|
 |
|
Varjenje alu lamele goosenice |
« Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » |
Avtor |
Sporočilo
|
Ledinc |
Objavljeno: Ned Sep 27, 2015 4:42 am Naslov sporočila: Varjenje alu lamele goosenice |
|
|
Smuča s sulicami

Pridružen/-a: Ned Sep 2015 0:56 Prispevkov: 2
|
Imamo ratrak z 260km.
Ratrak ima spredaj dilo,zadaj pa frezo,je narejen za vecja smucisca z tehnicnim snegom.
Letnik cca 1990.
Prej so ga imeli na smuciscu rudno v železnikih.
Smo pa bili precej neprevidni in smo na zadnjem zobniku gosenico prelomili na polovico. Notranjo gosenico.in to cca 5 aluminjastih gosenic.
Pa me zanima če je že kdo imel izkušnje z varjenjem le teh.
Če ja bi najrajsi če se da dobit telefon od varilca.
Zanimajo pa me vse rešitve tudi nakup rabljenih.
Se zahvaljujem za odgovore.
Slike prilepim kasneje,sem nov na forumu.. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ledenko |
Objavljeno: Ned Sep 27, 2015 9:52 am Naslov sporočila: |
|
|
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49 Prispevkov: 1945
|
Varit se sicer da, ampak bo takoj spet počilo. Profili so trdnostno utrjeni med ekstrudiranjem in varjenje popusti notranje napetosti, da je material kot žvečilka. Varilca, ki bi ustrezno varil in profil kasneje zopet utrdil vsaj po mojem vedenju ni v Sloveniji. Četudi bi bil je postopek predolg in predrag, da bi se izplačalo investirat v kos, ki je itak čez in čez utrujen in poln mikro razpok.
Za počeno rebro verjetno niste krivi vi, temveč utrujenost materiala. Kmalu se bo zelo verjetno zgodilo enako še z ostalimi profili. najbolje da pogledate kateri vse so že spokani.
Če se prav spomnim so v našem kraju včasih to reševali z vijačenjem jeklenih ojačitev. Pri tem moraš pazit, da bo šel profil lepo skozi zobnik in ni neka trajna rešitev. Poišči kako drugo zavrženo gosenico, ali pa izdelaj jekleno rebro.
Kot pišeš je teptalec letnik 1990. Verjetno je že pred Rudnim močno presegel pričakovano število delovnih ur in bodite pripravljeni na še kako tako "okvaro" na ostalih delih. Če je šel profil, so zelo verjetno tudi trakovi nategnjeni in bo gosenica preskakovala v ovinkih. "EMŠO" je hudič za živa bitja in materiale. Živa bitja se rešujejo z dragimi zdravili, stroji pa z še dražjimi rezervnimi deli.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
medo |
Objavljeno: Pon Sep 28, 2015 1:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Okt 2007 0:06 Prispevkov: 144
|
Smo imeli enako težavo pri Halovih gosenicah na PB 300 w kjer so mi popokale VSE notranje lamele. Zunanje ostanejo cele. Ker nas je en varilec NAŠTIMAL da bo to pošvasal sem odmontiral in peljal k njemu. 3 dni je švasal, potem pa sem zmontiral. Držalo je samo 400 m potem je vse popokalo. Ker ni kazalo drugače sem dobil druge lamele-zunanje (notranje največ trpijo in večkrat popokajo in jih ni za dobiti.) in sem dal zvrtati nove luknje na pravi razmak-kasbohrer original in hall imata različne razmake. Potem je pa to držalo.
Če pa rabiš kake lamele imam nekaj različnih še za rezervo. V našem koncu smo z žičnicami zaključili. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mato |
Objavljeno: Pon Sep 28, 2015 4:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Sre Jan 2006 0:00 Prispevkov: 58 Kraj: Pod starim vrhom
|
Rollba TurboTrac 260.
Če ti niso dali nobene letve zraven vprašaj na Stari Vrh ali pa Vogel če imajo mogoče še kaj.
Drugače pa seilbahnen.net ali pa pistenraupe.eu
Majo fantje se zaloge rabljenih niso pa nove  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Ledinc |
Objavljeno: Sob Okt 10, 2015 2:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča s sulicami

Pridružen/-a: Ned Sep 2015 0:56 Prispevkov: 2
|
No po dolgem casu dostavljam obljubljene fotografije.
Ce ima kdo podobne gosenice lahko tudi zunanje.
Sicer se ne vemo kako in kaj eno ali dve se imamo ,ampak rezerva ne skodi.
Luknje pa lahko tudi navrtamo...
No glede iztrosenosti gosenic sem pa mnenja da situacija kot jih je voznik izpostavil bi bilo cudno ce bi prezivele neposkodovane.
Je pa res da niso nove.
Mam probleme z slikami bom to se resil.
Je pa notranja gosenica dolzine 142.5cm zunanja pa 146.5cm.
Visina pa nekje 11cm.
Je pa zadeve nasplosno lepo ohranjena,z obilo rezervnimi deli,le strosek tekocega vzdrzevanja se mi zdi malo pretiran,sploh ker je zgornji del smucisca prestrm,pa se visina snega me malo skrbi.
Ker za tak ratrak je 40cm suhega snega verjetno malo premalo,ali pa ravno zadosti.
Mi pa mamo toliko snega vsakih par let.
Teza ratraka pa je 7.4tone cca.
No ko pa dela je pa super.
Top pa ne pride v postev.
Predrago... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
 |
|
Stran 1 od 1 |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|
|
|