglenem vremenu, ko se po obilnem sneženju v visokogorju prožijo plazovi. Tu bi bilo smiselno tudi nadgraditi in ponovno usposobiti sitem gazex kateri je že inštaliran nad progo prevala da bi bila povezava z italijo po obilnem sneženju odprta kakšen dan prej.

Kanin potrebje samo eno napravo ki bo dostavna in hkrati transportna za smučarje ob progah.

Zasneževanje bi se lahko urejalo postopoma. Najbolj nujno je za proge od 1600-2000 mnv. To je cca 2000 dolžinskih metrov. Višje je običajno 20. decembra ko se mora smučarija začeti zadosti snega. Mislim da v dvajstletni zgodovini ne pomnim razen v sezoni 2017/2018 da skripi za novoletne praznike nebi obratoval vsaj do polovice.

Samo z rešitvijo vseh težav kanina (nova hitrejša in zaneslivejša gondola v vetru, vremensko stabilneši smučarski tereni pod 1850 m, zasneževanje le teh ter učinkovitejši sistem proženja plazov za našo in italijansko prevalo) bo projekt kanina uspešen, vse kar bo manj bo samo podaljševanje agonije
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Pet Jun 08, 2018 6:57 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1891


1.) Božič z vsemi posledicami pomeni polovico sezone.
2.) Kanin bi največ zaslužil med oktobrom in božičem, za to pa rabi konkretno zasneževanje. Četudi v tem času morebiti ne bi bilo izjemnega navala, bi pridobil ime, ki bi ga polnilo do pomladi.
3.) Kanin je premajhen da bi bil zanimiv kaki resnejši turistični agenciji in premajhen, da bi bil rentabilen. To še posebej drži z mislijo na protiplazno zaščito, veliko neobratovalnih dni zaradi neurij in zelo drage dostavne naprave. Kapo dol Uršiču, da ga je do strojeloma držal pri življenju!
4.) Razmišljanje o sistemu zasneževanja brez izdatnega dotoka sveže vode v akumulacijo je izvedljivo le na papirju in koristi le ponudniku opreme. Alge gor ali dol, o tem sem tako prepričan, da sploh ne bi polemiziral.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joško
PrispevekObjavljeno: Pet Jun 08, 2018 10:50 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Avg 2015 10:41
Prispevkov: 244


Ta projekt je znanstvena fantastika. EU denarja za kaj takega nikoli ne bo dala, še manj dežela FJK. Za državo pa je tudi skoraj neverjetno, da bi si privoščila takšno razmetavanje. Mislim, da so akterji že povsem izgubili kompas oziroma stik z realnostjo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nonoaustirol
PrispevekObjavljeno: Sob Jun 09, 2018 7:08 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Jan 2017 21:59
Prispevkov: 151


Z današnjo napravo, smučiščem in trenutno poletno ponudbo je verjetno limit kanina 50.000 smucarjev pozimi in 25.000 potnikov poleti, skupaj 75.000.

Z novo napravo, moderniziranim smuciscem in ponudbo za mnozicni poletni visokogorski turizem bi žičnica lahko prepeljala vsaj 80.000 smučarjev pozimi in 40.000 potnikov poleti, skupaj 120.000 potnikov.

Mislim da bi se račun lahko izšel, seveda ob predpostavki da uspejo 50% financirati dostavno zicnico iz EU skaldov.

Potrebno je gledati širše v smislu regije zgornjega posočja od tolmina do bovca. Smučišče je pogoj za razvoj celoletnega turizma v zg. posočju. Trenutno zg. posočje dela po principu dalmatincev, 4 mesece letno. Cilj vseh pa je verjetno celeotni turizem.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Sob Jun 09, 2018 7:59 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1891


Saj ni problem, če se tole napravi 100% z subvencijami. Problem se mi zdi v dejstvu, da vsi nakladajo o celostnem pristopu, da je treba gledat na širšo regijo in podobno nakladanje, značilno za vse projekte, ki niso finansirani iz privatnih žepov.

Če bi res gledali celostno in primaknili podoben kos subvencije smučiščem po celi Sloveniji se verjetno nihče ne bi usajal, ker bi pomagali turizmu po celi sončni deželi, amppak ob tem lokalnem projektu je pa vsaj do takrat težko govorit o širšem interesu.

In mislim, da število smučarjev na Kaninu ni toliko omejeno z dostavno napravo kot majhnostjo smučišča in nadovprečno velikim številom za smučanje neprimernih dni med sezono. Niti prvega, niti drugega se žal ne da odpravit drugje kot v kakem cenenem poslovnem načrtu.



p.s.
Še vedno sem mnenja, da bi celovita modernizacija (Ne širitev, ki itak ni možna.) Kanina stala 50 do 60 mio evrov in četudi pol od tega dobijo šenkano, tega ni šans amortizirat z rednim poslovanjem, ter ob tem kaj prihranit za servise in bodoče posodobitve.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Stane60
PrispevekObjavljeno: Sob Jun 09, 2018 8:53 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Tor Dec 2010 15:18
Prispevkov: 406
Kraj: Kašarija (Dežela kranjska nima lepšga kraja,...)

Kakor obrneš, mislim, da ima ledenko kar prav. Ob vsem pozabljamo tudi na zelo odročno lokacijo Kanina za večino Slovencev. V času v katerem prideš v Bovec si lahko že na marsikaterem smučišču na smučarsko razvitem območju .
_________________
2021/2022 31x: 16x Krvavec, 6x Golte, 2x Celjska koča, 1x Stari vrh, 6x Rogla
2022/2023 21x: 11x Krvavec, 1x Cortina dʼAmpezzo, 3x Kronplatz, 6x Rogla
2023/2024 20x: 12x Krvavec, 4x Kronplatz, 4x Rogla
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Wca z Bca
PrispevekObjavljeno: Sre Jul 25, 2018 11:51 am    Naslov sporočila: V BOVCU NAČRTUJEJO NOVO ŽIČNICO NA KANIN Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10
Prispevkov: 800


V BOVCU NAČRTUJEJO NOVO ŽIČNICO NA KANIN

Občina Bovec se skupaj z javnim zavodom Sončni Kanin pripravlja na gradnjo nove kaninske gondolske žičnice. Na razpisu izbrano francosko podjetje Stem International pripravlja idejne projekte, išče denar in dovoljenja za gradnjo. Po zdajšnjih ocenah bi žičnico z gondolami za deset ljudi, ki bi bila odporna na kaninski veter, gradili leta 2021.
Občina Bovec je v soglasju z javnim zavodom Sončni Kanin francosko podjetje Stem izbrala zaradinjihovega znanja pri pripravi vsega potrebenega za zahtevno naložbo, ki naj bi po zdajšnjih ocenah stala od 25 do 30 milijonov evrov.

Kanin za razliko od povezanega smučišča Sella Nevea, kjer so italijanske oblasti zgradile gondolsko žičnico s pomočjo denarja dežele Furlanije - Julijske Krajine, ostaja prepuščen samemu sebi. No, Kanin kot takšen ne, pomagala mu bo občina, ki pa res ostaja bolj ali manj prepuščena sama sebi. Evropska unija je sklenila, da v turistično infrastrukturo v prihodnjem obdobju ne bo vlagala, država pa bo prejkone dvakrat premislila, preden bo že drugič v kratkem obdobju nezanemarljive vsote denarja namenila zgornjemu Posočju. Spomniti se namreč velja, da je bilo treba propadlo žičniško infrastrukturo na Kaninu prav pred kratkim temeljito obnoviti.

Na Bovškem se sprašujejo, ali bodo zmogli poplačati posojila za smučišče, ali bodo pritegnili dovolj smučarjev, da bi se račun izšel. Pesimizem morda ni na mestu, misliti je namreč treba širše. Denimo: žičniška infrastruktura že dolgo ni več zanimiva le pozimi, ko se gor in dol prevažajo smučarji. Enako, če ne celo bolj, gorski kraji žičnice potrebujejo poleti, ko se gor in dol prevažajo resni in manj resni pohodniki, izletniki, kolesarji ... Takšen primer v bližini so Svete Višarje ali Velika planina, malo manj blizu, a Primorcem še vedno dovolj znana, pa je znamenita Sella Ronda v Dolomitih, ki je iz pohodništva naredila celo znanost. Vsak premik z žičnico namreč gostu spodobno zaračunajo, pa sta oba zadovoljna: pohodnik, ker mu v hrib ni treba gristi kolen, upravljalec žičnice pa, ker je zaslužil.

Vir: https://www.primorske.si/primorska/goriska/v-bovcu-nacrtujejo-novo-zicnico-na-kanin

https://www.primorske.si/2018/07/24/kanin-je-lahko-zgled-za-pogum
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
nonoaustirol
PrispevekObjavljeno: Sre Jul 25, 2018 10:56 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Jan 2017 21:59
Prispevkov: 151


http://shrani.si/f/O/JL/3i4FP5jF/dsc0708.jpg

Glede na to da EU ne bo ponujala razpisov v turistično infrastukturo v bližnji prihodnosti ni najboljših obetov za investicijo v novo žičnico. Se mi zdi skoraj nerealno da bi bil sončni kanin sposoben brez sofinanciranja EU iti v investicijo 30 milijonov evrov.

Prav pa je da pripravijo projekt in čakajo na priložnost, v naslednji finančni perspektivi se lahko marsikaj spremeni in s pripravljenim projektom si hitro zraven.

Mi pa ni logična odločitev o izključno dostavni žičnici. To napako so naredili že s prvo napravo pred 40-timi leti. Gondola bo v dveh urah prepeljala na vrh 2000 smučarjev potem pa se bo prazna vozila do dveh popoldan???? Bolj racionalna bi bila kombinacija dostavne in transportne žičnice ob progi z dodatno vmesno postajo na začetku trosede, s tem pa odstranitev trosede.

Tudi plan prihodnjega razvoja je zgrešen... dolina krnice in še nižje? Dolina krnice bi bila zaradi nevarnosti plazov odprta po podobnem ključu kot graben max 1/3 do 1/2 vseh možnih obratovalnih dni. Bolj smiselen je bodoči razvoj kanina z novo progo nižje od trosede. Polovica bodoče proge je že narejena do c postaje, manjka še proga dodatnih 200 m nižje, naprava in zasneževanje. S tem dobimo novo 1000m progo od 1500m-1850m. 1500m pa je glede na primorsko najnižja točka kjer se je še smiselno ukvarjati s smučanjem. S tem bi dobili progo od 1500m-2300m v dolžini cca 2500 metrov katera pa bi ze lahko konkurirala itlaijanski pisti canin turistica.

Skratka ideja o novi dostavni žičnici je zgrešena brez celovitega načrta razvoja smučišča poleti in pozimi. Masterplan andorcev je bil temu bližje saj z izgradnjo nove žičnice ne rešuje samo problema vetra.

Skrajšanje žičnice od skupno 6km za cca 2 km vsaj do vznožja hriba oz. do plužen bi verjetno pocenilo investicijo, prav tko bi občina lahko področje sedanje A postaje spremenila v zazidljivo parcelo za apartmaje in drago prodala zemljišče izkupiček pa dodala finančni konstrukciji za novo napravo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Sre Avg 01, 2018 10:11 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2833
Kraj: Ljubljana

Če naj bi vlaganje v smučišče imelo kanček smisla, bi morali zagotoviti namestitvene zmogljivosti. V hotelu Kanin se ne dogaja nič. Obnova še vedno stoji, skrbi se edino za pokošeno travo. Tudi hotel Alp bo pozimi zaprl vrata.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Sre Avg 01, 2018 12:42 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1891


Marko;
Poleg tega mora imeti smučišče dovolj površin, da lahko ti, dovolj množični gostje varno smučajo. Pri tem je lahko španovija z sosednjim smučiščem le popestritev, nikakor pa zagotavljanje smučarskih površin za spalno naselje na našem koncu. Že res, da se lahko z hotelirji dogovori za nek "davek" namenjen smučiščem, ampak za zdrav razvoj destinacije tak denar ne more biti zapravljen za pokrivanje izgub na premajhnem smučišču, temveč za modernizacijo.
Dvomim, da ima Kanin na voljo dovolj nujno potrebnih površin za nove smučarske poge. Krnica konec koncev sploh ni tako obširna proga. Taka deluje zdaj, ko si osamljen na njej. Poleg tega je to peklenski zalogaj glede protiplazne zaščite in v primeru realizacije bo pogoltnila nesorazmerne vsote, drugih terenov za nove proge pa praktično ni, razen če kdo razmišlja o tekaškem centru na Podih.


@Nonoaustirol,
Kanin je na primorskem in čeprav je včasih v Bovcu precej mrzlo, je to zaradi inverzije. Malce višje zna biti presenetljivo toplo in rinit nižje od obstoječih prog nima smisla. V februarju je npr povezava z Krnico zelo redko prevozna z smučmi. Treba je pešačit, ker ni snega in kje je šele marec...


Vem, sem kot stara lajna, ampak:
- Kanin ima preveč zahtevno klimo za rentabilno obratovanje.
- Kanin ima premalo razpoložljivih terenov za proge za kritično število smučarjev.
- Kanin ima prekleto zahtevno dobavo vode za zasneževanje.
- Kanin ima in bo imel nesorazmerno dolgo dostavno napravo.
- Kanin ima in bo imel zanič prometne zveze.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Naslednja Stran 1 od 25

Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Projekt - Prenova KANIN 2022
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB