Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Projekt - Prenova KANIN 2022

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Naslednja
 Projekt - Prenova KANIN 2022 « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
-_m4tj4z_-
PrispevekObjavljeno: Sre Jul 27, 2022 7:43 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Feb 2010 12:11
Prispevkov: 416


Ma kaj bodo nardil za 50miljonov?? Wcje na A postaji pa mal barve na star kup železja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joško
PrispevekObjavljeno: Čet Jul 28, 2022 7:21 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Avg 2015 10:41
Prispevkov: 244


Važno, da začnejo in davkoplačevalce spravijo v past potreb po novih in novih desetinah milijonov.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejp
PrispevekObjavljeno: Čet Jul 28, 2022 11:29 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Pet Nov 2012 10:40
Prispevkov: 239


50M EUR je zelo veliko denarja. Ne vem kdo sanja zlate školjke ampak to je ogromno denarja, ki bi se moral poznati v novih vlečnicah, progah, ratrakih... Glede na to, da so v preteklosti že vrgli veliko denarja noter, je zahteva po novih milijonih utopična.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
-_m4tj4z_-
PrispevekObjavljeno: Čet Jul 28, 2022 12:01 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Feb 2010 12:11
Prispevkov: 416


50miljonov na Kaninskem podnebju je en pljunek…za ta dnar bi jim mogoce uspelo zrihtat C-D, novo restavracijo in pa mogoce malo sistem za prozenje plazov…..govorim v primeru ce bi sli z glavo v investicijo in gradili naprave in objekte primerne vremenu.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejp
PrispevekObjavljeno: Pet Jul 29, 2022 11:48 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Pet Nov 2012 10:40
Prispevkov: 239


Ne verjamem, da je Kanin neko specialno področje, kjer se milijoni kar kopičijo. V Avstriji imaš kar nekaj gorskih področij, kjer ne "vržejo" kar 50 milijonov za eno gondolo, pa nekaj malega bi še naredili na sistemu za proženje plazov... pa imajo ravno tako sneg in viharni veter.

Po mojem mnenju gre za neko ustvarjanje "izjemnosti" področja, da lahko opravičijo izjemne stroške.

Naprimer v Saalbachu so za 3 gondole dali 42M EUR - gre pa za gondole Schonleitenbahn, 12-seater Express (najkrajša gondola v Hinterglemmu - totalno preseravanje z denarjem), in še dodatno gondolo Unterschwarzach (osvetljena proga v Hinterglemmu).

V Kaprunu so za njihovo slavno 3K connection sicer porabili 80M EUR, s tem denarjem pa so povezali center Kapruna z ledenikom (cca 12 km zračne linije, višinska razlika pa od cca 700 m do cca 2000m), pri tem pa zgradili gondolo na Maiskogel + gondolo ki poveže Maiskogel s Kaprunom (ki gre po grebenu na cca 2000m višine), ustrezne multifunkcijske postaje ni da ni.

V Franciji so za novo gondolo La Masse (1000m višinske razlike, visokogorsko okolje), ter ureditev področja dali 22M EUR.

Predvidena poveza med Alpe d'Huez in Les Deux Alpes naj bi po prvotnih planih stala 60M EUR, zdaj verjetno precej več...

Zdaj pa, da bo en razlagal kako je Kaninsko pogorje nekaj čisto posebnega v primerjavi z Kaprunom, Tremi dolinami in ostalimi visokogorskimi centri v Evropi, pa imam zanj lahko samo kisel nasmešek.

Kar hočem povedati s temi primeri je samo prikazati, da je 50M EUR ogromno denarja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Pet Jul 29, 2022 12:39 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1891


Ja 50 mio je veliko denarja in redko katero smučišče si lahko privošči amortizirat tako naložbo. Žal je Kanin hrib, kjer z 50 mio evri ne moreš kaj prida opravit, na žalost pa jih tudi amortizirat ni možno. Naraven zaključek bi bil:"Prste vstran od Kanina."

Zakaj je poseben?
- zato ker je to najbolj moker košček evrope. Nikjer drugje ni toliko padavin. Na videz je to lepo, ampak hudič je v detajlih. Od novembra do marca bi težko spravil skupaj 100 za smučanje primernih dni, ker je toliko slabega vremena. Snega vrže veliko in vrže nekaj metrov naenkrat. Šment je v tem, da je teptanje med sneženjem nevarno, ker je takrat res morilsko vreme in nikoli ne veš kaj se bo zgodilo pod teptalcem, takoj za sneženju pa potegne burja, ki odpihne, ali vsaj posuši sneg, ki se ga zato ne da dovolj stisnit.
V glavnem so najboljši dnevi za smučarijo pomladi, ampak dandanes pomladansko smučanje ni več v modi in ne bo dovolj smučarjev za rentabilnost.
- veter? Nikjer v alpah nisem naletel na goro, ki bi se lahko primerjala z Kaninom. ko tu pihne res tako pihne, da ni primerjave. Ne vem, morda se mu včasih približa sredozemski Platak. Tole kar imajo Salbach, Hintertux, Kaprun..., ni nič proti Kaninu. In vse o čemur pišem dobro poznam.
- zato ker na vrhu sploh ni prostora za neko spodobno smučišče, ki bi imelo vsaj take površine za smučarijo kot Soriška. Sanje o smučanju nižje so sanje nekoga, ki ne ve, da ima bovški konc sredozemsko podnebje.
- zato, ker zaradi omenjenih padavin niso dovolj protiplazni ukrepi kot recimo v Salbachu, ali v Lechu, tu je treba napravit pregrade na steroidih, to pa stane.
- zato, ker je gradnja sistema za zasneževanje podobna gradnji na marsu. Voda nekje v dolini, potem kamen na kamen, na vrhu pa zopet kamen na kamen in veter, veter, veter. Tu ne veš na kak način bi sploh delal sneg. Z žirafami pozabi, ker bo vse odneslo. Z propelerci na stebrih pozabi, ker bo vse odneslo in vsake toliko bo plaz podrl nekaj stebrov. Z mobilnimi propelerci bi šlo, ampak preden se upravljalci naučijo delat sneg v teh zahtevnih pogojih bo preteklo veliko vode in bo uničene opreme v milijonskih zneskih.
Tudi, ko končno uspejo bo sneg strašansko drag, saj bodo samo za spravilo vode do smučišča porabili podobno energije, kot je ostali za zasneževanje.
- smučišče je premajhno, da bi skupaj z hoteli zanimalo katerokoli od večjih turističnih agencij. Brez tega se je pa brez veze iti zimski turizem, lahko se greš le jaganje dnevnih gostov, ampak za tak sistem Kanin ni primeren.

Takih argumentiranih ti lahko namečem za celo stran, a mislim, da bo to dovolj za razlago zakaj 50 mio tu ni niti blizu, da bi dejal, da je dovolj.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Špik
PrispevekObjavljeno: Pet Jul 29, 2022 1:22 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Snemalec
Snemalec

Pridružen/-a: Pon Sep 2005 12:14
Prispevkov: 1018


In če k temu še dodamo upravljanje s hribom v zadnjih letih...
_________________
Sezona 2017/18 - 30x : 3x Sölden, Killington, 3x Lake Louise, Sunshine Village, 2x St. Moritz, Španov vrh, 4x Garmisch Partenkirchen, 3x Cortina d'Ampezzo, 2x Crans Montana, 2x Kvitfjell, 2x Åre, 2x KrG, 3x Vogel, Kanin
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jernejm
PrispevekObjavljeno: Pon Avg 01, 2022 4:28 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Pet Nov 2009 18:17
Prispevkov: 60


@ledenko odlično, sedi, 5.

Resno, boljšega komentarja glede Kanina še nisem prebral. To bi morali prebrati vsi lokalci in vsi na ministrstvu/ih, da se jim malo odpre oči.

Saj bom z nostalgijo spremljal zaprtje, ampak raje to, kot pa vlečenje agonije in poceni krpanje problemov, ki bo prej ali slej privedlo do tragedije.

Kanina ne moremo zgolj obdržat, Kanin je treba al razvit, al pozabit. Če si na mestu, greš dejansko nazaj.
_________________
Obstajajo 3 vrste ljudi: Tisti ki znajo računat in tisti ki ne znajo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Čet Avg 04, 2022 3:06 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2833
Kraj: Ljubljana

Mogoče Ledenkovemu razmišljanju dodam nekoliko bolj optimistične misli:
- Kanin ima tudi zelo pomembno letno sezono
- dobro bi bilo pogledati ali Kanin sploh potrebuje umetno zasneževanje, ali pa bi bilo dovolj nekoliko izravnati proge, da bi bilo tistega pol do 1 metra, ki običajno pade že sredi decembra zadosti za ugodno smuko; žal nisem našel podatka o količini snega na Kaninu v preteklih letih, bi pa verjetno lahko vsaj del teh obilnih padavin, ki padejo jeseni, zadržali na gori za umetno zasneževanje, ne pa da vodo pozimi črpamo iz doline..
- da dolinsko smučanje ni iluzija pričajo kar uspešne sezpone v Logu pod Mangartom,
- da je smučišče lahko zanimivo tudi za agencije, pričajo sezone iz preteklosti, ko sta obratovala oba hotela in je Kompas na veliko vozil Nizozemce,
- možnosti za širitev smučišča po moje tudi so, saj so projektanti veselo risali proge z Visokega Kanina proti Kaninskim podom, po dolini Krnice in proti Velikemu skednju, še bolj pa na drugi strani meje.

Za Kanin vidim 3 možnosti:
1. Država zgradi moderno, proti vetru odporno kabinko, potem pa vse skupaj za 1 EUR proda Italijanom, ki podpišejo določene zaveze.
2. Kanin je odprt samo poleti.
3. Nekdo prepriča vlado, da je zaradi tiste famozne multiplikacije smiselno vložiti 100 mio in več v Kanin. Naložba je približno tako smiselna in ekonomična kot most na Pelješac.
4. Kanin še malo životari, potem pa e ga dokončno zapre
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Čet Avg 04, 2022 5:15 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1891


@Marko;

1.) Ja, letna sezona bi bila zanimiva, ampak bi bilo treba napravit nekaj, kar bi pripeljalo kritično število dnevnih gostov na hrib, da bi kabinka pozitivno obratovala. Morda kaka odbita bicikl proga, ki bi vlekla celo evropo...
2.) Ja, tako kot vsako drugo smučišče tudi Kanin rabi umetno zasneževanje. Tudi vsi turistično odprti ledenii ga imajo. Brez tega v množičnem smul
čanju ne gre več. Tudi, če ti pade meter snega je kmalu kopno, če ga nekaj ne napraviš zraven.
3.) Kanin, ali kar Bovec je premajhen za večje agencije! Morda za poleti, če bi se malo združili, pozimi pa nikakor. Povej mi eno, ki je že tam?
4.) Log pod Mangartom ima drugo klimo kot Bovec. Ni ravno kotlina, a ima tipično podnebje alpskih kotlin, medtem ko je v Bovcu mrzlo le kakih 15 m nad tlemi, višje je pa klasično mediteransko podnebje in po moje vsaj do 1.500 m nadmorske nimaš šans razmišljat o rentabilni smuki.
5.) Dejanska možnost za širitev alpskega smučanja je le v Krnico, ampak ta je še večji hudič glede protiplaznih ukrepov. In ni ravno velika pridobitev, je pa lepo tam. Čez mejo ne vem, ne poznam. Ampak oni že tega kar imajo ne uspejo zrihtat, da bi prišli na zelene številke.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nonoaustirol
PrispevekObjavljeno: Pet Avg 05, 2022 9:05 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Jan 2017 21:59
Prispevkov: 151


Še nekaj mojih že večkrat zapisanih argumentov za Kanin:
- najpomembneje je da bi smučišče Kanin destinaciji Bovec omogočil celoletni turizem, nasploh ima Slovenija zelo malo potencialnih krajev za celoletni turizem v stilu dolomitov, koroških jezer….
- močna poletna sezona z vsaj 100 obratovalnimi dnevi, kjer bi bilo možno z boljšimi produkti (ferate, bike proge, lahke zavarovane krožno razgledne pohodniške poti) iz doline kjer že so turisti na hrib pripeljati 60.000 potnikov
- majhna potreba po zasneževanju, po dosedanjih izkušnjah bi bilo zasneževanje skripija potrebno od 1650m-1850m vsako leto nad 1850m do 2000m pa vsakih 5 let
- dobava vode za zasneževanje ni nujna iz bovške strani ampak bi bila možna tudi iz selle neveje na 1150m kar je bistveno višje kot Bovec
- Kanin je v povezavi s Sello nevejo po velikosti primerno za vsaj tridnevno smučanje
- v rangu 45-60 min vožnje so tri smučišča (KG, Trbiž, Sella Nevea) katera bi morala biti obvezno vključena v večdnevno smučarsko vozovnico Kanina kar bi zimskim turistom destinacije Bovec ponudilo ustrezno zadovoljstvo, morebitno nekaj evrsko razliko v ceni karte se pokriva iz turistične takse
- Sella nevea ima še nekaj potencialnih možnosti širitve proti planoti Montasio kjer naj bi prihodnje leto zgradili sedežnico ter 5km proga iz zg. postaje funiforja direktno v Sello Neveo
- Z 2km progo sedlo - C postaja bi tudi slovenski del smučišča postal zanimiv za več kot dostop do Selle neveje
- V selli neveji in bovcu so že zgrajene namestitvene kapacitete

Nujne investicije:
- posodobitev proge spodnjega dela skripija 1650-1850 za smučanje na manjši količini snega (odvodnjavanje, zatravitev…)
- protiplazna zaščita prevale in skripija
- nova kabinska žičnica naprava C-D
V bližnji prihodnosti:
- zasneževanje spodnjega dela skripija ter demontaža trosede
- vzporedna proga skripiju s čimer bi se kapaciteta slovenskega dela smučišča ob zmerni zasedenosti prog povečala s sedanjih 800 smučarjev na 1.500
- dostopna kabinska žičnica B-C
- strokovno upravljanje smučišča, boljše plače in delovni pogoji za zaposlene

Z nujnimi investicijami investicijami bi v povprečno vremensko naklonjeni zimski sezoni pridobili nekje cca 70% vseh možnih obratovalnih dni med 20.12. in 15.04. Z zasneževanjem celotnega smučišča kar je realno skoraj misija nemogoče in dodatnim odsekom kabinke B-C bi bi se % vseh možnih obratovalnih dni v povprečni zimi dvignil na 80% kar pa je maksimum glede ena zahtevnost klime.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Pet Avg 05, 2022 9:10 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2833
Kraj: Ljubljana

Pod 2: Kanin ni kot vsako drugo smučišče, kar vsi ugotavljamo. Kot sem rekel, moral bi imeti zgodovinske podatke o času in količini snega. Če na nekem smučišču vedno pade sneg že v začetku decembra (ko zaradi svoje malomarnosti niti še zares ne razmišljajo o začetku sezone) in se ohrani do pozne pomladi, potem umetno zasneževanje koristi samo proizvajalcem in trgovcem s to opremo. Ne poznam smučišča, ki bi zasneževalo proge, kjer je za normalno smučanje potreben meter snega. Če pa bi na Kaninu uredili podlago, bi se sezona lahko redno začenjala v začetku decembra ali celo že v novembru tudi brez zasneževanja.
Pod 3: Smučarski turizem se danes le še redko odvija prek zakupa kapacitet velikih agencij. Smučarji si vse bolj pogosto zakupijo prenočišča sami prek spletnih platform za posredovanje ali direktno, ali pa jim tailor-made storitev ponudijo manjše agencije. Je pa, kot sem rekel še konec 80-ih let in v začetku 90-ih Kompas zakupil hotele in vozil cele avtobuse gostov iz Nizozemske in tudi od drugod. Pa je bil takrat Kanin precej manjši kot je ob združitvi z italijansko stranjo. To, da ni agencijske pobude ni kriva velikost kapacitet. Agencije tržijo tudi manjše centre, bolj je problem, da nimajo pozimi skoraj kaj ponuditi, samo nezanesljivo smučanje, kjer se ti lahko zgodi, da boš v celem tednu smučal samo 1x, drugega pa nimaš kaj početi. Malo za šalo, agencije v Bovcu so booking, airbnb ... Booking ti za januar danes najde 71 nastanitev v Bovcu.
Pod 4: Loga nisem navedel kot dokaz, da bi lahko smučali v Bovcu, ampak kot primer, da bi lahko v Bovcu zagotovil smučarsko garancijo. Log je enih 10 min vožnje stran od Bovca (dlje časa se voziš z gondolo na Kanin). Če bi bilo tam nekje eno tako malo smučišče s par vlečnicami povezano (organizacijsko) s Kaninom, bi v primeru slabega vremena smučarske šole in fanatiki pač smučali tam.
Pod 5: Težko govorim o primernosti terenov, saj je risanje prog po zemljevidih veliko lažje kot potem v naravi. Vsekakor pa moramo po moje glede vsega in tudi glede možnih širitev gledati na Kanin-Sela Nevea kot na eno smučišče. Brez Furlanov po moje zadeva nima smisla niti možnosti za uspeh. Je pa res, da se dandanes, ko se vključujejo državna in evropska sredstva uresničujejo tudi povsem neracionalni in nori projekti. Sredi Ljubljane tako trenutno v času, ko grozi, da ne bomo imeli plina niti za skuhati kofe, gradimo velikansko elektrarno na plin.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Pet Avg 05, 2022 9:47 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1891


Forum je forum...

Nonoaustirol;
Zanašanje na sosednja smučišča ali na italijanski del in reklamiranje italijanskega dela kot sestavnega dela Kanina bi bilo zanimivo za ponudnike hotelov, da lažje privabijo turiste. Iz ekonomskega vidika smučišča samega je taka povezava smiselna le, če ima enega lastnika.
Seveda se da Kanin uredit, vprašanje je le ekonomska vzdržnost investicije.
Italijani bodo vriskali od veselja, če se zagoni 80 mio evrov državnega denarja v Kanin, saj jm bo popestrilo ponudbo, z investicijo pa nimajo nič, le več kart bodo prodali zavoljo tega in mislili bodo izključno na svojo rit, kar je popolnoma razumljivo.
Pri tej investiciji je treba upoštevat, da država zgradi, ti pa moraš potem to pametno uporavljat, da imaš za sprotne stroške, amortizacijo in nekaj malega profita. In tega iz zadnjega stavka Kanin ne bo videl ob taki naložbi, kar je seveda vsem kristalno jasno, zato pa se pišejo take seminarske naloge z fantazijskimi podatki.

In še ena, ki se potrjuje povsod po svetu, tudi v Skandinaviji, na Islandiji, v Aziji in na Balkanu, če želite: Naložba v smučišče brez zmogljivega sistema zasneževanja je metanje denarja skozi okno! Itak pa tudi v celoti zasnežen Kanin ni neko omembe vredno smučišče.
Čezmejna voda za zasneževanje? Je to resno razmišjanje ali kaka šala? Na črno ja, z papirji pa morda ne.

Verjamete ali ne, ampak cel Kanin sem pred tremi desetletji prehodil po dolgem in počez, tudi tiste Pode in Krnico, kjer sem nekajkrat smučal. Po tem kar sem videl Kanin nima kake pametne možnpsti širitve razen Krnice, i pa je zelo drag zalogaj.

Še tale:
Če v 100 dneh pripelješ 60.000 ljudi to pomeni 600 na dan. V praksi je to nekaj med 0 ob slabem vremenu in 5.000 ob dobrih vikendih, ampak vsaj 1.500 pa vsako soboto in nedeljo, da se pokrije manjko med tednom in predvsem ob ponedeljkih. In še to le ob zelo, zelo dobro obiskanih hotelih v dolini.
Če tole spraviš v neke ferate..., bo Kanin v petih letih spoliran kot marmorne plošče na pokopališčih, na letališču pa stalno parkirana vsaj dva reševalna helikopterja.
Je na vrhu dovolj prostora in dovolj možnosti za dovolj veliko restavracijo iz katere seveda tečejo odpadne vode...?

Ob takih idejah je dobro imeti vsaj kak noht na tleh.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jernejm
PrispevekObjavljeno: Pet Avg 05, 2022 6:12 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Pet Nov 2009 18:17
Prispevkov: 60


Bike parki bi bili odgovor, ampak pri nas....težko.
FYI, Francozi so 2018 beležili skoraj 23 milijonov poletnih turistov, procent se nagiba od pohodnikov k kolesarjem vsako leto bolj. Avstrija podobno, Italija itak, države ki so pogruntale, da je to velik biznis, so v to vložile in zdaj tudi SLovenci nosimo denar za kolesarit v tujino. Ker doma nimamo kje.

Ne vem pa recimo kakšna je lastniška struktura zemljišč pod gondolo, ker če je privat, bo po moje z Bovčani mišn inposibl doseči dogovor. Cerkno je moralo park zapret, ker se niso mogli dogovorit.
_________________
Obstajajo 3 vrste ljudi: Tisti ki znajo računat in tisti ki ne znajo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
JurijB
PrispevekObjavljeno: Pet Avg 05, 2022 7:06 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Sre Mar 2016 17:15
Prispevkov: 942


Mojih 5 centov:
pravkar sem se vrnil s poletnega potepa po delu Dolomitov in Livignu (da passo Stelvio sploh ne omenjam) toliko kot je ljudi trenutno tam jih niti slučajno ni pozimi (vsaj moj vtis), Corvara, Gardena, Bormio, Livigno; ljudi po mestih, da se komaj premikaš, vse glavne naprave (ampak nič nepotrebnega) obratujejo, karte na nivoju zimskih cen. Enosmerna vožnja z gondolo cca 14€ (v MB je bila cela revolucija ob povišanju s 6 €). Vse je polno gorskih kolesarjev.

Če bi se Bovec poleti in pozimi v razmišljanju vsaj za 3 mm približal Livignu bi si gondolo sami zgradili, pa še kupili kako Sello Neveo zraven!

PS: če kaj pomaga, takoj podpišem "duty free" cono Bovško, pa naj bodo oproščeni kakšne trošarine z namenom konkurenčnosti - ampak hudiča, potem bo treba začet delat ne pa samo čakat, da pade z neba.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Naslednja Stran 21 od 25

Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Projekt - Prenova KANIN 2022
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB