Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Mariborsko Pohorje » Novosti na Pohorju 2009 / 2010

Objavi novo temo  Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave. Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 27, 28, 29
 Novosti na Pohorju 2009 / 2010 « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
zlatko83
PrispevekObjavljeno: Tor Jan 12, 2010 11:09 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sob Nov 2009 10:29
Prispevkov: 168


andmer99 je napisal/a:
lenko je napisal/a:
Lenuh, a si bil prisoten pri gradnji? Oz. tisti ki je napisal da naj bi zaradi tega celo bil ogrožen cel steber?

Sej če bi se škarpa odpeljala lepo v dolino, bi steber še bil zmožen obratovanja. Sicer pa samo tista lesena škarpa, in ne pol pobočja.

Pa da nebomo lepo preveč pametni, vam dodam še sliko temelja stebra, ki je na največji strmini, in zdaj tam tudi pod njim stoji nekakšna škarpa:


Škarpa sigurno ima svojo funkcijo da zadržuje material okoli temeljev, drugače je ne bi delali. In če ti zaradi slabe škarpe začne odnašati material, ki je okoli temelja, to po mojem trdnem prepričanju ni koristno za sam steber. Da pa pri projektu vrednem nekaj M EUR narediš škarpo kar iz okoliških podrtih dreves je pa pač klasično pohorsko.

Da pa upravljalcem ni treba vsega verjeti na besedo, pa se je že lepo videlo pri stari gondoli, s katero je tudi bilo vse ok in po regelcih, dokler
osemka ni padla. In potem smo poslušali, kako se ne da delati neporušitvenih testov takšnih konstrukcij.


Vidim, da ste vsi "zelenci", pa vas bom kot star gradbinc malce podučil. Ker se rad sprehajam po hribih, tudi po Pohorju, sem med gradnjo tudi iz lastnega strokovnega zanimanja takole "od daleč" opazoval, kaj se dogaja. Gradnje žičnice pa če vidiš vsak dan.
Po moji oceni je v temeljih stebrov vgrajeno vsaj 20-30M3 betona in železja, to je nekje med 50 in 80 tonamu železobetona! Temelji so sestavljeni iz pete, ki je postavljena v raščen teren in glave temelja, v kateri so vgrajeni siderni vijaki. Kot statik bi tekole "čez palec" zatrdil, da bi ta teža temelja morala že sama po sebi ščitit steber proti prevrnitvi. Zasip je seveda še dodatna obtežba temelja. Ne poznam sicer končnih obremenitev na stebrih, ampak, prepričan sem, da je projekt izdelan strokovno, saj ni to edina takšna žičnica na svetu.
Na terenu sem malo vrgel oko na projekte, ki so jih tam imeli gradbinci. Na vsakem je bil logo LEITNER, torej so projekte najverjetneje izdelali v Leitnerju, tam pa po moje že vedo, kaj počno.
Tista "lesena škarpa" služi samo proti plazenju materiala, s katerim je zasut temelj (tam je ekstremna strmina). Temu v gradbeništvu strokovno rečemo kašta, to je lesena zložba, ki služi kot opora. Tudi ni narejena iz hlodov, ki so jih tam posekali, ampak je narejena iz kostanjevih hlodov. Kostanj in akacija sta drevesi, ki sta zelo odporni proti trohnenju in se tudi v gradbeništvu uporabljata kot gradbeni material, zlasti za napravo škarp, pilotov,.... Ker tam okoli v gozdu nisem videl nobenega kostanja (pretežno rasteta smreka in bukev), so ta debla pripeljali verjetno namensko od drugod. Osebno se mi takšna lesena zložba ali kašta, ki služi kot opora škarpi zdi dosti primernejša in prijaznejša do koklja, kot betonski oporni zid. Življenska doba vgrajenega kostanja pa je vsaj 30 ali več let.
Drugič malce povprašajte atije ali strice, ki vedo malce več, kot so vas naučili v šoli, pa ne boste več pisali neumnosti.
Saj sem malce zloben, ampak moram rečt, da pohorci ob gradnji niso lupali gluposti, ampak so tudi mene presenetili z marsikatero dobro rešitvijo. Recimo, bil sem skeptičen ob postavitvi zgornje postaje, ampak končna oblika me je tako prostorsko kot arhitekturno impresionirala. Bomo videli, kakšna bo končna rešitev spodnje postaje.
Skratka, kot gradbenik dam klobuk dol pred vsemi, ki so izdelali projektne rešitve in tudi izvajalci, ki so izpeljali tak zahteven projekt. Kot grabenik bi zahtevnost projekta lahko primerjal recimo z gradnjo mostu ali viadukta.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gorenc2
PrispevekObjavljeno: Tor Jan 12, 2010 3:26 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Dec 2007 20:41
Prispevkov: 404
Kraj: Gozd Martuljek

No vsaj en pameten komentar!
_________________
2009/10 Kranjska Gora 13X, Flachau 1X, Zauchensee 1X, Obertauern 1X, Kanin 1X, Mokrine 1X, Katcberg 1X
2010/2011 Mollta 2x Kr. Gora 30X, Katschberg 1X
2011/2012 Alta Badija 4xKr. Gora 12X,Bad Kleinkirchheim 2X
2012/2013 Kranjska Gora8x, Bad Kleinkirchheim 1X, Großeck - Speiereck 1x
2013/2014 Alta Badija 4x, Kranjska Gora30X, Mokrine 1X
2014/2015 Kranjska Gora 22X, Katchberg 1X, Molltal 1X
2015/2016 Kranjska Gora 6x Alta Badija 4X
2016/2017 Alta Badija 4X Kranjska Gora 28X Mojstrana 1X
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
andmer99
PrispevekObjavljeno: Sre Jan 13, 2010 2:12 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Pon Jan 2010 10:24
Prispevkov: 201


zlatko83 je napisal/a:


Vidim, da ste vsi "zelenci", pa vas bom kot star gradbinc malce podučil. Ker se rad sprehajam po hribih, tudi po Pohorju, sem med gradnjo tudi iz lastnega strokovnega zanimanja takole "od daleč" opazoval, kaj se dogaja. Gradnje žičnice pa če vidiš vsak dan.
Po moji oceni je v temeljih stebrov vgrajeno vsaj 20-30M3 betona in železja, to je nekje med 50 in 80 tonamu železobetona! Temelji so sestavljeni iz pete, ki je postavljena v raščen teren in glave temelja, v kateri so vgrajeni siderni vijaki. Kot statik bi tekole "čez palec" zatrdil, da bi ta teža temelja morala že sama po sebi ščitit steber proti prevrnitvi. Zasip je seveda še dodatna obtežba temelja. Ne poznam sicer končnih obremenitev na stebrih, ampak, prepričan sem, da je projekt izdelan strokovno, saj ni to edina takšna žičnica na svetu.
Na terenu sem malo vrgel oko na projekte, ki so jih tam imeli gradbinci. Na vsakem je bil logo LEITNER, torej so projekte najverjetneje izdelali v Leitnerju, tam pa po moje že vedo, kaj počno.
Tista "lesena škarpa" služi samo proti plazenju materiala, s katerim je zasut temelj (tam je ekstremna strmina). Temu v gradbeništvu strokovno rečemo kašta, to je lesena zložba, ki služi kot opora. Tudi ni narejena iz hlodov, ki so jih tam posekali, ampak je narejena iz kostanjevih hlodov. Kostanj in akacija sta drevesi, ki sta zelo odporni proti trohnenju in se tudi v gradbeništvu uporabljata kot gradbeni material, zlasti za napravo škarp, pilotov,.... Ker tam okoli v gozdu nisem videl nobenega kostanja (pretežno rasteta smreka in bukev), so ta debla pripeljali verjetno namensko od drugod. Osebno se mi takšna lesena zložba ali kašta, ki služi kot opora škarpi zdi dosti primernejša in prijaznejša do koklja, kot betonski oporni zid. Življenska doba vgrajenega kostanja pa je vsaj 30 ali več let.
Drugič malce povprašajte atije ali strice, ki vedo malce več, kot so vas naučili v šoli, pa ne boste več pisali neumnosti.
Saj sem malce zloben, ampak moram rečt, da pohorci ob gradnji niso lupali gluposti, ampak so tudi mene presenetili z marsikatero dobro rešitvijo. Recimo, bil sem skeptičen ob postavitvi zgornje postaje, ampak končna oblika me je tako prostorsko kot arhitekturno impresionirala. Bomo videli, kakšna bo končna rešitev spodnje postaje.
Skratka, kot gradbenik dam klobuk dol pred vsemi, ki so izdelali projektne rešitve in tudi izvajalci, ki so izpeljali tak zahteven projekt. Kot grabenik bi zahtevnost projekta lahko primerjal recimo z gradnjo mostu ali viadukta.


Da nisem gradbenik, sem tako takoj na začetku napisal. Hvala za izčrpen opis, kako je na stvari. Meni se je takšna rešitev s hlodi zdela nenavadna, saj je še nikoli do sedaj nisem videl pri kakšni stebrih žičnic.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
precednik
PrispevekObjavljeno: Sre Apr 14, 2010 5:04 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Ned Jan 2007 17:35
Prispevkov: 14
Kraj: maribor

a slučajno kdo ve kdaj se bo začela delat druga faza gondole?


lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iron_Horse
PrispevekObjavljeno: Sre Apr 14, 2010 8:54 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sposoja si smuči od bloškega smučarja
Sposoja si smuči od bloškega smučarja

Pridružen/-a: Čet Jul 2008 15:38
Prispevkov: 78


Menda letos nebo kaj

To je iz kolesarske strani mtb.si

Gradnje srednje postaje še ne bo:
Ljubitelje parka in zlasti imetnike sezonskih vozovnic bolj kot remont skrbi napovedana druga faza gradnje nove vzpenjače. Hitri lepotici z rdečimi osemsedežnimi kabinami, ki je vožnjo do Belvija skrajšala na le 8 minut, bodo namreč dodali srednjo postajo. Vzpenjača bo takrat zaradi obširnih del mirovala, a zaenkrat si lahko oddahnete, saj stroji letos še ne bodo zabrneli.

Lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Windy
PrispevekObjavljeno: Sre Apr 14, 2010 9:08 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pet Avg 2007 11:13
Prispevkov: 670
Kraj: Maribor

No moje napovedi so se očitno uresničile
_________________
When hell freezes over, I'll ski there too!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
miki
PrispevekObjavljeno: Pet Apr 16, 2010 11:32 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3437
Kraj: Maribor

Zanimivo da na spletni strani mountainbikerjev očitno vejo nekaj česar ne ve niti Leitner, ki v svoji najnovejši reviji iz aprila 2010 (gl. link) še vedno trdi da bodo letos nadaljevali:
Citiram:
Nach der Wintersaison
gehen die Arbeiten der zweiten
Bauphase weiter: mit dem
Garagierungssystem in der Talstation,
einer absenkbaren Mittelstation
und der Lieferung von
weitern 50 Kabinen, sodass die
maximale Förderleistung 2.400
Personen pro Stunde erreicht.

Vsekakor bo še zanimivo , sploh glede na to da so Pohorci že prejeli evropski denar (tretjino celotnega projekta, torej vključno z 2. fazo). Zanimivo bi bilo vedeti, koliko časa imajo da porabijo ta denar. Če bodo gradnjo spodnje in vmesne postaje samo preložili za eno leto in raje letos porihtali Stolp in zgradili še eno akumulacijo, bom tudi preživel .

Mislim da se še nismo pogovarjali o še enem večjem projektu, gradnji nove apartmajske hiše pod Pohorjem, ki se je že začela:

http://www.vecer.com/clanekmar2010041005530922

Citiram:
Koroška družba Poslovni center (PC) Radlje je pred dnevi pod Pohorjem začela pripravljalna dela za postavitev apartmajske hiše. Direktorica projektnega podjetja v stoodstotni lasti Gradbenega podjetja (GP) Radlje Marija Vais Viltužnik, hkrati vodja računovodstva v GP Radlje, pravi, da bo do septembra 2011 na območju bivše Indijanske vasi Orlovo gnezdo pod Snežnim stadionom zgrajena "edina apartmajska hiša pod Pohorjem s štirimi zvezdicami in lastnim wellness centrom. Načrtovana je luksuzna oprema." Enonadstropni objekt z mansardo in asimetrično dvokapnico bo imel 21 apartmajev, velikih od 41 do 103 kvadratne metre. Skupaj bo zagotovljenih 69 stalnih in 34 pomožnih ležišč. V kleti so predvidene garaže in wellness center. (...) Več kot 3000 kvadratnih metrov obsežno zemljišče s stavbno pravico, do julija lani še v lasti mariborskega Športnega centra Pohorje, je kupilo GP Radlje in ga avgusta 2009 prodalo hčerinski družbi PC Radlje, ki je še isti mesec pridobila gradbeno dovoljenje za gradnjo. Partnerji o ceni molčijo. Zakaj se je ŠC Pohorje odločil za prodajo zemljišča in ali nameravajo Indijansko vas, ki na spletni strani turiste še vedno vabi pod Pohorje, kam seliti in oživiti, iz ŠC Pohorje po več dneh čakanja niso uspeli sporočiti.


ŠCP prodaja zemljišče s stavbno pravico? Ki ga je po vsej verjetnosti kupil z namenom da bo sam kaj zgradil? Zakaj imam občutek da so rahlo 'zapufani' (najprej vstop novega solastnika, zdaj prodajajo zemljišče, pa druga faza Vzpenjače se očitno zamika ...). Karkoli, glavno da bo spet 100 kvalitetnih turističnih ležišč, saj navsezadnje me ne zanima kdo gradi, samo da se Pohorje razvija .
_________________
Sezona 2023/2024: 39 smučarskih dni = 24 x Pohorje, 3 x Rogla, 2 x Osojščica, Krvavec, 1 x Trije Kralji, Klippitz, Salzstiegl, Gitschberg, Plose, Seiser Alm, Tri Cime, Kope.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave. Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 Stran 29 od 29

Kazalo po Smucisca.net forumu » Mariborsko Pohorje » Novosti na Pohorju 2009 / 2010
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB