Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Projekt - Prenova KANIN 2022

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4 ... 23, 24, 25  Naslednja
 Projekt - Prenova KANIN 2022 « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
nonoaustirol
PrispevekObjavljeno: Pet Okt 05, 2018 2:08 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Jan 2017 21:59
Prispevkov: 151


Najbolj optimalna varianta je verjetno varianta iz andorskega masterplana z petimi postajami. Sedaj razmišljajo samo o treh postajah ker je pet postaj vejetno precejšen finančni zalogaj. Zato bi v štartu postavil tri postaje, traso pa pripravil tako da bi se naknadno lahko zgradilo vstopno izstopno postajo na spodnji postaji trosede na 1850m po izteku življenske dobe in demontiranju le te, ter na višni 1500m po izgradnji nove proge v dolino ter zasneževanja.

Traso nujno skrajšati na pol!!! Parcelo na A postaji pa prodati kot zazidljivo parcelo za apartmaje za prvi milijon v finančni konstrukciji nove žičnice:).
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Wca z Bca
PrispevekObjavljeno: Pet Okt 12, 2018 3:59 pm    Naslov sporočila: ITALIJANSKO-SLOVESNKO SREČANJE ZA RAZVOJ KANINA Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10
Prispevkov: 800


ITALIJANSKO-SLOVENSKO SREČANJE ZA RAZVOJ KANINA

Sinoči je bilo v mali dvorani Kulturnega doma Bovec zgodovinsko čezmejno srečanje županov in predstavnika dežele Furlanije Julijske krajine, ki jih je združil projekt gradnje novih žičniških naprav na Kaninu.

Na povabilo bovškega župana Valterja Mlekuža so se z njim v Bovcu srečali gosti iz Italije, župani Občin Kluže, Rezija in Trbiž, Fabrizio Fuccaro, Sergio Chinese in Renzo Zanette ter podpredsednik Sveta regije FJK Stefano Mazzolini. Obornik vlade Furlanije Julijske krajine za produktivne aktivnosti in turizem Sergio Emidio Binise je zaradi neodložljivih obveznosti v zadnjem trenutku opravičil.

Delovnega sestanka so se s slovenske strani udeležili tudi poslanec v DZRS in Občinski svetnik Občine Bovec Danijel Krivec, direktorica Uprave Občine Bovec Katarina Barbara Ostan in v.d. direktorja Sončni Kanin Marijan Skornišek, vsem pa je bila predstavljena analiza potreb oziroma nakazani nekateri predlogi za gradnjo nove krožnokabinske žičnice Kanin s celotno potrebno infrastrukturo. Predstavitev je pripravil Vincent Tassart, direktor in lastnik francoske družbe STEM INTERNATIONAL, ki je bilo s strani Občine Bovec na javnem razpisu izbrano kot najugodnejši ponudnik za pripravo dveh idejnih projektov.

Spomnimo, da so župani Občin Bovec, Kluže in Rezija, Valter Mlekuž, Fabrizio Fuccaro in Sergio Chinese, na pobudo Občine Bovec pred časom podpisali Pismo o nameri o celostnem sistematičnem razvoju območja ob kaninskem pogorju, včerajšnje srečanje pa je bil prvi korak k realizaciji konkretnih projektov na obeh straneh Kaninskega pogorja in širše. Ob predstavitvi Pisma o nameri in načrtovane gradnje novih žičniških naprav na slovenski strani Kanina podpredsedniku Sveta regije FJK Stefanu Mazzoliniju, ki je bilo na Trbižu pred slabim mesecem, je ta prepoznal predlagan načrt o čezmejnem sodelovanju in skupni pripravi projektov kot izjemno priložnost. Na njegovo željo se je trem Občinam pridružila še Občina Trbiž z županom Renzom Zanettejem, kar pomeni tudi celostno podporo dežele FJK, ki jo je na sinočnjem delovnem srečanju zastopal podpredsednik Sveta (parlamenta) Stefano Mazzolini.

Da je šlo za zgodovinsko srečanje, pove dejstvo, da takega in v taki sestavi v vsej zgodovini smučišča Kanin, pa tudi v čezmejnem sodelovanju sploh, doslej v Bovcu še ni bilo. Predvsem pa veselijo zaključki včerajšnjega delovnega sestanka, da bodo tudi na italijanski strani pripravili projekte, ki bodo v sozvočju s projektom gradnje žičniških naprav na slovenski strani Kanina, pomenili skupen dokument za pridobivanje evropskih sredstev. Svoj finančni delež pri tem je že napovedala Dežela FJK, seveda pa vsi pričakujejo in so prepričani, da bo tako pomemben čezmejno projekt prepoznala tudi država Slovenija. Po prvih ocenah bi bila celotna investicija na obeh straneh meje vredna med 80 in 90 milijoni evrov. Pri tem so gosti iz Italije povedali, da je samo v zadnjem obdobju Dežela FJK za smučišča Promoturja namenila več kot 200 milijonov evrov, torej predvideni zneski za aktualne projekte, vsaj kar zadeva FJK, sploh niso veliki in zlahka obvladljivi.

Za gradnjo žičniških naprav na sončni strani Alp je priprava idejnih projektov torej že v teku, tega pa se bodo nemudoma lotili tudi na italijanski strani. Kot je povedal Vincent Tassart, morajo biti idejni projekti za gradnjo žičniških naprav Kanin pripravljeni, in tudi bodo, do 23. decembra letos, po tem datumu pa se bodo udeleženci včerajšnjega srečanja zopet sestali in preverili realizacijo priprave idejnih projektov tudi na italijanski strani.

Po končanem delovnem sestanku so se pridružili tudi novinarji nacionalnih in regionalnih medijev, ki bodo poročali o včerajšnjem zgodovinskem srečanju in ki bodo to čezmejno zgodbo spremljali tudi v prihodnje.

VIR:
https://obcina.bovec.si/2018/10/12/zgodovinsko-srecanje-v-bovcu/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
joško
PrispevekObjavljeno: Pet Okt 12, 2018 8:44 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Avg 2015 10:41
Prispevkov: 244


Hvala bogu, da bo denar dala EU in dežela FJK, ki se ji to zdi navaden drobiž. Samo da slovenskim davkoplačevalcem ne bo treba po par letih spet plačevati milijonov
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Wca z Bca
PrispevekObjavljeno: Pet Okt 12, 2018 11:20 pm    Naslov sporočila: SMUČIŠČU KANIN SE OBETA POSODOBITEV Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10
Prispevkov: 800


SMUČIŠČU KANIN SE OBETA POSODOBITEV, NAJPREJ JE NA VRSTI NOVA DOSTAVNA ŽIČNICA

Občina Bovec želi v naslednjih letih posodobiti smučišče Kanin. Prvi korak bo nova dostavna žičnica, za katero francoska družba STEM International že pripravlja idejno zasnovo.

Možnosti za evropski denar vidijo v čezmejnem sodelovanju, zato so se predstavniki zavoda Sončni Kanin in Občine Bovec srečali z župani sosednjih občin iz Italije in svetom dežele Furlanije - Julijske krajine.

Po več letih mrtvila so tako znova stkali vezi z novo deželno vlado Furlanije - Julijske krajine in se odločili, da skušajo Bruselj prepričati s čezmejno zgodbo, je zadovoljen podpredsednik deželnega sveta Stefano Mazzolini. "Po petih letih tišine se Furlanija - Julijska krajina spet želi pogovarjati s sosednjimi regijami. Skupaj s Slovenijo lahko izpeljemo projekt predvsem za razvoj smučarskega turizma."

Poleg tega pa so tu še kolesarske poti, pohodništvo, obnova nekdanjega rudniškega predora od Loga pod Mangartom do Rabeljskega jezera, a poudarek je na Kaninu. Kot partnerji bodo z bovško občino sodelovale še občine Trbiž, Kluže in Rezija, napoveduje poslanec in bovški svetnik Danijel Krivec. "In na osnovi vseh teh potreb pripravimo skupno prezentacijo, skupen nastop, vkomponiramo vse te projekte, jih ovrednotimo in gremo mimo ustaljenih poti direktno v Bruselj."

In to najkasneje na začetku prihodnjega leta. Časa namreč ni veliko, dodaja bovški župan Valter Mlekuž. "Naši realni cilji so, da bi se morali v sezoni leta 2020/2021 voziti z novo žičnico."

Obratovala bi lahko pri jakosti vetra 25 metrov na sekundo, obiskovalci pa bi bili na vrhu v 15 minutah namesto v zdajšnje dobre pol ure, pravi Marijan Skornišek, vršilec dolžnosti direktorja javnega zavoda Sončni Kanin. "Težimo k temu, da kapaciteto vsaj 3-krat povečamo. Zdaj je 460 potnikov na uro, računamo, da bo kapaciteta med 1.400 in 1.500 potnikov na uro."

Zato se te dni direktor francoske družbe STEM International Vincent Tassart mudi na Kaninu. "Okrepiti moramo atraktivnost za obiskovalce. Pripravili smo veliko predlogov, konkretno še ne moremo govoriti o tem, saj bo odločitev na koncu seveda na strani lastnika – občine."

Dve različni idejni zasnovi bodo pripravili do 20. decembra.

Video prispevek iz TV Dnevnika
https://4d.rtvslo.si/arhiv/slovenska-kronika/174568400

VIR
https://www.rtvslo.si/lokalne-novice/smuciscu-kanin-se-obeta-posodobitev-najprej-je-na-vrsti-nova-dostavna-zicnica/468671
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Wca z Bca
PrispevekObjavljeno: Sob Okt 13, 2018 12:29 am    Naslov sporočila: POSODOBITEV KANINA ČAKA KONKRETNE POTEZE Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10
Prispevkov: 800


POSODOBITEV KANINA ČAKA KONKRETNE POTEZE

Smučišče: Projekt ima podporo lokalnih skupnosti okoli kaninskega pogorja, toda uresniči ga lahko le evropski denar

Francoska družba Stem International je včeraj bovški občini predstavila osnutke treh idejnih zasnov za širokopotezno posodobitev smučišča, do konca leta pa bo pripravila dva projekta. Z dokumentom bo prihodnje leto zaprosila za denar EU, medtem ko bovški župan Valter Mlekuž verjame, da bo povsem novo smučišče nared v sezoni 2020/2021. Stem International bo vsaj dve različici načrtov za posodobitev gorskega centra pripravil do 25. decembra. »Naše želje poznajo in za zdaj smo z videnim zadovoljni. Vprašanje je, ali so vse želje tehnično izvedljive in ne predrage,« priznava vršilec dolžnosti direktorja zavoda Sončni Kanin Marijan Skornišek. Včeraj so omenjali projekt v vrednosti 50 milijonov evrov, če bi se lotili celotne in ne zgolj dostavne žičnice. Predvidljivo želijo gorskemu centru zagotovoviti obratovanje v vseh vremenskh razmerah, saj je doslej veter prevečkrat odpihni zaslužek, ko je morala dostavna žičnica mirovati. Čeravno so preteklo zimo smučišče odprli novembra, so našteli zgolj 94 obratovalnih dni, skoraj polovico zime pa so naprave stale. Tako je nova trasa žičnice z eno samo vmesno napravo in končno postajo na višji lokaciji od obstoječe skorajda že začrtana.

"Ne gre zgolj za težave z vetrom, ampak za celoto gorskega centra, ki ga moramo narediti privlačnega za obisk," je najprej poudaril direktor Stem International Vincent Tassart in dodal, da za sodobno tehnologijo ni večjih izzivov: "Pomombna je hitrost dostopa in ne trasa. Začetno postajo lahko postavimo tudi bolj proti središču mesta na primer. Vse je še stvar dogovora in izbire" Predvidena zmogljivost dostavne naprave naj bi bila potrojena z obstoječih 460 ljudi na uro na najmanj 1500 ljudi na uro.
"Želimo narediti velik turistični center v povezavi z italijansko stranjo. Višina naložbe, ki se za zdaj omenja, je realno izvedljiva, še prej pa bodo morali projekt pregledati strokovnjaki. Naši cilji so, da bi se z novimi napravami vozili do leta 2021" je napovedal Mlekuž.
Glede na napovedi bodo o načrtih posodobitve razpravljali pozimi in jih takoj predstavili tudi Bruslju. Skornišek opozarja: "Na koncu bomo sami izbrali rešitev, bo svoje povedala tudi javnost. Smo namreč zelo previdni, saj projekt ne bomo delelali za pet let, temveč za vsaj tri desetletja." Velike načrte pa imajo tudi sosednje občine na italijanski strani s katerimi so Bovčani marca podpisali pismo o nameri za spodbujanje sistematičnega razvoja območja kaninskega pogorja.

Včeraj so na delovnem srečanju v Bovcu domačemu županu Valterju Mlekužu, kolegoma Fabriziu Fuccaru in Sergiu Chineseju iz Kluž in Rezije pridružili še prvi mož Trbiža Renzo Zanette, podpredsednik sveta regije Furlanije-Julijske krajine Stefano Mazzolini ter odbornik vlade FJK za produktivne aktivnosti in turizem Sergio Emidio Bini, kar so skupaj označili za zgodovinski dogodek. Po napovedih bodo namreč pripravili skupne čezmejene projekte, poleg posodobitve združenega smućišča Kanin-Sella Nevea še trbiško smućišče in Višarje z Rabljem vred ter učne visokogorske poti, povezane z Rezijo.
Sella Nevea načrtuje za približno 35 milijonov evrov posodobitev.


VIR:
https://www.delo.si/lokalno/primorska-in-notranjska/posodobitev-kanina-caka-konkretne-poteze-101604.html
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
nonoaustirol
PrispevekObjavljeno: Sob Okt 13, 2018 5:03 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Jan 2017 21:59
Prispevkov: 151


Na srečanju pogrešam predstavnike vsaj občin kobarid in tolmin.

V kolikor bo prejekt izpeljan v celoti bo Kanin letno prepeljal 200.000 smučarjev, pohodnikov, kolesarjev, od katerih bi manjši del zlasti pozimi polnil tudi postelje sosednjih občin.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nonoaustirol
PrispevekObjavljeno: Sob Okt 13, 2018 5:33 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Jan 2017 21:59
Prispevkov: 151


Trenutne tri ideje.

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
skijat
PrispevekObjavljeno: Sob Okt 13, 2018 8:35 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Pet Avg 2015 16:31
Prispevkov: 133


("Ne gre zgolj za težave z vetrom, ampak za celoto gorskega centra, ki ga moramo narediti privlačnega za obisk," je najprej poudaril direktor Stem International Vincent Tassart in dodal, da za sodobno tehnologijo ni večjih izzivov: "Pomombna je hitrost dostopa in ne trasa. Začetno postajo lahko postavimo tudi bolj proti središču mesta na primer. Vse je še stvar dogovora in izbire" Predvidena zmogljivost dostavne naprave naj bi bila potrojena z obstoječih 460 ljudi na uro na najmanj 1500 ljudi na uro. )


Vincent Tassart je duhovit in po meri Bovčanom. Celo to je pogruntal, da si Bovčani od vedno želijo, da bi bila zacetna postaja na placu. Mogoče jim bo pa vslišano. Ideje na sliki so res inovativne?? Skrbi me edino kam bodo smucarje spravljali, ko bodo prišli v takem stevilu na vrh. Da ne bo še kdo v prepad padel ob silnem vetru, ki bo za sodobno tehniko mala malca. Drugače jim pa želim da bi jim uspelo izpeljati projekt, še prej pa da bi nehali sanjait in stopili v realne in zahtevne razmere, danasnjega Kanina.
_________________
2017/18 42 dni
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Ned Okt 14, 2018 1:29 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2833
Kraj: Ljubljana

Če jim uspe pridobiti evropska sredstva za ta projekt, so res mojstri. Danes je bil na Pop TV prispevek na to temo, namesto italijanske strani Kanina pa so kazali kar Višarje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Ned Okt 14, 2018 8:03 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3437
Kraj: Maribor

Zanimive slike, hvala nonoaustirol. Če jih pravilno razumem, naj bi nova vmesna postaja (I) stala nekoliko višje kot obstoječa B, pri opcijah 2 in 3 pa so v igri še dodatne lokacije F in F'. Zgleda zanimivo, žal pa sem bil premalo na Kaninu da bi si znal predstavljati kje točno se te lokacije nahajajo v naravi. Vsekakor pa navijam za opcijo 2, torej z vmesno postajo nekje na višini sedanje postaje C, da bo nova žičnica uporabna za smučarijo vsaj v zgornji tretjini. Jim pa tudi jaz želim da uspejo pridobiti sredstva in uresničiti projekt , pa čeprav bo v njem tudi 10 centov mojega evropskega davkoplačevalskega denarja. Kaj vse sem že po Evropi videl da so gradili za denar EU, od občinske palače na 'zabačenem' grškem otoku, makadamske ceste do planine na avstrijski strani Karavank, do 'šodranja' pešpoti okoli Belopeških jezer takoj za mejo ...

Kar pa na sliki pogrešam, je izgradnja in zasneževanje proge od postaje C proti novi postaji I, ki bo po novem očitno na višini nekje okoli 1100 m … do tam pa ni vrag da se ne bi dalo spraviti skupaj proge kjer bi s primernim zasneževanjem lahko smučali vsaj od konca decembra do začetka marca.
_________________
Sezona 2023/2024: 39 smučarskih dni = 24 x Pohorje, 3 x Rogla, 2 x Osojščica, Krvavec, 1 x Trije Kralji, Klippitz, Salzstiegl, Gitschberg, Plose, Seiser Alm, Tri Cime, Kope.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
skijat
PrispevekObjavljeno: Pon Okt 15, 2018 4:38 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Pet Avg 2015 16:31
Prispevkov: 133


Lepo bi bilo da bi jim uspelo dobiti sredstva. Občutek pa imam da bo Friuli sodelovala samo za skupen nastop. Bojim se da jih kakšno konkretno sodelovanje ne zanima, zaradi slabih izkušenj z Kaninom. Variante ki so predstavljene ne pomenijo bistvenega napredka, še manj pa garant, da bo smučišče rentabilno in da bo vabljivo za smučarje. Kot vidim se ponavljajo stare napake. Variante tudi ne rešujejo bistvenih problemov smučišča. Občutek imem, da jih zanima samo kako bodo prišli čim prej na vrh. Če ob tem razmišljajo da bi bil prehod na Italjansko stran čin hitrejši, potem je tu še nekaj logike. Drugače pa lahko racunamo le še na novo nasedlo investivijo. Žal.
_________________
2017/18 42 dni
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nonoaustirol
PrispevekObjavljeno: Pon Okt 15, 2018 6:40 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Jan 2017 21:59
Prispevkov: 151


Graditi samo dostopno žičnico z zmogljivostjo 1500 smučarjev na uro za smučišče ki optimalno prenese 1000-1500 smučarjev dnevno, brez resne možnosti za širitev je milo rečeno neracionalno. Isto neumnost so francozi naredili že leta 1971.

Projekt ki ga rišejo francozi potrjuje da načrtovalci ne vejo kaj dosti o Kaninu. Predstavljene rešitve rešujejo samo zaneslivejši dotop v vetrovnem vremenu. Poleg vetra je drugi enako pogost vzrok za neobratovanje slabo vreme z gosto meglo in sneženjem. Tega pa sedanje tri variante ne rešujejo.

To delno rešuje samo nižinska proga 1500m-1850m v kombinaciji s centrom za smučarske začetnike (vlečnica+nizkovrvna vlečnica) na 1850 m kjer so tereni za začenike bolj primerni in vreme za odtenek boljše kot na višini 2200 m. Vincent Tassart verjetno ni poizkušal učiti otrok smučanja na kratkem puklu imenovanim Podi kjer teren visi če pa za trenutek nisi pozoren ti otrok uide čez prvo prelomnico strmo naprej po progi skripi

Zato se mi zdi boljša varianta tista z vmesno postajo. Načrtovalci so jo postavili pred zadnjo prelomnico med spodnjo postajo trosede in c postajo kar izključuje prestavitev vlečnice iz višine 2200 na višino 1850. Zato je nujno predvideti vmesno postajo nove gondole na spodnji postaji trosede kjer lahko tudi v slabšem vremenu smučarska šola delujejo nemoteno, starši pa koristijo nižinsko 1000 m dolgo progo. Nižje od 1500 m na primorskem ni smiselno graditi smučiščam zato trasa smučišač do B postaje odpade.

Vsaka vmesna postaja seveda projekt podraži vendar vsaj narišejo ga lahko celovito za prevoz 200.000 potnikov na leto, izvajajo pa fazno, v smislu da je trasa žičnice projektirana tako da se v prihodnosti lahko dodaja vmesne postaje.

Res želim da jim uspe pridobiti evropska sredstva vendar naj projekt pripravijo tako da bo v končni fazi prepeljal 200.000 potnikov letno in upravičil vlaganja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
skijat
PrispevekObjavljeno: Tor Okt 16, 2018 8:35 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Pet Avg 2015 16:31
Prispevkov: 133


Monoaustirol razmišlja , čudi me da strokovnjaki ne razmišljajo. Na tem forumu smo že čisto vse obdelali, vendar ga odgovorni očitno ne berejo. Bi pa bilo zelo smiselno in bi jim bilo lahko celo v pomoč. Kar nekaj komentatorjev je dobro analiziralo probleme in tudi rešitve. Monoaustria ima prav ko pravi da je začetniško smučišče nujno. Opozoril bi ga le da do 1500m ni pogojev. Šlo bi od spodnje postaje trosede navzdol v isti smeri do sten. Verjetno nekje do 1700 -1650. Kjer bi moral biti center in glavno izhodišče za naprej. V tem delu je edini prostor, ki bi se ga dalo z velikimi zemeljskimi deli primerno urediti. Seveda tako razmišljanje obrne zgodbo. Pozabljamo da večina smučišč nima center na vrhu ampak nekje v sredini. Ne bom navajal razlogov, ker sem o tem že zadosti pisal in menim da nima smisla.
_________________
2017/18 42 dni
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Sre Okt 17, 2018 11:57 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2833
Kraj: Ljubljana

Ampak ali jim ni malo više v dolini (če se ne motim pri Logu) vseeno uspelo usposobiti eno manjšo vlečnico (brez kakšnih subvencij) in je pozimi lepo delala. Tam ni niti orkanskega vetra niti nevarnosti plazov
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
trops
PrispevekObjavljeno: Sre Okt 17, 2018 12:26 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Čet Okt 2015 7:52
Prispevkov: 195
Kraj: Dol pri Ljubljani

Ja tam je smučišče Encijan in tekaške proge.

http://www.slovenskimaraton.com/domov/tekaske-destinacije-v-sloveniji/log-pod-mangartom

https://dozivetja-pod-mangrtom.si/ponudba/smucisce/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4 ... 23, 24, 25  Naslednja Stran 3 od 25

Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Projekt - Prenova KANIN 2022
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB