Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Nova povezava

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Naslednja
 Nova povezava « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Ali mislite da bo novemu francoskemu ulagatelju uspelo do nasljednje sezone zgradit dve sedežnici in povezat Kanin in Sela Neveo?
Ja
56%
 56%  [ 41 ]
Ne
30%
 30%  [ 22 ]
Ne vem
13%
 13%  [ 10 ]
Skupaj glasov : 73
Avtor Sporočilo
zelenec
PrispevekObjavljeno: Pet Apr 07, 2006 8:57 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Sep 2005 14:17
Prispevkov: 192


Citiram:
Po Michelinovem vodiču, ki ima kar našponane časovnice:
Lj.-Sella Nevea 1:47
Lj.-Bovec 2:00 (predlog Michelina: čez Vršič-seveda neuporabno)
Lj.-Bovec 1:55 čez Trbiza primerjavo:
Lj.- Ponteba 1:33
Lj.- Hermagor 1:35

Do Nevejskega sedla si torej le 8 minut prej. Sem pa slišal, da so se vozili po obstoječem tunelu z avtovlakom in če se ne motim, je bilo še hitreje.


Ne dam veliko na tele tajmerje na internetu, bolj se zanesem na lastne izkušnje, ki jih pridobim, ko se vozim po svetu. Zato tudi tile podati niso previlni. Časovna razlika je najmenj pol ure, saj moraš upoštevati, da se moraš za Bovec prebiti preko Predela in v dolino, skozi Log pod Mangartom (kjer se ne moreš peljati 90 na uro)... Potem se pa pelješ še 20 minut z gondolo in šele takrat lahko smučaš. Če pa greš na Neveo, imaš od križišča dalje solidno, precej ravno cesto brez naselij in šele proti koncu par serpetin. Ko prideš na sedlo si praktično na smučišču in lahko smučaš, mogoče celo eno uro prej, kot če bi hodil okoli. Jasno, to bo zanimovo, ko bosta smučišči povezani.

Glede tunela, ki ga omenjaš, pa upam da razmišljava o istem, namereč rudarskem tunelu, ki povezuje Rabelj in Log pod Mangartom in seveda nikoli ni bil namenjem avtovalkom ampak samo rudniški železnici, ki je v obdobju obratovanja prevažala raudarje na delo v Rabelj. To je že zelo dolgo let opuščeno, nazadnje sem slišal o njem ko so baje italijani spuščali po njem odpadno vodo, bogato s svincem, ki je seveda odtekla v Koritnico in Sočo. Tega sedaj ni več. Ne znam si predstavljati, da bi po njem lahko potoval hitreje do Bovca, vsaj kratkoročno še ne.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Pet Apr 07, 2006 10:05 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2833
Kraj: Ljubljana

zelenec je napisal/a:


Glede tunela, ki ga omenjaš, pa upam da razmišljava o istem, namereč rudarskem tunelu, ki povezuje Rabelj in Log pod Mangartom in seveda nikoli ni bil namenjem avtovalkom ampak samo rudniški železnici, ki je v obdobju obratovanja prevažala raudarje na delo v Rabelj. To je že zelo dolgo let opuščeno, nazadnje sem slišal o njem ko so baje italijani spuščali po njem odpadno vodo, bogato s svincem, ki je seveda odtekla v Koritnico in Sočo. Tega sedaj ni več. Ne znam si predstavljati, da bi po njem lahko potoval hitreje do Bovca, vsaj kratkoročno še ne.

Ne, ta tunel je čisto iz druge zgodbe. Govoril sem o dveh tunelih. Prvi je železniški tunel na progi, ki povezuje Gorenjsko s Primorsko. Mislim da je to odsek Bohinjska Bistrica-Podbrdo. Na njem vozi avtovlak. Zadeva seveda ni časovno zelo atraktivna, saj nakladanje in razkladanje pobere precej časa, pa tudi B. Bistrica ni ravno pri roki. Potem te čaka pa še cijazenje po ovinkih. Bolj gre za zanimivost, je pa stvar uporabna tudi za lokalno prebivalstvo. Mogoče bi bilo pa to zanimivo tudi za smučarje, če bi te npr. avtovlak pobral na Bledu in čez pol ure odložil v Mostu na Soči. Naenkrat bi bil Kanin precej bliže in odpadli bi najslabši deli poti. Druga možnost je še bolj fantazijska. Tunel bi preuredil tako, da bi po njem enosmerno izmenično vozili avtomobili. Govoril sem tudi o zaresnem cestnem predoru, ki bi povezoval Gorenjsko oz. osrednjo Slovenijo z zgornjo Soško dolino. Tu je bilo že veliko idej in celo načrtov, nekajkrat so bile stvari že kar daleč, vendar danes nič ne kaže v to smer.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Pet Apr 07, 2006 3:12 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2833
Kraj: Ljubljana

En star citat iz alpin foruma:

Za tistega, ki se mu ne da brati, v zvezi s Kaninom sta zanimivi 2 stvari. Pred pretirano evforijo v zvezi z Illijevimi obljubami - pred 2 letoma je podobno zakoličil žičnico iz Pontenb na Mokrine, za katero se sedaj že ve, da je še dolgo (ali celo nikoli) ne bo. Skupaj s Haiderjem pa sta tudi sanjali o skupni regijski karti Koroška - FJK, konkretno omenjala Nevejsko sedlo.

"Die Umsetzung des gemeinsamen Seilbahnprojektes von italienischer Seite auf das Nassfeld/Passo Pramollo haben heute, Dienstag, Kärntens Landeshauptmann Jörg Haider und der Präsident Friaul-Julisch Venetiens, Riccardo Illy, vertraglich fixiert. Bei einem Treffen im italienischen Pontebba wurden außerdem die Richtlinien für die Finanzierung festgelegt, an der sich auch die Hypo Alpe-Adria-Bank mit zwanzig Millionen Euro beteiligen wird. Vorgesehen ist weiters die Errichtung eines 600 Betten zählenden Tourismuskomplexes im Gebirge sowie eines Schigebietes am Monte Madrizze in der Gemeinde Pontebba. Kärnten und Friaul haben sich außerdem für eine gemeinsame Bewerbung und Förderung dieser Tourismusregion ausgesprochen.

Haider und Illy strichen die Wichtigkeit des Projektes für beide Länder hervor und erwarten dadurch positive Wirtschaftsimpulse sowie die langfristige Sicherung des Nassfeldtourismus. Die endgültige Fixierung des Seilbahnprojektes sei auch ein weiterer wichtiger Schritt in der gemeinsamen Arbeit Kärntens und Friauls, betonte Haider, für den ?die Zusammenarbeit in kürzester Zeit gut gediehen ist?.

Mit dem Nassfeldprojekt wolle man nicht nur Tagesurlauber, sondern vor allem Wochengäste ansprechen, erklärte Haider weiters. Durch den geplanten Ausbau der Liftanlagen und des Schigebietes sowie die Errichtung des Hotelkomplexes werde somit die Wertschöpfung auf Kärntner und friulanischer Seite enorm ansteigen. Man wolle nämlich einem großen Personenkreis die problemlose Erreichung eines ?schönen Schigebietes? ermöglichen, so der Kärntner Landeshauptmann.
Zusätzlich soll in die bilaterale Tourismuswerbung für das Nassfeld auch das Schigebiet von Tarvis ? Sella Nevea eingebunden werden, geplant ist laut Haider u.a. ein Schipass, der für die ganze Region gilt.

Die Finanzierung der Aufstiegs- und Kunstschneeanlagen auf italienischer Seite wurde im Vertrag so festgelegt, dass Kärnten und Friaul über die Kärnten Tourismus Holding GmbH bzw. über die Gesellschaft Promotur Spa. jeweils 5,16 Millionen Euro beisteuern.
Mit weiteren zwanzig Millionen Euro soll das Projekt von der Hypo Alpe-Adria-Bank mitfinanziert werden. In den nächsten vier Monaten soll laut Haider ein entsprechender Businessplan ausgearbeitet werden, den danach beide Seiten unterzeichnen sollen.

Die Talstation der neuen Seilbahn soll sich in Studena Bassa (Gemeinde Pontebba) befinden. Als Zielsetzungen wurde im Vertrag auch die Errichtung von Parkplätzen sowie eines 600 Betten fassenden Hotelkomplexes mit Sportanlagen angeführt.

Bei der Vertragsunterzeichnung in Pontebba waren von der Hypo Alpe-Adria-Bank die Vorstände Wolfgang Kulterer und Gert Xander anwesend.
Seitens Friaul-Julisch Venetiens haben sich neben Präsident Illy die Regierungsmitglieder Enrico Bertossi (Tourismus) und Enzo Marsilio (Berggebiete) sowie der Bürgermeister von Pontebba, Bernardino Silvestri, eingefunden. Ebenfalls anwesend war der ehemalige Kärntner Landesrat Max Rauscher, dem Landeshauptmann Haider eine wichtige Rolle im Zustandekommen des Nassfeldprojektes zusprach"
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Špik
PrispevekObjavljeno: Pet Apr 07, 2006 7:41 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Snemalec
Snemalec

Pridružen/-a: Pon Sep 2005 12:14
Prispevkov: 1016


marko je napisal/a:
Ne, ta tunel je čisto iz druge zgodbe. Govoril sem o dveh tunelih. Prvi je železniški tunel na progi, ki povezuje Gorenjsko s Primorsko. Mislim da je to odsek Bohinjska Bistrica-Podbrdo. Na njem vozi avtovlak. Zadeva seveda ni časovno zelo atraktivna, saj nakladanje in razkladanje pobere precej časa, pa tudi B. Bistrica ni ravno pri roki. Potem te čaka pa še cijazenje po ovinkih. Bolj gre za zanimivost, je pa stvar uporabna tudi za lokalno prebivalstvo. Mogoče bi bilo pa to zanimivo tudi za smučarje, če bi te npr. avtovlak pobral na Bledu in čez pol ure odložil v Mostu na Soči. Naenkrat bi bil Kanin precej bliže in odpadli bi najslabši deli poti.


po www.viamichelin.com
Ljubljana - Bohinjska Bistrica: 1h15min (jaz sem danes toliko rabil do Vogla)
Most na Soči - Bovec: 41min
nalaganja na vlak, vožnja z vlakom: min 30min (da ne rečem, kako moraš čakat vlak)

skupaj: veliko preveč oz grem raje čez Predel


marko je napisal/a:
Govoril sem tudi o zaresnem cestnem predoru, ki bi povezoval Gorenjsko oz. osrednjo Slovenijo z zgornjo Soško dolino. Tu je bilo že veliko idej in celo načrtov, nekajkrat so bile stvari že kar daleč, vendar danes nič ne kaže v to smer.


Na žalost še dolgo časa ne bo denarja za tak predor, po katerem bi se vozilo toliko malo ljudi (lokalno prebivalstvo, malce izletnikov in turistov) po Soški dolini pa sigurno ne bo potekala kakšna huda tranzitna pot.
_________________
Sezona 2017/18 - 30x : 3x Sölden, Killington, 3x Lake Louise, Sunshine Village, 2x St. Moritz, Španov vrh, 4x Garmisch Partenkirchen, 3x Cortina d'Ampezzo, 2x Crans Montana, 2x Kvitfjell, 2x Åre, 2x KrG, 3x Vogel, Kanin
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Thetezar
PrispevekObjavljeno: Sob Apr 08, 2006 2:27 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča s sulicami
Smuča s sulicami

Pridružen/-a: Tor Feb 2006 15:10
Prispevkov: 4
Kraj: ljubljana

Pa sej ni tako hudo glede Kanina. Jaz v povprečju rabim cca 2 uri do Bovca/spodnje postaje iz Ljubljane preko Predela. Sem pa že bil na času 1 ura 30 min do Bovca. Meni je največji problem vključitev na gorenjsko avtocesto in vožja mimo Radovljice (ponavadi v koloni). Ko bo zgrajen tunel v LJ/Šentvid in celotna avtocesta do Jesenic (plan je do 2008) se bo dal pridet v Bovec v uri tridest (preko Predela ali Vršiča). Do neveljskega prevala bo pa potrebno še manj (dobra urca) in tam na gondolo in boš prej na vrhu Kanina, kot v Morkinah.
Sicer off topic, ko in če bo pa kdaj tunel pod Vršičem, smo pa na konju.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
morel
PrispevekObjavljeno: Sob Apr 08, 2006 11:34 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Spammer
Spammer

Pridružen/-a: Pon Apr 2005 17:34
Prispevkov: 609
Kraj: Ljubljana - valda

brez skrbi si upam stavt, da tunela pod vršičem ne bo, dokler bomo mi živi....to je TNP...če na Voglu ne pustijo premaknt kupa snega za border park, pol tunel pod vršičem....sej bojo use pobil
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
gost2
PrispevekObjavljeno: Sre Apr 19, 2006 3:55 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pon Okt 2005 17:45
Prispevkov: 678


Na spletni strani Dela so objavili članek o obisku Vlade na Goriškem,
ki v enem delu omenja možnost gradnje novih predorov na tem območju.
Predvolilne obljube gor ali dol, državni načrti se torej res gibljejo v to smer.

http://www.delo.si/index.php?sv_path=41,35,132034

Vlada na Goriškem
Podobnik: Severna Primorska ima veliko razvojnih potencialov
D.P./STA, Sre 19.04.2006, 14:37

Bovec-
...

Za razvoj severne Primorske je ključna gradnja predorskih povezav
z drugimi deli Slovenije, s čimer naj bi začeli po zaključku gradnje
avtocestnih povezav
, je še povedal Podobnik. Sicer pa je minister
za promet Janez Božič na torkovem srečanju v Idriji, kjer so mu
predstavniki lokalnih oblasti in gospodarstva predstavili težave zaradi
slabih prometnih povezav, dejal, da bo država urejanje avtocestnega
križa zaključila leta 2008.

...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
holotron
PrispevekObjavljeno: Čet Apr 20, 2006 1:14 pm    Naslov sporočila: Border crossing on ski slope Odgovori s citatom

Smuča s sulicami
Smuča s sulicami

Pridružen/-a: Čet Apr 2006 12:56
Prispevkov: 3


Hi!
Slovenia is not member of schengen.
Allow border crossing on ski slope kanin to sella nevea?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matje
PrispevekObjavljeno: Čet Apr 20, 2006 2:54 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Pon Jan 2006 23:02
Prispevkov: 27
Kraj: bs

Yes you can, but there isn't any conection to get back.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Čet Maj 11, 2006 9:01 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3437
Kraj: Maribor

V včerajšnjem Delu spet nekaj pišejo o Kaninu, nič posebej novega, ampak prvič se omenja možnost zamejave trisedežnice:


Citiram:
Z novo štirisedežnico in progo Prevala se je obisk na smučišču povečal kar za 70 odstotkov ? Z Žarščami bodo vsi le pridobili

Sre 10.05.2006

Bovec ? Konec tedna so tudi na našem edinem visokogorskem smučišču Kaninu končali zimsko sezono. Čeprav je snega dovolj, da bi lahko za kakšen konec tedna še podaljšali smučarske užitke, so v Alpskem turističnem centru (ATC) menili, da obratovanje ne bi imelo pravega smisla, ker se turisti zdaj že veliko raje spogledujejo z morjem. Po treh desetletjih je Kanin minulo zimo veliko pridobil. Z novo štirisedežnico in progo Prevala ter dobrimi obeti nasploh se je obisk na smučišču povečal kar za 70 odstotkov.

?To je podatek, ki nekaj pomeni,? je dejal direktor ATC Aleš Uršič, a dejanskega števila obiskovalcev smučišča po pričakovanju ni razkril. Po naših informacijah jih je bilo dovolj, da je smučišče poslovalo nekje na pragu rentabilnosti. Še med sezono so na Kaninu prejeli dobro novico od sosedov iz Italije, ki so spremenili načrte in dali prednost povezovalni progi proti Prevali. Tako naj bi konec prihodnjega leta uresničili že davno napovedano povezavo Kanina in Nevejskega sedla. Sledila sta še občinski razpis za gradnjo turističnega kompleksa na območju nekdanje vojašnice v Bovcu in pričakovana prijava francoske družbe Transmontagne Group, ki je s poravnavo dolga ATC v višini 750.000 evrov praktično postala tudi večinski lastnik Alpskega turističnega centra. ?Povezave so nujne. Vse to bo dalo nov zagon turizmu. Pričakujem, da bo v dveh letih sledil razvoj še drugih turističnih subjektov v Bovcu, na katere mi posredno vplivamo,? je menil Uršič.

Direktor je ostal skrivnosten, ko smo ga povprašali po naložbah, ki bi pripomogle k privlačnosti smučišča že prihodnjo sezono. Potrdil je le, da bodo dokončali progo Skripi III, toda izboljšave se ponujajo same po sebi: restavracija in zamenjava stare trisedežnice. Uršič je dejal, da so nekatere naložbe pač nujne. ?Upam, da bo tempo vsaj takšen, kot je bil v preteklem letu in pol, ko smo res veliko naredili. Verjamem, da bomo skupaj s partnerjem nadaljevali začrtano usmeritev glede potrebnih naložb. Katerih, pa zaenkrat še ne bi govoril.?


Cel članek najdete v Delu

Kdo se javi da bo hodil 'špijonirat' na Kanin, kaj se dogaja? Meni je malo daleč
_________________
Sezona 2023/2024: 39 smučarskih dni = 24 x Pohorje, 3 x Rogla, 2 x Osojščica, Krvavec, 1 x Trije Kralji, Klippitz, Salzstiegl, Gitschberg, Plose, Seiser Alm, Tri Cime, Kope.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
andro_
PrispevekObjavljeno: Pon Maj 22, 2006 3:50 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Tor Feb 2006 20:39
Prispevkov: 537


nasplošno upam samo da bo res kej ......
_________________
Sezona 2016/17
Serre Chevalier 6x
Cerkno 2x
Stari vrh 1x
Rudno 1x
Bad Kleinkirchheim1x
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
matiček
PrispevekObjavljeno: Tor Jun 27, 2006 8:57 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Jun 2006 16:48
Prispevkov: 499
Kraj: Ljubljana

Imam vprašanje. Kje naj bi potekala proga Skripi III?

To, da je seda fiksna in poceni me ne moti, ker dolžina se ne voziš več kot 1000m (800 Prevala, 200 Sedlo). Za razliko od raznih Vitrancev, Poštel, Kaštivnikov, Podkornov, Jurgov.....

P.S.: Poma ima več modelov fiksnih sedežnic: Unifix, Orion, Alpha.
Kakšna je sploh razlika med njimi?
_________________
Letos smučal: 1x Stari Vrh, 1x Kranjska gora, 3x Soriška Planina, 1x Kope
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
bole
PrispevekObjavljeno: Sob Sep 02, 2006 11:11 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Sre Dec 2004 15:01
Prispevkov: 874
Kraj: Maribor

No ja ni lih za v to temo, ampak Primorje rije po hribu in dela skripi III, odkopavajo tudi okoli prvega stebra, več pa tata ni vidu ko je biu službeno gor.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
whistler
PrispevekObjavljeno: Čet Sep 07, 2006 6:28 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pet Sep 2006 10:09
Prispevkov: 612


A poj nej bi še letos demontiral trisedežnico in postavl novo napravo? No sej me ne čudi da delajo to septembra, sam nek so rekl da bo to po povezavi s Sello.
_________________
Forum namenjen izključno žičnicam: www.zicnice.mojforum.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bole
PrispevekObjavljeno: Čet Sep 07, 2006 7:09 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Sre Dec 2004 15:01
Prispevkov: 874
Kraj: Maribor

Ne ne in še enkrat ne! Trisedežnica ostaja, samo NOVO PROGO bo dobila, to na levi strani.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Naslednja Stran 21 od 23

Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Nova povezava
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB