Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Projekt - Prenova KANIN 2022

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 23, 24, 25  Naslednja
 Projekt - Prenova KANIN 2022 « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
joško
PrispevekObjavljeno: Tor Feb 05, 2019 6:03 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Avg 2015 10:41
Prispevkov: 244


Nekorektno je v zvezi s Kaninom pisati o italijanskem modelu upravljanja. Kolikor mi je znano, je italijanski model upravljanja enak avstrijskemu. Z eno izjemo - FJK oziroma Promoturjem. Da ta model "deželnega socializma" ni učinkovit, pa je videt na daleč. Kljub velikim vlaganjem smučišča vegetirajo, penzonskih storitev v tej regiji ni, mladi se odseljujejo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Tor Feb 05, 2019 10:08 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1891


@kokekec,

Kapitalizem je sranje, ampak boljšega sistema žal ni in pri tem ni važno koliko ljudi me prepričuje v nasprotno. Tale "projekt" je podoben tistim avtocestam po grških otokih, ki so jih gradili kot povezave med na pol zapuščenimi vasmi...
Tudi tam so bili kritiki obsojeni na nerazumevanje državnih poslov, nekateri so si do kraja nafilali žepe, posledice so pa znane.

Drugače povedano:
Zmetat v neko smučišče vsaj desetkratnik tega kar bo dejanski bruto izplen (Papir vse prenese in seminarske naloge delajo čuda, vreme in dimenzije smučišča pa dajejo trde številke.) v naslednjih desetih letih, bi morda lahko imenoval čudno početje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Wca z Bca
PrispevekObjavljeno: Čet Feb 07, 2019 10:35 pm    Naslov sporočila: PREDSTAVITEV IDEJNE ZASNOVE PROJEKTA KANIN 2022 Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10
Prispevkov: 800


PREDSTAVITEV IDEJNE ZASNOVE PROJEKTA KANIN 2022

Prispevek iz TV Dnevnika ob javni predstavitvi idejne zasnove projekta Kanin 2022, ki je bila danes v Kulturnem domu Bovec.
https://4d.rtvslo.si/arhiv/slovenska-kronika/174594146
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Wca z Bca
PrispevekObjavljeno: Pet Feb 08, 2019 11:01 pm    Naslov sporočila: POSODOBITEV KANINA DO LETA 2022, ALI PA CENTRA NE BO VEČ Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10
Prispevkov: 800


POSODOBITEV KANINA DO LETA 2022, ALI PA CENTRA NE BO VEČ

Kanin izpolnjuje vse pogoje na naložbo v celovito obnovo, trdijo v francoski družbi Stem International, ki je pripravila študijo izvedljivosti projekta. Za izvedbo ima bovška občina kot lastnica smučišča tri leta časa in podporo sosednje Furlanije, a bo treba najprej zagotoviti približno 52 milijonov evrov.

»Ali lahko razvijemo sodobno turistično destinacijo? Odgovor je da!,« ni presenetil direktor Stem International Vincent Tassart. Francosko družbo je bovška občina izbrala za pripravo študije, ki so jo v četrtek zvečer tudi predstavili javnosti v tamkajšnjem Kulturnem domu. »Kanin ima veliko prednosti. To ne bi bil nov poseg v naravo, temveč posodobitev. Je najviše ležeče smučišče v Sloveniji, kar je pomembno z vidika vplivov globalnega segrevanja. Vložek v obnovo je resda velik, toda gledati je treba dolgoročno,« je dodal.

Ocena višine naložbe v posodobitev Kanina.




Največji zalogaj bi predstavljala nova krožnokabinska žičnica, ki bi s zmogljivostjo med 1400 in 2100 prepeljanih ljudi na uro krepko skrajšala potovalni čas na 2200 metrov nadmorske višine. Na Kanin bi se bilo po načrtih moč povzpeti v 20 minutah.
Naložba bi zahtevala predvidoma 24,4 milijona evrov, skorajda polovico predvidene naložbe. Kar 14,5 milijona bi zahtevala opremljenost gorskega centra za delovanje v vseh letnih časih, največji strošek pa bi predstavljala infrastruktura za zasneževanje. Osem milijonov je predvidenih v »vasico« in spodnjo postajo, pet milijonov pa za končno postajo na gori. Posodobljen center naj bi do leta 2030 privabljal več kot 200.000 obiskovalcev.

Končna številka predvidene naložbe tako preseže 52 milijonov evrov. Tri četrtine (39 milijonov) bi po načrtih zbrali z evropskim in državnim denarjem, za 13 milijonov pa bi se bilo treba zadolžiti. A bodo v Bovcu potrebovali najprej 850.000 evrov za pripravo dokumentacije. »To je vložek, da lahko sploh zares začnemo. Okvirni načrt je pripravljen, če želimo ujeti zastavljene roke, pa moramo pohiteti,« pravi župan Valter Mlekuž.

Trasa nove krožnokabinske žičnice(zvezdice pomenijo tudi umetno zasneževanje)



Nekdanji župan, občinski svetnik in posoški poslanec Danijel Krivec trdi, da je v evropski blagajni na voljo dovolj denarja za takšne projekte, stavili pa bodo na karto povezanega smučišča z italijansko Sello Neveo. »Gre za pomemben mednarodni projekt in upam, da država videla to priložnost za turistični razvoj. S sodobno infrastrukturo bi se končno lahko povzpeli na raven, ki jo v naši soseščini poznajo že dolgo časa. V nasprotnem primeru pa mora država sprejeti sklep, da se smučišč pri nas ne gradi več oziroma da se zaprejo,« je opozoril.

Časovnica projekta je kratka. Še ta mesec bodo preverjali projektne predpostavke, aprila pa objavili razpis za izvajalca posodobitve in začeli trkati na vrata institucij za denar, ki jo zahteva naložba. Če bi šlo vse po sreči, bi jeseni 2020 pridobili gradbeno dovoljenje in zaprli finančno konstrukcijo. Z gradnjo bi začeli ob koncu leta 2021 in jo zaključili v enem letu. Leta 2022 namreč poteče izpravnost obstoječih, že tako starih žičniških naprav.

Kot je bilo slišati, so projekt posodobljenega združenega smučišča Kanin-Sella Nevea posvojili tudi sosedje v Furlaniji-Julijski krajini (FJK). V tamkajšnje smučišče so v zadnjih letih že vložili več kot 30 milijonov evrov. »Projekti so pripravljeni. Za smučišči Sella Nevea in Trbiž smo že rezervirali 25 milijonov evrov za posodobitev,« je zagotovil podpredsednik Sveta FJK Stefano Mazzolini.

VIR
https://www.delo.si/novice/slovenija/posodobitev-kanina-do-leta-2022-ali-pa-centra-ne-bo-vec-148213.html

PS
Slike so toliko velike, ker so slabše kvalitete. Slikani so bili Powerpoint slide-i na platnu.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
gapi202
PrispevekObjavljeno: Pet Feb 08, 2019 11:51 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Sre Mar 2010 22:08
Prispevkov: 2328


Kakšen občinski travnik v 100 zazidljivih parcel pa prodati. Pa bo lepa osnova za projekt.
_________________
10/11=12x
11/12=16x
12/13=17x
13/14=17x
14/15=23x
15/16=23x
16/17=62x
17/18=31x
18/19=34x
19/20=6xLesOrres,1x Katsci,2xKanin,5xkrgora,1xRudno, 3xStražaBled,4xMojstrana,2xStariVrh,1x Schladming,1xCerkno,
20/21=5xVogel2xMojstrana,3xSoriška,8xKr.gora, 3xKrvavec+15xturno
21/22=15xVogel,21x Kranjska Gora,1xstari vrh,1xkrvavec,3xKanin
22/23=21xVogel,17xKranjska Gora,1xKanin
23/24=1xVogel,2xKranjska Gora,1xKozji hrbet,1xMojstrana, 2xStari vrh
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
skijat
PrispevekObjavljeno: Sob Feb 09, 2019 1:50 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Pet Avg 2015 16:31
Prispevkov: 133


Težko je sklepati iz skice, ki je sicer zelo poenostavljena, vendar kaže, da ne bo na Kaninu, razen zasneževanja, nič bistveno novega. Dodatek je proga do nove postaje (I), ki pa je na soncni strani in dokaj nisko in je verjetno tam zaradi Krnice in smeri trase. Tro se ukinja, nadomešča jo zadnji del nove naprave od nove postaje (F) do D. Glavnina smučišča je med I in D. Ostalo ostaja zaenkrat enako. Prevala z vsemi probelmi zgrešeno umeščene sedežnice, kot da si ne bi želeli povezave. Pridobitev je postaja F, ki bi morala biti osrednja ter povezana do končne nove postaje na Sedlu brez D-eja. Namrečp proga proti Prevali in Zg. Krnici je glede na lego najbolj perspektivna in hkrati povezovalna. V dolini nad A postaja ostajajo problem vetra iz Krnice, ki blokira odsek A do I. Zato bi morala biti postaja (I) levo v Gozdiču in do nje uporabljena obstoječa cesta. Spodnji odsek sploh ni potreben, ker 200 tisoč smučarjev na to smučišče ne bo. Večina današnjih smučarjev išče lažja in široka smučišča. Med njimi so tudi začetniki in slabi smučarji. Mogoče v zgornjem delu bi še šlo, manjka pa nujno se sedežnica za začetnike, verjetno nekje ob F postaji. Projekt je predrag za to kar bo lahko vrnil. Tudi če jim uspe bo spet štala.
_________________
2017/18 42 dni
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
winni
PrispevekObjavljeno: Sob Feb 09, 2019 3:52 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Ned Mar 2013 19:37
Prispevkov: 145


Pri vseh milijonih bi jaz dodal še ene par milijonov z namenom, da se lene bovčane izseli v kakšne toplejše kraje ker jim ni za delat, ter v Bovec naseli kakšen bolj delaven narod, kateri je zadnjih 50 let preživel tudi brez mega poklonov iz skupne državne malhe.

Škoda, da na takšne (površne) powerpoint predstavitve ne povabijo ljudi tipa "Ledenko", da obrazloži zbranemu občestvu koliko je ura.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Sob Feb 09, 2019 8:03 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3118


Citiram:
POSODOBITEV KANINA DO LETA 2022, ALI PA CENTRA NE BO VEČ


Jaz kar glasujem za drugo opcijo. Za 55 milionov pa se poveže Kranjsko Goro ter Bovec z tunelom pod Vršičem.

Realno gledano, kaj ti koristi žičnica ki obratuje do 20m/s vetra, če pa v takšnem primeru četudi bo le-ta obratovala, smučar ne bo želel smučati. V primeru takšnega vetra je tudi prisotna precej pogosto megla in padavine, kako bodo pa rešili ta problem? Kako bodo rešili probleme, ko smučišče ne more obratovati po več dni, ko jim vrže 2m snega? In takšne situacije sploh niso redke?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Sob Feb 09, 2019 8:28 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1891


100.000 zimskih obiskovalcev pomeni povprečno 1000 ljudi dnevno v 100 dneh.
Z upoštevanjem nihanja števila obiska v dneh z slabim vemenom, vrhuncev sezone, močnejših vikendov, slabše med tednom, nikakršen obisk po koncu februarja... bi bilo ob takih predvidevanjih zagotovit varno smuko vsaj za 4.000 obiskovalcev dnevno ob špicah. Verjamem, da bo v realnem svetu Kanin zaradi vremena imel manj smučarskih dni od Krvavca, Kranjske Gore ali Rogle, pa če se na glavo postavite. Ob tem se poraja vprašanje:
- računate le na prepeljane potnike, z katerimi bo kasneje služila italijanska stran?
- boste delali smučišče v več nadstropjih?
- boste smučarje parkirali v čakalne vrste ob vstopnih postajah naprav?

In tu za konec nastopi še vsaj 20 mio ojrotov presenečenja v imenu resne zaščite pred plazovi (Ni nevarna le Krnica.) in v gradnjo novih naprav, širitev prog do meje mogočega in njihovo ureditev, da se bo dalo smučat po 15-20 cm umetnega snega, ker vas bo drugače zasneževanje finančno ubilo pred vsakim začetkom sezone.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Wca z Bca
PrispevekObjavljeno: Ned Feb 10, 2019 1:18 am    Naslov sporočila: V POLETNO ZIMSKI CENTER KANIN BI VLOŽILI 52 MILIJONOV EVROV Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10
Prispevkov: 800


V POLETNO ZIMSKI CENTER KANIN BI VLOŽILI 52 MILIJONOV EVROV

Denar za celostno prenovo poletno zimskega centra Kanin je na računih Evropske unije na voljo, treba ga je zgolj izbrskati. Takšno je bilo sporočilo javne predstavitve idejne zasnove o naložbah na slovenski strani Kanina, ki bi na hribu in v dolini skupno terjale 52 milijonov evrov. Visokogorsko smučišče in čezmejna naveza sta ključna argumenta.

Predstavitev idejne zasnove kaninskega poletno zimskega centra je v Kulturni dom pritegnila veliko Bovčanov, ki se z vprašanji in opredeljevanjem za ali proti niso izpostavljali. Želijo si sodoben čezmejni turistični center s kakovostnim upravljanjem. Je pa naložba tako obsežna, da so pomisleki pričakovani.

“V zimi 2022/2023 se bomo vozili z novimi žičnicami. Naložba je izvedljiva, zato vztrajamo,” je z ekipo prepričan župan Valter Mlekuž. Idejna zasnova je prvi dokument, ki je ključen za vse nadaljnje postopke. “Bovec s štirimi poletnimi meseci turistično ne more živeti in napredovati, kar je razkrila nesreča leta 2013 in posledično stečaj smučišča. Takrat je država pomagala in računamo, da bo naša prizadevanja razumela tudi tokrat. Prvič smo tesno povezani s Furlanijo - Julijsko krajino (FJK) in upravljalcem smučišča Sella Nevea Promoturjem, kjer imajo tudi načrte, ter z občinami na italijanski strani,“ pravi Mlekuž.

Na razpisu izbrano francosko podjetje Stem International je spisalo 50 strani dolgo projektno zasnovo, ki je na vpogled v sejni sobi občinske uprave. Na predstavitvi so izluščili načelne usmeritve in nekaj konkretnih podatkov. Spodnja postaja s podzemnimi parkirišči in spremljajočo ponudbo bo na isti lokaciji, zgornja bo zamaknjena proti Velikem Grabnu. Zdajšnjo postajo in restavracijo bi porušili in s tem omogočili široko progo, ki bi povezala Prevalo in Skripe. Vmes bosta postaji, imenovali so ju I in F, ki bosta nekoliko višje od zdajšnjih B in C. Druga postaja iz doline navzgor bo omogočala povezavo za smučarje, ki bi se spuščali skozi dolino Krnice. “Nova dostavna žičnica bo kljubovala vetru najmanj 23 metrov na sekundo, zdajšnjo zaustavijo pri 15 metrih na sekundo. Potovalni čas bi skrajšali za polovico oziroma na 20 minut in povečali zmogljivost na 1400 do 2100 potnikov na uro. V okviru novega centra je načrtovana nova proga do druge postaje iz doline navzgor. Zasneževali bi tudi progi Skripi in povezovalno z Italijo,” je pojasnil Vincent Tassart iz družbe Stem.

Izračunali so, da bi celotna naložba na hribu in v dolini terjala 52 milijonov evrov. Za gondolsko povezavo bi bilo treba odšteti 24,5 milijona. V najboljšem primeru bi bilo možno pridobiti 75 odstotkov nepovratnega denarja, posojilo bi znašalo 13 milijonov evrov. Vzdržno bi bilo tudi, če bi dobili 60 odstotkov nepovratnega denarja.

Načrti so zasnovani s ciljem, da bi naložbe izvedli do konca leta 2022, ko bo kaninskim žičniškim napravam poteklo uporabno dovoljenje. Projekti z gradbenim dovoljenjem in denarno konstrukcijo bi v tem primeru morali biti nared konec prihodnjega leta.

Občinski svetnik in poslanec Danijel Krivec bo vez med lokalno skupnostjo in državo: ”Če želimo zagotoviti vzdržnost in konkurenčnost smučišča za naslednjih 50 let, je naložba nujna. Država se mora odločiti, kaj namerava z našim in vsemi slovenskimi smučišči. V Evropski uniji je veliko neporabljenega denarja in ob zaključku finančne perspektive je pravi čas, da ga poiščemo. Projekt ima vse argumente, saj gre za visokogorsko smučišče in čezmejno navezo. Podporo je realno pričakovati.” Enako meni predsednik sveta dežele FJK Stefano Mazzolini, ki v Selli Nevei napoveduje za okoli 35 milijonov evrov naložb.

Vir:
http://www.primorske.si/primorska/goriska/v-poletno-zimski-center-kanin-bi-vlozili-52-milijo
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Wca z Bca
PrispevekObjavljeno: Ned Feb 10, 2019 2:10 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10
Prispevkov: 800


Eden od prednosti nove proge med I in F bo tudi ta, če bo na vrhu premočen veter, se bo lahko smučalo na tem odseku ali pa na odseku D-I. Prav tako je mišljena postavitev vlečnice za začetnike.

Mislim, da je 100.000 smučarjev v zimskl sezoni realen cilj. S tem, ko se zmanjša število dni neobratovanja zaradi vremenskih razmer(veter, sneg..) se poveča tudi zanesljivost obratovanja. Če je zanesljivost se poveča tudi število stacionarnih gostov, ki so glavni generator gostov smučišča. Za to so potrebne nastanitvene zmogljivosti(hoteli, apartmaji). Nekatere hotele se prenavlja drugi pa so v fazi načrta oz. izgradnje. Apartmajev je zaenkrat dovolj.

Če pogledamo malo nazaj je bilo leto 1984 rekordno leto s 140.000 smučarji tako da ne vidim zakaj jih z novimi napravami ne bi prepeljali vsaj 100.000 smučarjev. Vse se da če se hoče

Poletna sezona ima tudi še velik potencial(pohodništvo, bike park, downhill proge, naravoslovne učne poti, jamarstvo, padalstvo, ferate, kulinarika, razgledne točke, zgodovinske poti iz prve sverovne vojne...) samo prave produkte je potrebno ponuditi. V tem projektu naj bi bilo poskrbljeno tudi za to.

Zaenkrat gre za grob načrt, ki ga je potrebno še bolj natančno dodelati.

Potrebno je izkoristiti denar iz EU-ja. Tukaj imajo dobro karto s katero bi lahko pridobili ta sredstva. To je čezmejno povezovanje z italijansko stranjo, kar je v duhu evropskega sodelovanja med državami. Dobro je da tako naša kot tudi italijanska stran skupaj nastopajo pri pridobitvi evropskih sredstev. S tem se možnost uspeha še poveča.
Poleg tega pa ima občina Bovec že dobre izkušnje s pridobivanjem nepovratnih sredstev s strani države in EU-ja(letališče Bovec, prizidek kulturnega doma, daljinsko ogrevanje, ponovni zagon Kanina....)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
lenko
PrispevekObjavljeno: Ned Feb 10, 2019 12:04 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3118


Kot sem že načel temo nove investicije v temi aktualne novice še tukaj. Ob famoznem multiplikativnem faktorju (7) bo Bovec ena bogatejših občin daleč naokoli. Dejstva so naslednja; Potrebno bo veliko miniranja za nove proge, tudi v živo skalo. V sosednji Avstriji je prav zaradi tega ena zelo pereča tema, saj na Pitztalu recimo nova gondola sploh ne obratuje za smučarje, zaradi neurejenega dostopa do proge, ki je mimogrede ena glavnih tam za jesensko in zimsko smučarijo, želijo pa zminirati en lep kos, da bodo dobili povezovalno cesto.
Na kaninu je nekaj podobnega, za novo progo bo potrebno zelo veliko zemeljskih (rudarskih?) del, nato še polaganje cevovoda, zasneževanje, da se bo lahko smučalo na kratkem odseku ne glede na vreme, to da odzgoraj rado pihne, in bo problem zasneževati zanemarimo, prav tako tudi dejstvo, da bo potrebno precej več snega za zagon proge, ki bo zasnežena ozko in na debelo zaradi konfiguracije terena. Druga smučišča, bodo že veselo smučala, ko bo Kanin na nižji nadmorski višini še moral na debelo zasneževati, razen če sistem krepko predimenzionirajo, pa postavijo še en 400 kV daljnovod do Bovca. Kdo bo pa potem plačal stroške? Par 10 smučarjev, ki se bo šlo smučati na kratek odsek proge?
Računati na poletno sezono pa mi je malo mimo, že sedaj ni zadeva izkoriščena maksimalno, z novo napravo dvomim da se bo povečalo število obiskovalcev na hrib, saj jih trenutna naprava ne odvrača, jih pa bo morda odvračala nova cena vozovnice, ki bo verjetno višja zaradi višje lastne cene obratovanja. Računati na Bike park v tistem koncu pa je vstrel v koleno, ta turizem gre v zelo prefinjene vode, kjer se postavljajo v nulo "zglancane" proge, t.i. avtoceste, katere skorajda nimajo kamna, da bi zadovoljile največjo množico. Že na Pohorju je bila postavitev takšne proge zelo težavna, kolikor poznam ozadje izgradnje le te proge, na Kaninu niti ne želim vedeti kaj želijo iz tega izcimiti. Bike park dan danes več ni le to, da pograbljaš eno linijo za kolesarje in se vozite kakor hočete. In z leta v leto gredo te stvari v skrajnost.

Sratka, širjenje prog in zasneževanje stane, kaj daljše proge ne bodo, ko bo zapadlo 2m snega bodo cel teden stali, pred tem še bo se navlekla tedenska megla, ki bo odvrnila smučarje, ko bo lepo vreme bo na Prevali pihalo, obratovati pa bo po novem letu pričel kratek odsek zasnežene proge za hotelske goste, ki jih bo drago stal, stroške pa bo plačal kdo?

Sedaj pa brez heca, soška dolina se mi že poleti zdi zabasana, tudi brez Kanina bo tako, pozimi pa bi se jo dalo napolniti z tunelom izpod Vršiča, nižje od Bovca so itak že v primorski regiji, in je tričetrt zime primerno za turizem. Za dostop na slovensko stran pa že sedaj veliko ljudi uporablja povezavo z Italije...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Ned Feb 10, 2019 1:06 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1891


Lenko ima precej prav.
Kanin je hočeš nočeš promorska. Spodaj v Bovcu inverzija daje občutek, da je to alpska vasica, ampak po pobočju Kanina se pa dobro vidi, daje vsak višinski meter hudičevo pomemben. Tale nižja proga bo malo bolj varna pred vetrom, ampak je pa prenizko za otvoritev smuke konec novembra, ker ne bo temperatur.

Stavek:"Vse se da, če se hoče." pove vse o populističnih zablodah.

Ob 140.000 smučarjih v 1984 je treba vedet, da so bili to časi pred množičnim zasneževanjem in so bili ljudje lačni pomladanske smuke. Še več; iz cele juge so prihajali gor, nato pa jih je 2/3 zasedlo vse razpoložljive kotičke, da so se predajali višinskemu soncu.
Smo leta 2018 in so popolnoma drugi časi! Na tole krpico smučišč dejansko nikoli ne bo možno spravit 4.000 ali celo 5.000 smučarjev dnevno, brez tega pa, če smo realni, nikakor ne boste dosegli ciljnih 100.000 smučarjev letno.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Smucar9
PrispevekObjavljeno: Ned Feb 10, 2019 3:38 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Nov 2018 14:17
Prispevkov: 526


vidim, da ste prevzeli štafetno palico od Mariborskega Pohorja, kjer je bilo v zadnjih 2 mesecih polno postov ) Le tako naprej - še o ostalih SLO smučiščih bi bilo fajn slišat vse tegobe in ideje.....
_________________
2023/24: Turracher,Nassfeld,Kope,MB/Areh,Katschberg,Kals-Matrei,Tuxertal-Zillertal,Sillian
2022/23: Krvavc,Gerlitzen,BKK,Kope
2021/22: Moelltal,Krvavc,Kope,MB/Areh,Višarje,Zoncolan,BKK,Turracher,Gerlitzen,(Speier/Groß/Ain)eck,Piancavallo,SanPellegrino
2018/19: Gerlitzen,Nassfeld,Rogla,Turracher,BKK,SanPellegrino,Obereggen,Canazei,Arabba,Civetta
2017/18: Flachau,Eben,Filzmoos,Schladming,Katschberg,Krvavc,Rogla
2016/17: Gerlitzen,Kronplatz,Alta Badia,Arabba,Marmolada,Krvavc,Rogla,Kr.Gora
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
skijat
PrispevekObjavljeno: Ned Feb 10, 2019 4:27 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Pet Avg 2015 16:31
Prispevkov: 133


Glede primorske klima se le delno strinjam. Temperature znajo biti na teh višinah preko zimske sezone kar ustrezne. Tudi na Avstrijskih prelazih so odjuge že stalnica, kaj šele v Kr. Gori itd.
Goviril sem z gospodom ki je starosta primorskih smučišč. Zaupal mi je, da je že ob prvem Kaninu v 70 letih, zagovarjal umestitev ceste nad C postajo. Enako je nekaterim pomembnežem razložil tudi ob zadnji sanaciji. Vendar kdo bi starega strokovnjaka poslušal, kljub temu, da nas je že v 60 letih vodil peš na Kaninski VSL in je poznal Kanin kot lastni žep.

V primerjavi z Ledenkom ne morem nasprotovat izgradnji smučišča, ker ne morem sprejeti, da v Sloveniji ne vlagamo v smučišča. Mi je pa težko, ko vidim pripravljenost in zagnanost ekipe v Bovcu in verjamem, da jim bo lahko celo uspelo dobiti denar, kljib dejstvu da krepko pretiravajo in da bodo zaradi tega naredili smučišče, ki spet ne bo preživelo. Leto 84 je zgodovina. Danes je okrog Kanina kar nekaj smučišč, ki bodo vedno ponujala bistveno več za ne bistveno večjo ceno. Zato bi morala investicaija računati na manjši obisk in temu prilagoditi smučišče ki bo pilo vodo. Izgradnja ceste je danes cenena zgodba. Mehanizacija je krepko napredovala. Cesta na Kanin ne potrebuje podpornih zidov, ker bi bila v glavnem usekana v skalo. Vzdrževanje danes ni več tak problem. Že če bi projekt upošteval cesto, ki je že narejena do višine cc 1400 m ( Gozdec) bi odpadla polovica trase ( 1000 višinskih metrov) in ena vmesna postaja. Kar ni zanemarljivo, še posebej ker brez vloška v proge in zasneževanje ne bo nič. Tudi v zgornjem delu ne razumem zakaj ne grejo na Sedlo. Razmišljati o povezavi do Podov je nesmiselno. Je pa odstranitev D uredu. Upam da nacrtujejo restavracijo ali karkoli na F postaja. Namreč tam so edine možnosti lažjih prog za začetnike. Pa tudi boljša in varnejša lokacija za druženje in ostale aktivnosti , še posebej ob slabšem vremenu. Me pa resno skrbi problem ki ga imajo načrtovalci , da se ne morejo sprijazniti z ukinitvijo luksuza dostavne žičnice iz Bovca z višini cc 450m, in vožnjo po Bovški ravnini, ki je vedno šla vsem obiskovalcem na živce. Tudi zdrava pamet temu skledi, še posebej če bi z tem krepko zmanjšali stroške vzdrževanja in nekoliko tudi investicijo. Ko vse to gledam res nevem kaj tem ljudem, ki se sicer trudijo, omejuje realen pogled. Ob dejstvu da nčrtujejo na A postaji podzemno parkirišče bi jih res morali kdo vprasati za zdravje.
_________________
2017/18 42 dni
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 23, 24, 25  Naslednja Stran 7 od 25

Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Projekt - Prenova KANIN 2022
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB