Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Mariborsko Pohorje » Načrti na Pohorju, naše želje in predvidevanja

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Naslednja
 Načrti na Pohorju, naše želje in predvidevanja « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Pet Nov 04, 2022 6:10 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3118


Hvala Miki za aktualne fotke, upam da mi rata kaj v prihodnjem tednu skočiti gor in pogledati kaj na lastne oči.

Se pa mi zdi zanimiva taktika, ki so jo izbrali. Namreč mislil sem, da bodo potegnili zasneževanje po desnem robu navzdol, ob robu gozda in tam postavili nove jaške. Sedaj pa se mi zdi, da so potegnili linijo nekoliko višje, da bo možno s črpališča pod trikotno črpati do koče Luka, tam pa bodo direktno pod kočo postavili en fiksen top, ki bo usmerjen navzdol, tako da lahko zasnežuje na levo ali na desno stran. Problem zna nastati, ker na Habakuku zna precej pihniti s severa ob ohladitvi, in bo ta top imel kar precejšnje probleme. Ob gozdni liniji so izbrali neko novo taktiko postavljanja jaškov, kjer so postavili navadne betonske jaške, z bogve kakšnimi pokrovi. Elektrike očitno tam ne bo?
Na sredini bodo tisti top očitno pustili, le obrnili ga bodo najverjetneje navzdol. Če se ne motim, bodo tako dodali slabe tri fiksne topove.

Je pa zunaj razpis za nov oz. za rabljen ratrak, kar velikih dimenzij. Točnega modela ne vem če lahko določimo, saj so nekatere dimenzije rahlo dvoumne. Je pa res da se mi trenutno ne da do potankosti brskati kateri to je.

Drugače po vseh smučiščih je približno isto pri nas, da se čaka na jesen. Takrat se najbolj vidi, koliko imaš rezerve za začetek zime, da jo lahko prebrodiš. In s tem kaj sploh lahko investiraš.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JurijB
PrispevekObjavljeno: Pet Nov 04, 2022 8:56 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Sre Mar 2016 17:15
Prispevkov: 941


V "starih časih" ko se je začela prodaja sezonskih v septembru ali oktobru, so to bili edini meseci, ko si vedel koliko bo denarja za investicije. Poletje so večinoma "hibernirali" oz. opravljali "počitniška dela" v Dalmaciji.

Sedaj ko so veliko večino letos prodanih sezonskih kart prodali aprila in ko imajo tudi poleti nekaj od sezone, pa je to očitno "navada - železna srajca".
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ynwalen
PrispevekObjavljeno: Pon Nov 07, 2022 11:12 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sposoja si smuči od bloškega smučarja
Sposoja si smuči od bloškega smučarja

Pridružen/-a: Pet Nov 2016 13:18
Prispevkov: 109


Nekaj kopajo tudi na Piskru, ve mogoce kdo kaj?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Sob Nov 12, 2022 9:48 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3437
Kraj: Maribor

Dela na novem koščku zasneževanja potekajo skoraj tako počasi kot da bi jih organiziral DARS . No, vsaj od Luke do prelomnice pri bivši spodnji postaji Habakuka so zgleda zaključili:


Tik pod prelomnico so vkopali še en podoben jašek, zaenkrat brez topa:


Malo nižje so cevi zasipane, prav lepo poravnano pa se mi to še ne zdi . Na desnem robu ni videti da bi bili jaški že položeni:


Slabe svetlobne razmere, ampak razen tistega enega prestavljenega TF10 ni videti sprememb:


Tudi na bodoči vmesni postaji še ni sledov o kakšnem betoniranju:

_________________
Sezona 2023/2024: 39 smučarskih dni = 24 x Pohorje, 3 x Rogla, 2 x Osojščica, Krvavec, 1 x Trije Kralji, Klippitz, Salzstiegl, Gitschberg, Plose, Seiser Alm, Tri Cime, Kope.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Pet Nov 18, 2022 9:26 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3437
Kraj: Maribor

Volitve so pred vrati :

https://maribor24.si/lokalno/foto-podpisali-pogodbo-za-obnovo-zicnic-na-pohorju

Dosti bla bla bla, v glavnem vse že znano (vmesna postaja krožno-kabinske žičnice, nova štirisedežnica Ruška, trije gibalni parki, tri dodatne kolesarske proge, proga za gorske gokarte), nekaj je vsaj meni novo (zamenjava blagajn za prodajo kart).

In ponovno sanjarjenje o skupni smučarski karti za Pohorje in ureditvi cest ... kako dolgo že to poslušamo? Tisti ki smo že bolj v zrelih letih se mogoče še spomnimo podobnih idej enih 25 let nazaj, ko je pohorska karta med počitnicami poskusno veljala na Rogli in obratno, med Arehon in Jurgovim pa je celo vozil nek kombi/minibus ... vemo tudi da na koncu iz vsega skupaj ni bilo nič
Citiram:
Prvi korak k temu je po besedah župana skupna smučarska karta, izziv države in lokalne skupnosti pa je zagotovitev ustrezne infrastrukture in ureditev cest, da bo prehod med turističnimi točkami na Pohorju lažji.

_________________
Sezona 2023/2024: 39 smučarskih dni = 24 x Pohorje, 3 x Rogla, 2 x Osojščica, Krvavec, 1 x Trije Kralji, Klippitz, Salzstiegl, Gitschberg, Plose, Seiser Alm, Tri Cime, Kope.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Sre Nov 23, 2022 7:29 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3118


Do 1.12. je zunaj razpis za najem snežnih topov za 3 leta, kjer je glavno merilo cena.
Sklop razpisa so trije topovi na najmanj 3,3 m visokem stebru, letnika 2017 ali mlajši, maksimalne moči 24 kW, vendar vsaj 18 kW ventilatorja in kompresorja in seveda se more povezati na ATASS plus in na aplikaciji ATASS pro, ki je programsko orodje koga drugega kot pa rumenjakov. To so verjetno tisti trije topovi, kateri imajo prosti hidrant na novi poseki, in bodo stali sredi proge.
Zraven so še precej podobni pogoji za tri mobilne topove.

Tako da pod črto bomo letos imeli na Mariborskem koncu najmanj 6 "novih" TF 10.
Končno spodobno povečanje zasneževalnih zmogljivosti na mariborski strani, če bodo le topovi ostali tukaj.

Zraven tega je pa še bil zaključen razpis za nov teptalec, ki ga bo dobavil edini prijavljeni tehnounion (dobavitelj za Technoalpin in Pistenbully na slovenskih tleh), v kolikor jim ne bo previsoka cena in se bodo odločili za to ponudbo.
Glede na ceno 530.000€ bo na hribu 600W teptalec. Ali pa morda 400W, saj zaradi inflacije malce izgubljam stik s stanjem na trgu pretekla leta.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Čet Nov 24, 2022 2:28 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3118


Po slikah iz FB je potrjeno, da je novi teptalec 600W. Lepo . Upam da s snowsat sistemom, ki deluje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Ned Dec 04, 2022 11:24 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3118


Še tretji monolog.
Zaključil se je razpis za najem šestih topov, od tega trije na stebru.
Cena pa kar sitnica, za 6 rabljenih(!) topov je cena z DDV 243.000€ (https://ejn.gov.si/ponudba/pages/javno/javni_pregled_ponudnikov.xhtml?zadevaId=20288). Seveda od Tehnouniona, oz. od dobavitelja Technoalpin topov.
Torej slabih 40.000€ za rabljen top...
Ampak, na razpisu je cela zmeda, objavljene so imeli tehnične zahteve, kjer so navedli, da morejo biti topovi najmanj letni 2017, možnost spusta topa z vitlo ali hidravliko, atass plus, brezoljni kompresor, radijski modem itd itd... No prav čisto kontra zahteve pa so imeli na obrazcu predračuna, kjer so dodatne funkcionalnosti topov integriran kompresor v pogon ventilatorja, PREGIBNI STEBER (!) za spust topa za vzdrževanje na tleh z ročno hidravliko (tukaj pride v poštev le TT10 ali TT9), hlajenje kompimiranega zraka skozi vodni blok, tukaj pridejo v poštev vsi topovi novejši od TR10 in pa frekvečna regulacija motorja, IE4 in razpon električne napetosti od 340-500V (kar je precej pomembno za Pohorje, ker imajo precej navito omrežje, in imajo velika nihanja, in nekateri bolj fini topovi kar precej crkujejo zaradi tega).
Torej so podatki na obrazcu predračuna in tehnične specifikacije kontradiktorni glede zahtev.

Razpis za dobavo in montažo srednje postaje se je končal z zavrnitvijo ponudnika Leitner, ker za par tisoč € presega mejo, ki so jo dobili odobreno na razpisu.

Razpis za teptalec se je končal s ponudbo pistenbully 600W za ceno 530.000€.

Bo pa počasi potrebno pohiteti z razpisom za sedežnico Ruška. Meni se zdi da so malo pozni, preden zaključijo razpis, bo že tukaj najverjetneje marec...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JurijB
PrispevekObjavljeno: Pon Dec 12, 2022 9:29 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Sre Mar 2016 17:15
Prispevkov: 941


Včeraj sem neuradno izvedel zakaj bo (če bo) Ruška neodklopna štiriseda s trakom spodaj - identično kot Poštela.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marvin
PrispevekObjavljeno: Pon Dec 12, 2022 9:59 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Okt 2006 12:28
Prispevkov: 353


In zakaj?
_________________
...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JurijB
PrispevekObjavljeno: Pon Dec 12, 2022 12:45 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Sre Mar 2016 17:15
Prispevkov: 941


Beri med besedami: zadnji dve sta pomembni.Toliko o tem, imate pa v Večeru direktorjev intervju.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JurijB
PrispevekObjavljeno: Pon Dec 12, 2022 12:51 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Sre Mar 2016 17:15
Prispevkov: 941


Ker sem dober: kar se nanaša na Pohorje sem odebelil.

(INTERVJU) Ranko Šmigoc, direktor Marproma in Mestnih nepremičnin: Čaka nas investicijsko zahtevno leto

12.12.2022 06.00

Igor Selan
Z novim direktorjem Marproma in Mestnih nepremičnin Rankom Šmigocem o poslovanju obeh podjetij, načrtih za prihodnje leto. "Smučanje je drago, a cene ne bomo več dvigovali," zatrjuje.

Osem mesecev ste na čelu Marproma, še nekaj več na vrhu Mestnih nepremičnin. Kako združujete obe funkciji, prejemate dve polni plači?

"Predvsem z dobro organizacijo. Trenutno so Mestne nepremičnine majhen biser, ki ga jemljem kot velik izziv, s pomočjo katerega bomo za mesto naredili še veliko dobrega. Seveda pa veliko večino svojega časa posvečam Marpromu, kjer sem tudi polno zaposlen, v Mestnih nepremičninah imam le poslovodsko pogodbo v višini 500 evrov bruto mesečno."

V pretekli karieri se sicer z javnim potniškim prometom in nepremičninami niste ukvarjali.

"Do zdaj sem se ukvarjal predvsem s storitvenimi dejavnostmi, področjem varovanja, vendar sem ekonomist in znanje, ki ga imam, se prepleta tudi s področji, ki jih obvladujem zdaj. Strokovno znanje črpam od sodelavcev, izobražujem se tudi sam, a je bistveno, da imam dobro ekipo, brez te ne moreš voditi nobenega podjetja. In v Marpromu je dovolj strokovnjakov za vsa področja dela, ki jih obvladujemo. Enako v Mestnih nepremičninah. So pa pri nas potrebna številna specifična znanja, tako na področju javnega potniškega prometa, žičničarstva, upravljanja mirujočega prometa, odvoza nepravilno parkiranih vozil, avtobusne postaje, tržnične dejavnosti, upravljanja nepremičnin ..."

Leto 2022 gre h koncu, zdaj verjetno že imate neko sliko, kako ga boste končali poslovno.

"Brez presenečenj in to kljub temu, da so plani predvidevali nekoliko drugačno sliko na področju stroškov, predvsem glede obveznosti do zaposlenih. Za zdaj kaže dobro, smučarska sezona, od katere je največ odvisno, se je tudi začela prej kot običajno. Vse druge tržne dejavnosti pa so vzdržne, z vsemi ustvarjamo pričakovane rezultate."

Ste lahko bolj konkretni, v številkah?

"Verjamem, da bomo pozitivno zaključili leto, rezultata pa še ne znam oceniti, ker je veliko odvisno od smučarskega decembra."

Omenili ste obveznosti do zaposlenih ...

"S socialnimi partnerji smo letos uredili problem benificiranega delovnega staža in plačila premije za poklicno zavarovanje, kar nas po novem letno stane okrog 240 tisoč evrov letno. Od maja to za voznike plačujemo redno, imamo pa še dolg za nazaj, ta znaša 1,2 milijona evrov, ki ga bomo poravnali v prihodnjih dveh letih in s tem zaprli eno od dlje časa trajajočih odprtih tem."

Kakšni pa so načrti Marproma za 2023?

"Čaka nas zelo zahtevno leto, predvsem investicijsko. Smo sredi projekta modernizacije žičniških naprav in izgradnje Outdoor centra Maribor - Areh, vrednega 7,5 milijona evrov, rok za izvedbo je november 2023. Hkrati je v sodelovanju z občino in univerzo v planu posodobitev voznih linij v avtobusnem prometu, želimo slediti željam potnikov po večji zanesljivosti voznih redov in povečanju frekvenc, kar pa seveda neposredno vpliva na stroške. To je zelo zahtevna operacija, s katero skušamo najti nove rešitve. Prometna infrastruktura v Mariboru je namreč takšna, kot je, umestitev hitrih pasov za avtobuse je praktično nemogoča. Verjamem pa, da bo nekaterim drugim infrastrukturnim projektom vseeno uspelo zmanjšati pritisk avtomobilov na mesto, s čimer bi povečali hitrost in točnost avtobusov in tako končno le postali bolj zanimivi za potnike."

Kako daleč ste z uvedbo novih linij?

"Rešitve, ki jih uvajamo, so pametne, temeljijo na stroki. Se bodo pa morali Mariborčani navaditi na prestopanje med linijami pa tudi med različnimi oblikami prevoza. Ali bomo bistvene spremembe uvedli že v letu 2023, še ne morem reči, bo jih pa treba hitro, ker je vzdržnost poslovanja obstoječega modela z vidika stroškov res velika preizkušnja za mestni proračun."

Kaj je trenutno z načrti za spremembo Trga revolucije v avtobusno vozlišče, ki je tudi del te zgodbe?

"Ne govorimo le o Trgu revolucije, ampak tudi o železniškem trikotniku in nekaterih drugih lokacijah. Zadevo spremljamo, nismo pa mi tisti, ki bi imeli neposreden vpliv na te odločitve. Pozdravljamo vse pobude, ki bi lahko razbremenile promet v mestu. Spremembe potovalnih navad so izhodišče, s katerim se bomo ob uporabnikih morali soočiti mi kot izvajalci in na drugi strani tudi občina kot odločevalec. Cilj je vsekakor znižati stroške poslovanja javnega potniškega prometa in dvigniti njegovo kakovost."

Od Marproma bi sicer pričakovali, da zadeve ne le spremlja, ampak jih tudi aktivno sooblikuje. Ne nazadnje je stroka skoncentrirana pri vas in ne na občini.

"Ugotovitev je po svoje pravilna, a mi z občinskim uradom za promet sodelujemo dobro, podajamo pobude in predloge, smo aktivni, je pa naš okvir delovanja vpet med celostno prometno strategijo in dejanskimi zahtevami občine."

"Cilj je vsekakor znižati stroške poslovanja javnega potniškega prometa in dvigniti njegovo kakovost"
Kako pa je s posodobitvami voznega parka. Vsako leto bi bilo treba zamenjati deset odstotkov avtobusov, a v zadnjih štirih letih tej dinamiki niste sledili.

"Drži, v zadnjih letih voznega parka, ta je trenutno v povprečju star 7,3 leta, nismo posodabljali v skladu s temi smernicami. Letos so nabave stekle v večji meri, Eko sklad smo izkoristili do maksimuma, prav tako imamo naročenih kar nekaj avtobusov tudi za prihodnje leto. Cilj, elektrificirati tretjino flote do leta 2026, verjetno ne bo dosežen v celoti, mu bomo pa vztrajno sledili. Je pa res, da so se v zadnjem obdobju pojavile tudi težave pri dobaviteljih. Ne le podražitve avtobusov, problem so tudi bistveno daljši dobavni roki, predvsem v segmentu elektropogona."

Ne samo z voznim parkom, težave imate tudi s kadri, po mojih informacijah vam manjka kar okrog 15 voznikov, iščete tudi tehnični kader.

"To težavo rešujemo kar učinkovito. Z zavodom za zaposlovanje smo septembra izvedli proaktivno akcijo, njihove svetovalce smo povabili na predstavitev poklicev, ki jih iščemo, tudi za dejavnost Pohorja. Odziv je dober, zavod se trudi sofinancirati naše programe, tudi sami izvajamo promocijske akcije, s katerimi kandidate obveščamo, da smo pripravljeni plačati tudi opravljanje izpita za kategorije C, D, kodo 95, vse z namenom, da dobimo nove sodelavce, in to nam tudi uspeva. Se pa zavedamo, da bomo morali pri tem v prihodnjih letih biti še boljši, številni naši sodelavci se bodo namreč upokojili. Če bi rekel, da težav na tem področju ni, bi bilo nepošteno, niso pa neobvladljive."

Kako pa je s potniki? Vemo, da je njihovo število v času korone izrazito upadlo?

"V bistvu se je prepolovilo. Če smo še leta 2019 prepeljali štiri milijone potnikov, smo jih lani le okrog dva milijona, a se letos ponovno približujemo predkoronskim številkam. Vendar ponovno poudarjam, konkurenčnost avtobusnega prometa je odvisna od ukrepov, ki jih bomo izvedli skupaj z občino. Če bomo pri tem uspešni in bomo lahko zagotovili večje frekvence, bolj prilagojene linije, natančnost prihoda avtobusov in drugo, bomo v prihodnosti te številke še precej izboljšali."

Ranko Šmigoc: "Verjamem, da bomo pozitivno zaključili leto, rezultata pa še ne znam oceniti, ker je veliko odvisno od smučarskega decembra." IGOR NAPAST
Kako pa je z digitalizacijo? Že dlje časa se govori o aplikaciji, s katero bi potniki lahko spremljali prihode avtobusov, njihovo lokacijo in podobno.

"Aplikacija je v izdelavi, verjetno bo že v začetku prihodnjega leta šla v beta testiranje. Z njo bomo uporabnikom omogočili skrbno načrtovanje svoje poti, spremljali bodo lahko tako statične kot dinamične vozne rede, tako, da bodo lahko realno ocenjevali prihode in odhode avtobusov."

Če se iz avtobusov preusmeriva na Pohorje ... zakaj tega še ni prevzel Šport Maribor, kot kaže, bo Marprom Pohorje upravljal še celo to zimo ...

"Izvedene so bile številne aktivnosti za oddelitev tega dela našega poslovanja, pa vendar so se zaradi projektov ministrstva za gospodarski razvoj (MGRT) ter pridobivanja dokumentacije in črpanja sredstev zanje odločili, da to do konca izpelje Marprom. Pričakujemo, da se bomo o oddelitvi pogovarjali konec leta 2023 ali celo v letu 2024."

Zdaj seveda upate, da bo zima radodarna. V nasprotnem primeru bi to lahko zelo neugodno vplivalo na vaše poslovanje.

"Pohorje potrebuje 365 dni v letu, zimska sezona traja samo štiri mesece. V tej smeri gredo tudi vsi dogovori s preostalimi deležniki, občino, Regionalno razvojno agencijo, Zavodom za turizem in ne nazadnje s pohorskimi hotelirji in gostinci, da je treba ustvariti ustrezne produkte, ki bodo delovali celo leto. Partnerstvo za Pohorje razvijamo intenzivno, saj se želimo na celotni destinaciji s Kopami, Roglo, Tremi kralji in Ribniškim Pohorjem povezati v eno destinacijo, v prepoznavno celoto in turistični produkt, ki bo prepleten s kolesarjenjem, pohodništvom in drugimi aktivnostmi. Mislim, da smo na pravi poti."

Govori se celo o posebnem podjetju, ki bi lahko prevzelo dejavnosti Pohorja.

"O tem v strokovnih razpravah ni bilo govora, se je pa po mojih informacijah v preteklosti govorilo tudi o tej možnosti, ki pa ni več aktualna. Verjamem, da bo Šport Maribor kot specialist za športno infrastrukturo to zgodbo uspešno peljal naprej."

Boste s ceno 43 evrov za dnevno smučarsko vozovnico, najdražjo v Sloveniji sicer, prišli skozi pri trenutnih cenah električne energije?

"Treba je vedeti, da sta Mariborsko in Ruško Pohorje z 42 kilometri prog največji smučarski center v Sloveniji, v ceni je tudi avtobusna povezava med njima. Cena smučanja je glede na stroške, predvsem na ceno elektrike, realna, seveda pa ne more pokriti celoletnega poslovanja. In to je ključen izziv Maribora, zagotoviti sezono celo leto."

"Brez občinske subvencije bi morala povratna vozovnica za gondolo stati celo več kot 20 evrov"

Imate podatek, koliko letnih vozovnic ste prodali in kako poteka prodaja dnevnih?

"Prodali smo več kot 1400 sezonskih vozovnic, kar je primerljivo z lanskim letom, in to kljub podražitvi. Na trg smo dali tudi nove produkte, kot je na primer petka, ki omogoča pet smučanj kadarkoli v sezoni, in je bila cenovno zelo ugodna, le 149 evrov. Je pa dejstvo, da je smučanje drago, ne le pri nas, povsod po svetu. Lahko pa zatrdim, da cene letos ne bomo več dvigovali, medtem ko za druge smučarske centre v Sloveniji to ni nujno, cene bi se lahko po novem letu tam še spremenile."

Je pa poceni vsaj gondola. Letos mestni svet podražitve ni sprejel, verjetno bo ta predlog kmalu spet na mizah svetnikov?

"Šest evrov za povratno vožnjo je res izjemno nizka cena, najbrž najnižja na Balkanu in v celotni Evropi. Pri trenutnih stroških elektrike mora občina zagotavljati vse večjo subvencijo, če pa bi želeli delovati brez te, bi morala povratna vozovnica stati celo več kot 20 evrov. Podražitev je torej nujna, odvisna pa je seveda od odločitve mestnega sveta. Poleg tega dnevne vozovnice nikoli niso bile namenjene Mariborčanom, te smo in bomo tudi v prihodnje spodbujali k nakupu sezonskih, obiskovalci pa bi morali imeti tržno ceno, tako kot tudi drugod. Ne nazadnje bi lahko občina z dvigom cene privarčevala in denar namenila za bolj pomembne potrebe, vzdrževanje vrtcev, šol, preplastitve cest ..."

Od ena do pet

Katera smučarska proga na Pohorju vam je najbolj všeč in zakaj?

"Rad smučam, nisem pa smučar, ki bi vsak prosti trenutek preživel na Pohorju. Mi je pa v tem trenutku najbolj všeč Cojzarica, ker je široka in dobro umeščena in imaš kot smučar res dober občutek."[
/b]

Kdaj ste bili nazadnje na tržnici in kaj ste kupili?

"Na tržnici kupujem pogosto, predvsem zelenjavo. Včasih tudi v paviljonu kak kos mesa ali sira."

Kdaj ste se nazadnje vozili z mestnim avtobusom in na kateri liniji?

"Avtobuse uporabljam priložnostno, predvsem na linijah 6 in 3. Ker so relacije po mestu kratke, veliko uporabljam tudi Mbajk ali pa se kam odpravim peš."

Kam bi v Mariboru peljali gosta, kaj bi mu pokazali?

"Vsekakor bi ga najprej peljal na Pohorje. Pa tudi na Piramido, v center mesta, Mestni park, v Mariboru je veliko lepega. Če bi bil lačen, pa bi ga peljal k Stari Lipi na klasično hrano ali pa na kaj posebnega v restavracijo Rožmarin."

Doma ste v Pernici. Kako se pripeljete v službo (avto, avtobus, vlak …) v Maribor?

"V Maribor prihajam z avtom. Želel bi si morda tudi več kolesarjenja, vendar mi dve službi zaradi razpona delovnega časa in potreb po premikanju to žal onemogočata."

[b]Kako trenutno kaže s pogodbo z Leitnerjem za vmesno postajo in kdaj boste zamenjali vlečnico Ruška za sedežnico?

"Pogajanja z Leitnerjem še niso zaključena. Gradbeno dovoljenje za oba projekta je pridobljeno, javno naročilo za Ruško bo izdano v prihodnjih dneh, pripravljalna dela pa bomo začeli takoj po koncu sezone. Smo pa v Sloveniji evropska sredstva pridobili med zadnjimi v EU, zato je treba vedeti, da so proizvajalci zelo zakupljeni, dobavni roki pa temu ustrezno dolgi. Časovnico bomo morali zato zelo previdno načrtovati. Ruška bi vsekakor morala biti končana tik pred začetkom prihodnje sezone, vmesna postaja gondole pa takoj po zaključku letošnje."

Kakšni pa so načrti s progo Jonatan. Z izgradnjo vmesne postaje bi bilo to progo smiselno dokončati.

"O oživitvi Jonatanke razmišljamo, a po posvetih s stroko ugotavljamo, da bi to bil zelo velik projekt. Trasa je zaraščena, potrebnih bi bilo veliko posegov, največji bi seveda bil komunalno opremljanje proge, to pa je izjemno velik finančni zalogaj. Ni pa to nemogoče, če želimo privabiti nove goste, več turistov, se bomo morali o tem začeti resno pogovarjati. Proga Jonatan ima s svojo zahtevno konfiguracijo tudi vse elemente tekmovalnih prog, zato bi lahko bila zanimiva tudi za priprave smučarskih reprezentanc v alpskih disciplinah."

Kako pa je z rezervno traso za Zlato lisico?

"Proga je pripravljena, odprto je javno naročilo za snežne topove. Bo pa za vrnitev Zlate lisice treba še marsikaj postoriti, zato smo na nekatere razpise dodatno prijavili določene projekte in upam, da dobimo še nekaj dodatnih sredstev, s katerimi bi dokončali to športno traso."


Ena od dejavnosti Marproma je tudi "pajek"? Tudi tu načrtujete novosti.

"V izdelavi je aplikacija, ki nam bo olajšala interakcijo z mestnim redarstvom, težimo namreč k popolni digitalizaciji. Smo pa ob tem naročili tudi novo vozilo, saj z obstoječima težko izpolnjujemo zadane naloge. Eno je staro več kot 30 let, drugo pa je namenjeno vleki, zato je njegova funkcionalnost v centru mesta, kjer so parkirna mesta ozka, omejena. Naročen je nov, klasičen 'pajek' za nakladanje vozil, ki ga bomo dobili v začetku prihodnjega leta."

Novosti pa si lahko obetamo tudi na zaprtih plačljivih parkiriščih.

"Drži. Pričakujemo, da bomo najkasneje v začetku prihodnjega leta dobili nove, tehnološko zelo dovršene blagajne, ki bodo uporabnikom omogočile vstop in izstop s parkirišč praktično brez ustavljanja vozila, tudi parkirnih listkov ne bo več. Seveda z ustrezno naloženo aplikacijo."

"Naročen je nov, klasičen 'pajek' za nakladanje vozil, ki ga bomo dobili v začetku prihodnjega leta"
V kratkem torej lahko pričakujemo kar nekaj novih aplikacij.

"Ja, konec koncev govorimo o obdobju digitalizacije in to je edina prava pot tudi za Marprom. Predvidevam, da bo večina novih aplikacij dostopna že spomladi."

Če greva za konec še k Mestnim nepremičninam ... Gostilna Pri Treh ribnikih je že od februarja zaprta. Ta odločitev Term Maribor občini verjetno povzroča škodo?

"Drži. Smo pa se s Termami dogovorili, da so s 30. novembrom izstopile iz te pogodbe in objekt predale brez kakršnihkoli zahtevkov, čeprav so plačali najemnino za celotno obdobje, torej do junija 2023. Novi poziv za oddajo gostilne v najem bo verjetno izšel že letos, tako da bi spomladi objekt lahko ponovno zaživel."

Kakšna bodo izhodišča za iskanje novega najemnika?

"Tu je treba videti širšo sliko, ta zajema to, kar se je občina odločila narediti na celotni potezi od Račjega dvora do Piramide in od Lenta do Treh ribnikov. Vsekakor želimo vse skupaj dvigniti na višji nivo, da bo to turistična točka, ki bo dobro obiskana, skupaj z novimi turističnimi čolni, ki prihajajo na ribnike. Tu je veliko izzivov, zato je možno, da bomo za zdaj samo oživili gostilno in nato z umeščanjem novih vsebin postopno izpopolnjevali to širšo sliko."

Kdaj pa bo arhitekturni natečaj za območje v Bresternici?

"Res je, da smo ga napovedovali že za letos, vendar zaradi vseh okoliščin to ni bilo mogoče. So pa vsa zemljišča urejena in vzdrževana praktično na parkovni nivo. Predvidevam, da bo natečaj izdan v letu 2023."

Kako to, da so Mestne nepremičnine pristale na to, da upravljajo in vzdržujejo tudi objekte na območju MTT?

"Gre za izjemno industrijsko dediščino, kjer bodo potrebna velika vlaganja, je pa veliko povpraševanje tudi za prostore takšne, kot so danes. Mestne nepremičnine so tu za podporo kreativnemu delu te zgodbe in hkrati za to, da zagotavljajo podporo pri upravljanju in vzdrževanju objektov."

Govori se tudi o javno-zasebnem partnerstvu, v katerem bi Mestne nepremičnine v zameno za trženje objekta prevzele določen del vlaganj?

"Ena od možnih oblik je tudi ta. Na teh velikih površinah je treba zagotoviti določene vložke, da se sploh vzpostavijo določeni pogoji za trženje, da se z vsakim prodanim ali oddanim kvadratnim metrom začne ustvarjati dodana vrednost, s katero bomo lahko postopno prenavljali objekte. Tu bo potrebna neka podjetniška iniciativa, saj čakanje zgolj na evropske projekte ne bo dovolj."

Katere doslej brezplačne površine za parkiranje nameravate v prihodnjem letu urediti in uvesti plačljivi režim?

"V pripravi je že parkirišče pod Koroškim mostom, upam, da bomo dela zaključili do konca leta. Želeli bi si urediti tudi parkirišče pod dvoetažnim mostom, pogovarjamo pa se tudi o vzpostaviti novega parkirišča v Mlinski ulici nasproti Glavne avtobusne postaje, kjer je zemljišče prosto. Za preostala pa bo treba prej nekaj usklajevanja z občino."

Kdaj bo tržnica na Vodnikovem trgu končno le zaživela v vsej lepoti kot osrednja mestna tržnica?

"Čeprav smo imeli poleti kar nekaj tehničnih težav, smo zelo dobro napredovali. Pričakujemo, da bodo gradbena dela dokončana februarja, postopek za opremo je v teku, predvidevam, da bo selitev opravljena marca."
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Tor Dec 13, 2022 9:48 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3118


JurijB je napisal/a:
Včeraj sem neuradno izvedel zakaj bo (če bo) Ruška neodklopna štiriseda s trakom spodaj - identično kot Poštela.


Meni se zdi, da edina stvar, ki dobro deluje na Pohorju, je sedežnica Poštela, zato se niti ne čudim tej odločitvi.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Tor Dec 13, 2022 9:58 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3437
Kraj: Maribor

@lenko (prosim ne jemlji osebno, niti slučajno ne leti nate): pa ja, fiksne štirisedežnice, mobilni topovi, po možnosti ročno upravljani, in gostinska ponudba v obliki lesenih kočic in teras. Zgleda je to domet totega brega. Avtomatizirano zasneževanje in odklopne naprave so itak čista j**a, žirafe ki bi na Pohorju delovala več kot 3 leta še zgleda niso izumili, moderne samopostrežne restavracije pa so znanstvena fantastika ... .

Mimogrede, v tem bazenu bodo - glede na članek s konca oktobra - še letos čofotali kopalci. No, to pa bi rad videl :


_________________
Sezona 2023/2024: 39 smučarskih dni = 24 x Pohorje, 3 x Rogla, 2 x Osojščica, Krvavec, 1 x Trije Kralji, Klippitz, Salzstiegl, Gitschberg, Plose, Seiser Alm, Tri Cime, Kope.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Tor Dec 13, 2022 10:06 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3118


Sem imel dopisan sarkastični zaključek, da se očitno luksuza odklopnih naprav ne moremo nadejati na Pohorju, ker je očitno prevelik zalogaj.
Sedežnica Sleme se bo menjala s fiksno štirisedežnico, o Faleževem pa razmišljam, če ne bo kje vlečnica z Ruške.

Avtomatizirano zasneževanje pa spravljajo v red že 5 let, in to s svetovno vodilnim proizvajalcem, ki jim vseskozi svetuje, pa še kar ni dokončano... Očitno to res ni za naš hrib.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Naslednja Stran 38 od 42

Kazalo po Smucisca.net forumu » Mariborsko Pohorje » Načrti na Pohorju, naše želje in predvidevanja
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB