Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Smučarska oprema » Fischer Powerrail in Elan Fusion - zanesljivost?

Objavi novo temo  Odgovori na to temo
 Fischer Powerrail in Elan Fusion - zanesljivost? « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
DeX
PrispevekObjavljeno: Tor Jan 14, 2014 9:20 pm    Naslov sporočila: Fischer Powerrail in Elan Fusion - zanesljivost? Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sob Jan 2009 16:50
Prispevkov: 211


Zanima me mnenje tistih, ki ste seznanjeni s Fischerjevim Powerrail sistemom in Elanovim Fusion sistemom (oba izdeluje Tyrolia) glede zanesljivosti le teh po tem, ko imajo smuči za sabo nekaj kilometrine..

Najprej slikce, da bomo vsi vedeli o čem govorim:

Powerrail:


Fusion (zadnja generacija):


Pri obeh sistemih gre za identično zadevo. Podložna plošča je narejena v obliki plastičnega vodila, po katerem se potem premikajo glava in peta vezi. Oba sistema izdeluje Tyrolia in vezi so praktično identične. Vodila so popolnoma enaka in kar se tiče le tega bi lahko dal vez iz Fischerjeve smuči na Elanov Fusion in obratno. Edina razlika je pri zatiču, ki vez fiksira na ploščo ter pri tem, da pri Powerrailu ločeno premikaš glavo in peto vezi, pri Fusion sistemu pa se premikata skupaj.


Sam imam dvoje Elanke s tanovim Fusion sistemom (SLX 12/13 ter 82XTI 12/13) ter tudi Fischerjeve Superrace RC, ki imajo Powerrail.

82XTI in Superrace RC imajo za seboj že kar nekaj smučarskih dni in opažam, da so vezi ratale zelo "razškatlane".. Med vodilom in samo vezjo je ratalo kar nekaj lufta, tako da mi vse skupaj deluje precej nesigurno in nenatančno. To me sicer ne preseneča, ker je vse plastik fantastik in nikjer nobenega kovinskega dela..

ELAN SLX so še praktično nove in je zadeva še kolikor toliko kompaktna ampak tudi tu ne tako kot pri klastični vezeh, ki so bile lepo prijvijačene na podložno plato.

Poleg omenjenih smuči imam doma še malo starejše Fischer Worldcup SL 06/07(fis) ter Blizzard GS. Oboje imajo sicer gor race avtomate za katere je pričakovano, da so boljše kakovosti, ampak Fischerke imajo za sabo res že veliko sezo in ogromno smučarskih dni pa je čevelj v avtomatih še vedno zabetoniran, brez kakršnega koli lufta..


Poraja se mi torej vprašanje a ta luft pri teh Fusion sistemih vpliva tudi na samo smučanje? Čevelj na smučki s takimi avtomati niti približno ni tako fiksen kakor na nekih oreng vezeh. Sile v zavojih so velike in verjetno bi bilo za optimalen performance fajn, da je smuča in vez nima nobenega lufta.

Sem že gledal, da bi poskusil ponajt iste smuči kot moje, vendar "nerazmajane", da bi tudi neposredno primerjal razliko. Težko je namreč opaziti če je kaj narobe če si vajen svojih smuči, ki se razrahljajo postopoma in se sproti prilagajaš občutku in potem niti nimaš zamar da se peljejo drugače kakor ko so bile nove..

Kakšne izkušnje, mnenja v zvezi s tem od tistih, ki imate Fusion, Powerrail..? Se je samo meni to razmajalo ali je to splošna težava teh plastik fantastik vezi?
_________________
Powered by Elan SLX Waveflex Fusion, Elan GSX Waveflex Fusion, Elan 82XTI Amphibio, Fischer Worldcup SL & Fischer Worldcup GS Masters
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DeX
PrispevekObjavljeno: Ned Jan 19, 2014 3:12 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sob Jan 2009 16:50
Prispevkov: 211


Res nima nihče nobene izkušnje/mnenja?
_________________
Powered by Elan SLX Waveflex Fusion, Elan GSX Waveflex Fusion, Elan 82XTI Amphibio, Fischer Worldcup SL & Fischer Worldcup GS Masters
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jozze47
PrispevekObjavljeno: Ned Jan 19, 2014 3:41 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sposoja si smuči od bloškega smučarja
Sposoja si smuči od bloškega smučarja

Pridružen/-a: Pon Mar 2010 13:01
Prispevkov: 100
Kraj: Ljubljana

DeX je napisal/a:
Res nima nihče nobene izkušnje/mnenja?

Imam svoje (slabe) izkušnje, sem pa pravzaprav šele po DeXovem prispevku pomislil na možnost problematičnih vezi.

Vozim Amphibio 14 z vezmi Fusion 12, letnik 2012/13. Nastavil sem jih v skladu z dolžino podplata na pancerjih (Nordica Dobermann), 315 mm, in v začetku je kar šlo. Nato se je začelo prehitro odpenjanje zlasti petnih avtomatov, konec lanske sezone pa sem celo odtrgal oba petna avtomata (prelomile so se ploščice, ki držijo avtomata v utorih).Elanovci so me de belo gledali, češ da kaj takega še niso videli, a po moje so. Po popravilu (zamenjava ploščic) sem spet nastavil na 315 mm in spet je odpiralo prezgodaj, tako da sem razdaljo med glavo in peto zmanjšal za 3 mm. V tem hipu vez drži, a ni zanesljivo, če bo trajalo.

Glede na DeXove izkušnje sklepam, sa so se vezi res dodobra razrahljale in bom na prvem servisu Elanovce opozoril na to. Na Fusion 12 je sicer nekaj kovine, a plastika vsekakor prevladuje.
_________________
Za smučanje poleg smuči in nog potrebuješ tudi glavo!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pj
PrispevekObjavljeno: Ned Jan 19, 2014 4:58 pm    Naslov sporočila: Re: Fischer Powerrail in Elan Fusion - zanesljivost? Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pet Nov 2008 9:43
Prispevkov: 737
Kraj: Malo tu, malo tam

Predvidevam da imas na tistih Fischer WC SL vezi v stilu Fischer RC4 Z16 FF (freeflex), kar pomeni da pridejo privite direkt na race plato brez kaksnih railov in podobnih sistemov. Pri teh je normalno, da je stvar neprimerno bolj "stabilna" kot pa so ti rail sistemi. In ravno to je po moje razlog da so vezi, ki morajo prenesti vecje sile, narejene tako in ne na kaksen rail sistem.
Drugace pa kaksnih strasnih izkusenje s temi rail sistemi nimam. Smuci katere uporabljam (prej Fischer, sedaj Rossignol) imajo vse vezi direktno privite na race plate, ima pa zena neke low end Elan, kjer je ta rail sistem in meni osebno stvar od prvega dne deluje hudo cudno, sploh ker sem celo zivljenje navajen na to kar imam jaz. Zares si osebno ne predstavljam, da bi te stvari zdrzale moje smucajne (glede na to da se mi je sem ter tja ze zgodil kaksen pre-release ceprav imam vezi nastavljene na 13) in mojo tezo (80kg), verjamem, predvsem pa upam, pa da se motim. Ampak osebno mi na pogled deluje stvar kot nekaj, kar je primerno za easy rekreativno vijuganje, in pa da nisi ravno kak tezko kategornik.
Jozze47, kar se pre-releasa tice imas dva razloga... ok po tem sodec mogoce celo tri Eden je napacna nastavitev okovja. Zares ne poznam Fusion 12 vezi, ampak pri boljsih vezeh se da preprosto videti ce je okovje pravilno nastavljeno s tistim vijakom na koncu petnega dela, s katerim peto okovja premikas za tisti 1-2cm naprej/nazaj. Pri Fischer Z16 in Z20 mora biti pri zapetem cevlju vijak poravnan z okovjem, pri Rossignol (Axial2 WC 200 mfx) pa imas na polovici vijaka zarezo, ki se mora pri zapetem cevlju poravnati z vezjo. Kako je pri drugih vezeh, vkljucno s tvojimi Fusion 12, ne vem, je pa pri vecini (vsaj tekmovalnih vezi) stvar zelo zelo podobna. Je pa res, da na tistem zeninem okovju tega ni.
Druga opcija je prenizko nastavljen DIN oz. karkoli je pravilno ime za to Stvar ni odvisna samo od teze smucarja, pac pa predvsem od tega kako smucas in po kaksnem terenu (zraven pride se velikost cevlja, ter se kaksna malenkost). Pri lahkotnem vijuganju po ravni progi lahko brez tezav smucas tudi z recimo DIN 6 ce imas 80kg, ko pa smuco bolj pritisnes in za po vrhu pridejo se kaksne luknje pa je pri isti tezi lahko tudi DIN 15 premalo.
Seveda je pa mozna se tretja opcija... da je okovje preprosto zanic ali pa premalo trpezno za tvoj nacin smucanja in tvojo tezo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DeX
PrispevekObjavljeno: Ned Jan 19, 2014 6:30 pm    Naslov sporočila: Re: Fischer Powerrail in Elan Fusion - zanesljivost? Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sob Jan 2009 16:50
Prispevkov: 211


Jozze47 je napisal/a:
DeX je napisal/a:
Res nima nihče nobene izkušnje/mnenja?

Imam svoje (slabe) izkušnje, sem pa pravzaprav šele po DeXovem prispevku pomislil na možnost problematičnih vezi.

Vozim Amphibio 14 z vezmi Fusion 12, letnik 2012/13. Nastavil sem jih v skladu z dolžino podplata na pancerjih (Nordica Dobermann), 315 mm, in v začetku je kar šlo. Nato se je začelo prehitro odpenjanje zlasti petnih avtomatov, konec lanske sezone pa sem celo odtrgal oba petna avtomata (prelomile so se ploščice, ki držijo avtomata v utorih).Elanovci so me de belo gledali, češ da kaj takega še niso videli, a po moje so. Po popravilu (zamenjava ploščic) sem spet nastavil na 315 mm in spet je odpiralo prezgodaj, tako da sem razdaljo med glavo in peto zmanjšal za 3 mm. V tem hipu vez drži, a ni zanesljivo, če bo trajalo.

Glede na DeXove izkušnje sklepam, sa so se vezi res dodobra razrahljale in bom na prvem servisu Elanovce opozoril na to. Na Fusion 12 je sicer nekaj kovine, a plastika vsekakor prevladuje.


Sam takšnih težav na srečo še nisem imel, se pa ne čudim, da se je to zgodilo, ker tista plastika enostavno ne deluje zanesljiva..

Glede polomljenih ploščic mišliš tisti nastavek pod glavo in peto, ki je namenjen, da se ga lahko tudi zamenja, ko se "obrabi", ali se ti je dejansko zlomil plastični rail/vodilo na smučki? Koliko te je pa stalo popravilo?



pj je napisal/a:
Predvidevam da imas na tistih Fischer WC SL vezi v stilu Fischer RC4 Z16 FF (freeflex), kar pomeni da pridejo privite direkt na race plato brez kaksnih railov in podobnih sistemov. Pri teh je normalno, da je stvar neprimerno bolj "stabilna" kot pa so ti rail sistemi. In ravno to je po moje razlog da so vezi, ki morajo prenesti vecje sile, narejene tako in ne na kaksen rail sistem.
Drugace pa kaksnih strasnih izkusenje s temi rail sistemi nimam. Smuci katere uporabljam (prej Fischer, sedaj Rossignol) imajo vse vezi direktno privite na race plate, ima pa zena neke low end Elan, kjer je ta rail sistem in meni osebno stvar od prvega dne deluje hudo cudno, sploh ker sem celo zivljenje navajen na to kar imam jaz. Zares si osebno ne predstavljam, da bi te stvari zdrzale moje smucajne (glede na to da se mi je sem ter tja ze zgodil kaksen pre-release ceprav imam vezi nastavljene na 13) in mojo tezo (80kg), verjamem, predvsem pa upam, pa da se motim. Ampak osebno mi na pogled deluje stvar kot nekaj, kar je primerno za easy rekreativno vijuganje, in pa da nisi ravno kak tezko kategornik.
Jozze47, kar se pre-releasa tice imas dva razloga... ok po tem sodec mogoce celo tri Eden je napacna nastavitev okovja. Zares ne poznam Fusion 12 vezi, ampak pri boljsih vezeh se da preprosto videti ce je okovje pravilno nastavljeno s tistim vijakom na koncu petnega dela, s katerim peto okovja premikas za tisti 1-2cm naprej/nazaj. Pri Fischer Z16 in Z20 mora biti pri zapetem cevlju vijak poravnan z okovjem, pri Rossignol (Axial2 WC 200 mfx) pa imas na polovici vijaka zarezo, ki se mora pri zapetem cevlju poravnati z vezjo. Kako je pri drugih vezeh, vkljucno s tvojimi Fusion 12, ne vem, je pa pri vecini (vsaj tekmovalnih vezi) stvar zelo zelo podobna. Je pa res, da na tistem zeninem okovju tega ni.
Druga opcija je prenizko nastavljen DIN oz. karkoli je pravilno ime za to Stvar ni odvisna samo od teze smucarja, pac pa predvsem od tega kako smucas in po kaksnem terenu (zraven pride se velikost cevlja, ter se kaksna malenkost). Pri lahkotnem vijuganju po ravni progi lahko brez tezav smucas tudi z recimo DIN 6 ce imas 80kg, ko pa smuco bolj pritisnes in za po vrhu pridejo se kaksne luknje pa je pri isti tezi lahko tudi DIN 15 premalo.
Seveda je pa mozna se tretja opcija... da je okovje preprosto zanic ali pa premalo trpezno za tvoj nacin smucanja in tvojo tezo.


PJ, prav predvidevaš, na RC4 SL imam Freeflex race vezi, ki so privijačene neposredno na race plato.. Tako, da zadeva mora špilat.

Kar se tiče rekreativnih smuči in vezi seveda ne pričakujem da bodo vezi takšne kot na FIS dilah, ampak vseeno bi pa pričakoval, da se v top rangu smuči da vezi z neko solidno kvaliteto.

Sam sem soliden smučar, tudi učitelj, vendar niti približno moja tehnika, kondicija, sposobnosti niso dovolj dobre, da bi za rekreativno celodnevno smučanje uporabljal FIS dile. Dejstvo je, da se recimo na trgobvinskih ELAN SLX ali FISCHER RC4 SC počutim bolje, ker so enostavno manj zahtevne in oprosijo kakšno napako več. In roko na srce, če znaš smučat, boš tudi s tako trgovinsko slalomko lahko zares super peljal. Sem imel enkrat priložnost videt na trgovinskih SLX enga tekmovalca, tudi te dile dopustijo zelo veliko..

In ravno zato bi pričakoval, da so tudi na teh dilah avtomati zanesljivi, natančni in vzdržljivi! Razumem, da je za proizvajalce in nenazadnje tudi za uporabnike, v primeru rekreativnega smučanja bolj priročno imeti lahko nastavljive avtomate. Ampak ne pa na račun šlamparije. Če že delajo take sisteme naj jih naredijo kakovostno, da se to ne razškatla takoj.

Tudi sam imam tako na elan SLX kot na Amphibio 82XTI Fusion ELX 12 avtomate. Za moje znanje in moje smučanje so avtomati z DIN lestvico do 12 dovolj. Bi pa veliko raje videl, da bi bili ti isti avtomati narejeni na podoben način kakor npr Tyrolia Freeflex 16 ki jo omenjaš.. Lepo plata, fiksno gor in je to to!

Glede "prednapetosti" avtomatov (ki jo preverjaš ko je čevelj zapet) je pa zadnja generacija Fusion sistema, kar se tega tiče, korak nazaj..

Naj ti na kratko pojasnim kako Elan Fusion deluje.. Vezi so integrirane, glava in peta sta medsebojno povezani in vpeti na vodilo. Na vodilu imaš označene vrednosti, ki so v razponu 5mm. Ko nastavljaš vez recimo za pancar dilžine 328mm, moraš ponajti najbližjo nastavitev na vodilu, v tem primeru je to 330. Daš na to cifro in nastavitev je končana! Ne moreš nikjer nič preverjati! Enako pri Powerrailu.

Prejšnja generacija Elanovega Fusion sistema (do leta 11/12) pa je recimo imela praktično isti sistem, s to razliko, da je bila peta klasična, kot jo poznamo pri Tyrolia avtomatih. Torej zad štift s tistimi 5 zarezicami. In ko zapneš čevelj mora peto tolk porint nazaj, da je ohišje vezi nekje v rangu med tistimi petimi črticami. Sedaj niti tega ne moreš več prevert ampak moraš slepo zaupat številki na vodilu.

Meni osebno je Markerjev sistem, kjer mora biti vijak poravnan s steno vezi oziroma omenjen Tyrolia sistem s črticami, neprimerno bolj všeč kot ta razna vodila kjer se nastavlja na pamet..

Bistvo je, da top end trgovinske race smuči omogočajo zelo agresivno vožnjo in ogromne obremenitve. In prav bi bilo, da so gor tudi neki zanesljivi, natančni avtomati.

Če ne drugače, bi bilo super že to, da bi bila možnost izbirati med trgovinsko verzijo smuči s temi plastik fantastik vezmi in med alternativno izvedbo z recimo nekimi Freeflex Z13 vezmi na klasični plati. Sedaj pa si pri nakupu trgovinske verzije smuči, ki je za 99% smučarjev za celodnevno smučanje bolj primerna od neke race dile, obsojen na neke njihove plastične sisteme.
_________________
Powered by Elan SLX Waveflex Fusion, Elan GSX Waveflex Fusion, Elan 82XTI Amphibio, Fischer Worldcup SL & Fischer Worldcup GS Masters
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pj
PrispevekObjavljeno: Ned Jan 19, 2014 8:59 pm    Naslov sporočila: Re: Fischer Powerrail in Elan Fusion - zanesljivost? Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pet Nov 2008 9:43
Prispevkov: 737
Kraj: Malo tu, malo tam

DeX je napisal/a:

In ravno zato bi pričakoval, da so tudi na teh dilah avtomati zanesljivi, natančni in vzdržljivi! Razumem, da je za proizvajalce in nenazadnje tudi za uporabnike, v primeru rekreativnega smučanja bolj priročno imeti lahko nastavljive avtomate. Ampak ne pa na račun šlamparije. Če že delajo take sisteme naj jih naredijo kakovostno, da se to ne razškatla takoj.

Da se ne bova narobe razumela. Tudi jaz mislim oz. vsaj upam, da se s smucmi (in pripadajocimi vezmi), ki pridejo kaksnih 500+eur da normalno smucati in to kaj vec kot lahkotno vijuganje po ravnih in poloznih progah. Ampak kot sem rekel... prvic nimam izkusenj s temi vezmi, in drugic zares bolj podrobno sem videl zgolj tiste, ki jih ima zena (ki so slabse, cenejse in manj mocne) in pri teh imam zares vsaj jaz osebno slab obcutek. Stvar se od prvega dne za moje pojme nenormalno premika, je pa res, da vse do danes zena (se) ni imel nobenih problemov. Ampak pri 50kg in 30km/h ni ravno referenca
Tisto z nastavljanjem sem videl pri njenih vezeh ampak sem nekako upal, da tiste malo drazje in bolj zmogljive imajo kaksno opcijo vec, podobno temu kar imajo tekmovalne vezi. No kot kaze sem se motil.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DeX
PrispevekObjavljeno: Ned Jan 19, 2014 9:32 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sob Jan 2009 16:50
Prispevkov: 211


Ja, žal je tudi pri dražjih modelih podobna zgodba kot pri nižjih.

Fusion sistem je pri vseh smučeh, ki ga imajo, enak, tako pri tistih malce nižjega ranga kot pri top end modelih.

Najbolj osnovni modeli tega sistema sicer nimajo, ampak v primeru, da imajo vezi klasično našraufane, je mogoče to celo prednost kar se tiče stabilnosti in zanesljivosti..

Edina razlika med npr. Amphibio 10, ki je nekako smuča srednjega razreda in npr. Elan GSX, ki je trgovinska race smuča najvišjega razreda, je ta, da ima prva glavo in peto z dinom do 10, slednja pa do 12. Sicer je vse ostalo isto.

Če bi bilo odvisno od mene bi dal lepo gor nekaj takega (še bolje 16-ko) in problem rešen

_________________
Powered by Elan SLX Waveflex Fusion, Elan GSX Waveflex Fusion, Elan 82XTI Amphibio, Fischer Worldcup SL & Fischer Worldcup GS Masters
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Amater:)
PrispevekObjavljeno: Ned Jan 19, 2014 10:19 pm    Naslov sporočila: Re: Fischer Powerrail in Elan Fusion - zanesljivost? Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pet Mar 2007 22:01
Prispevkov: 487


DeX je napisal/a:

Naj ti na kratko pojasnim kako Elan Fusion deluje.. Vezi so integrirane, glava in peta sta medsebojno povezani in vpeti na vodilo. Na vodilu imaš označene vrednosti, ki so v razponu 5mm. Ko nastavljaš vez recimo za pancar dilžine 328mm, moraš ponajti najbližjo nastavitev na vodilu, v tem primeru je to 330. Daš na to cifro in nastavitev je končana! Ne moreš nikjer nič preverjati! Enako pri Powerrailu.

Prejšnja generacija Elanovega Fusion sistema (do leta 11/12) pa je recimo imela praktično isti sistem, s to razliko, da je bila peta klasična, kot jo poznamo pri Tyrolia avtomatih. Torej zad štift s tistimi 5 zarezicami. In ko zapneš čevelj mora peto tolk porint nazaj, da je ohišje vezi nekje v rangu med tistimi petimi črticami. Sedaj niti tega ne moreš več prevert ampak moraš slepo zaupat številki na vodilu.


Jaz imam na Amphibio 12 (še vedno?) jeziček na koncu, ki ti pove, če je dolžina ustrezna in tudi nisem opazil, da bi se dalo dolžino premikati samo po 5 mm, ampak gre čisto nezvezno.

Letnik 12/13.
_________________
10/11: 21x
11/12: 16x
12/13: 13x
13/14: 12x
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DeX
PrispevekObjavljeno: Pon Jan 20, 2014 12:54 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sob Jan 2009 16:50
Prispevkov: 211


Imaš ta Fusion sistem:


ali ta Fusion sistem?:


Če imaš prvega potem smuči niso dejansko 12/13 model, vsaj ne uradni Elanov 12/13 model. Mogoče kakšna izvedenka za Hervis, Intersport, etc.. Z modelnim letom 12/13 so pri Elanu prišli namreč na novo generacijo Fusion sistema, ki naj bi bil od prejšnje različice kar precej lažji.

Če imaš pa drugega (novejšega) in na koncu vseeno jeziček je pa to precej nenavadno.. Lahko pofotkaš? Ker še nisem videl pri 2 generaciji Fusion sistema pete s klasičnim jezičkom in me zanima kako zgleda..
_________________
Powered by Elan SLX Waveflex Fusion, Elan GSX Waveflex Fusion, Elan 82XTI Amphibio, Fischer Worldcup SL & Fischer Worldcup GS Masters
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
baterija
PrispevekObjavljeno: Pon Jan 20, 2014 1:05 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Ned Sep 2013 10:37
Prispevkov: 16


no jaz tudi imam amphibio 12 in 2 gen vezi. vezi ELX 12 (letnik 12/13)
smuči so letos vožene 12 dni (kupil letos nov, lanski model)
in nisem še imel izkunje da bi se mi vez odpirala ali pa karkoli, se mi pa zdi, da imajo vezi, če jih pomigaš levo-desno več prostora kot pa so imele vezi na začetku oz kot jih imajo nove v trgovini.
vsaj po občutku me to ne ovira, oz ne vpliva na vpliva na smučanje.
panacarje pa še vedno držijo na mestu tako kot jih nastaviš in se mi tudi pri 70km/h + na strmini nič ne odpira oz ni bilo nobenih problemov.

je pa kot rečeno malo več prostora pri gibanju vezi levo-desno to pa je tudi vse.
ne vem pa še koliko se to lahko še bolj razrahlja skozi naslednje 2 sezoni recimo
upam da ne preveč oz da nebo s tem težav
_________________
Elan amphibio 12
2013/14: Kranjska gora 3x, Rogla 5x, Krvavec
2012/13: Rogla 5x . . .
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DeX
PrispevekObjavljeno: Pon Jan 20, 2014 1:36 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sob Jan 2009 16:50
Prispevkov: 211


baterija je napisal/a:
no jaz tudi imam amphibio 12 in 2 gen vezi. vezi ELX 12 (letnik 12/13)
smuči so letos vožene 12 dni (kupil letos nov, lanski model)
in nisem še imel izkunje da bi se mi vez odpirala ali pa karkoli, se mi pa zdi, da imajo vezi, če jih pomigaš levo-desno več prostora kot pa so imele vezi na začetku oz kot jih imajo nove v trgovini.
vsaj po občutku me to ne ovira, oz ne vpliva na vpliva na smučanje.
panacarje pa še vedno držijo na mestu tako kot jih nastaviš in se mi tudi pri 70km/h + na strmini nič ne odpira oz ni bilo nobenih problemov.

je pa kot rečeno malo več prostora pri gibanju vezi levo-desno to pa je tudi vse.
ne vem pa še koliko se to lahko še bolj razrahlja skozi naslednje 2 sezoni recimo
upam da ne preveč oz da nebo s tem težav


No, ravno to gibanje levo-desno me je začelo malce skrbeti. Z odpenjanjem tudi jaz na srečo še nisem imel nobenih težav.

Moje lanske Amphibio 82XTI imajo za sabo okoli 30 dni (sem kupil rabljene) in je kar čutit, da se vez premika levo-desno, oziroma da ne sedi na vodilu tako fiksno kot je to pri novih smučeh.

Tudi meni se po občutku ne zdi, da bi bilo kaj narobe. Vendar občutek lahko tudi vara oziroma v mojem primeru, ker sem kupil smuči rabljene, sem se lahko enostavno privadil, da se smuči peljejo kot se. Bi moral primerjat s čisto novimi, kjer so vezi še nerazrahljane, da bi videl ali je dejansko kaj drugače.

Zato sem tu vprašal po mnenju ostalih..

Če namreč pomisliš na sile, ki se ustvarjajo pri smučanju in na dejstvo, da se pri smučanju poznajo vsi takšni dejavniki, kot so npr kot robnikov, nastavitev vezi za malenkost bolj naprej/nazaj, itc, se mi ne zdi čudno, da bi se poznalo tudi, če ima smučka glede na čevelj v zavoju par stopinj manj zaradi zrahlanih vezi.. Manjši kot smuči pomeni manjši radij zavoja, manj oprijema, etc..

Grafični prikaz čevlja in smučke pod njim - prva slika čevelj fiksno na avtomatih, druga slika pa razmajani avtomati:





Nagib čevlja je v obeh primerih 45°, vendar bi lahko v drugem primeru bila smuča zaradi lufta pri vezeh dejansko manj nagnjena.. Ajde, tu na sliki je fajn pretiravano, zaradi ponazoritve.. Samo kakšna stopinja odklona pa verjetno lahko pride pri takih razmajanih vezeh, ki se gibajo levo desno.. Sklepam, da je tudi pri smučanju lahko poznati kakšno razliko?

Ali so sile v zavoju tako razporejene, da do razlike med kotom smuči in pancarji ne more priti, neglede na razrahljanost/nerazrahljanost vezi? V fiziki namreč nisem preveč domač, tako da vsako mnenje dobrodošlo..
_________________
Powered by Elan SLX Waveflex Fusion, Elan GSX Waveflex Fusion, Elan 82XTI Amphibio, Fischer Worldcup SL & Fischer Worldcup GS Masters
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Amater:)
PrispevekObjavljeno: Pon Jan 20, 2014 12:51 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pet Mar 2007 22:01
Prispevkov: 487


DeX je napisal/a:
Imaš ta Fusion sistem:


ali ta Fusion sistem?:


Če imaš prvega potem smuči niso dejansko 12/13 model, vsaj ne uradni Elanov 12/13 model. Mogoče kakšna izvedenka za Hervis, Intersport, etc.. Z modelnim letom 12/13 so pri Elanu prišli namreč na novo generacijo Fusion sistema, ki naj bi bil od prejšnje različice kar precej lažji.

Če imaš pa drugega (novejšega) in na koncu vseeno jeziček je pa to precej nenavadno.. Lahko pofotkaš? Ker še nisem videl pri 2 generaciji Fusion sistema pete s klasičnim jezičkom in me zanima kako zgleda..


Imam 12/13 model, ampak jih nimam pri sebi. Bom pofotkal, ko pridem do njih...
_________________
10/11: 21x
11/12: 16x
12/13: 13x
13/14: 12x
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jozze47
PrispevekObjavljeno: Pon Jan 20, 2014 1:49 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sposoja si smuči od bloškega smučarja
Sposoja si smuči od bloškega smučarja

Pridružen/-a: Pon Mar 2010 13:01
Prispevkov: 100
Kraj: Ljubljana

Citiram:
Sam takšnih težav na srečo še nisem imel, se pa ne čudim, da se je to zgodilo, ker tista plastika enostavno ne deluje zanesljiva..

Glede polomljenih ploščic mišliš tisti nastavek pod glavo in peto, ki je namenjen, da se ga lahko tudi zamenja, ko se "obrabi", ali se ti je dejansko zlomil plastični rail/vodilo na smučki? Koliko te je pa stalo popravilo?


Gre za kovinsko ploščico pod avtomatom, ki ga držit v utoru (vodilu). Prelomil se je najožji del, ki veže avtomat in širšo ploščico, ki je vpeta v vodilo. Popravilo je bilo brezplačno, na Elanovem servisu so mi odkritosrčno priznali, da jim je žal, da je prišlo do take napake in so jo zato popravili kljub pretečeni garanciji.

So pa tudi moje ELX 12 brez zobčka, tako da vezi nastavljaš samo provizorično - ko se peta noče več zapreti, prestaviš na za stopnjo večjo razdaljo in to je to. NI ravno vrhunsko, a zgrabi.

Se pa zdi, da tisto malo "lufta", ki ga ima ploščica v vodilu, ne povzroča nekega zaznavnega odklona čevlja od vertikale, ki naj bi jo imeli pancerji glede na smučko. Še zlasti, če po dolžini vezi zgrabijo čevelj, kot je treba, se stvar praktično ne premika. Tako da ostane v bistvu le vprašanje, po kolikem času ta tesni stik začne popuščati.
_________________
Za smučanje poleg smuči in nog potrebuješ tudi glavo!


Nazadnje urejal/a Jozze47 Pon Jan 20, 2014 1:53 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Stran 1 od 1

Kazalo po Smucisca.net forumu » Smučarska oprema » Fischer Powerrail in Elan Fusion - zanesljivost?
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB