Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Vogel » kaj je z štirisedežnico?

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 kaj je z štirisedežnico? « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
se strinjaš, da je čas da vogel stopi v korak s časom?
ja
91%
 91%  [ 56 ]
ne, saj je v redu, kot je
8%
 8%  [ 5 ]
Skupaj glasov : 61
Avtor Sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Sre Avg 09, 2006 2:59 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 2848
Kraj: Maribor

Zdaj pa konec špekulacij, našel sem nekaj konkretnega. In sicer v dokumentih vlade RS:

Citiram:
Vladna gradiva v obravnavi

Naslov:
Nadomestna gradnja štirisedežnice ''Orlove glave'' in brunarice - projektni pogoji - Predlog stališča v zvezi s prošnjo Projektivnega podjetja Kranj, glede izdaje projektnih pogojev za nadomestno gradnjo štirisedežnice 'Orlove glave' in 'Brunarica' na Voglu

Predlagatelj:
Projektivno podjetje Kranj

Datum dokumenta:
06/19/2006


Glede na datum, je zadeva precej aktualna. Lepo bi bilo, če bi zadevo še kdo prebral, da lahko malo pokomentiramo. Jaz zadevo razumem tako: projektivno podjetje Kranj je (v imenu investitorja) poslalo vladi RS prošnjo za izdajo projektnih pogojev za omenjeno gradnjo, saj je za posege znotraj TNP pristojna vlada RS:
Citiram:
Spoštovani!

Z dopisom z dne 3.04.2006 ste na podlagi 14. člena Zakona o Triglavskem narodnem parku (Uradni list SRS, št. 17/81, 18/81-popr., 42/86 in Uradni list RS, št. 8/90, 35/01 in 110/02-ZGO-1) Vladi Republike Slovenije poslali urbanistično dokumentacijo št. P-6609 v zvezi z nadomestno gradnjo štirisedežnice ?Orlove glave? in ?Brunarica? na Voglu in zaprosili za izdajo projektnih pogojev.

(...)

Glede na to, da je v skladu s 14. členom Zakona o Triglavskem narodnem parku določeno, da se graditev objektov in naprav ter drugih posegov v prostor, lahko izjemoma dovoli s soglasjem Vlade Republike Slovenije, prosite, da vam sporočimo, kakšni so projektni pogoji za gradnjo štirisedežnice ?Orlove glave? in ?Brunarica? na Voglu.


Vlada pa odgovarja, da njeno soglasje ni potrebno, ker gre za poseg v robnem področju TNP. Pač pa je potrebno ustrezno spremeniti ustrezni prostorski akt občine Bohinj, pri čemer je treba upoštevati smernice pristiojnega Zavoda za varstvo narave in javnega zavoda TNP. Torej bo pot še zelo, zelo dolga:
Citiram:
Vlada Republike Slovenije ugotavlja da izjemno soglasje Vlade za izdajo projektnih pogojev oziroma za izjemno soglasje k projektnim rešitvam za poseg na podlagi 14. člena Zakona o Triglavskem narodnem parku (Uradni list SRS, št. 17/81, 18/81-popr., 42/86 in Uradni list RS, št. 8/90, 35/01 in 110/02-ZGO-1) oziroma na podlagi 7. točke 206. člena Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, št.102/04 - uradno prečiščeno besedilo, 92/05-ZJC-B, 111/05-odl.US in 93/05-ZVMS) ni potrebno, saj gre za poseg v naravo, ki je v robnem območju Triglavskega narodnega parka in zanj po 12. členu Zakona o Triglavskem narodnem parku ni omejitev, 13. člen Zakona o Triglavskem narodnem parku pa glede na lokacijo za poseg ni zavezujoč.

Vlada Republike Slovenije ugotavlja, da bi moral investitor glede na načrtovano obsežnost povečanja kapacitet smučarskega centra Vogel svoje namere predhodno uskladiti s strateškimi državnimi dokumenti predvsem turistično strategijo Slovenije, s pristojno občino in upravljavcem zavarovanega območja ter na tej osnovi pripraviti vizijo razvoja smučarskega centra Vogel kot pobudo za pripravo sprememb oz. novega občinskega prostorskega akta. Razvoj smučarskega centra Vogel mora biti usklajen z nameni in cilji zavarovanega območja Triglavskega narodnega parka ter upoštevati nastanitveno in prometno zmogljivost južne obale Bohinjskega jezera in širšega območja.

Vlada Republike Slovenije ugotavlja, da je treba pred izdelavo projektne dokumentacije preveriti ali je zagotovljena podlaga v veljavnih občinskih dokumentih v kolikor le te ni vložiti vlogo za spremembo občinskega prostorskega akta na pristojni občini. Šele v primeru, ko bi bila za obravnavan poseg zagotovljena podlaga v veljavnih občinskih prostorskih aktih, za katere se morajo obvezno upoštevati naravovarstvene smernice in h katerim je Vlada Republike Slovenije predhodno izdala svoje soglasje, ter po pridobitvi lokacijske informacije lahko investitor pristopi k izdelavi projektne dokumentacije.

Drugi odstavek 14. člena ZTNP določa, da je pri izdelavi prostorskih izvedbenih aktov v območju Triglavskega narodnega parka, obvezno upoštevanje naravovarstvenih smernic. Pripravljavec predloga občinskega prostorskega akta bo moral za naravovarstvene smernice zaprositi Zavod RS za varstvo narave, pri tem pa bo sodeloval tudi javni zavod Triglavski narodni park. Šele na podlagi sprejetega in objavljenega občinskega prostorskega akta, v katerem bo ustrezno opredeljena tudi obravnavana gradnja, bo investitor lahko nadaljeval z aktivnostmi za izdajo gradbenega dovoljenja.

(...)


Kaj pa je sploh načrtovano?
Citiram:
Iz urbanistične dokumentacije št. P-6609 je razvidno, da bo investitor odstranil obstoječo dvosedežnico, enosedežnico in vlečnico in zgradil novo štirisedežnico ?Orlove glave? in ?Brunarica? na Voglu. Nova štirisedežnica ?Orlove glave? bo zgrajena na istem mestu kot stoji obstoječa dvosedežnica Križ ?Orlove glave? in enosedežnica ?Orlove glave?. Zgradila se bo nova vstopna in izstopna postaja, ki bosta bistveno večjih dimenzij. Trasa žičnice bo dolga 1087 m in jo bo sestavljalo 13 podpornih stebrov. Odstranjena bo tudi obstoječa vlečnica ?Brunarica? in v njeni bližini zgrajena nova štirisedežnica ?Brunarica? v dolžini 160m s tremi podpornimi stebri ter nova vstopna in izstopna postaja. Vstopne in izstopne postaje so dimenzije 10.40 x 22.00m in imajo tudi kontrolne hišice dimenzije 2.50 x 4.50m. s poti, ki poteka po parc. št. 1842/2 in po smučišču parc. št. 1233/1 bo zgrajen tudi dostop do spodnje postaje ?Orlove glave? in ?Brunarica?. Dostop do zgornjih postaj pa bo potekal po obstoječih servisno vzdrževalnih poteh. Potrebna komunalna oprema bo obsegala napajanje obeh sedežnic z elektriko iz obstoječe trafo postaje ob zgornji postaji. Zgornje postaje bo treba opremiti s hidrantoma, ki bosta priključena na obstoječe vodovodno omrežje, ki služi zasneževanju. V postajah je predvidena premična kemična sanitarna enota. Štirisedežnici sta predvideni v območju za rekreacijo, katerega namenska raba je deloma 2. območje kmetijskih zemljišč in deloma nerodovitno ter je v robnem območju TNP.


Zdaj pa se bom spet malo razburjal:

1) nekdo na vladi ne zna slovensko: 'in zgradil novo štirisedežnico ?Orlove glave? in ?Brunarica? na Voglu': haalo? To dobesedno pomeni, da bo gradil eno dvosedežnico z dvema imenoma . Ali se vam ne zdi, da bi moralo pisati novi dvosedežnici? Na tako malenkost se kak dober pravnik mimogrede usede, pa imaš vraga.

2) 'Nova štirisedežnica ?Orlove glave? bo zgrajena na istem mestu kot stoji obstoječa dvosedežnica Križ ?Orlove glave? in enosedežnica ?Orlove glave': naj mi prosim nekdo pokaže sedežnico Križ ?Orlove glave?, jaz je ne poznam. Poznam le enosedežnico Orlove Glave in dvosedežnico Križ.

3)'Zgornje postaje bo treba opremiti s hidrantoma, ki bosta priključena na obstoječe vodovodno omrežje, ki služi zasneževanju': nič ne vem o tem, da bi na Voglu obstajalo vodovodno omrežje, ki služi zasneževanju?!

Sicer pa tudi nad samim projektom nisem pretirano navdušen, ni ravno bogve kaj. Najprej štirisedežnica Brunarica dolžine 160 m s tremi stebri, kaj želijo priti v Guinessovo knjigi rekordov z najkrajšo štirisedežnico na svetu? Za tako razdaljo bi bila dovolj dvojna vlečnica na krogce (in to rečem jaz, zagrizen nasprotnik vlečnic), trak ali kaj podobnega. Štirisedežnica Orlove Glave je OK, čeprav imam tudi tu pomisleke - ob celem kupu prastarih vlečnic bodo porušili ravno dvosedežnico Križ, ki je še najmlajša naprava na Voglu poleg nihalke. Nič ne piše ali bo fiksna ali odklopna, ampak glede na dolžino 1087 m in izkušnje zadnjih let se mi kar zdi da bo fiksna. Mnogo bolj elegantno bi se zadeva rešila z odklopno napravo na trasi sedanje enosedežnice s skupnim vstopom za obe smeri, tako kot je bilo nekoč na enosedežnici (seveda brez tiste grozne rampe in z odklopom sedežev). No ja, bomo videli ... enkrat po letu 2009 !
_________________
Sezona 2020/2021: 24 smučarskih dni = 1 x Dachstein, 15 x Pohorje, 1 x Golte, 2 x Kope, 1 x Krvavec, ostalo pa uganite ;-)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bole
PrispevekObjavljeno: Sre Avg 09, 2006 3:14 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Sre Dec 2004 15:01
Prispevkov: 874
Kraj: Maribor

No mene pa prav nič ne moti (ok podrtje vlečnice je brez pomena, še eno naj dajo zravn), ampak nova 4-seda bi pa pasala. Zakaj ravno tam? Hmm, verjetno ker se use okoli tiste sedežnice dogaja?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Sre Avg 09, 2006 3:40 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2642
Kraj: Ljubljana

Miki meni se zdi, da sploh ni nujno, da se vsa stvar vleče. Glavna poteza je na občini, kjer bi morali biti zainteresirani za razvoj turizma. Ampak pri Bohinjcih je žal vse mogoče.

Glede napak po moje niso krivi samo državni birokrati, saj so verjetno prepisovali iz dokumentacije Vogla. Tisto glede hidrantov jaz razumem tako, da ko bodo zgrajeni, bo vodovod že obstajal, s takimi zapisi pa počasi navajajo zelenčke na dejstvo umetnega zasneževanja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
baltic
PrispevekObjavljeno: Sre Avg 09, 2006 4:08 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pon Sep 2005 13:00
Prispevkov: 629
Kraj: Kranj

Pomoje se bo kar dost vleklo tole z raznimi zavodi.Najprej občina, potem zavod za varstvo narave in TNP.Vsak bo nekaj zafrkaval,računajmo 2 leti vsak torej bo treba 6 let da se kaj naredi.

Nekako se mi zdi lažje narediti žičnico v notranjem pasu TNP, kjer potrebuješ le izredno dovoljenje vlade,kar pa pri nas z vezami in kakšnim črnim kovčkom nebi smel bit problem
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
matiček
PrispevekObjavljeno: Sre Avg 09, 2006 4:40 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Jun 2006 16:48
Prispevkov: 499
Kraj: Ljubljana

Končno po dolgih letih načrtujejo nove naprave. In glede zamenjave Brunarice mislim isto kot miki. Bomo pa videli, če bo kaj iz tega.

Aha miki. Prastarih vlečnic ni cel kup ampak so samo 4 vlečnice, ki čisto OK služijo svojemu namenu.

Pa če bodo postavljali nove naprave jih bog ne daj s helikopterjem, ker bodo okoljevarstveniki p****li zaradi hrupa in onesnaževanja
_________________
Letos smučal: 1x Stari Vrh, 1x Kranjska gora, 3x Soriška Planina, 1x Kope
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
paggy
PrispevekObjavljeno: Sre Sep 27, 2006 6:17 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Freerider
Freerider

Pridružen/-a: Čet Okt 2005 22:14
Prispevkov: 201


V Uradnem listu je pisalo da so na Voglu dobili koncesijo za novo 4-sedo Orlove glave. To pomoje pomeni da bodo drugo leto nadomestil eno in dvosedo. Bi blo pa lepo če bi se razširl, npr. u Suho.
_________________
If you want to be good you have to crash. We crash a lot.
14/15 - 6x Mölltal, 4x Sportgastein, 2x Saalbach, 1x Kaprun, Višarje, Sorica, Obertaurn
12/13 - 9x Gastein, 8x Niseko, 3x Saalbach, Mölltal, 2x Obertauern, Krvavec 1x Rusutsu, Mt. Yotei, Sella Nevea, Vogel,
13/14: 11x Mölltal, 3x Saalbach, 1x Krvavec, Gastein, Katschberg, Sella Nevea, Ankogel, Višarje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Leopold
PrispevekObjavljeno: Sre Sep 27, 2006 10:23 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča v kavbojkah
Smuča v kavbojkah

Pridružen/-a: Pon Okt 2005 12:28
Prispevkov: 1178
Kraj: Mengeš

Je blo že objavljeno na forumu. Dobil so 2 koncesiji, za Orlove glave in za zamenjavo vlečnice Brunarica. Ampak čeprav so hoteli graditi šele čez 2 leti (piše nekje na forumu), upam da bo postavljeno do sezone 2007/08.
_________________
Sezona 2018/19: 4x Krvavec, 2x Višarje, Mokrine, 1x Stari vrh, Kranjska Gora, Vogel, Kanin
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
finch
PrispevekObjavljeno: Tor Nov 07, 2006 11:10 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča s sulicami
Smuča s sulicami

Pridružen/-a: Tor Nov 2006 10:32
Prispevkov: 6


...
@ bole prav zato... ker se vse tam dogaja
@baltic že sedaj je problem s TNPjem, kljub temu da so navedli, da smo na robnem pasu, kar pomeni, da morajo biti hiške arhitekturno smernično pravilno rešene (les, skodle...)
@matiček montaža takšnih stebrov na takšnem terenu kot je gor žal ne bo morala biti izvedena drugače klot pa s helikopterjem. Takšen steber tehta po 2 toni, potem pa pomisli, da je nemogoče priti zraven z avtodvigalom. Boš reskiral in na tak teren postavil avtodvigalo, katerega lahko mimogrede prevrneš? Pravtako, kot za vsake takšne aktivnosti, lahko zaprosiš za dovoljenje, postava stebrov in nove vlečnice, pa ne bi smela biti problem glede na to, da bo to spet velik prispevek k turizmu.
@Leopold in Paggy - prihodnje leto


lp[/color]


Nazadnje urejal/a finch Sre Nov 08, 2006 8:41 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
whistler
PrispevekObjavljeno: Tor Nov 07, 2006 4:16 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pet Sep 2006 10:09
Prispevkov: 612


Tako je. Obe bosta fiksni. Tudi če ne bi vedel, bi vedel, ker je v Dnevniku pisalo, da se kapaciteta bistveno ne bo povečala.
_________________
Forum namenjen izključno žičnicam: www.zicnice.mojforum.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Špik
PrispevekObjavljeno: Tor Nov 07, 2006 5:14 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Snemalec
Snemalec

Pridružen/-a: Pon Sep 2005 12:14
Prispevkov: 924


whistler je napisal/a:
Tako je. Obe bosta fiksni. Tudi če ne bi vedel, bi vedel, ker je v Dnevniku pisalo, da se kapaciteta bistveno ne bo povečala.


Izklopne večsede imajo kapacitete do 3000 os/h, fiksne pa do 2400. Najbolj pa je kapaciteta odvisna od tega, koliko sedežev namečeš na zajlo in ne od tega ali je izklopna ali fiksna...
_________________
Sezona 2017/18 - 30x : 3x Sölden, Killington, 3x Lake Louise, Sunshine Village, 2x St. Moritz, Španov vrh, 4x Garmisch Partenkirchen, 3x Cortina d'Ampezzo, 2x Crans Montana, 2x Kvitfjell, 2x Åre, 2x KrG, 3x Vogel, Kanin
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Leopold
PrispevekObjavljeno: Tor Nov 07, 2006 5:22 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča v kavbojkah
Smuča v kavbojkah

Pridružen/-a: Pon Okt 2005 12:28
Prispevkov: 1178
Kraj: Mengeš

Na Strani od Vogla piše da ima 2 seda zmogljivost 1200, enoseda pa 450 ljudi na uro. Torej povečanje iz 1650 ljudi na uro na približno 2400. Čeprav bi raje videl odklopno (dolžina, bolje za začetnike in prihodnost - širjenje smučišča plus naprava bo spet stala vsaj 20 let).
_________________
Sezona 2018/19: 4x Krvavec, 2x Višarje, Mokrine, 1x Stari vrh, Kranjska Gora, Vogel, Kanin
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
morel
PrispevekObjavljeno: Tor Nov 07, 2006 7:01 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Spammer
Spammer

Pridružen/-a: Pon Apr 2005 17:34
Prispevkov: 609
Kraj: Ljubljana - valda

že naslednje leto?....uau kul

a so se naravovarstveniki, ki so bili očitno probelm adnjih nekaj let popustili al je biu sprejet zakon o TNP-ju, ki to končno ureja?

Kaj se je premaknl?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Lux
PrispevekObjavljeno: Tor Nov 07, 2006 7:49 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Pet Dec 2004 0:06
Prispevkov: 516
Kraj: Mozirje

morel je napisal/a:

a so se naravovarstveniki, ki so bili očitno probelm adnjih nekaj let popustili al je biu sprejet zakon o TNP-ju, ki to končno ureja?

Kaj se je premaknl?


V pondeljkovem Delu FT je v sklopu podrobnejše predstavitve Gornenjske regije nekaj vrstic tudi o Voglu.

Povzetek:
- Velika pričakovanja bohinjskih turističnih delavcev so odvisna tudi od sprejema novega zakona o TNP.
- Šumi: Vogel je prav zaradi lege v TNP posebej izpostavljen; potrebne investicije in s tem uspešnejše konkuriranje drugim smučiščem.
- Vlada je pred dobrim mesecem izdala uredbi za zamenjavo dveh naprav s štirisedežnicama - vlečnice Brunarica in sedežnice Orlove glave (beri zgoraj), kar pa je šele podlaga, na kateri lahko začnejo pripravljati gradbeno dokumentacijo.
- Želijo si, da bi smučišče izvzeli iz območja TNP. Toda Marko Lenarčič (direktor LTO Bohinj) pravi, da je status narodnega parka po evropski zakonodaji vezan na njegov obseg. Ker je TNO razmeroma majhen narodni park, zmanjševanja njegovega obsega ne moremo pričakovati - po njegovem bi lahko Vogel dobil v novem zakonu o TNP znotraj meja parka poseben status, ki bi mu omogočal posodabljanje naprav in celotnega smučišča. Podobnega mnenja je tudi novi bohinjski župan Franc Kramar.

To so, vsaj tako izgleda, zaenkrat še samo napovedi, kaj se naj bi spremenilo v bodoče. Zato je verjetno pred nadaljevanjem pridobivanja dokumentacije ipd. potrebno počakati na sprejetje novega zakona.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
marko
PrispevekObjavljeno: Sre Nov 08, 2006 5:31 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2642
Kraj: Ljubljana

finch je napisal/a:


... najdemo med pametnimi ljudmi v vladi.

n ne, ne bodo vstopili med rekorde. Poglej... Doppelmayr, avstrijsko podjetje, katero dobavlja žičnici, je imelo o tem sestanek z investitorjem. Bila je ideja, da bi se naredilo vmesno postajo na vrhu orlovih glav, ampak so se investitorji odločili za dve ločeni žičnici. Pravtako pa morajo zagotoviti potrebam smučarjev, katerim ni do tega, ali pa ne zmorejo, da bi pol ure smučali in se potem spet nazaj peljali. Žal ne vem več o tej odločitvi, zato so pristojni drugi, kateri so določili takšno žičnico.

Tega o polurnem smučanju in peljanju nazaj jaz resnično ne razumem. Vem, da podobne težave danes rešujejo z vmesnimi postajami in ne s tako kratkimi sedežnicami. Npr. Alta Badia, pa tudi Kanin (tu je sicer nekoliko drugače, ker je v sredini izstopna postaja). Da bi mortala biti v tem primeru seveda dražja odklopna sedežnica, je po drugi strani tudi plus.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Čet Nov 09, 2006 10:21 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 2848
Kraj: Maribor

No, tega kar muči Marka (polurno smučanje) tudi jaz ne razumem. Pa vmesna postaja na vrhu Orlovih Glav - kakšno zvezo ima to z Brunarico?!

Predvsem pa fincha lepo prosim, kaj je mislil (žal je medtem že zbrisal) s sistemom zasneževanja, za katerega jaz in še mnogo drugih ne ve: če je na Voglu res že obstaja sistem zasneževanja, je to najbolje varovana skrivnost na slovenskih smučiščih?! Ali je mišljeno tako, da bo sistem narejen prihodnje leto skupaj s sedežnicama? Zahvaljujem se tudi za pojasnilo, da je vsak sistem zasneževanja povezan z zajetjem vode (tega pa res nisem vedel ), zanima pa me, kje je na Voglu takšno zajetje. Znano mi je da se Vogel že dobro desetletje bori z mlini na veter - pardon, z upravo TNP - da bi lahko zgradil zasneževanje, vem da so pred leti že vrtali - in tudi našli vodo, nič pa mi ni znano o kakšnem zajetju ali celo delujočem sistemu zasneževanja ...
_________________
Sezona 2020/2021: 24 smučarskih dni = 1 x Dachstein, 15 x Pohorje, 1 x Golte, 2 x Kope, 1 x Krvavec, ostalo pa uganite ;-)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja Stran 3 od 5

Kazalo po Smucisca.net forumu » Vogel » kaj je z štirisedežnico?
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB