|
Načrti na Pohorju, naše želje in predvidevanja |
« Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » |
Avtor |
Sporočilo
|
kotulc |
Objavljeno: Čet Okt 13, 2022 1:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pili dile po vsaki furi
Pridružen/-a: Ned Okt 2006 13:46 Prispevkov: 877
|
Točno to, z odklopno 6 sedo bi lahko postala Ruška odličen poligon za vse slabše smučarje (otroci, upokojenci, ...). Tako bomo pa za teh 2 mio € raazlike, ki bo šla v Vzpenjačo, dobili 2 počasni napravi, saj bo tudi vzpenjača zaradi te investicije počasnejša.
Sicer pa kapaciteta na Pohorju ne bodo problem, kolikor slišim, pri teh cenah dnevnih in urnih kart, tako ne bo nekega interesa za smučanje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marvin |
Objavljeno: Čet Okt 13, 2022 5:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici
Pridružen/-a: Sre Okt 2006 12:28 Prispevkov: 360
|
Zakaj bi bila gondola počasnejša? _________________ ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Smucar9 |
Objavljeno: Čet Okt 13, 2022 7:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Fura slalom med smrekami
Pridružen/-a: Sre Nov 2018 14:17 Prispevkov: 531
|
ker se bo pri novi sredinski postaji ustavljala, potovala počasneje, da bodo lahko tudi na sredini hriba ljudje(kolesarji) vstopali/izstopali... In v teoriji celo možnost, da bi imeli kolesarji po spodnji polovici hriba žur, smučarji pa v zgornji polovici smučanje.
// btw. se popolnoma strinjam - brez potrebe, če je zaradi tega nastradala Ruška - niso mogl nekje nafehtat še za njeno odklopno // Lisica je tak že šla aufvidersehen, sredinska postaja gor ali dol // _________________ 2023/24: Turracher,Nassfeld,Kope,MB/Areh,Katschberg,Kals-Matrei,Tuxertal-Zillertal,Sillian
2022/23: Krvavc,Gerlitzen,BKK,Kope
2021/22: Moelltal,Krvavc,Kope,MB/Areh,Višarje,Zoncolan,BKK,Turracher,Gerlitzen,(Speier/Groß/Ain)eck,Piancavallo,SanPellegrino
2018/19: Gerlitzen,Nassfeld,Rogla,Turracher,BKK,SanPellegrino,Obereggen,Canazei,Arabba,Civetta
2017/18: Flachau,Eben,Filzmoos,Schladming,Katschberg,Krvavc,Rogla
2016/17: Gerlitzen,Kronplatz,Alta Badia,Arabba,Marmolada,Krvavc,Rogla,Kr.Gora |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marvin |
Objavljeno: Čet Okt 13, 2022 7:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici
Pridružen/-a: Sre Okt 2006 12:28 Prispevkov: 360
|
Ok, zajla bo "potovala" z enako hitrostjo, kabine bodo imele manjši postanek vmes... V resnici nič kar že nismo videli kje drugje. Se strinjam, da je za to kaprico škoda denarja, če bi lahko dobili moderno napravo kje drugje. _________________ ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JurijB |
Objavljeno: Čet Okt 13, 2022 9:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pili dile po vsaki furi
Pridružen/-a: Sre Mar 2016 17:15 Prispevkov: 943
|
Čez palec se bo vožnja z gondolo podaljšala za 2,5 minute - v špicah je že sedaj gneča spodaj.
Ruška in gondola nista direktno povezani finančni zgodbi in "prihranek" Ruške ne gre v izvedbo vmesne postaje gondole. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marko |
Objavljeno: Pon Okt 17, 2022 9:07 am Naslov sporočila: |
|
|
Smuča za mali srpan
Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00 Prispevkov: 2837 Kraj: Ljubljana
|
Jurij, zaradi vmesne postaje gneča spodaj ne bo nič večja, ampak celo nekoliko manjša. Zato, ker se bodo dlje vozili, bodo tudi pozneje prišli dol oziroma gneča bo manjša za toliko, kot bo ljudi v gondolah, ki se bodo cijazile skozi vmesno postajo. Gneča spodaj bo tudi manjša zato, ker se bo del smučarjev vstopal pri srednji postaji. Gneča spodaj bi bila večja le v primeru, če bi precej smučarjev izstopalo pri srednji postaji in smučalo le spodaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JurijB |
Objavljeno: Pon Okt 17, 2022 7:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pili dile po vsaki furi
Pridružen/-a: Sre Mar 2016 17:15 Prispevkov: 943
|
marko je napisal/a: | Jurij, zaradi vmesne postaje gneča spodaj ne bo nič večja, ampak celo nekoliko manjša. Zato, ker se bodo dlje vozili, bodo tudi pozneje prišli dol oziroma gneča bo manjša za toliko, kot bo ljudi v gondolah, ki se bodo cijazile skozi vmesno postajo. Gneča spodaj bo tudi manjša zato, ker se bo del smučarjev vstopal pri srednji postaji. Gneča spodaj bi bila večja le v primeru, če bi precej smučarjev izstopalo pri srednji postaji in smučalo le spodaj. |
To pa lahko zdaj malo bolj obširno debatirava:
- ob predpostavki iste hitrosti naprave in enakega števila gondol je sedaj možno v eni uri prepeljati iz spodnje na katerokoli postajo recimo 1.000 smučarjev (samo zaradi računanja, čeprav je cifra + - točna). Ob podaljšanju časa vožnje za 2,5 minute - trenutni čas je nekaj čez 5 minut - bodo lahko prepeljali cca 1/3 manj smučarjev.
- pri srednji postaji ne bo vstopal nihče, ker proga Jonatan niti slučajno ni primerna za smučanje, saj nima normalnega izteka čez "potok" in bo tako dokler ne bo "nekdo" (SZS) častil poligon, kar je bilo predvideno 2009 leta, pa se ni nikoli zgodilo in se tudi ne bo.
- tista o večjem številu ljudi v gondolah seveda ne drži, drži pa, da bodo ti isti ljudje dalj časa potovali gor, dol pa enako hitro.
- gnečo moraš doživet med 8:45 in 9:15 uro, ko se vsipajo gor vse šole smučanja.
In nenazadnje srednja postaja je neumnost par excelence in leva roka desni žep, saj vemo koga; če samo pomislim, da bi se res znalo zgoditi, da bi spodnji del furali še kolesarji, kjer dva zasedeta (in obilno posvinjata) gondolo, lahko rečem le Hasta la vista Pohorje!
PS: Marko tvoja predpostavka velja za naprave, kjer je glavna uporaba za smučanje, torej kroženje konstantnega števila ljudi. Pohorska vzpenjača pa je predvsem dostavna naprava za vse ostale naprave na Pohorju - za število smučarjev, ki krožijo bi bilo pol počasneje, čisto dovolj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Špik |
Objavljeno: Pon Okt 17, 2022 10:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Snemalec
Pridružen/-a: Pon Sep 2005 12:14 Prispevkov: 1020
|
A ni 2,5 min mal veliko?
https://youtu.be/LaVZZnx70M0?t=357 _________________ Sezona 2017/18 - 30x : 3x Sölden, Killington, 3x Lake Louise, Sunshine Village, 2x St. Moritz, Španov vrh, 4x Garmisch Partenkirchen, 3x Cortina d'Ampezzo, 2x Crans Montana, 2x Kvitfjell, 2x Åre, 2x KrG, 3x Vogel, Kanin |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JurijB |
Objavljeno: Tor Okt 18, 2022 12:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pili dile po vsaki furi
Pridružen/-a: Sre Mar 2016 17:15 Prispevkov: 943
|
Pojma nimam tako sem nekje prebral, oz. slišal. Tudi če je 1 minuta, je to 1/6 več časa, oz prav toliko manj prepeljanih v istem času. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Cvajs |
Objavljeno: Sre Okt 19, 2022 9:45 am Naslov sporočila: |
|
|
Smuča brez pancarjev
Pridružen/-a: Tor Mar 2009 23:02 Prispevkov: 56
|
JurijB je napisal/a: |
Pojma nimam tako sem nekje prebral, oz. slišal. Tudi če je 1 minuta, je to 1/6 več časa, oz prav toliko manj prepeljanih v istem času. |
Pomoje tole ne bo držalo... Če bodo dokupili max 10 kosov Sigma kabin oz. toliko kolikor jih bo med delovanjem "stalo" na vmesni postaji, se kapaciteta naprave ne bo prav nič zmanjšala - razmik med posameznimi kabinami tako ostane enak in s tem tudi dotok praznih kabin na spodnjo postajo.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JurijB |
Objavljeno: Sre Okt 19, 2022 10:12 am Naslov sporočila: |
|
|
Pili dile po vsaki furi
Pridružen/-a: Sre Mar 2016 17:15 Prispevkov: 943
|
Ja ne vem no; meni ZKP pravi, da če podaljšaš čas vožnje (ne glede na to koliko kabin obesiš gor - mimogrede itak nikoli ni polno število gor obešeno, pa tudi zelo, zelo,... redko vozijo na max. hitrosti) se v eni uri prepelje manj potnikov - ob ostalih nespremenjenih postavkah.
Res je, da v prvi rundi obesiš več ljudi in bi lahko vizualno na sp. postaji bilo manj ljudi, ampak za izračun je važno v kolikem času jih koliko vstopi ali izstopi.
In še enkrat - govorimo o špicah zjutraj/opoldan/popoldan, za vse ostalo je vseeno koliko ljudi se prepelje gor.
Pa še nekaj v kabino za 8 gresta max. dva kolesarja s kolesi. Ali bo potem vsaka X gondola četrtinsko zasedena, oz. ali bodo kolesarjem časovno omejili dostop izven "špica ur"? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marko |
Objavljeno: Sre Okt 19, 2022 2:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča za mali srpan
Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00 Prispevkov: 2837 Kraj: Ljubljana
|
Jurij, tokrat te je ZKP malo prevarala. Najprej žičnica bo imela po vmesni postaji enako hitrost in vstopalo in izstopalo bo enako število smučarjev kot prej. Recimo 1000 na uro. In recimo, da bi brez čakanja lahko smučalo 1000 ljudi, na smučišču pa bi jih bilo 1100. Eni bi bili na žičnici, eni na smučišču, 100 pa v vrsti. Če bi bila vmesna postaja, bi bilo v vmesni postaji snetih odvisno od dolžine 4-10 gondol, torej vsaj enih 30 ljudi. Toliko manj bi jih bilo v vrsti, v vrsti bi bilo le 70 ljudi. Še povedano drugače: vstopalo bo ravno tako 1000 ljudi na uro kot prej, samo izstopil bo vsak od njih, kot ti praviš, 2,5 minut pozneje in prav toliko pozneje pripeljal spet v vrsto. Zaradi izgube časa na vmesi postaji boš v enem dnevu naredil vožnjo ali 2 manj. Sicer pa je tudi tvoja teorija, da nihče ne bo vstopal na srednji postaji dvomljiva. Čeprav vsi dvomimo o smiselnosti, mislim, da niti v Mariboru ne postavljajo nečesa čisto za brez veze.
Ja, če podaljšaš čas vožnje se zmanjša kapaciteta, ampak samo če se podaljša čas vožnje zaradi nižje hitrosti. Če recimo podaljšaš čas vožnje zaradi podaljšanja žičnice, bodo vrste manjše, ker jih bo več na smučišču dlje časa. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kotulc |
Objavljeno: Sre Okt 19, 2022 6:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pili dile po vsaki furi
Pridružen/-a: Ned Okt 2006 13:46 Prispevkov: 877
|
Ključno je kako si razlagaš kapaciteto naprave.
Za dostopne naprave je smiselno gledati koliko ljudi pripelje na hrib v določenem času. Če bodo gondolo z vmesno postajo pognali ob 9:00, bo šele ob 10:02 toliko ljudi na vrhu, kot jih je bilo zdaj ob 10:00, torej je kapaciteta manjša.
Kot smučarja pa me zanima, kolikokrat se lahko peljem z določeno napravo v eni uri. Če si prej lahko naredil 5 voženj z gondolo na uro, boš sedaj lahko samo 4. Torej se je kapaciteta zmanjšala.
O tem, kdaj bo delovalo smučišče do vmesne postaje pa lahko poberemo kakšne stave Zna se zgoditi, da nikoli. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JurijB |
Objavljeno: Sre Okt 19, 2022 7:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pili dile po vsaki furi
Pridružen/-a: Sre Mar 2016 17:15 Prispevkov: 943
|
marko je napisal/a: | Jurij, tokrat te je ZKP malo prevarala. Najprej žičnica bo imela po vmesni postaji enako hitrost in vstopalo in izstopalo bo enako število smučarjev kot prej. Recimo 1000 na uro. In recimo, da bi brez čakanja lahko smučalo 1000 ljudi, na smučišču pa bi jih bilo 1100. Eni bi bili na žičnici, eni na smučišču, 100 pa v vrsti. Če bi bila vmesna postaja, bi bilo v vmesni postaji snetih odvisno od dolžine 4-10 gondol, torej vsaj enih 30 ljudi. Toliko manj bi jih bilo v vrsti, v vrsti bi bilo le 70 ljudi. Še povedano drugače: vstopalo bo ravno tako 1000 ljudi na uro kot prej, samo izstopil bo vsak od njih, kot ti praviš, 2,5 minut pozneje in prav toliko pozneje pripeljal spet v vrsto. Zaradi izgube časa na vmesi postaji boš v enem dnevu naredil vožnjo ali 2 manj. Sicer pa je tudi tvoja teorija, da nihče ne bo vstopal na srednji postaji dvomljiva. Čeprav vsi dvomimo o smiselnosti, mislim, da niti v Mariboru ne postavljajo nečesa čisto za brez veze.
Ja, če podaljšaš čas vožnje se zmanjša kapaciteta, ampak samo če se podaljša čas vožnje zaradi nižje hitrosti. Če recimo podaljšaš čas vožnje zaradi podaljšanja žičnice, bodo vrste manjše, ker jih bo več na smučišču dlje časa. |
Daj še malo premisli in preberi Kotulca.
Recimo da ZELO dobro poznam mariborsko smučišče in navade smučarjev tukaj.
Kotulc, sicer mislim, da moraš podaljšan čas prišteti vsakemu krogu. Recimo pri 1000 smučarjih na uro in času vožnje 6 minut (zaradi lažjega računanja) je v enem krogu (dejansko v eni smeri) v gondolah 100 ljudi, torej je v eni uri 10 krogov. Če čas enega kroga podaljšamo za 2 minuti, traja 1 krog = 100 ljudi 8 minut in v eni uri naredimo 7,5 kroga ali prepeljemo 750 ljudi ali zmanjšamo kapaciteto za 25%.
Mogoče pa moja ZKP ne razume česa. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Špik |
Objavljeno: Sre Okt 19, 2022 9:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Snemalec
Pridružen/-a: Pon Sep 2005 12:14 Prispevkov: 1020
|
Kapaciteta bo odvisna od števila kabin, če bodo ostali pri enakem številu kabin se bo kapaciteta zmanjšala, saj se bo podaljša interval prihoda kabin na spodnjo psotajo in bo vstopalo manj ljudi.
Če pa bodo dokupili kabine, da nekako nadomestijeo tiste, ki "počivajo" na vmesni postaji pa bo kapaciteta ostala enaka...
Edino pri času vožnje smo si dokaj enotni (no vsaj upam) da se bo z vmesno postajo podaljšal _________________ Sezona 2017/18 - 30x : 3x Sölden, Killington, 3x Lake Louise, Sunshine Village, 2x St. Moritz, Španov vrh, 4x Garmisch Partenkirchen, 3x Cortina d'Ampezzo, 2x Crans Montana, 2x Kvitfjell, 2x Åre, 2x KrG, 3x Vogel, Kanin |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|
|
|