Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Avstrija » Novosti Avstrija 2010/2011

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja
 Novosti Avstrija 2010/2011 « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
Milko
PrispevekObjavljeno: Ned Nov 14, 2010 10:11 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Feb 2008 22:26
Prispevkov: 229
Kraj: Radovljica

Mene pa ta črna barva čisto nič ne moti, že pri majhnem sončku se pod pokrovom lepo ogreje in če so še tisti mehki sedeži ahh MEKA
Ja se že malo poznajo stare kosti.
_________________
Vsakdo ima svojo mantro...jaz pa Volkl Mantro.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Age
PrispevekObjavljeno: Ned Nov 14, 2010 10:24 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Nov 2007 11:51
Prispevkov: 695
Kraj: Ljubljana

Leopold je napisal/a:
Age vidim, da si slabo prečesal Alpinforum . Potek gradnje Söldnu.


@Leopold, joker iz rokava, hvala, jaz pa iskal ko budala, hehe
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Age
PrispevekObjavljeno: Ned Nov 14, 2010 11:15 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Nov 2007 11:51
Prispevkov: 695
Kraj: Ljubljana

Milko je napisal/a:
Mene pa ta črna barva čisto nič ne moti, že pri majhnem sončku se pod pokrovom lepo ogreje in če so še tisti mehki sedeži ahh MEKA
Ja se že malo poznajo stare kosti.


@Milko, jaz gledam na to malo drugače, velika večina novih sedežnic in gondol je zdaj ogrevanih, tako da barva tu nima veze, ima jo pa spomladi, ko je na temnejših povšinah topleje, a potem ti je všeč, da te spomladi, ko je že tako toplo, še bolj greje, hehe . moja misel je malo drugačna, prav zadnja leta, ko menjajo žičnice se je začela pojavljat črna barva, prej jo ni bilo na sedežih, gondolah. Mora, da je tu nešto drugo, vrača se stari nacionalni ponos ..., ki upam, da veš kaj je prinesel, lahko pa je samo modna muha, malo sem zapletel, hehe. Sicer je to za drugo temo.

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Milko
PrispevekObjavljeno: Pon Nov 15, 2010 10:59 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Feb 2008 22:26
Prispevkov: 229
Kraj: Radovljica

Ja vem, da si mislil malo na njihov nacifiling, a sem hotel obrniti malo na zajebancijo.
Je pa res da recimo Ischgl že odkar ga poznam, mi malo smrdi po SS.
http://www.ischgl.com/ no vsaj njihov logotip.
Pa dosti o tem, pogovarjajmo se o smuki, ker je to osnovni namen tega foruma.
Pa o SI-vinjeti2011http://www.spletna-identiteta.com/nova-roza-slovenska-vinjeta

_________________
Vsakdo ima svojo mantro...jaz pa Volkl Mantro.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Age
PrispevekObjavljeno: Tor Nov 16, 2010 6:03 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Nov 2007 11:51
Prispevkov: 695
Kraj: Ljubljana

Nova panoramska mapa Mokrin vsebuje kar nekaj novogradenj, sicer sami stari načrti. Vidi se da naš stari dobri lisjak Schultz poskuša dobit solašništvo smučišča, takoj so narisane načrtovane gradnje. Če mu uspe, bodo Mokrine pridobile avtomatično 10 km novih prog



LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kotulc
PrispevekObjavljeno: Tor Nov 16, 2010 11:53 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Ned Okt 2006 13:46
Prispevkov: 876


Mokrine so res zastale v razvoju, podobni projekti so bili zarisani že na mapah iz sezon 02/03 in naprej, pa je vse kar so od takrat dobili 1 sedežnica in še je samo nadomestila vlečnice .... precej ubogo za smučišče s takšnim slovesom.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Sre Nov 17, 2010 11:30 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2837
Kraj: Ljubljana

Za Slovence in Madžare je itak vse dovolj dobro.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Age
PrispevekObjavljeno: Pet Nov 19, 2010 9:55 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Nov 2007 11:51
Prispevkov: 695
Kraj: Ljubljana

Letošnje novosti Na Salsburškem

Saalbach-Hinterglemm-Leogang (840m - 2.100 m)

V drugi najpopularnejši destinaciji v Avstriji (takoj za Dunajem), so tudi letos ponudili nekaj novosti. Saalbach-Hinterglemm (Leogang) je eno največjih smučišč v Austriji s približno 200 km odlično pripravljenih prog, z 55 modernimi žičnicami in vsemi ostalimi dodatki, kot so FUN park, nočni park, VSL proga, off- piste. Od leta 2000 so tukaj vložili 204 milijone EUR v naprave in zasneževalni sisitem, tako da je zdaj 90% prog pod umetnim zasneževanjem. Smučišča ležijo okoli dveh tipičnih alpskih vasic Saalbach-Hinterglemm s 'Tyrolean chalet style'-om, ki sta zaradi pozidav zdaj že skoraj združeni. Najpopularnejše je smučišče za nemške in nizozemske smučarske turiste. Letošnja največja novost je zamenjava T-bara z novo osemsedežno gondolo Unterschwarzach-Bahn z ogrevanimi sedeži s kapiciteto 2400 oseb/uro. Zgornja postaja je točno nad akumulacijo Gerstreit. Vrednost investicije tukaj 8 miljončkov, ampak ne v tolarjih, hehe, drobiž za tako smučišče.
Slikovna predstavitev:


Prenovljena proga, pri nas bi zeleni organizirali množične proteste ob teh slikah . Ob novi progi lepo ševilo novih T-60 in T-65 na stebrih. Prav tako so popravljali progo v Leogangu pod osemsedežnico Asitz.

Zgornja postaja z garažo

Pri spodnji postaji gradijo VIP-bar, ta bo dovolj dober za Milkota hehe,




Hochkönigs Winterreich: Maria Alm-Hintermoos-Hinterthal-Dienten-Mülbach(802m - 1900m)

Pod 2941 m visokim vrhom Hochkönig se nahaja, po moji osebni oceni, eno najbolj prijetnih smučišč na Salzburškem, malce zapostavljeno na našem forumu, čeprav je relativno blizu naši deželi. Mogoče je k neprepoznavnosti pripomoglo tudi dokaj nizka lega smučišča, nepovezanost z žičniškimi napravami med posameznimi vasicami, nekoč stare naprave. V Maria Almu in Mülbachu so do nekaj let nazaj občutili padec gostov iz devetdesetih let, vendar so se stvari začele pomikati na bolje z gradnjo novih naprav in letošnjo združitvijo Maria Alma(Hintermoosa) in na drugi strani Mülbacha(Dienten). Nastalo je, tudi za Avstrijske razmere kar veliko povezano smučišče z 150 km urejenih prog in precej izboljšanim zasneževalnim sistemom. Od leta 2008 do začetka letošnje sezone bo vloženo 40 milijonov EUR, ko je nastal največji pomik z zamenjavo vlečnic z osemsedežno gondolo King's cab v Mülbachu, lansko leto z zamenjavo dvosedežnice v Maria Almu z sodobno šestsedežnico Schwarzeckbahn, novim vodnim zajetjem na Gabühlu in letošno gradnjo šestsedežnice Hochmais in osemsedežne gondole SINALCObahn s pripadajočo 3,6 km dolgo novo progo, ki s tem združuje prej dva deljena smučišča v celoto. Imajo že planirano novogradnjo za naslednjo sezono v Dientnu, zamenjavo vlečnice Bürglalmlift z novo sodobno šestsedežnico Bürglalmbahn.
Jaz sem bil na tem smučišču (Maria Alm) pred davnimi leti, ko so tu kraljevale dvosedežnice in vlečnice, in mi je bilo smučišče ful sodobno, spomnim se najbolj tega, da ni bilo gneče na smučišču, pa tudi znanci, ki so bili v zadnjih letih tu, imajo podobne vtise 'malo smučarjev', lahko da so imeli srečo, lahko pa ima kdo drugačne, bolj grde spomine. Tole smučišče je moj joker za letošnjo sezono.
Še slikovna predstavitev letošnje gradnje:
King's cab (2008) in Schwarzeckbahn (2009)

Z z zeleno barvo označene letošnje novogradnje in z rdečo planirana šestseda za naslednjo sezono.

Spodnja postaja nove gondole v Hintermoosu in zraven postaja šestsede Schwarzeckbahn

Spodnja postaja šestsede Hochmais

Pot nove gondole, spet sekajo, ojoj

Zgornji postaji gonodole SINALCObahn in šestsede Hochmais

Nove gondolce

Sedež nove sedežnice

Stari iz dvosedežnice pa ležijo, noben jih noče


LP
p.s.: vso srečo vsem nestrpnim, ki se jutri podajajo na Mölltal, bo lep dan, pa tudi gužžvvaaa, SKI opening, edino smučišče odprto za vikend, poleg OT-ja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tim
PrispevekObjavljeno: Sob Nov 20, 2010 12:41 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pet Jan 2007 22:49
Prispevkov: 799
Kraj: Birmingham, UK

Jaz dokaj redno hodim v Hintermoos na smučišče Hochkönig. Sem zelo zadovoljen s smučiščem, saj so proge dokaj široke in primerne za velike hitrosti. Med počitnicami je na smučišču kar velika gneča, a se vedno najde kakšna proga in naprava, kjer je gneča minimalna. Edini problem smučišča je nadmorska višina, saj v okolici ni ravno veliko velikih hribov in je zato večkrat problem s snegom. Tisti, ki pa urejajo proge, pa niso ravno najboljši. Sedaj s to novo povezavo, bo pa sploh perfektno, ker do sedaj smo se morali na drugo stran voziti z avtobusom, kar je vzelo kar veliko časa. Nazaj smo sicer prismučali. Najbolj všeč mi pa je dejstvo, da ko kupujejo najboljše možne naprave. Vse sedežnice imajo bubble (novejše), vse so odklopne, imajo oblazinjene sedeže, novim montirajo ogrevane sedeže, ...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Milko
PrispevekObjavljeno: Ned Nov 21, 2010 2:01 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Feb 2008 22:26
Prispevkov: 229
Kraj: Radovljica

Tim a se lahko malo razpišeš o Hochkönigu, ker mi je že nekajkrat zamikalo to smučišče, vem da je nizko, ampak po kamerah je vedno kar nekaj snega.A imaš kaj uporabnih linkov za hotele.?
Mislim po lastnih izkušnjah.
_________________
Vsakdo ima svojo mantro...jaz pa Volkl Mantro.....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tim
PrispevekObjavljeno: Ned Nov 21, 2010 10:35 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pet Jan 2007 22:49
Prispevkov: 799
Kraj: Birmingham, UK

Milko je napisal/a:
Tim a se lahko malo razpišeš o Hochkönigu, ker mi je že nekajkrat zamikalo to smučišče, vem da je nizko, ampak po kamerah je vedno kar nekaj snega.A imaš kaj uporabnih linkov za hotele.?
Mislim po lastnih izkušnjah.


Sem ti napisal v za to namenjeni temi. Hochkoenig
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Age
PrispevekObjavljeno: Ned Nov 21, 2010 2:21 pm    Naslov sporočila: SkiWelt, Brand - novosti 2010/11 Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Nov 2007 11:51
Prispevkov: 695
Kraj: Ljubljana

Skiwelt Wilder Kaiser - Scheffau (620 m - 1957 m)

Na največjem povezanim avstrijskem smučišču (Tirolska) letos niso prav veliko vlagali, kot v prejšnjih sezonah. Edina svetla točka je zamenjava stare štirisedežnice Osthangbahn v Scheffau z moderno odklopno osemsedežnico z vsemi pritiklinami udobnosti, kot so ogrevanje, pokrovi, usnjeni sedeži in varnostna zapirala za otroke. Tole je še ena mikijeva sedežnica, hehe, dolžina 504 m, ni problema v AUT za denarce. Ravno letošnjega marca je ta stara sedežnica prepeljala 20 milijontega potnika. Zgornja postaja se nahaja na Brandstadlu (1650 nm), ki je pot za vračanje v Scheffau. Ravno v tem delu je gostota, predvsem sedežnic, ogromna. Tole mora bit gneča med kakšnimi prazniki na progah . Po malo bolj natančnem pregledu prog, se mi zdi tih 279 km precej nategnjenih.


Slikovna predstavitev:
Zanimivo je, da na samem smučišču od 91 žičniških naprav, še vedno deluje 20 zastarelih sedežnic in ogromno število vlečnic, vsaj po tistem kar piše na njihovi spletni strani, njim gre pa za luksuz.

Slike gradnje - Oktober 2010



Še sedeži nove naprave, zelo podobni tistim iz sedežnice v Serfausu Familienbahn Gampen



Brandnertal (904 m - 2000 m)

Dokaj neznano, za avstrijske razmere manjše smučišče na Predarlberškem, z okoli 55 km urejenih prog, se po desetih letih spanca, letos lahko pohvali z novo osemsedežno gondolo Palüdbahn, novo progo, povečanimi parkirišči, precej izboljšanim zasneževalnim sistemom v področju Palüd in novim Backyardsnowparkom. Precej polemike je na forumih glede kapacitete naprave, ki je samo 1427 oseb na uro. Sama naprava pa je med hitrejšimi 6 m/s, seveda ima tudi ogrevane sedeže.


Slikovna predstavitev novosti:

Gradnja gondole



Dela na novi progi



LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Age
PrispevekObjavljeno: Ned Nov 21, 2010 3:58 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Nov 2007 11:51
Prispevkov: 695
Kraj: Ljubljana

Še ena od neumnosti naših severnih sosedov tokrat prihaja iz Osojščice, od letos imamo smučarji na voljo 60 km urejenih prog proti lanskim 40,5 ali 41.5kilometrov. Kje so našli razliko, sam bog ne ve. Res je, da imajo novo progo Klösterle West, na spletni strani je dolga kar 5 km, na reklami leta 2009 pa je precej krajša. Lepa navidezna novost, kot cel naš svet, ki je vedno bolj virtualen, hehe .



Ko te kilometre gledaš, šteješ in jih primerjaš s tistimi na Bergfexu, je tudi cela kolobocija


LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tomi
PrispevekObjavljeno: Ned Nov 21, 2010 4:10 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča v kavbojkah
Smuča v kavbojkah

Pridružen/-a: Pet Mar 2006 22:18
Prispevkov: 1311
Kraj: Jesenice

Ej Age, saj nobeden ne vozi naravnost smuka. Z raziskavo so pač ugotovili, da imajo (imamo) njihovi smučarji smuči z manjšimi radiusi, to pa pomeni, da naredijo več zavojev in tako naredijo daljšo pot .
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Age
PrispevekObjavljeno: Ned Nov 21, 2010 5:37 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Nov 2007 11:51
Prispevkov: 695
Kraj: Ljubljana

@tomi, potem imaš zdaj ti 6,671 m radiusa na novih dilcah, , pa računaj prevožene km, bo zapleteno, kot je računat število km na Osojščici .


Mokrine: Izgleda, da se spet premika pri gradnji povezave iz Pontebbe na Madritschen, zdaj je v igri 3 S-bahn, 3,8 in 4,5 kilometra dolgi napravi, investicija vredna 85 mil EUR. Zdaj se bo spet oglasil miki z znanim stavkom, 'ko bom videl bagerje na terenu' , hehe.

Celotni članek iz Kleine Zeitunga:
Rückenwind für die Pramollo-Seilbahn
Im Dezember wird entschieden, ob acht die Kilometer lange Mega-Seilbahn doch gebaut wird. Geplant wird seit 20 Jahren.
Sie wäre mit rund acht Kilometern eine der längsten Seilbahnen der Welt - vorausgesetzt, die Bahn auf das Nassfeld/Passo Pramollo von Pontebba wird nach 20-jähriger Planungs- und Umplanungszeit doch noch realisiert. Im Moment sieht es für die Realisierung gar nicht so schlecht aus, was fast an ein Wunder grenzen würde.
Werner Krcivoj, Verbindungsmann für das Pramollo-Projekt zwischen Kärnten und Italien ist, wie schon so oft, optimistisch: "Wie es jetzt aussieht, gebe ich dem Projekt 90 Prozent Chance auf Realisierung." Was ihn zuversichtlich macht: Am Montag kam ein Brief aus Triest, wonach noch letzte Unterlagen angefordert wurden. "Das sind Kleinigkeiten. Am 2. Dezember haben wir eine Besprechung mit den Beamten und der Nassfeldkommission. Wenn die Kommission zustimmt, sollten die Politiker eigentlich positiv entscheiden", ist Krcivoj überzeugt.
Für den Bau der Mega-Seilbahn hat sich die Seilbahnfirma Doppelmayr mit ihrem enormen Know-how beworben und den Zuschlag auch bekommen. Doppelmayr hat mit der sogenannten 3S-Bahn ein Patent entwickelt, das große Entfernungen ohne Stützen überwinden kann. Die Bahn würde in zwei Abschnitten von 3,8 und 4,5 Kilometern bis auf die Madritsche geführt und dort mit dem Millennium Express verbunden werden.
Kärntner Beteiligung
Die Gesamtinvestition für die Erschließung des Nassfeldes vom Bahnhof Pontebba aus, würde 85 Millionen Euro betragen. Aufgrund eines aufrechten Regierungsbeschlusses wird sich das Land Kärnten an den Kosten der Zubringerbahn beteiligen. Dieser basiert auf einer Vereinbarung zwischen dem verstorbenen Landeshauptmann Jörg Haider und dem inzwischen abgewählten Regionspräsidenten Riccardo Illy, wonach 6,1 Millionen Euro zum Projekt beisteuern werden. Landeshauptmannstellvertreter Peter Kaiser, der kürzlich in Pontebba auf Vertreter der Regionalregierung Friaul Julisch Venetien traf, erneuerte die Zusage des Landes.
Liftexperte Arnold Pucher vom Nassfeld zieht im Hintergrund die Fäden. Er ist überzeugt, dass die Bahn nicht nur den Ort Pontebba aus der Agonie retten würde, sondern auch dem Nassfeld viel Potenzial brächte. "Ich habe meinen Nachfolgern gesagt: Wenn ihr einen Strohhalm für dieses Projekt seht, müsst ihr ihn ergreifen."
Ursprünglich hätte die Bahn von Studena Bassa aus - ein unwirtlicher Graben, zehn Kilometer von Pontebba entfernt - errichtet werden sollen. Dieses Projekt wurde zugunsten der sterbenden Stadt Pontebba aufgegeben. Das teilweise stillgelegte Bahnhofsareal eignet sich wesentlich besser für das Vorhaben. Immerhin sollen auch 800 Betten gebaut werden, wenn es "Grünes Licht" für die Bahn gibt.
Den Widerstand gegen die Seilbahn haben mittlerweile auch die Gemeinden im Kanaltal aufgegeben. Krcivoj: "Man hat erkannt, dass die Seilbahn auch die anderen Schigebiete befruchten kann. Es gibt jetzt einstimmige Gemeinderatsbeschlüsse dafür."

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja Stran 5 od 7

Kazalo po Smucisca.net forumu » Avstrija » Novosti Avstrija 2010/2011
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB