Avtor |
Sporočilo
|
Abeta |
Objavljeno: Pon Dec 28, 2009 8:41 am Naslov sporočila: Cesta na Krvavec |
|
|
Smuča brez pancarjev
Pridružen/-a: Tor Dec 2008 9:13 Prispevkov: 18
|
Mogoče kdo ve, je odprta cesta na Krvavec?
Grem gor čez novo leto, pa bi z avtom v apartma vse peljal, da ne vlačim na gondolo.
Hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gore |
Objavljeno: Pon Dec 28, 2009 11:39 am Naslov sporočila: |
|
|
Sposoja si smuči od bloškega smučarja
Pridružen/-a: Sob Jan 2009 7:06 Prispevkov: 91
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ivann |
Objavljeno: Čet Jan 21, 2010 2:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča s sulicami
Pridružen/-a: Sob Jan 2010 19:16 Prispevkov: 5
|
Q2: Cesta na Kriško?? Slišu neko varijanto da čist gor pripelje...sam, a to mišljeno s kakim terencem al ni sile? Kdo ve? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
naravovarstvenik |
Objavljeno: Tor Jan 26, 2010 3:54 pm Naslov sporočila: CESTA NA KRVAVEC-KRIŠKO PLANINO |
|
|
Smuča s sulicami
Pridružen/-a: Tor Jan 2010 15:31 Prispevkov: 1 Kraj: KRANJ
|
Ivann je napisal/a: | Q2: Cesta na Kriško?? Slišu neko varijanto da čist gor pripelje...sam, a to mišljeno s kakim terencem al ni sile? Kdo ve? |
Cesta od kmetije Ambrož proti Jezercem( cca 5 km )je zaprta za ves promet ( zaradi varnosti ) .Stojijo znaki in zapora, vendar se nekateri vozijo- na lastno odgovornost . Zagrožena je kazen .S terenskim vozilom -pogon na 4 kolesa ter ev. reduktorjem ,zimskimi gumami in ev. tudi verigami se da priti . 100 x pa odsvetujem vožnjo z navadnim avtom ( tudi če ima zimske gume ) je življensko nevarno.
Srečno vožnjo, pa pamet v roke. _________________ NARAVOVARSTVENIK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marko |
Objavljeno: Tor Jan 26, 2010 5:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča za mali srpan
Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00 Prispevkov: 2837 Kraj: Ljubljana
|
Reduktor, zapora diferenciala, 4WD itd. ti navzdol prav nič ne pomagata. Še vedno imaš samo 4 kolesa in 4 bremze. Sem videl že kar nekaj frajerjev z letnimi gumami na "terencih", ki so obtičali. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hrošč |
Objavljeno: Tor Jan 26, 2010 7:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Fura slalom med smrekami
Pridružen/-a: Sob Okt 2007 9:43 Prispevkov: 494
|
Tako je, pot navzdol je problem, ker se ne mores ustavit (tako kot hoces). Gor se ze pride, govorim iz lastnih izkusenj, k sreci s srecnim koncem. Tako da ne priporocam, razen mogoce ob svezem, nezvozenem snegu, ki prime. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TheAnswer |
Objavljeno: Tor Jan 26, 2010 8:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča brez pancarjev
Pridružen/-a: Tor Nov 2007 14:37 Prispevkov: 50
|
marko je napisal/a: | Reduktor, zapora diferenciala, 4WD itd. ti navzdol prav nič ne pomagata. Še vedno imaš samo 4 kolesa in 4 bremze. Sem videl že kar nekaj frajerjev z letnimi gumami na "terencih", ki so obtičali. |
To da ti reduktor ob vožnji navzdol ne pomaga so bučke.
Prva prestava + reduktor gre hudo hudo počasi tako da zaviranje ni potrebno.
Dobre gume so pa tudi pri terencih predpogoj, ker je pa res da marsikdo frajari s kvazi terenci ter letnimi gumami. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rannt |
Objavljeno: Tor Jan 26, 2010 8:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču
Pridružen/-a: Tor Feb 2008 20:17 Prispevkov: 133
|
A verig noben nima a jih ne znate gor dat? Z verigami prideš povsod brez problema, razen če je cesta res kot "špegu". |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marko |
Objavljeno: Pet Jan 29, 2010 5:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča za mali srpan
Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00 Prispevkov: 2837 Kraj: Ljubljana
|
TheAnswer je napisal/a: | marko je napisal/a: | Reduktor, zapora diferenciala, 4WD itd. ti navzdol prav nič ne pomagata. Še vedno imaš samo 4 kolesa in 4 bremze. Sem videl že kar nekaj frajerjev z letnimi gumami na "terencih", ki so obtičali. |
To da ti reduktor ob vožnji navzdol ne pomaga so bučke.
Prva prestava + reduktor gre hudo hudo počasi tako da zaviranje ni potrebno.
Dobre gume so pa tudi pri terencih predpogoj, ker je pa res da marsikdo frajari s kvazi terenci ter letnimi gumami. |
V šolah varne vožnje učijo, da se na poledenelem klancu ne bremza z motorjem ampak z bremzo in stisnjeno sklopko. Edina prednost terenca je lahko v tem primeru možnost izklopa ABS, če to možnost seveda ima. Na prvi pogled je temu sicer težko verjeti, vendar tako piše v navodilih vozila, ki ima to opcijo (izklopiti ABS na ledu). Tega sicer ne vem, ampak meni se zdi, da so novejši ABS tudi na ledu učinkovitejši. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dolenc |
Objavljeno: Pet Jan 29, 2010 6:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Fura slalom med smrekami
Pridružen/-a: Tor Okt 2006 15:29 Prispevkov: 762 Kraj: Stari vrh
|
To se mi pa zdi skoraj nemogoče, da bi namesto zaviranja z motorjem učili zaviranje z bremzami. Že če logično pomislim se mi zdi, da tako enakomerno kot z motorjem ni možno bremzati z zavorami Drseti pa avto začne ravno takrat, ko voznik zmanjšuje hitrost, ter blokira kolesa. _________________ www.tdstarivrh.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mdolzan |
Objavljeno: Sob Jan 30, 2010 6:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sposoja si smuči od bloškega smučarja
Pridružen/-a: Ned Sep 2008 23:13 Prispevkov: 95
|
točno tako. vklopiš špero ter bremzaš z mašino. Ko enkrat pohodiš bremzo je "game over". _________________ s kante na kanto...:-) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marko |
Objavljeno: Ned Jan 31, 2010 1:19 am Naslov sporočila: |
|
|
Smuča za mali srpan
Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00 Prispevkov: 2837 Kraj: Ljubljana
|
Fanta vidva očitno še nista vozila na poledici. Logika je čisto enostavna. Motor zavira samo na dve kolesi, zavora pa na vse štiri. Fizika je tu čisto jasna, trenje je večje na večji površini. Pa tudi zavoro se da dozirati, motorja pa ne. V šoli varne vožnje učijo tudi to, da je treba takrat, ko želiš hitro ustaviti skočiti hkrati na sklopko in bremzo. in to z vso silo. V dobrih šolah to preskusiš tudi v praksi na različnih podlagah. Te zgodbe o bremzanju z motorjem so bolj iz časov, ko so bile bremze še povsem drugačne, no pa pri kakšnem dolgem klancu ali hibridu, ki zna tako energijo shraniti je to še vedno pomembno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rannt |
Objavljeno: Ned Jan 31, 2010 1:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču
Pridružen/-a: Tor Feb 2008 20:17 Prispevkov: 133
|
@marko: a si ti že kdaj vozil po poledici? Verjemi da svoja logika ne zdrži, ko se je treba peljat po klancu navzdol. Tudi če imaš ABS in če je zelo ledeno, se zavore skoraj ne smeš dotaknit. Živim na hribu, tko da poznam take razmere |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bobo |
Objavljeno: Ned Jan 31, 2010 2:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici
Pridružen/-a: Čet Apr 2007 12:22 Prispevkov: 235
|
marko je napisal/a: | Fanta vidva očitno še nista vozila na poledici. Logika je čisto enostavna. Motor zavira samo na dve kolesi, zavora pa na vse štiri. Fizika je tu čisto jasna, trenje je večje na večji površini. Pa tudi zavoro se da dozirati, motorja pa ne. V šoli varne vožnje učijo tudi to, da je treba takrat, ko želiš hitro ustaviti skočiti hkrati na sklopko in bremzo. in to z vso silo. V dobrih šolah to preskusiš tudi v praksi na različnih podlagah. Te zgodbe o bremzanju z motorjem so bolj iz časov, ko so bile bremze še povsem drugačne, no pa pri kakšnem dolgem klancu ali hibridu, ki zna tako energijo shraniti je to še vedno pomembno. |
Eno je voziti 2wd avto po poledeneli cesti, drugo pa 4wd z reduktorjem po terenu navzdol Pravila cestne in terenske vožnje so včasih svetove narazen. In vsega kar učijo v šolah varne vožnje, se ne da aplicirati ravno na vse, kar ima 4 kolesa in volan
Pa kljub vsemu - zaviranje z motorjem je še vedno nekaj, kar bi moral vsak šofer obvladati. Tudi v vsakdanjem prometu. Žal pa to redkokdo počne. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Age |
Objavljeno: Ned Jan 31, 2010 8:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Fura slalom med smrekami
Pridružen/-a: Sre Nov 2007 11:51 Prispevkov: 695 Kraj: Ljubljana
|
Ker je že tolko komentarjev glede vožnje iz Krvavca, še moja današnja v Avstriji na cesti iz Shönfelda (1740m) v Innerkrems (1467m), razdalja cca 2,5 km (kjer je bilo strmo), nesplužena cesta, bremzal več ali manj z motorjem, ABS je delal bolj tako, tako, ko je proti meni šel avto na ozki cesti (na srečo samo 3 BMW-ji, ne vem zakaj ravno ti, verjetno zadnji pogon), sva se oba bala, ko norca, prvo sem se čisto ustavil, pa potem z motorjem skoz bremzal. Samo z bremzo in pritisnjeno sklopko je avto krepko ušel naprej, ABS je pa tresel ko nor. Je bila pa mešanica snega, ledu, zmrznjene zemlje in ostrih ovinkov. Avto pa nimam 4WD, ga pa ravno zdaj kopujem takega, zaradi danes pa še bolj. So bli pa smešni tile BMW-ji, 100 m je šlo na minuto gor, pa spodrsavalo, hehe. Malo off topic, ampak vseeno.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|