Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Avstrija » Novosti Avstrija 2016/17

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
 Novosti Avstrija 2016/17 « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Sob Jun 11, 2016 8:56 pm    Naslov sporočila: Novosti Avstrija 2016/17 Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3451
Kraj: Maribor

Skrajni čas da pogledamo k severnim sosedom kaj se med poletno gradbeno sezono dogaja po smučiščih .

Kot smo že pisali v temi 'Novosti 2015/16', bo gradbena sezona na Koroškem oz. na področju koroške sezonske karte zelo skromna. Večkrat omenjena akumulacija na Turrachu, potem nekaj izboljšav na Peci (hotel, restavracija, zasneževanje) in mogoče proga do spodnje postaje kabinke v Matreiu, to bo očitno vse. Glede zadnjega zanimiv dokument iz občinskega glasila občine Matrei, zadeva je sicer stara nekaj mesecev, upam da so se do sedaj že uspeli dogovorit z matreiskimi Bedanci, ki projekt uspešno blokirajo že 15 let (sollte žal pomeni naj bi, torej zadeva vsaj takrat še ni bila povsem pod streho):



Za prvo novo žičnico se bo treba zapeljati v Schladming , kjer bodo na Planaiu fiksno štirisedežnico Burgstallalmbahn (to je tista strma če se na vrh pripelješ s kabinko in takoj zaviješ levo navzdol) zamenjali z odklopno osemsedežnico. Nova naprava bo potekala po isti trasi (nekaj časa je bila varianta da bi jo podaljšali navzdol), bo pa dobila novo progo in močno razširjeno staro. Link:
http://www.planai.at/de/planai-aktuell/news/burgstallalmbahn+neu_n3198

Bolj resne novosti se obetajo na Salzburškem, med Kaprunom, Zell am See - jem in Saalbach - Hinterglemmom. Zell am See bo (po dvoletni gradnji) dokončal zgornji odsek nove kabinke proti Viehhofnu, torej v smeri bodoče povezave z Saalbachom. Spodnji odsek bo sledil 2 leti kasneje, torej 2018 (ne vem zakaj tako dolgo, lahko pa špekuliramo da bodo takrat tudi v Saalbachu naredili svoj del povezave?). Vmes naj bi leta 2017 zamenjali 1. odsek obstoječe šestsedežne kabinke Areitbahn z zmogljivejšo desetsedežno:
http://www.schmitten.at/de/aktuelles/schmitten-news

Zanimiv podatek ob robu:
Citiram:
Mit 850.000 Berg- und Talfahrten im vergangenen Winter, befördert die Areitbahn die Hälfte aller Erstauffahrten und ist damit die wichtigste Zubringerbahn für das Skigebiet.

Čeprav na Schmittenhohe pelje nič manj kot 5 žičnic (3 kabinke in 2 nihalki), polovica gostov vstopa preko omenjene Areitbahn. Saj ni čudno, edina štarta od glavne ceste, ima udoben dostop in dovolj veliko brezplačno parkirišče. K vsem ostalim se moraš voziti po nekih ozkih ulicah, plačevati parkplac, skratka, niso prav uporabne za prvi vstop na smučišče.

Kaprun po lanski veleinvesticiji v dva odseka kabinke/Kombibahn tudi letos ne počiva, do zime bodo dvojno vlečnico Schmiedingerlift zamenjali z osemsedežnico (po zadnjih fotkah z AF so vlečnico že podrli):
http://salzburg.orf.at/news/stories/2778435/
Omenjena vlečnica je bila zadnja leta zaradi taljenja ledenika in s tem povezanimi problemi na prehodu s skale na led vedno bolj problematična, nekaj let je obratoval samo še ena od dveh nekdnajih vlečnic, zadnji 2 sezoni pa mislim da sploh ni več obratovala.

Tretja večja novost bo v Saalbachu, tam podirajo 29 let staro kabinko Schonleiten (to je prva na desni strani če se pripelješ v dolino, ima še tiste neudobne stoječe kabine), do zime bodo na isti trasi postavili zmogljivejšo in udobnejšo desetsedežno napravo. Mimogrede bodo v Leogangu naredili še 74000 kubično akumulacijo. Kaj natančno pa bo '10 EUB 12er Express' v Hinterglemmu pa še nihče prav ne ve, očitno pa bo šlo za eno zelo kratko, za moj okus skoraj že pretirano luksuzno povezovalno napravico ki bo odpravila 'štamfanje' v dolini pri prehodu Zwolferkogel - Westgipfel (ali obratno?):
http://www.saalbach.com/de/winter/bergbahnen/aktuelles/neu-ab-winter-201617.html

Še en pregledni članek o novostih s Solnograške za sezono 2016/17 in pogled malo bolj v prihodnost:
http://www.salzburg.com/nachrichten/salzburg/wirtschaft/sn/artikel/seilbahner-investieren-kraeftig-wo-in-salzburg-neue-lifte-entstehen-198576/

(ko bo čas gremo še na Tirolsko)
_________________
Sezona 2023/2024: 40 smučarskih dni = 24 x Pohorje, 3 x Rogla, Osojščica, 2 x Krvavec, 1 x Trije Kralji, Klippitz, Salzstiegl, Gitschberg, Plose, Seiser Alm, Tri Cime, Kope.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Ned Jun 12, 2016 12:16 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3451
Kraj: Maribor

Preden se zares odpravimo na Tirolsko, še ostanimo malo na Salzburškem. Rauris je eno manj znano, na pol vaško smučišče z mešanico modernih in nostalgičnih naprav. Letos bodo vlečnico Waldalm nadomestili z nekoliko podaljšano kabinsko žičnico. Ni ravno novost da bi 'dol padel', ampak za smučišče te velikosti je to zagotovo primerjelno večja investicija kot če recimo Ischgl zgradi še en funitel . Dosti informacij se najde na njihovi spletni strani, vključno z odgovori na nekatera pogosta vprašanje, recimo 'zakaj kabinska žičnica sredi smučišča':
http://www.hochalmbahnen.at/de/winter/skigebiet/projekt-waldalm-2016/

Plan prog z novo kabinko:


Zdaj pa res k Tirolcem. Za začetek dva 'dvoletna' projekta, ki so jih začeli lani in jih bodo dokončali letos. Prvi je v Stubaiu, gre za zamenjavo stare štirisedežne kabinke Eisgrat z istoimensko 3S v dveh odsekih. Mislim da spletna stran ne potrebije nadaljnjih komentarjev:
https://www.stubaier-gletscher.com/stubai-live/news/3s-eisgratbahn/

Drug dvoletni projekt je v Gerlosu, tudi o tem sem že pisal v lanskih novostih, gre za desetsedežno kabinko v dveh odsekih, od katerih je bil zgornji bolj ali manj gotov že lani. Tukaj so malo čarali z datumi, najprej je bilo načrtovano da bo zgornji odsek gotov 2015 in spodnji 2016, potem da se bo vse zamaknilo za eno leto, torej 2016 in 2017, zdaj pa bosta očitno oba odseka gotova letos. Zakaj je gradnja spodnjega odseka tako dolgotrajna, postane jasno ob pogledu na spodnjo postajo, kjer so odkopali pol hriba :
https://www.zillertalarena.com/de/gerlos/winter/dorfbahn-gerlos.html

Plan prog, sicer še od lani, kjer je nova žičnica vrisana kot 'Projekt':
https://www.zillertalarena.com/UserFiles/Image/Downloads%20Winter%202015_16/04052015-ZA%20Winterpanorama_DIN_ohne%20Legende_210mm.jpg

Ostanimo v Zillertalu: tudi Hochfügen se hvali z novostjo, odklopna šestsedežnica bo zamenjala fiksno štirisedežnico. Zaenkrat je na spletni strani (https://www.best-of-zillertal.at/winter/skigebiet-hochfuegen-hochzillertal/) samo kratka novica:

_________________
Sezona 2023/2024: 40 smučarskih dni = 24 x Pohorje, 3 x Rogla, Osojščica, 2 x Krvavec, 1 x Trije Kralji, Klippitz, Salzstiegl, Gitschberg, Plose, Seiser Alm, Tri Cime, Kope.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Ned Jun 12, 2016 1:29 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3451
Kraj: Maribor

Še smo na Tirolskem. Daleč največji projekt sezone 2016 je v gradnji na Arlbergu, gradijo nič manj kot 4 nove kabinske žičnice, s katerimi bodo končno povezali obe smučišči an Arlbergu, torej Lech/Zürs in St. Anton/Stuben. Levi dve bosta istočasno zamenjali staro nihalko Trittkopf, desna dvosedežnico Albona 2, sredinska bo novogradnja. Vse informacije se najdejo na odlični spletni strani:
http://www.flexenbahn.ski/erste-bahnfahrten.html
http://www.flexenbahn.ski/news.html

Mimogrede, drugi večji projekt na Arlbergu, to je povezava med St. Antonom (Rendl) in Kapplom, se je nekoliko zaustavil. Lani je dežela sicer izdala pozitivno mnenje glede presoje vpliva na okolje (UVP), pa so se pritožili neki nebodigatreba (deželni 'Umweltanwalt', slovenskega prevoda za to nepotrebno uradniško mesto k srečil ne poznam, in menda tudi planinska zveza) in zdaj morajo o tem ponovno odločat na Dunaju, kar lahko traja leto ali tudi dve.

Sölden menjuje samo 18 let staro osemsedežno (!) kabinsko žičnico Giggijoch z novo desetsedežno 'zverino' s kapaciteto 4500 oseb/uro. Tudi arhitektura bo bolj kot ne vesoljska:
https://www.soelden.com/giggijochbahn

Kot zanimivost, 'staro' kabinko bodo prestavili v Hochötz, kjer bo nadomestila štirisedežno kabinko Ochsengarten. Zanimivo je v toliko, ker je omenjena štirisedežna kabinka prej stala v Söldnu, pa so jo pred 18 leti ko so tam postavili osemsedežno gondolo prestavili v Hochötz. Kar logičen vrstni red: najnovejšo žičnico v Sölden, po 20 letih v Hochötz, po nadaljnjih 20 letih pa v staro železo.

Ischgl prav tako gradi, in sicer na Idalpe menjujejo 'staro' odklopno štirisedežnico Flimjochbahn (to je leva od dveh, ki štartata na Idalpe iz skupne spodnje postaje; desna je itak že osemsedežnica) z osemsedežnico. Začuda Ischgl na spletni strani še ni ničesar objavil - zanje je to očitno 'manjša novost', nekaj o demontaži stare sedežnice se najde na FB - strani podjetja ki demontira staro napravo (ki je že prodana v Rusijo):
https://www.facebook.com/muellerstark/

To je zaenkrat vse kar zadeva nove žičnice, upam da nas še presenetijo s kakšno skrito novostjo - za gradnjo kakšne nezahtevne sedežnice je še dovolj časa. Nekaj večjih novosti bo še na področju zasneževanja (Serfaus, Fiss, Westendorf), med njimi velja omeniti da bodo v Kitzbühlu zgradili zasneževanje tudi na smučišču Kitzbühler Horn, to je hrib z 8 žičnicami na nasprotni strani doline od bistveno bolj znanega Hannenkama. Zanimivo v toliko, ker gre za zadnje večje (OK, srednje veliko ) smučišče na Tirolskem ki je do sedaj nekako životarilo samo z naravnim snegom.
_________________
Sezona 2023/2024: 40 smučarskih dni = 24 x Pohorje, 3 x Rogla, Osojščica, 2 x Krvavec, 1 x Trije Kralji, Klippitz, Salzstiegl, Gitschberg, Plose, Seiser Alm, Tri Cime, Kope.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Sre Jun 15, 2016 8:57 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1891


Pece ne moreš kar tako na hitro odpravit, je preblizu.
Na lagerju že imajo sedežnico, za katero letos žal ne bodo utegnili pridobiti vseh dovoljenj, bo pa zanesljivo obratovala v prihodnji zimi.
Glede poletne sezone so se povezali z našo stranjo in z simpatičnim Dixijem skupaj ponujajo spust po njihovem 12 km dolgem spustu, ter vožnjo z kolesom po naših rudniških rovih.
Zna zaživet!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Čet Jun 16, 2016 11:19 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3451
Kraj: Maribor

ledenko je napisal/a:

Na lagerju že imajo sedežnico, za katero letos žal ne bodo utegnili pridobiti vseh dovoljenj, bo pa zanesljivo obratovala v prihodnji zimi.
O madona, to pa je novica. Lahko izdaš kaj več (glede na to da pišeš da je na lagerju, sklepam da gre za rabljeno napravo)? Glede ostalih novosti (hotel, restavracija, zasneževanje): se že kaj premika? Če do zime izginejo še žandarji s Holmeca in Rehta, bo treba prihodnjo sezono še bolj pogosto pogledat na Peco ...

Ko smo že pri bližnjih smučiščih, na AF se najde nekaj špekulacij o načrtih na Golici (Koralpe):
http://www.alpinforum.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=51508
Citiram:
ad 1) Bau eines neuen Speicherteichs im Bereich Wasserhang am Plateau neben Schutzhaus. Der Teich soll auch für Wanderer attraktiv gestaltet werden.

ad 2) Wiedererschließung des Bereichs Goding mittels einer 4SB welche auch im Sommer laufen soll. Die Bahn soll ebenfalls ca. bis auf Höhe des Schutzhauses gehen. Der SL Wasserhang bleibt in Seiner jetzigen Form (vorerst) bestehen. Es wurde auch bereits aktiv versucht eine 4SB zu ersteigern, leider gabs keinen Zuschlag. Aber man ist definitiv "dran".


Zadevo si predstavljam nekako tako:


Fiksna štirisedežnica od Godinga do planinske koče, vlečnica Wasserhang ostane, blizu koče je načrtovana akumulacija. S tem bi v bistvu samo reaktivirali del smučišča, ki je pred leti že obstajal (v obliki vlečnice od Godinga do spodnje postaje Wasserhanglifta). Zanimiva je navedba, da so se že potegovali za nakup štirisedežnice, ampak zaenkrat niso uspeli. Tukaj ne morem kaj da ne bi pomislil na zapis nekaj mesecev nazaj v Večeru, ko so pisali o prodaji rekreacijskega centra Ivarčko - Ošven; tam je bilo možno prebrati da se za štirisedežnico zanima 'eno od avstrijskih smučišč', da pa zaenkrat sedežnice še niso prodali ker nameravajo v prvi vrsti center prodati v celoti, da pa ga bodo na prihodnjem razpisu, če ne bo interesenta za nakup v celoti, (raz)prodali tudi po delih. No, če to dvoje povežeš, ni povsem za lase privlečena ideja da bi se sedežnica z Ošvena selila na Koralpe? Ker eno od bogatejših avstrijskih smučišč zagotovo ne bo kupilo rabljene fiksne štirisedežnice, za Koralpe pa bi ustrezala tako dolžina kot višinska razlika ... ?
_________________
Sezona 2023/2024: 40 smučarskih dni = 24 x Pohorje, 3 x Rogla, Osojščica, 2 x Krvavec, 1 x Trije Kralji, Klippitz, Salzstiegl, Gitschberg, Plose, Seiser Alm, Tri Cime, Kope.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Sob Jun 18, 2016 7:26 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1891


Glede vseh novosti se premika in restavracija, ter hotel bosta gotova do sezone, pa tudi cevovodi in črpalke. Topovi bodo na vrsti v glavnem naslednje leto, letos le nekaj malega.
Sedežnica?
Ošven. Pregledal jo je strokovnjak proizvajalca in ocenil, da je začuda v dovolj dobrem stanju za nakup. Postavili bi jo že letos, a bodo papirji prepozni.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Ned Jun 19, 2016 12:38 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3451
Kraj: Maribor

Hvala še enkrat za vse informacije, ledenko. Opa, ta z Ošvenom me je vseeno malo presenetila, vedel sem da se za sedežnico zanimajo Avstrijci, ampak kot rečeno, mislil sem bolj na Koralpe. Ne vem ali naj bom vesel ali ne, škoda kako so zaj***li Ošven , raje pa vidim sedežnico na Peci (kjer bo meni osebno služila mnogo bolje kor na Ošvenu) kot da še naprej rjavi ali da konča kje v Azerbajzdžanu. Glede na dolžino in višinsko razliko Ošvena si malo težko predstavljam da bi z njo zamenjali obe vlečnici, kot se je nekaj časa govorilo - ampak se bom pustil presenetit .
_________________
Sezona 2023/2024: 40 smučarskih dni = 24 x Pohorje, 3 x Rogla, Osojščica, 2 x Krvavec, 1 x Trije Kralji, Klippitz, Salzstiegl, Gitschberg, Plose, Seiser Alm, Tri Cime, Kope.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Ned Jun 19, 2016 12:58 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1891


miki je napisal/a:
Glede na dolžino in višinsko razliko Ošvena si malo težko predstavljam da bi z njo zamenjali obe vlečnici .


Celo nekoliko jo morajo skrajšat, stebri pa vsi odgovarjajo novemu terenu.
Tudi mene je novica presenetila, ampak menda je naprava v dobrem stanju, na Peci pa še dolgo ne bodo rabili izklopljive.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Čet Jun 23, 2016 3:38 pm    Naslov sporočila: Re: Novosti Avstrija 2016/17 Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2836
Kraj: Ljubljana

miki je napisal/a:
upam da so se do sedaj že uspeli dogovorit z matreiskimi Bedanci, ki projekt uspešno blokirajo že 15 let (sollte žal pomeni naj bi, torej zadeva vsaj takrat še ni bila povsem pod streho):


Še huje: sollte pomeni "bi morali" (pa niso). Sicer pa hvala za ta pregled. Nekaj je velikih presenečenj. Recimo tale o povezavi med Zursom in St. Antonom. Ko sem bil v minuli zimi tam, ni bilo o tem še nobenega govora, pa tudi domačini niso še vedeli nič. Sicer meni zadeve niso čisto jasne, zgleda mi, kot da so slike in opisi namerno narejeni tako, da zadeva ni prav jasna. Tudi ne vem, kaj v projekt povezave tlačijo Albono 2, ki je vendar na drugi strani doline, stran od St. Antona. Na zemljevidu tudi ni jasno, kako poteka nova žičnica Tritkopf. Ne zgleda, da bi imela kakšno smučarsko progo. Ni mi jasno, zakaj je potreben zgornji odsek Tritkopf. Vmesno postajo bi postavili nekam blizu proge iz (pra)stare Tritkopf in ne bi bil potreben ne zgornji in ne spodnji odsek Tritkopfa. Iz Zursa bi šel v St. Anton tako, da bi se povzpel s staro Tritkopf, spustil po progi do vmesne postaje (ki bi bila končna) in nato z gondolo, ki bi vozila smučarje v obe smeri. Meni izgleda kot en precej zakompliciran in drag sistem gondol, ki razen povezavi ne služi ničemur. Moje mnenje je sicer tako, da je povezanost smučišč marketinško dobra stvar in smučarje pritegne med načrtovanjem dopusta, ko si tam, pa povezave prav nič ne pogrešaš. Že med Lechom in Zursom je slaba povezava, če bi hotel priti od St. Antona do Wartha, bi imel pa zelo malo od smučanja.

Veliko presenečenje je vsaj zame tudi povezava Kleinarla in Wagraina. Jaz sem si vedno predstavljal, da bi bila povezava bližje Flachauwinklu in Flachau, sicer s kakšno napravo več, vendar tudi z novimi lepimi progami ob njih. Med Top linerjem Absolute shutlom je samo dober km zračne razdalje, v članku se govori 3,5 km dolgi kabinki in nič ne piše kje naj bi potekala. Mogoče kdo ve kaj več?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Pet Jun 24, 2016 1:07 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3451
Kraj: Maribor

@Matrei: zadeva mi ni dala miru in sem pisal mail v Matrei: 'pogajanja z lastniki zemljišč dobro potekajo, optimistični smo da bo izgradnja proge možna v doglednem času, ampak v tem trenutku še ni mogoče zagotoviti da bo proga nared do prihodnje sezone'. Če torej odvijemo celofan in izpustimo leporečje, še vedno ni nič zanseljivega .

@Arlberg: marko, povsem se strinjam s teboj. Ampak: zakaj bi enostavno če lahko komplicirano ? Do takšnih rešitev pride če povezave namesto praktikov s terena projektirajo razni 'Planungsbüroji' z zvenečimi imeni, ki so očitno plačani glede na % investicijske vrednosti in jim je v interesu narediti čim dražje in zapletene projekte.

@Kleinarl - Wagrain: glej zgornji komentar . Seveda bi bila povezava na vzhodnem pobočju med Flachauuom in Flachauwinklom krajša, bolj naravna in bi prinesla nekaj lušnih novih prog, ampak žičnice Flachau so se tam pri pogajanjih z lastniki zemljišč zapeljale v slepo ulico, podobno kot Matrei s progo v dolino. Pa so se na zahodnem pobočju odločili da jih prehitijo s kabinko brez prog med Wagrainom in Kleinarlom. Potek načrtovane žičnice je vrisan na tej povezavi: http://www.pressreader.com/austria/salzburger-nachrichten/20160531/282269549649663

Nad tem projektom (ki v nobenem primeru ne bo nared letos, trenutno se planira leto 2017) nisem niti malo navdušen, prvič imam raje povezave ki jih lahko prevozim na smučeh, pa četudi gre za 'posiljene' gozdne ceste tipa Hochwurzen - Reiteralm ali Matrei - Kals, kot čiste žičniške povezave brez prog. Drugič pa, če že naredijo žičnico brez prog, bi normalen človek pričakoval da jo bodo potegnili tam kjer je razdalja najkrajša, torej (kot pišeš) med Toplinerjem Absolute shutlom, da boš 'brez veze' sedel v gondoli recimo 5 minut, ne pa 12 minut kot v omenjenem projektu . Kdo bi to razumel ...

Da zaključim malo bolj optimistično, danes sem na AF našel en zanimiv link na spletno stran podjetja, ki se ukvarja s projektiranjem (med drugim) akumulacij za zasneževanje. Očitno je v gradnji ali v fazi projektiranja kar nekaj 'zverin' z volumni v velikostnem razredu 150000 - 200000 kubikov ... če pomislim kako so v Sloveniji okoljevarstveniki in birokrati 'težili' pri projektih ki so bili en velikosti razred (= za eno ničlo) nižji. Aja, seveda, naš adut prihodnosti je neokrnjena narava al' kak' že gre tista lajna - ampak glede na to da isto štorijo gonijo že 20 let bi človek naivno pričakoval da se bo napoved počasi začela uresničevat . Sicer pa je v Avstriji zgodba podobna, kraje ki lajnajo o 'mehkem turizmu' spoznaš po tem da so bolj ali manj prazni, pozimi in poleti, centri s 'trdim turizmom' in od zimskega turizma 'prizadeto' naravo pa polni tudi v poletni sezoni.
_________________
Sezona 2023/2024: 40 smučarskih dni = 24 x Pohorje, 3 x Rogla, Osojščica, 2 x Krvavec, 1 x Trije Kralji, Klippitz, Salzstiegl, Gitschberg, Plose, Seiser Alm, Tri Cime, Kope.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Ned Jun 26, 2016 8:34 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1891


miki je napisal/a:


Da zaključim malo bolj optimistično, danes sem na AF našel en zanimiv link ... kar nekaj 'zverin' z volumni v velikostnem razredu 150000 - 200000 kubikov



Vorarlberg ima papirje za 200.000 in 300.000 m3 akumulaciji "na vrhu planine" in letos naj bi bilo to končano, naslednje leto pa zagotovo, ker sta ti akumulacijo bistveno za zanesljivo povezavo celotnega Vorarlberškega.
http://www.agfsnow.com/default/index.php/projekte-in-planung/speicherteich-lech

In ko je že govora o "neokrnjeni naravi" pri nas, vetrnih težavah z ptiči in o podobnih za moje pojme nebulozah, naj omenim še težavo, ki jo ima Altenmarkt.
Radi bi razširili proge, za kar rabijo dodatno akumulacijo za vodo. Imajo super prostor z že obstoječo mlako, ki bi jo bilo treba le očistit, ampak zeleni so jih postavili pred zid:"V bližini uredite podoben habitat, poberite ven iz mlake vsa živa bitja, jih prenesite v novo mlako in potem lahko napravite to akumulacijo." Sliši se enostavno, ampak skupaj z študijami biologov in ne vem koga še, bo to trajalo tri do pet let.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MSIN
PrispevekObjavljeno: Ned Jun 26, 2016 11:20 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Tor Mar 2015 11:39
Prispevkov: 197
Kraj: Ljubljana

Miki, sem pogledal link za Wagrin-kleinarl na pressreaderju.
Tudi nikjer na netu nisem našel skice vsaj prebižno začrtane trase projekta.
Naprava, ki naj bi povezovala obe smučišči bi bila dolga vsaj 4 km?
Zdi se mi, da je samo lažna medijska objava, nove potencialne variante povezovalnega projekta, katere namen je pridobiti boljša pogajalska izhodišča z lastniki zemljišč.

Dejanskp sta smučišči med napravo Absolut Shuttel in napravo Top Liner narazen dobrih 1000m zračne linije. Glede na teren sta to dve kratki progi ali ena povezovalna gondola (brez proge) v dolžini maks 1300m.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tomi
PrispevekObjavljeno: Pon Jun 27, 2016 7:15 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča v kavbojkah
Smuča v kavbojkah

Pridružen/-a: Pet Mar 2006 22:18
Prispevkov: 1311
Kraj: Jesenice

Če že ne bo novih žičnic bodo pa vsaj cene :

http://www.topskipass.at/de.aspx/254/Articles/View/486
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Pon Jun 27, 2016 2:13 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2836
Kraj: Ljubljana

MSIN je napisal/a:
Miki, sem pogledal link za Wagrin-kleinarl na pressreaderju.
Tudi nikjer na netu nisem našel skice vsaj prebižno začrtane trase projekta.
Naprava, ki naj bi povezovala obe smučišči bi bila dolga vsaj 4 km?
Zdi se mi, da je samo lažna medijska objava, nove potencialne variante povezovalnega projekta, katere namen je pridobiti boljša pogajalska izhodišča z lastniki zemljišč.

Dejanskp sta smučišči med napravo Absolut Shuttel in napravo Top Liner narazen dobrih 1000m zračne linije. Glede na teren sta to dve kratki progi ali ena povezovalna gondola (brez proge) v dolžini maks 1300m.

Ne more biti velika skrivnost. Najbrž bolj ali manj naravnost med zgorjo postajo Mozarta in Bubble shuttla pri čemer so bo najbrž grebenu naprava izognila. Mogoče vsa stvar le ni tako neumna. Če dobro prečitaš tisti članek, na katerega je dal Miki link, je bila ta najkrajša povezava ena od 4 variant in bi bila tudi najcenejša, vendar so ocenili, da bi na obeh straneh prihajalo do zastojev. Najbrž imajo prav, sploh na strani Flachau bi bila selitev tudi precej zamudna in za slabe smučarje neugodna. Proge ob Kogelalmu in Toplinerju so precej zahtevne, sploh pomladi, ko pomrznejo. Tudi časovno je zadeva za smučarje ugodnejša. Z novo povezavo bi tudi iz Alpendorfa imeli možnost smučanja v Flachauwinkel in celo Zauhensee na drugi strani avtoceste, saj gre povezava direktno iz Mozart2, na katero pridejo z vesoljskim G-linkom. Tudi na drugi strani bi se gneča lepše razporedila, saj bi se smučarji lahko usmerili na obe strani, tako proti Flachauwinklu kot proti Kleinarlu.

Če bi se odločili za krajšo povezavo, bi morda šlo celo s smučarskimi progami tudi tam, vendar bi zato morali postaviti več naprav, ali pa vsaj podaljšati Absoluteshuttle do Saukarkopfa(verjetno obstaja razlog, da pri graditvi naprave niso šli do vrha hriba) in dodati še eno napravo. To pa bi bilo že dražje od načrtovane naprave.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MSIN
PrispevekObjavljeno: Pon Jun 27, 2016 2:59 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Tor Mar 2015 11:39
Prispevkov: 197
Kraj: Ljubljana

Ahaaa med zg.postajo Mozart 2 in Bubbleshuttle imam pa zadeva drugačen smisel. Priznam, da sem članek na hitro prebral.

Mislil sem, da bodo gradili pri Mozart 1 zraven G-linka.

Glede na to,da je smučišče Kleinarl-Fwinkel bolj primerno familijam in lenim rekreativcem, je takšen način povezave dobrodošel za smučarje, ki bivaju v Wagrainu.

No pa zadeva dobi smisel.
lep pozdrav.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja Stran 1 od 4

Kazalo po Smucisca.net forumu » Avstrija » Novosti Avstrija 2016/17
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB