Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Razvoj Kanina

Objavi novo temo  Odgovori na to temo
 Razvoj Kanina « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
Dande
PrispevekObjavljeno: Tor Nov 20, 2007 1:27 am    Naslov sporočila: Razvoj Kanina Odgovori s citatom

Smuča s sulicami
Smuča s sulicami

Pridružen/-a: Tor Nov 2007 1:20
Prispevkov: 6
Kraj: Sweden

Mislim da bi Kanin biti jos bolji ski centar trebali bi povecati broj staza. Mozda razvoj drugih dijelova planine. Sta mislite?


Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
samokham
PrispevekObjavljeno: Tor Nov 20, 2007 1:39 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Maj 2007 11:47
Prispevkov: 349


Ja se bi ga dal kr zrihtat ja sam bi blo treba velik dnarja in dela vložit.
_________________
www.khamikaze.net
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marvin
PrispevekObjavljeno: Tor Nov 20, 2007 12:52 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Okt 2006 12:28
Prispevkov: 353


Vse se da če se hoče. Če se hoče potem pa potrebuješ denar. Denarja za velikopotezne projekte ni. Prvo bi morali vsaj zamenjati/posodobiti obstoječe stare naprave. O tem je bilo že govora v kakšni drugi temi, recimo http://www.smucisca.net/forum/viewtopic.php?t=759. Vsekakor bi bilo super, da se Kanin razvije, da povečajo število prog, obnovijo infrastrukturo... Mislim pa, da bo to trajalo vsaj deset let, da pridemo blizu temu.

Pa predvsem je potrebno zgraditi neko sodobno cesto do tja. Enkrat sem v Delu bral članek, da naj bi gradili tunel pod Vršičem... Sam to ni ravno ziher, ker je to v triglavskem narodnem parku (TNP) in tam je vsak tak projekt obsojen na čakalno dobo.
_________________
...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Leopold
PrispevekObjavljeno: Tor Nov 20, 2007 2:28 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča v kavbojkah
Smuča v kavbojkah

Pridružen/-a: Pon Okt 2005 12:28
Prispevkov: 1205
Kraj: Mengeš

Krnico bi se dalo uredit, večji problem bi bil z podi (globoke luknje ). Samo kot vedno je problem denar...
_________________
Sezona 21/22: 5x Krvavec, 4x Kranjska gora, 1x Vogel, Stari Vrh, Cerkno
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
samokham
PrispevekObjavljeno: Tor Nov 20, 2007 10:59 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Maj 2007 11:47
Prispevkov: 349


JA tunel pod všičem je že stara zadeva, takrt so tehtal med cesto čez al pa tunel pa so se odločil žal za čez. Je pa res dostop do Kanina slab in tunel z hitro cesto bi bal najbolša rešitev zacelo dolino Soče.

Se pa z tabo marvin ne strinajm čist, zato ker mene mot povsot po slovenskih smučiščih da samo menajo staro za novo, naj najprej nrdijo kkšne nove proge oz. naj se razšerjo (te naprave bi seveda naredl sodobne), če so že obstoječe naprave varne(to večinoma kr so). Kasnej pa na vsake tol časa kkšno stvar zamenjajo npr.: vem Krvavec namest da bi nared 6sedo, bi najprej uredil progo v dolino z zasežvanjem pa bi še velik bl izkoriščal jajčka al pa naredl progo po grebenu jež v dolgo njivo in kasneje proti Kalškemu grebenu itd, vmes pa bi tut zamenal dvosedo na Zvoh pa tut vrh Krvavca, njivice itd. Pol bi bla kr naenkrat smučišča velika in zanimiva. Tko so delal tu v tujini (sploh italjaniski dolomti, že pred 35leti je bila sella ronda)
_________________
www.khamikaze.net
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Dande
PrispevekObjavljeno: Sre Nov 21, 2007 1:48 am    Naslov sporočila: Sta mislite? Odgovori s citatom

Smuča s sulicami
Smuča s sulicami

Pridružen/-a: Tor Nov 2007 1:20
Prispevkov: 6
Kraj: Sweden

Alt 1


Alt 2
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marvin
PrispevekObjavljeno: Sre Nov 21, 2007 9:01 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Okt 2006 12:28
Prispevkov: 353


@samokham: sej se strinjam s tabo, bolj sem imel v mislih zamenjavo gondole, ki pelje na kanin. Le-ta postane ozko grlo, če se misli smučišče širit (predvidevam da bo potem tudi več smučarjev - ker verjetno bi vlagali zaradi večjega obiska...). Drugače tudi tvoje ideje niso švoh

@Dande: trenutno se ne spomnim kako izgleda tam zgoraj na Kaninu, da bi pritrdil tvojim idejam. Drugače pa najdi enga investitorja, ki bi vložil v to smučišče, pripelji ga v Bovec in odkupi del, ki ga je imel Transmontagne (Francoska družba, ki je šla v stečaj, okoli 50% lastništva). Lahko še dokapitaliziraš (vložiš še dodaten denar) in narediš vse to.
_________________
...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
samokham
PrispevekObjavljeno: Čet Nov 22, 2007 12:08 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Maj 2007 11:47
Prispevkov: 349


Ja, sam kkšni kavici se odrečš al pa - , kne!
_________________
www.khamikaze.net
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
taurus
PrispevekObjavljeno: Tor Jan 25, 2011 7:39 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Ned Jan 2011 14:54
Prispevkov: 45


gost2 je napisal/a:
@ morel: Ne, na slovenski strani Kanina zasneževanja res še ni, zato je
to tudi ena od prioritet novih solastnikov v bližnji prihodnosti.



rdeča varianta:
Kar se širitev tiče, naj bi naslednje leto poleg projekta štirisedežnice do Prevale (na italijanski strani), prišel na vrsto projekt fiksne štirisedežnice Stador, dolžine cca. 500 m, ki bi potekala od postaje C krožno-kabinske žičnice do spodnje postaje trisedežnice Skripi. Namen te naprave bi bil predvsem razbremenitev krožno-kabinske žičnice v njenem najbolj obremenjenem, zgornjem delu. Ker je precej kratke dolžine, bo to najcenejša rešitev. To pa je tudi njena edina dobra stran.

zelena varianta:
Poglejmo pa slabosti:
ljudje se bodo morda kljub gneči še vedno raje vozili s krožno-kabinsko, ker je hitrejša in udobnejša od cijazenja po dveh fiksnih sedežnicah...
trisedežnica Skripi bo še vsaj eno leto več ozko grlo (1350 oseb/uro),
predvsem pa gre za napravo, ki je neudobna, počasna, prestara
in je tako ali tako bila načrtovana njena zamenjava-
zakaj torej ne bi ubili dve muhi na en mah in z eno samo napravo zamenjali Skripi in obenem še povezali postajo C z vrhom?
Dolžina te naprave bi bila seveda veliko večja (cca. 1650m),
kar bi seveda zahtevalo veliko več denarja (odklopno žičnico).

rjava varianta:
Lahko pa bi fiksno štirisedežnico Stador postavili tudi na drugačen način in jo podaljšali vse do sedla med Škrbino in Grdim (dolžina 1200 m) ter tako direktno preselili promet proti Prevali in Selli Nevei. S tem bi razbremenili tako krožno-kabinsko žičnico kot štirisedežnico Prevala, s te naprave pa bi lahko smučali v obe smeri, tako proti Prevali kot proti postaji C.
Ostane pa vprašanje kaj se potem zgodi s trisedežnico Skripi, saj bi pravzaprav izgubila svojo funkcijo.

rumena varianta:
Podobno velja za dvosedežnico Veliki Graben in vlečnico Podi.
Obe napravi bi se dalo zamenjati z eno samo daljšo, ki bi lahko bila
konec koncev tudi fiksna (cca. 1200m). omogočala pa bi smučanje tako po naravnem žlebu Velikega grabna kot po progah Skripija.

vijolična varianta:
Novo fiksno napravo (dolžine cca. 1200m) bi lahko zgradili tudi po naravnem žlebu Krnice, bi pa s tem precej izgubili tisti turni smučarji,
ki prisegajo na neokrnjeno naravo. Je pa to eden od najbolj verjetnih projektov izmed vseh naštetih, saj je ta naravni žleb zelo atraktiven,
poleg tega pa si na vrhu sedla na Prevali že prav lahko zamislimo novo veliko sodobno restavracijo/planinski dom, do katerega peljejo iz treh različnih smeri tri nove sedežnice.

Legenda...
črno: obstoječe naprave
modro: letos zgrajena štirisedežnica Sedlo+Prevala
sivo: načrtovana štirisedežnica do Prevale-italijanska stran meje(1100m)
rdeče: načrtovana štirisedežnica Stador (500m)
zeleno: moja alternativna varianta Stador+Skripi (1650m)
rjavo: moja druga alternativna varianta Stador (1200m)
rumeno: moja alternativna varianta Veliki Graben+Podi (1200m)
vijolično: morel-ova varianta z štirisedežnico po naravnem žlebu Krnice
(1200m) (to je torej tista, ki zavija desno od Prevale)





Že vidim komentarje: eh, gost2, ti zmeraj nekaj fantaziraš!



No, v redu načrti pa da jaz dodam še tole:
Kabinko bi podaljšal na zgornjo postajo zelene naprave, tako visoko, da bi bil mogoč dostop preko sedla(preval) proti italiji, brez uporabe 4 sedežnice, naredil pa bi tudi progo v Veliki graben.Pri tej varijanri ne bi bilo potrebno sedežnice Skripi.Na spodnjem delu pa bi zasneževal z nekaj topovi(tako, da bo smuka mogoča tja do 1. maja
_________________
LP by Taurus
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
proton
PrispevekObjavljeno: Tor Feb 22, 2011 11:03 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Pet Dec 2009 0:01
Prispevkov: 29


Problem na Kaninu je predvsem veter... Posledica tega je, da morajo biti žičnice postavljene na zelo premišljenem in čimbolj brezvetrnem mestu, drugače so 80% zime neuporabne. Nikakor se jih ne, da postavljati vse povprek, kot na ostalih nižjeležečih Slovenskih smučiščih. Dober primer je recimo kabinska žičnica, ki so jo kljub dopovedovanju domačinov postavili na nekoliko preveč odprtem delu, ki je povrh vsega še plazovit. Zdaj pa imajo probleme z vetrom že 30 let... Baje, da, če bi kabinko postavili le nekaj metrov vstran bi bilo problemov z vetrom manj za 50%.

Torej jaz bi v prihodnosti rad videl, da se na Kaninu postavi povsem novo zmogljivejšo kabinsko žičnico nekaj 10 metrov vstran od današnje trase. S tem bi rešili probleme z vetrom, ob povečani kapaciteti, pa bi bile ostale novogradnje štirisedežnic, šestsedežnic itd. povsem nepotrebne. Na Krnici zaenkrat nove sedežnice sploh nebi delal, ampak bi progo po Krnici le za povprečne smučarje spodobno uredil in jo speljal do današnje B postaje kabinke (Čela). Uredil bi tudi progo od C do B in morda v znanstvenofantastični prihodnosti s pomočjo umetnega zasneževanja navzdol do vznožja hriba . Na Italijanski strani bi bilo fino, če bi na koncu Funifor Prevale z nasutjem sorazmernejše uredili spust, ter jo skozi krajši predor speljali diretktno do Selle Nevee. S tem bi nastal dolg spust, brez nadležnega prisilnega smuka do dvosedežnice Gilberti in vzepnjanje z njo. Želel bi si tudi urejen Veliki graben, kjer na koncu ne bi bilo potrebno "štamfati" na sedežnico.

Lep pozdrav!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
padalec
PrispevekObjavljeno: Tor Mar 01, 2011 11:50 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sposoja si smuči od bloškega smučarja
Sposoja si smuči od bloškega smučarja

Pridružen/-a: Pet Jan 2008 17:56
Prispevkov: 71


Res bi bilo lepo, da se Kanin modernizira. Pogoji (tereni) so relativno ugodni. Pa tudi na italijanskem koncu imajo še kar dobre terene, kjer bi se lahko kakšno zajlo povleklo.

Resnica pa je drugačna. In to je: no money no funny ...

V to zgodbo mora na nivoju cele slovenije vstopit država, kajti smučišča se sama ne morajo razvijati (razen nekaj izjem)..

Potrebno je določiti turistično pomembne smučarske centre. Po mojem mnenju so to: Kanin, Kranjska Gora, Vogel, Krvavec, celo pohorje, Golte, Kobla + Soriška, Cerkno, in mogoče še kakšno ki ima dobre terenske pogoje.

V te centre je prepovedano puščati kogarkoli ki je povezan z zelenimi slovenije, naravovarstveniki, TNPjevci in podobnimi terorističnimi skupinami ..

Dalje treba je zagotoviti davčne olajšave oz. subvenncije za te centre .. Pričakovana doba pozitivnih učinkov 10 let...

Dokler bodo smučišča zbirala denar na začetku sezone za tankat benz za ratrake, čakala naravo da pošlje sneg, kupovala žičnice druge roke itn. ne bomo imeli živega zimskega turizma.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Charlie Uno
PrispevekObjavljeno: Pon Mar 07, 2011 9:46 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sob Nov 2008 18:09
Prispevkov: 327


Z zadnjima dvema prispevkoma se povsem strinjam, razen s tistim o zasneževanju od C do B ali pa celo niže. B postaja gondolske žičnice je pod 1000 m nadmorske višine, kar pa ni niti tako tragično, saj je sedlo na drugi strani hriba le okoli 150 m višje. Težava je v prisojni legi ter zadnjim vremenskim izkušnjam - otoplitvam in kaj hitro se lahko zgodi, da ves sneg v nekaj dneh skopni. Bolj neumen od projektanta takšnega sistema bo le tisti, ki bo odprl denarnico...
Krnici pa pretijo plazovi. Nevarnost je velika, ko zapade nov sneg, sedaj v pomladanskem času pa se bodo tudi že pričeli prožiti plazovi površinsko odtajanega snega.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Stran 1 od 1

Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Razvoj Kanina
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB