Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Mariborsko Pohorje » Načrti na Pohorju, naše želje in predvidevanja

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 40, 41, 42  Naslednja
 Načrti na Pohorju, naše želje in predvidevanja « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Ned Maj 28, 2006 12:27 pm    Naslov sporočila: Načrti na Pohorju, naše želje in predvidevanja Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3437
Kraj: Maribor

Odprl sem novo temo z naslovom 'Načrti na Pohorju, naše želje in predvidevanja'. Predlagam, da se tukaj pogovarjamo o srednje- in dolgoročnih načrtih na Pohorju in naših sanjarjenjih, kaj vse bi bilo treba narediti. Recimo proga v Ruše, zamenjava Vzpenjače, projekti na Jonatanki. Pa tudi bolj 'eksotične' ideje so dobrodošle. Pod naslovom 'Novosti na Pohorju' pa bi se ukvarjali z bolj realnimi in aktualnimi zadevami, letos npr. s sedežnico Poštela.

Prejšnji teden je bil v Večeru precej dolg članek o kandidaturi Maribora za zimsko univerzijado 2011. Nič konkretnega, morda je zanimiv le stavek
Citiram:
Tekmovanja v veleslalomu in slalomu bodo organizirana na terenu, kjer vsako leto organizirajo žensko tekmo za svetovni pokal (Zlato lisico), medtem ko naj bi bila smuk in superveleslalom na smučarskem poligonu, katerega gradnjo šele načrtujejo.
(s tem je najverjetneje mišljena proga v Ruše).

Bolj zanimiva pa je priložena slika:


Poleg projektiranega skakalnega centra pod iztekom Jonatanke (rdeč krog) vidimo vrisano tudi novo progo na Stadionu (označil sem jo z modro puščico). Projekt je bil v zadnjih letih sicer nekajkrat bežno omenjen z obveznim dodatkom 'da mora Občina maribor pred tem spremeniti ureditveni načrt za Mariborsko Pohorje', zdaj pa zadevo prvič vidim tudi na sliki.

Moje mnenje:
a) Ta proga je nujno potrebna, seveda mora biti speljana tako, da bo bistveno bolj položna od Stadiona. Kar hudo je gledati razne Madžare in Hrvate (pa tudi kakšnega Slovenca ), kako se mučijo po zanje prestrmem Stadionu, po možnosti popoldan ko je že krepko leden. Saj vem da imamo Čopko, ampak tisti ki bodisi parkirajo na parkirišču pod Areno bodisi stanujejo v Areni, se prav gotovo ne bodo spustili v dolino po Čopki in nato pešačili nazaj v hrib. Z gradnjo načrtovanega prizidka k Areni in apartmajskega naselja pod Stadionom bo takih vse več. Nenazadnje, šele po izgradnji te proge bomo lahko resno razmišljali o zamenjavi dvosedežnice Radvanje s štirisedežnico. Dokler imamo samo eno progo (Snežni stadion), povečanje kapacitete ne bi imelo smisla, saj je proga že zdaj na meji preobremenitve.

b) Pridobitev dovoljenj za to progo zna biti izjemno težavna. Najhuje je, da je vse kar leži levo od sedežnice Radvanje umeščeno v območje Natura 2000. To sicer ne pomeni avtomatsko prepovedi gradnje (navsezadnje DARS načrtuje na Notranjskem tudi graditev avtocest znotraj Nature 2000), ampak vsaj podvojitev birokratskih postopkov. Spet se bodo oglasili okoljevarstveniki s svojimi vedno enakimi 'argumenti (saj svežih idej itak nimajo), npr. 'poseg v zelena pljuča Maribora', 'nevarnost erozije in zemeljskih plazov', 'na tej višini smuka čez nekaj let tako ali tako ne bo možna' itd. Pa še kakega ogroženega hrošča bodo privlekli na dan, ali pa posebej dolge črve ali kajjazvemkaj.

(ideja ob robu: kaj če bi jim kar jaz napisal govor? Te nebodijihtreba imam tako naštudirane, da bi brez težav napisal kak članek ali Pismo bralcev v imenu Foruma za Pohorje, pa sploh ne bi pogruntali, da jih za****vam )

Kot alternativo sem jaz pripravil rešitev, za katero se zavedam, da je z vidika smučarja slabša, ampak lažje uresničljiva:


S črko a sem označil idejo, ki se mi že nekaj let sprehaja po glavi: za 'S' zavojem bi se s Čopke proti desni odcepila položna proga in v blagem naklonu dosegla Stadion blizu spodnje postaje. Za razliko od 'Branikovega' projekta je 'moj' predlog mnogo položnejši, kar po eni strani pomeni manj zanimiv, po drugi strani pa primeren tudi za zelo slabe smučarje. Ker bi bil položen, bi lahko bil ožji (= manjši poseg v naravo, manj proizvedenega kompaktnega snega). Omogoča tudi prehod iz Jonatanke na Stadion, kar sem letos zelo pogrešal. Predvsem pa področje med sedežnicami na levi in Vzpenjačo na desno ni v Naturi 2000! Slaba stran: zelo položno (približno tako kot gornji del Čopke), prehod od zgornje postaje Radvanja na novo progo težaven, proga ni uporabna če zaradi tekem zaprta proga npr. od Luke v dolino (VSL tekme).

B, c in d so še nekatera od mojih sanjarjenj:

'B' bi bila povezovalna pot (cesta) od Stadiona na Vzpenjačo. Nekoč (in izjemoma še danes, preden jo splužijo) smo za ta namen uporabljali cesto ki od spodnje postaje Vzpenjače nad Habakukom pelje k Areni. Jaz bi podobno cesto potegnil malo višje, nad tistimi tremi hišami ki tam ležijo. Prednost: omogoča uporabo skoraj cele proge na Stadionu, vožnjo navzgor pa z Vzpenjačo (npr. ob mrazu, sneženju ali dežju). Res smiselna bi bila ta proga šele po zamenjavi Vzpenjače, trenutno je kabinska žičnica ozko grlo in res ni treba, da se še smučarji s Stadiona vozijo na Vzpenjačo.

'C': modra proga pod Poštelo. Spodnja polovica obstoječe proge pod Poštelo je primerna tudi za skromnejše smučarje, zgornji del pa jim je absolutno prestrm. Zato pogosto vozijo zgoraj po najbolj desni (modri) progi, nato sekajo Mariborski Slalom, smučajo do Luke in nato pod Luko ponovno po cesti na desno, kjer se priključijo na omenjen spodnji del proge. Ta varianta je zaradi omenjenega sekanja nevarna. Moj predlog: v zgornjem delu po desni modri progi, tam kjer pa ta zavije ostro v levo (in se zoži na širino ceste) pa nadaljujem po grebenu proti desni, na primernem mestu se obrne v levo in se priključi na vrh tiste neizkoriščene modre proge, ki jo s Poštele vidimo na levi strani. Ampak spet sem v Naturi 2000 .

'D': trenutna navezava Jonatanke na Čopko je ena sama improvizacija. Ker ni realno upati da bo v doglednem času Jonatanka doživela svoj nekoč načrtovan iztek v zgornjem Radvanju, sem izdelal 'malo varianto', ki skrajša tisto nesrečno cesto na koncu Jonatanke na polovico in se na prvem desnem zavoju priključi na Čopko.
_________________
Sezona 2023/2024: 39 smučarskih dni = 24 x Pohorje, 3 x Rogla, 2 x Osojščica, Krvavec, 1 x Trije Kralji, Klippitz, Salzstiegl, Gitschberg, Plose, Seiser Alm, Tri Cime, Kope.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alioth
PrispevekObjavljeno: Ned Maj 28, 2006 9:55 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Tor Maj 2006 17:02
Prispevkov: 131


Upam, da bo te ideje videl tudi kdo z Branika. Imam le eno pripombo. Mislim, da je povečanje kapacitete na sedežnici Radvanje nujno predvsem zato, ker je zaradi uboge vzpenjače edini dostop iz doline proti vrhu in naprej na povezave in se zjutraj zabaše.
Razočaran pa sem bil, ker pri menjavi Poštele niso naredili ene sedežnice iz Arene do vrha z dvema vmesnima postajama. Ta varianta bi bila sicer mnogo dražja, vendar sodobna in primerljiva s sistemi v tujini. Ker bi bila odklopna sedežnica mnogo hitrejša, bi bilo na trikotni jasi dovolj praznih sedežev za tiste, ki jim je stadion prestrm, na vrhu zdajšnje Poštele pa bi tisti taresni izstopili in bi bilo spet dovolj prostora za "madžare". No, kar je, je.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Pon Maj 29, 2006 10:25 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2833
Kraj: Ljubljana

Meni se zdi ideja o o novem desnem kraku do stadiona vprašljiva iz več razlogov. Seveda je ta del smučišča zaradi višine manj uporaben in dražji (več snega za manj časa) kot kakšen višji del Pohorja, pa še sneg je slabši, zato je bolje začetnike usmerjati kam višje in jim tam narediti kakšno dodatno progo.

Če naj bo to proga za smuk in superveleslalom, to danes ni več združljivo s slabšimi smučarji. Novejši smuki so namreč vsi tako strmi, da so primerni kvečjemu za srednjedobre in dobre smučarje. Zdi se mi tudi, da tako desno speljana proga tudi odvrača gledalce, saj naj bi bil cilj v areni. Ne predstavljam si, da bi pod ciljem smuka postavljali novo areno.

Da ne bom samo negativen še moje sanjarjenje. Maribor naj kandidira kar za zimske olimpijske igre. Mislim, da ima za to bistveno boljše možnosti kot Torino ali kakšno od mest, ki je bilo izbrano v preteklosti. Kandidirali bi lahko že za prve naslednje igre (mislim da 2114). Tudi če ne bi bili izbrani (kar je zelo zelo verjetno) bi bila to izvrstna promocija, najbrž pa bi lahko na ta račun nacuzali tudi kaj keša za investicije.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
polde
PrispevekObjavljeno: Pon Maj 29, 2006 11:39 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Nov 2005 9:25
Prispevkov: 352
Kraj: Dunaj

Saj vem, Marko, da si se zatipkal, ampak datum olimpijade v letu 2114 se mi zdi kar realna opcija. Mogoče bi poizkusili olimpijado organizirati skupaj z Madžari - oni dvoranske športe, mi pa tiste v naravi. Tako bi na kandidaturi dobili vsaj 2 glasova.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matiček
PrispevekObjavljeno: Čet Jun 15, 2006 9:15 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Jun 2006 16:48
Prispevkov: 499
Kraj: Ljubljana

alioth je napisal/a:
Razočaran pa sem bil, ker pri menjavi Poštele niso naredili ene sedežnice iz Arene do vrha z dvema vmesnima postajama. Ta varianta bi bila sicer mnogo dražja, vendar sodobna in primerljiva s sistemi v tujini. Ker bi bila odklopna sedežnica mnogo hitrejša, bi bilo na trikotni jasi dovolj praznih sedežev za tiste, ki jim je stadion prestrm, na vrhu zdajšnje Poštele pa bi tisti taresni izstopili in bi bilo spet dovolj prostora za "madžare".


Ailoth, če prav razumem, bi ti združil Radvanje in Poštelo v eno samo sedo, vmesna postaja pa bi bila, tam, kjer se konča Radvanje in začne Poštela (na Trikotni jasi). Ideja je super vendar mislim, da to spada bolj pod rubriko sanjarjenja, ker takih sed v Sloveniji (mogoče izjema Cerkno) še nekaj časa NE BO.
Pri Braniku niso sposobni narest ene odklopne sede, kaj šele odklopne z vmesno postajo. Vsekakor pa boljš fiksna, kot pa stara, počasna 2seda, ki se je prepogosto kvarila in ustavljala.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
miki
PrispevekObjavljeno: Čet Jun 15, 2006 10:14 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3437
Kraj: Maribor

Osebno nad napravami z vmesnimi postajami nisem najbolj navdušen, pa naj gre za kabinske žičnice ali sedežnice. Pogosto je na vmesni postaji zelo težko dobiti prost sedež (npr. postaja C na Kaninu dopoldan). Kar dosti smučarjev je, ki radi smučajo na Pošteli, Stadion pa jim je prestrm ali preleden. In tile bi dopoldan zelo težko na Trikotni Jasi dobili prost sedež, saj bi sedežnico napolnili tisi, ki smučamo do doline.

Sicer pa je odklopnih sedežnic z vmesnimi postajami tudi v belem svetu zelo malo - že vedo zakaj (na hitro se spomnim ene v Zermattu in ene na Stuhlecku pri Semmeringu). Za Pohorce pa je, pri tem se povsem strinjam z Matičkom, odklopna sedežnica z vmesno postajo v domeni znanstvene fantastike ...
_________________
Sezona 2023/2024: 39 smučarskih dni = 24 x Pohorje, 3 x Rogla, 2 x Osojščica, Krvavec, 1 x Trije Kralji, Klippitz, Salzstiegl, Gitschberg, Plose, Seiser Alm, Tri Cime, Kope.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matiček
PrispevekObjavljeno: Čet Jun 15, 2006 11:19 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Jun 2006 16:48
Prispevkov: 499
Kraj: Ljubljana

A lahko prosim kdo s tega foruma prilima kako slikco z načrtom proge v Ruše?
Res nimam predstave.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
lenko
PrispevekObjavljeno: Čet Jun 15, 2006 3:04 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3117


imas eno pri novostih preglej vse strani... sem jo jaz gor dal
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matiček
PrispevekObjavljeno: Čet Jun 15, 2006 6:26 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Jun 2006 16:48
Prispevkov: 499
Kraj: Ljubljana

Meni se zdi zanimiv načrt izpred parih let, ko naj bi vlečnico Habakuk zamenjala 3seda. To je omenil tudi Miki v eni od prejšnjih tem. Ker pa je načrt ugasnil, je tam še vedno staro in počasno sidro, ki bi ga Miki demontiral. Mislim, da se to ne splača, ker Habakuk služi predvsem za dostop od koče Luka do Slemena. Bo pa treba najti drugo rešitev, ker je Habakuk zelo v napoto-sekanje trase. Meni se zdi 3 seda kar realna, podaljšana kakih 200m pod kočo Luka in z vmesno postajo pri koči, za lažji dostop od nje do slemena. Vendar bo pa treba naredit nekaj dodatnih prog na stadionu (kot jih na začetku te teme omenja Miki), šele nato lahko razmišljamo o novih sedah (Habakuk, Radvanje, Bolfenk...), da se nebi zgodilo kot na Cerknem- slalom med človečki. Zdaj pa slika za orientacijo- z rdeč in črko A sem označi Habakuk in možnost podaljšave:



S črko B sem vrisal vlečnico Mojca, ki zadnjih nekaj let ne obratuje in je sploh ni na zemljevidu, zato sem jo moral jaz vrisat. Mogoče kdo ve, zakaj ne obratuje?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
lenko
PrispevekObjavljeno: Čet Jun 15, 2006 9:00 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3117


sej pa imamo postelo...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matiček
PrispevekObjavljeno: Pet Jun 16, 2006 3:48 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Jun 2006 16:48
Prispevkov: 499
Kraj: Ljubljana

No, ja res je, da imamo Poštelo, samo do nje je treba smučat, in se gor peljat, potem pa prideš do Slemena. Samo za to rabiš kar nekaj časa, s Habakukom pa si na Slemenu v parih minutah. Če bi Habakuk demontirali, bi morali hodit na Poštelo in nato na Sleme. Vožnja z obema sedama bi ti vzela (samo ugibam- ne vem kako hitra je Poštela in kako Sleme) med 13 in 15 min. Za Habakuk in Sleme ne vem je pa vseeno krajše, tudi zato ker ni treba smučat do Poštele. Na Habakuku mora nekaj ostati, pa naj bo to sidro ali 3seda ali kaj tretjega in tarediti tako, da naprava ne bo motila smučarjev.
Kaj pa glede Mojce?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
lenko
PrispevekObjavljeno: Pet Jun 16, 2006 3:50 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3117


sej pa smao na zacetku samo uporabljalo habakuk... aja namesto mojce pa raje uporabljamo sedeznico samo ob hudi guzvi jo zazenejo aja prejsno leto je enkrat mislim da obratovala kr so bili vsi krogci gor...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matiček
PrispevekObjavljeno: Pet Jun 16, 2006 4:09 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Jun 2006 16:48
Prispevkov: 499
Kraj: Ljubljana

No, večina smučarjev (tudi jaz) Habakuka ne uporablja pretirano. Mi pa prav pride, da mi ni treba smučat od Lukata do Poštele in se z njo peljat gor do Slemena. Najboljše bo res, da ostane kot je pa naredimo par podvozov pod vlečnico in problem rešen.

P.S.: Ledenko1, priporočam ti da si kupiš pravopis in začneš pisat tako, da te bomo lahko razumeli. Ti si pomoje dal največ objav na ta forum, samo so bile ponavadi obupne (no priznam, da so bile nekatere tudi dobre.)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
matiček
PrispevekObjavljeno: Pet Jul 28, 2006 6:49 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Jun 2006 16:48
Prispevkov: 499
Kraj: Ljubljana

No, danes sem šel malo pogledat, kako je na propadajočem "mednarodnem (o tem smo že enkrat omenili zakaj temu forumu tako pravijo) Snežnem telefonu. Pa sem zagledal kar obsežen mikijev prispevek in ga kopiral sem:

miki je napisal/a:
baltic, to je bila odlična ideja - en topic za propadle oz. neuresničene projekte iz stare Juge, naše sanjarjenje itd., pod 'projekti Slovenija' pa naj ostanejo taki ki imajo vsaj male možnosti za uresničitev.

Za začetek sem na to mesto skopiral moj prispevek iz starega naslova:

Citiram:
Zdaj bom pa še jaz nekaj prispeval, in to z 'mojega' hriba. Preden me bosta Zelenec in Gost spet proglasila da sem neprišteven, buldožer itd: gre za uradne projekte Pohorske Vzpenjače (takrat je še ni upravljal Branik!) iz sredine 80 - ih. Tabla še danes stoji, malo skrita, pri spodnjem vhodu v hotel Areh, tam kjer se gre k WC-jem in izposojevalnici opreme:



Zanimivo, kajneda? Takoj opazimo da manjkajo današnje tri dvosedežnice Radvanje, Poštela in Sleme. Zato pa sta vrisani projektirani dvosedežnici paralelno z Vzpenjačo. V bistvu ne vem ali je bolje tako kot je danes ali naj objokujem vzporedne sedežnice Confused . Za smuko na Stadionu je današnja rešitev zagotovo boljša, za Čopko in Jonatanko pa bi verjetno bilo bolje če bi zgradili kot je vrisano na sliki.

Vlečnica Jonatan (V) je po mojem bedarija - prenizko in predvsem prestrmo za vlečnico. Trasa bi bila vsaj tako strma kot spodnja vlečnica na Podkorenu. Če bodo kdaj v prihodnosti vlečnico Bolfenk menjali s sedežnico, je predvidena nova trasa in prestavitev spodnje postaje nižje na Jonatanko, tako da za kakšno vlečnico Jonatan ne vidim nobene potrebe.

Gremo dalje na zahod: Partizanka je vrisana kot projekt, torej je tabla bila narejena pred letom 1986. Tudi vrisana je drugače kot je danes zgrajena: proga je danes levo od vlečnice če gledamo od spodaj navzgor, vlečnica je enako dolga kot Videc in stojo nekoliko bolj proti zahodu.

Zanimivo pa postane na Arehu, kjer so vrisani kar trije projekti za gradnjo na novih terenih: vlečnice Glažuta (L), Sedovec (U) in dvosedežnica Apnica (L) . Shocked Zakaj nič od tega ni bilo realizirano ne vem, lahko pa si mislimo (najprej pomanjkanje denarja, pozneje pa vse bolj tudi okoljevarstveni razlogi Sad ). Hec pa je v tem da projekt, ki je aktualen zadnja leta (Areh - Ruše) tukaj sploh ni bil predviden. Sedežnica Apnica ni bila namenjena povezavi v Ruše in tudi ne poteka po istem pobočju kot aktualen projekt, ki je predviden v podaljšku Cojzarice.

Projekta Apnica in Sedovec sta po mojem mrtva in jih nihče več ne omenja na glas Crying or Very sad , medtem ko je Glažuta - pod novim imenom Faleževo - še vedno vsaj na pol aktualna. Medtem so načrt seveda menjali in predvideva štirisedežnico od tam kjer naj bi bila spodnja postaja vlečnice naravnost navzgor do grebena. Kar zanimiv projekt, dolžina žičnice slaba 2 km in višinska razlika malo čez 400 metrov. Projekt je od lani umeščen v prostorski plan občine Ruše, v Branikovih prioritetah pa je šele na 3. mestu, po izgradnji obeh štirisedežnic v Ruše. V zgornjem delu bi progo in sedežnico speljali po obstoječi, zelo na široko izsekani trasi daljnovoda, da bi malo potolažili okoljevarstvenike (elektriko bi seveda speljali pod zemljo).

Malo igračkanja s Paintom:
- oranžno: obstoječe žičnice Radvanje, Poštela, Sleme in Partizanka
- rdeče: projekt sedežnice Bolfenk
- modro: projekt štirisedežnice Faleževo
- zeleno: projekt povezave Ruše - Areh





In tudi jaz sem se poigral s Paintom ampak na sodobni karti pohorja:





Barve so iste, razen rumena a= Alpinca
rumena b= Sedovec
rumena c= Glažuta

Upam da sem vsaj približno zadel.
_________________
Letos smučal: 1x Stari Vrh, 1x Kranjska gora, 3x Soriška Planina, 1x Kope
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
matiček
PrispevekObjavljeno: Sob Jul 29, 2006 11:31 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Jun 2006 16:48
Prispevkov: 499
Kraj: Ljubljana

Pa še letalski posnetek Areha. S črno so označene obstoječe vlečnice
(Ruška, Orel, Areh, Žigart, Cojzerica1,2), načrtovane naprave pa z istimi kot so bile pri prejšnji sliki. Ker nisem strokovnjak za zračne posnetke upam, da sem vsaj približno zadel. Tam, kjer se naprava nadaljuje sem označil s puščico:


_________________
Letos smučal: 1x Stari Vrh, 1x Kranjska gora, 3x Soriška Planina, 1x Kope
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 40, 41, 42  Naslednja Stran 1 od 42

Kazalo po Smucisca.net forumu » Mariborsko Pohorje » Načrti na Pohorju, naše želje in predvidevanja
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB