Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Vogel » kaj je z štirisedežnico?

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 kaj je z štirisedežnico? « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
se strinjaš, da je čas da vogel stopi v korak s časom?
ja
91%
 91%  [ 56 ]
ne, saj je v redu, kot je
8%
 8%  [ 5 ]
Skupaj glasov : 61
Avtor Sporočilo
matiček
PrispevekObjavljeno: Čet Jun 15, 2006 10:34 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Jun 2006 16:48
Prispevkov: 499
Kraj: Ljubljana

Vogel in Kobla in Sorica se morajo povezat in nastalo bo najboljše smučišče v Sloveniji......

.....ups spet sanjarim. Najprej bo treba uredit vsa tri smučišča nato pa lahko razmišljamo o povezavi, sam pomoje bom že v nebesih, ko se bo to zgodilo.

Realnost je pač surova in kruta
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
dalojee kooš
PrispevekObjavljeno: Čet Jun 15, 2006 1:19 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Čet Sep 2005 13:09
Prispevkov: 457


No jest, če mal zasanjem, bi raj vidu da bi se Vogu šeru proti komni po tistih hribh k so tut čez 2000m pa levo sam do Rodice, ap bi bil koj ene 150 km prog. Sorco pa Komno bi pa povezu v ene 80km prog pa bi bla dva huda smučišča in dve karti, turistčno gledano bolš. v dolini nrdiš pa posebno povezavo busi al pa kej podonga.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matiček
PrispevekObjavljeno: Čet Jun 15, 2006 8:00 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Jun 2006 16:48
Prispevkov: 499
Kraj: Ljubljana

dalojee kooš je napisal/a:
No jest, če mal zasanjem, bi raj vidu da bi se Vogu šeru proti komni po tistih hribh k so tut čez 2000m pa levo sam do Rodice, ap bi bil koj ene 150 km prog. Sorco pa Komno bi pa povezu v ene 80km prog pa bi bla dva huda smučišča in dve karti, turistčno gledano bolš. v dolini nrdiš pa posebno povezavo busi al pa kej podonga.


Hja, a misliš Koblo ali Komno? Mislim, da so tereni na Komni prestrmi, preveč je prepadov, plazov in podognega. Pa še to je TNP in so okoljevarstveniki ful zaj****i. Bolj realno je širjenje proti Kobli, izven TNP-ja. Pa še to dvomim, da bodo pustili Vsekakor pa je treba NAJPREJ urediti Vogel in Koblo, nato se lahko povežeta.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
dalojee kooš
PrispevekObjavljeno: Pet Jun 16, 2006 12:16 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Čet Sep 2005 13:09
Prispevkov: 457


Ja sorry mislu sm sorco pa Koblo ja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
polde
PrispevekObjavljeno: Ned Jun 18, 2006 7:12 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Nov 2005 9:25
Prispevkov: 352
Kraj: Dunaj

Sorica in Kobla sta siamska dvojčka. Ne eden ne drugi center ne bosta postala nekaj "velikega" brez medsebojne povezave. Povezava obeh skupaj z Voglom pa je skorajda nerealna želja. Za zagotovitev povezave bi potrebovali (vzemite v roke zemljevid Julijskih Alp ali Triglavsega Narodnega parka, v izmeri 1:50.000) investicijo, ki ji v Slovenskih gorah ni primere. Večina predvidenih žičnic bi stala v razširjenem območju TNP, zato bi bila potrebna tudi sprememba zakonodaje.

1. Soriška planina
- ohraniti obstoječe 3 vlečnice (2400 os/h)
- nova 2 sedežnica Lajnar, dol. 1200m, 1287m - 1530m (1200 os/h)
- nova 4 sedežnica Dravh, dol. 1100m, 1287m - 1547m (2000 os/h) odpira nova smučišča
- nova izkl. 4 sedežnica Možic, dol. 1350m, 1287m - 1590m (2400 os/h) povezava s Koblo

2. Kobla
- ohraniti obstoječe 3 vlečnice (2000 os/h)
- zamenjati sedanje 2-sedežnice z 8 sedežno kabinsko žičnico, dol. 2950m, 560m - 740m - 1460m z vmesno postajo na Ravnah (2600 os/h)
- nova izkl. 6 sedežnica Ravne dol 1150m, 740m - 1040m (2400 os/h), nova smučišča blizu doline
- nova izkl. 6 sedežnica Možic dol 1400m, 1100m - 1590m (2400 os/h), povezava s Soriško planino
- nova 4 sedežnica Mali vrh, dol 250m, 1100 - 1170m (2000 os/h) omogoči povratek v dolino
- nova izkl. 4 sedežnica Vrh Koble, dol 1100m, 1160m - 1499 (2000 os/h) nova smučišča

3. Povezava Kobla - Vogel
Ta del bom opisal bolj na splošno, tako, da boste tisti, ki terena ne poznate dobili predstavo, koliko novih naprav bi bilo potrebnih:

Za izhodišče vzamem vrh sedanje dvosedežnice Kobla 3:
(gor - pomeni da se na tej relaciji pelješ z žičnico, če želiš priti s Koble na Vogel)
(dol - pomeni, da na tem odseku smučaš)
1. Kobla 3, 1460m - Planina za Črno Goro 1300m, dol
2. Planina za Črno Goro 1300m - Črna prst 1844m, gor
3. Črna prst 1844m - Planina Osredki 1400m, dol
4. Planina Osredki 1400m - Konjski vrh 1879m, gor
5. Konjske vrh 1879m - Planina Poljana 1460m, dol
6. Planina Poljana 1460m - Mali Raškovec 1946m, gor
7. Mali Raškovec 1946m - konta pod Rodico 1600m, dol
8. konta pod Rodico 1600m - Rodica 1962m, gor
9. Rodica 1962m - Planina Suha 1480m, dol
10. Planina Suha 1480 - Kratki plazi 1711, gor
S tem smo prišli do roba smučišča Vogel

Zgornje žičnice bi vse "visele" visoko v hribih, zato bi bilo potrebno zgraditi vsaj še dve povezavi iz doline in sicer:

1. Polje 523m - Planina Poljana 1460m
2. Ribčev laz 530m - Planina Suha 1480m
Ob obeh dostopnih žičnicah je možno v dolino speljati smučarske proge, ki bi bile po težavnosti podobne tistim na Kobli oziroma Žagarjevemu grabnu.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matiček
PrispevekObjavljeno: Ned Jun 18, 2006 8:46 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Jun 2006 16:48
Prispevkov: 499
Kraj: Ljubljana

Dobro, Polde. Vogel in Koblo lahko res uvrstimo v rubriko sanjarjenja, ker bo potrebno ogromno žičnic in vse bodo odklopne pa še TNP...

Kobla in Sorica pa se mi zdita precej realni. Čeprav si ti omenil 4sedo Možic, bi pomoje 4seda šla na Slatnik. Res nimam predstave, če imaš kako slikco..

Sej na Sorici je že skoraj postavljena 2seda Lajnar, vlečnice so čisto dobro, malo so rjaste, glede kapacitete pa se nimam pritoževat. Takoj za tem sledi povezava s Koblo potem pa šele 4seda Drauh. Jaz bi uredil še tisto progo levo od 2sede, ker je obupna (strašno ozka) in tam postavil nove zaščitne ograje. Predvsem pa zgradil eno velko kočo in oštarijo, ker sta propadli tako Brunarica, kot koča zgoraj (črna gradnja). Na Kobil pa najprej kabinska, šele nato povezava (ugibam: a so tiste tri 2sede res tako počasne, ali jih poženejo z manjšo hitrostjo, da šparajo z elektriko?)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
polde
PrispevekObjavljeno: Ned Jun 18, 2006 9:38 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Nov 2005 9:25
Prispevkov: 352
Kraj: Dunaj

Možic (1601m) in Slatnik (1599m) sta vrhova, oddaljena približno 300 metrov eden od drugega. Povezavo s Koblo bi bilo možno speljati nekje med njima, vsekakor pa ne preko vrha Slatnika (To je tisti vrh desno zgoraj nad vlečnico Slatnik). Najboljša povezava bi bila sedežnica, ki bi peljala s parkirišča mimo Litostrojske koče, preko vrha nad njo do sedelca med Možicem in Slatnikom (priližno 50 m prozi jugu nad veliko, dvonadstropno, opuščeno, bivšo italijansko karavlo). Smučarske proge je s te točke možno speljati po dolini pod Slatnikom (na desno stran sedanje vlečnice Slatnik) in pa po dolini, ki gre direktno proti parkirišču.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matiček
PrispevekObjavljeno: Sre Jun 21, 2006 7:00 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Jun 2006 16:48
Prispevkov: 499
Kraj: Ljubljana

No, vrnimo se k Voglu. Najprej sledi zamenjava naprav. Kot prvo bi jaz zamenjal 1sedo Orlove glave s kako odklopno. Vendar bi jaz ubil kar 2 muhi na en mah, zgradil bi odklopno 6sedo Orlove glave (dolžina kakih 1300m) in podrl 2sedo Križ, ker je skoraj na isti trasi, mogoče kakih 300m krajša, zato se mi zdi brezveze delati 2 sedi, če pa lahko z eno nadomestimo dve.

Nato je na vrsti 1seda Šija. Menjal bi jo s kako 4sedo, ki pa nebi bila pokrita, zato ker je kratka (kakih 1100m) in nebi dolgo zmrzovali na njej, pa tudi zaradi vetra, ker odkrite lahko delujejo v močnejšem vetru kot poktite. Bila bi odklopna, zadovoljen bi bil tudi s fiksno.

Na koncu sledi še Zadnji Vogel. Je dolg kakih 1150 m. To bi bila kaka odklopna 4seda, fiksno pa bi tudi preživel.

In mislim, da okoljevarstveniki ne smejo piz***i, ker bi bile vse naprave grajene po obstoječih trasah. Če pa jim kaj ne bo prav, pa se naj oni vozijo po muzejskih žičnicah in najbrž si bodo premislili.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Leopold
PrispevekObjavljeno: Sre Jun 21, 2006 7:41 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča v kavbojkah
Smuča v kavbojkah

Pridružen/-a: Pon Okt 2005 12:28
Prispevkov: 1205
Kraj: Mengeš

Jaz bi nadomestil Orlove glave in Križ in ene krogce z odklopno 4 sedo, ki bi imela v kotlini vmesno postajo, eno zgornjo pri hotelu in drugo kjer jo ima zdaj Križ. Problem je v tej kotlini pod hotelom, ker je potem treba ljudi spravit do nihalke, obstoječi krogci pa so ozko grlo.
_________________
Sezona 21/22: 5x Krvavec, 4x Kranjska gora, 1x Vogel, Stari Vrh, Cerkno
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matiček
PrispevekObjavljeno: Sre Jun 21, 2006 9:22 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Jun 2006 16:48
Prispevkov: 499
Kraj: Ljubljana

Leopold je napisal/a:
Jaz bi nadomestil Orlove glave in Križ in ene krogce z odklopno 4 sedo, ki bi imela v kotlini vmesno postajo, eno zgornjo pri hotelu in drugo kjer jo ima zdaj Križ. Problem je v tej kotlini pod hotelom, ker je potem treba ljudi spravit do nihalke, obstoječi krogci pa so ozko grlo.


Krogci naj ostanejo, zaradi začetnikov. Vmesna postaja se mi zdi zaradi finančnih razlogov nerealna, pa še od Križa do vrha Brunarice je kakih 200m in to bi se komaj gor vsedel, potem bi pa že dol lezel.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
marko
PrispevekObjavljeno: Čet Jun 22, 2006 9:23 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2833
Kraj: Ljubljana

Jaz bi za zgornje naprave na Voglu dal kakšno kabinsko, ki bi lahko delala tudi v močnejšem vetru. Npr tako na 2 ali 3 vrveh, saj je bil zgornji del Vogla velikokrat zaprt. Iz istega razloga so zelo primerne tudi pritlehne vlečnice, katerih veter ne moti.

Za povezavo s Koblo pa se po tistem, kar je napisal Polde meni stvar sploh ne zdi več tako neumna in nemogoča. Očitno med Voglom in Koblo ne bi bile le neke brezvezne povezovalne naprave, ampak odlična smučišča, nekatera celo z lastnim dostopom. Naprav je sicer veliko (najbrž poleg 7 naštetih še kakšna več, ker je treba priti tudi v obratno smer), a pri širjenju in postavljanju novih naprav bi lahko imeli v mislih, da bi nekoč smučišča bila povezana in bi tako nove naprave postavljali na hribe, ki bi nekoč bili tudi v funkciji povezave. Najbolj mi je všeč ideja o smučišču iz Ribčevega laza, saj je prava žalost, ko vidiš zaprte številne apartmajske hiše sredi smučarske sezone.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matiček
PrispevekObjavljeno: Sob Jul 01, 2006 9:46 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Jun 2006 16:48
Prispevkov: 499
Kraj: Ljubljana

Kabinska na 2 vrveh, od hotela do Šije, z vmesno postajo na Orlovih Glavah (spodnja postaja Šije). In Zadnji Vogel kaka fiksna 4seda (ali še bolje odklopna). To bi bilo pa že bolje. In gradili bi po obstoječih trasah.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
lenko
PrispevekObjavljeno: Sob Jul 01, 2006 10:05 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3118


ccc kak so eni skromni... jaz bi:

-gondolo zamenjal s 16 kabinko
-vse sedežnice s 8 sedežnicami( odklopne/pokrite)
-vlečnice s odklopnimi 6 sedežnicami/pokritimi
-širitev(apartmaji/nove proge s osem sedežnicami/bari)
-zašneževanje( kakšnih 200 fiksnih topov ta) 50 mobilnih in kakšnih 200 žiraf
-jezera eno 300 000 kubično kot jr blejsko jezero...
- ljudi (obnova cest/prog/železniskih postaj/ letališče)
-sponzovrstvo za smucisca.net

ves denar bi dobil od..... evrope jaz samo prispevam 10000eu
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matiček
PrispevekObjavljeno: Sob Jul 01, 2006 10:32 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Jun 2006 16:48
Prispevkov: 499
Kraj: Ljubljana

Ledenko, zdaj pa se že malo z****vaš. Pokrite 8sede!! Že prej smo ti napisali, da se pokrite sede ne obnesejo najbolje na območjih ki piha veter. Vlečnice so primerne za vetravna pobočja, ker se vrv vleče nižje kot pri sedah. Pa naj ostane še kaka vlečnica za začetnike, ker če je seda jo je treba skos ustavljat, da grejo tamali gor, itd. Res pa je, če bi se širili proti Kobli, bi morali zamenjati sidri Kratki plaz in Konta, ker bi povezava potekala čez Kratki plaz in bi bili vlečnici ozko grlo. Sploh pa poznamo še 4 in 6 sedo in če bi delali same 8sede bi se ponovilo Cerkno in na nekaterih progah so 8sede PREVEČ.

Se pa vseeno vprašam, kdaj bomo pri nas videli kako tovrstno napravo. Upam, da čim prej.

Jezero, veliko kot Blejsko. Halooo?? Kje bi pa bilo to tvoje jezero?
Vodo lahko črpajo iz bohinjskega in, da na kaj takega pomisliš šele leta 3006, ko bova že v nebesih (ali v peklu ). Takrat pa bodo smučišča že v drugačnih oblikah, kot jih poznamo danes. Pa še okoljevarstveniki bi po****ili da bi se kar kadilo.

Nihalko zamenjat, to je potrebno, ker je ozko grlo in uredit cestne povezave. Pod širitev si misli najbrž širjenje proti Kobli. To bi bilo nekaj! Zasneževanje pa vsekakor, da bi lahko obratoval dlje časa (Žagarjev). Samo še vedno ne razumem, kaj okoljevarstvenike moti pri zasneževanju??

Sploh pa Evropa nikoli nebi dala toliko denarja

P.S.: Miki, a lahko prosim prilimaš karto z načrtovano 4sedo in progami, ker nimam predstave.


Nazadnje urejal/a matiček Ned Jul 02, 2006 10:30 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
matiček
PrispevekObjavljeno: Ned Jul 02, 2006 10:28 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Jun 2006 16:48
Prispevkov: 499
Kraj: Ljubljana

Aja, pa še glede tega:

matiček je napisal/a:
Leopold je napisal/a:
Jaz bi nadomestil Orlove glave in Križ in ene krogce z odklopno 4 sedo, ki bi imela v kotlini vmesno postajo, eno zgornjo pri hotelu in drugo kjer jo ima zdaj Križ. Problem je v tej kotlini pod hotelom, ker je potem treba ljudi spravit do nihalke, obstoječi krogci pa so ozko grlo.


Krogci naj ostanejo, zaradi začetnikov. Vmesna postaja se mi zdi zaradi finančnih razlogov nerealna, pa še od Križa do vrha Brunarice je kakih 200m in to bi se komaj gor vsedel, potem bi pa že dol lezel.


Vedno sem bil prepričan, da ima tudi 1seda vmesno postajo v tisti dolini.
Potem pa pobrskam po Alpinforumu in najdem tole:


Ta slika katere avtor je Miki prikazuje vmesno postajo orlovih glav. Žal pa ni aktivna, ker je zasuta s snegom in se zdaj moramo voziti s krogci do hotela. Krogcev pa ne zamenjat, zaradi začetnikov. Mora pač ostati kaka vlečnica. Odpreti vmesno postajo in zgraditi novo sedo, pa krogci ne bodo nikogar motili

Od vlečnic bi, če bi se povezali s Koblo bili kritični samo Konta in Kratki plaz, ker bi povezava potekala preko niju in bi ju mogli z nečemer zamenjati (fiksna 4 ali 6seda z vmesno postajo v dolini, kjer se vlečnici začneta). Storeč in Brunarica pa naj ostaneta kot sta.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja Stran 2 od 5

Kazalo po Smucisca.net forumu » Vogel » kaj je z štirisedežnico?
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB