Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Projekt - Prenova KANIN 2022

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Naslednja
 Projekt - Prenova KANIN 2022 « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
KingKong
PrispevekObjavljeno: Sob Dec 11, 2021 11:23 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Sob Dec 2019 16:51
Prispevkov: 39


Tudi jaz se sprasujem katero budalo se je domislilo garaže. Garažo v resnici rabijo ampak ne na A postaji, ampak na vrhu za teptalne stroje, da ne bodo razpadali na poletnem soncu. Ta projekt je že smešen. O prenovi se govori že 20 let, zdaj pravijo kako bodo zakljucili financni plan do konca leta (vprašanje katerega?) in kako bodo poleti začeli z gradnjo.
Z gradnjo česa? Kje je gradbeno dovoljenje? Projekt, kakšna bo žičnica? Praktično se ve samo 15min in 1500oseb/h. Če danes oddajo vlogo za gradbeno je že prepozno, glede na to kako se pri nas vse vleče. Če pa se ugotovi, da na novi trasi živi kašen poseben polž, črviček ali metulj pa še par let ne bo nič...
Skratka važno da se govori, da imajo novinarske konference, da se vozijo s helikopterjem... Skratka bolano!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
-_m4tj4z_-
PrispevekObjavljeno: Ned Dec 12, 2021 2:16 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Feb 2010 12:11
Prispevkov: 272


Ah bo bolj v stilu: zdej na hitro spackajmo skupi kolk dnarja bo država dala, potem bomo pa iz opozicije bli glasni, da se tja ne splača vlagat, da smo mi vse prpravli a ta rdeča zalega zdej ne izda gradbenega ,.... pač kot se vedno do sedaj (pač pri drugih stvareh).
Pa tudi ocena 50miljonov je milo rečena zelooooo nizka sploh na idejno zasnovo (4nove postaje, garazna hisa, zasnezevanje, odstranitev sedeznice Skripi, zascita pred plazovi,...) AMPAK najhuje pri vsemu temu: IZ NAČRTA JE ODSTRANJENA ŽIČNICA, KI BI LAHKO OBRATOVALA TUDI V VETRU!!! No oni so to rešil po domače spet....premaknili na tako traso, kjer so plazovi še bolj aktivni, kjer nanosi snega z vetrom bodo onemogočal obratovanje,....

No pa počakajmo na zimsko sezono 2023/24 kjer bo al dokoncno zaprto ali pa zaprto kot sedaj....ko baje (v Bovsu slišal danes) ni vse prestalo pregleda in še čakajo na rezervne dele.

PS: aja pa še to: Dokler bo Manuela na mestu direktorce pol se vam ne piše dobro....še tiste stvari ki se jo je do sedaj lotila je ni speljala do konca (šola,Cerkno,pravni nasveti,..)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nonoaustirol
PrispevekObjavljeno: Pet Dec 24, 2021 1:20 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Jan 2017 21:59
Prispevkov: 127


Da nadaljujem temo iz "Kanin - aktualne informacije 2021/2022".

S cesto na Kanin bi se res zmanjšali stroški obratovanja smučišča, bi pa izpadel velik del prihodkov iz poletne sezone kjer je veliko večji potencial kot pozimi. Verjamem da je projekt lahko uspešen zaradi povezave s sello nevejo, potencialno močno poletno sezono, namestitvenimi kapacitetami v dolini. Za vse to pa je potrebna zanesljivost obratovanja vsaj proge skripi.

Upam da projekt obnove ne gre v smeri samo menjave drage in dolge dostopne gondole. Brez zasneževanja in proženja plazov na skripiju bi nova naprava napačno kot do sedaj ostala samo dostopna, smučišče pa bi se odpiralo prepozno po sneženju.

Projekt bi bilo potrebno racionalizirati v smislu skrajšati dostopno gondolo za 1,5 km z dostopom iz vnožja hriba (vasi Plužna), začasno odstraniti B postajo ter jo če se izkaže potencial smučanja ali kolesarjenja po krnici zgraditi kasneje. Opustiti idejo o garažni hiši in novi restavraciji. Obnovljena sedanja z dodano teraso bi zadoščala potrebam, D gondolska postaja pa lahko postane garaža za teptalnike in ostalo opremo. S prihranki v prvi fazi urediti proženje plazov ob skripiju, zasneževanje skripija od c postaje 1700 m do 2000m z vodo iz Selle neveje, zatravitev skripija od 1700 do 1850m. V kolikor imajo italijani instalacijo napeljano do prevale 2.000m bi bilo poleg topov na spodnjem delu skripija potrebno urediti 2.5 km cevi s črpalkami od prevale preko sedla do c postaje in bazen na d postaji. S tem bi dobili projekt ki bi pil vodo v smislu zadovoljstva stacionarnih smučarjev z vsaj 90% obratovanjem vsaj ene proge. V drugi fazi sledi izboljšanje obratovanja prevale z proženje plazov, menjavo naprave, brunarico na c postaji in razvoj poletne ponudbe.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
-_m4tj4z_-
PrispevekObjavljeno: Pet Dec 24, 2021 8:26 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Feb 2010 12:11
Prispevkov: 272


Sam en popravek: pri tem projektu ni v ospredju varčevanje, saj noben od vpletenih nebo dal denarja iz svojega žepa! Zato pa je tudi načrt tko milo rečeno trapasto zasnovan….ampak to je pač njihov cilj kko od drzave pobasat dnar v zepe posameznikov Kanin bo pa imel isto obratovalnih dni ali pa celi manj kot sedaj.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
skijat
PrispevekObjavljeno: Čet Dec 30, 2021 10:07 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Pet Avg 2015 16:31
Prispevkov: 126


Ne razumem zakaj bi se zaradi ceste zmanjšal poletni dohodek. Ob upoštevanju manjsih stroškov pri obratovanju sedežnice
bi bil zaslužek še večji. Obisk pa bi se po moje še povečal, kar dokazuje interes za obisk Mangarta.
Sploh pa je najpomembnejša ureditev smučišča. Današnje in tudi predvideno ne izpolnjuje osnovnih zahtev različnih interesov smučarjev.
Smučišče, ki nima pogojev za učenje smučanja tako otrok kot odraslih je invalidno.
O tem sem že pisal in ne da se mi več ponavljat.
_________________
2017/18 42 dni
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
-_m4tj4z_-
PrispevekObjavljeno: Čet Jan 13, 2022 10:51 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Feb 2010 12:11
Prispevkov: 272


Glede na to, da bi se čez cca pol leta mogla začet gradnja nove žičnice, me zanima če so kje že objavleni načrti, točna trasa, način obratovanja,...

Bo treba presedat? naprimer od A-C, potem ce pa presest za traso C-D? Ker glede na to, da se po načrtih podira Skripi bo zelo zabavno se guzvat med ostale potnike (kolkr jih pač bo pustmo podrobnosti), če bo kar enojno A-D verzija....oz ali se bo na relaciji C-D dodajalo še po eno oz. dve kabini za tiste ki vstopajo na Cju?

Zasneževanje..kako bo izvedeno? Kje bo zajetje za ohlajanje vode, ker na tej višinski razliki bodo črpalke vodo konkretno ogrele in nebo primerna za zasnezevanje.

Širitev: Kam? Kdaj? Kolko km proge se bo pridobilo?

Kaj se bo zgodilo, če prehod s skupno karto na italjansko stran nebo več mogoč? Oz. še hujša verzija, če italjani res spremenijo namembnost in bo smučišče na voljo zgolj tekmovalcem za treninge?


Če ma kdo še kakšno vprašanje pa kar dopište.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Čet Jan 13, 2022 2:16 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1652


-_m4tj4z_- je napisal/a:
Kje bo zajetje za ohlajanje vode, ker na tej višinski razliki bodo črpalke vodo konkretno ogrele in nebo primerna za zasnezevanje.


ČrpalKe vode skoraj nič ne segrejejo, to je ena huda zabloda! Vodo segreje zemlja okoli cevi in to le prve dva, največ tri dni, nato se napravi neka hladna cona okrog cevovoda in vse je ok.

Poglej po "kmečko". Za črpanje neke koliline vode na vodni tlak 50 bar potrebuješ 500 KW črpalko, ki ti vodo segreje za 1 oC. Ob tem je izkoristek motorja 85%, izkoristek črpalke pa 68%. V mehansko delo gre 425 kw, od tega je 32% mehanskih izgub v črpalki, torej gre 136 kw v čisto gretje, pa segreje vodo le za 1 oC.

V normalnem cevovodu imaš največ 3 bare izgub, dajmo pretiravat in gremo na 5 barov, torej gre v trenje 10% od dejanskega mehanslega dela črpalke, ki je 425 kw-136 kw = 289 kw, v gretje zaradi trenja gre torej 29 kw, pa še tu sem zelo pretiraval.

Če ti torej črpalka z 136 kw mehanskimi izgubami segreje vodo za 1, pa če hočeš naj bo za 1,5 oC, potem ti teh 29 Kw izgub zaradi trenja v ceveh segreje vodo za pičle 0,3 oC, dejansko pa še manj, ker zaradi upora navadno ni 5 barov padCa tlaka.


Smo se razumeli?


Zasneževanje na Kaninu prinaša dva izjemna problema:
- prvi je dolga, ter zaradi kamnite podlage draga trasa dobavnega cevovoda in tudi cevovoda po terenu.
- drugi je nemogoče vreme. Če je mrzlo, potem piha.

Kanin bo, če bo realiziran, huda šola za vsakega, ki bi tam upravljal z topovi. Žirafe nimajo nobenih šans, topovi pa zelo pogojno.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joško
PrispevekObjavljeno: Čet Jan 13, 2022 7:41 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Avg 2015 10:41
Prispevkov: 215


-_m4tj4z_- je napisal/a:


Če ma kdo še kakšno vprašanje pa kar dopište.


Kakšna protiveterna zaščita je predvidena?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Wca z Bca
PrispevekObjavljeno: Čet Jan 13, 2022 8:18 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10
Prispevkov: 800


Kakšna bo pa protitočna zaščita?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
miki
PrispevekObjavljeno: Čet Jan 13, 2022 8:43 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 2929
Kraj: Maribor

Citiram:
bi pa izpadel velik del prihodkov iz poletne sezone

Verjetno res nisem najbolj relevanten, ker sem nadpovprečno občutliv na vročino, ampak trenutna kabinka je že ob prvomajski smuki, še bolj pa poleti, prava mučilna naprava oziroma savna na zajli. Male jajčke, slabo zračenje, nizka hitrost obratovanja, neskončno dolga trasa. Mnogo raje bi se poleti s klimatiziranim avtom zapeljal do B postaje in tam vstopil v visoko in zračno desetsedežno kabino, z okni ob strani in loputami za zračenje spredaj in zadaj, ki bi me nato s 5 m/s v 15 minutah pripeljala na vrh , kot da se s polžjo hitrostjo kuham (prvi kilometer skoraj po ravnem) skoraj 40 minut v obstoječih jajčkih ...
_________________
Sezona 2021/2021: 20 smučarskih dni = 1 x Gurgl, 1 x Sölden, 15 x Pohorje, 2 x Kope, 1 x Peca
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
baltic
PrispevekObjavljeno: Sob Jan 15, 2022 12:21 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pon Sep 2005 13:00
Prispevkov: 639
Kraj: Kranj

Rabljene ne morejo kupiti? Recimo 2S gondolo, v tujini so jih nekaj zamenjali v zadnjem času z še večjimi 3S.

Drugače pa ne vidim smisla, zakaj rabijo gor žičnico z 1500 oseb na uro. Trenutna ima če se ne motim okoli 300, pa se ne spomnim, da bi imeli hude probleme z čakanjem. Pomojem če se hočejo iti naprej turizem gor, se jim glede na pogoje bolj splača usmeriti v nišno smučišče in poletni turizem, kjer pa ne rabijo zelo velike kapacitete. Prej hitro in v vetru stabilno žičnico.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Charlie Uno
PrispevekObjavljeno: Ned Jan 16, 2022 1:48 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sob Nov 2008 18:09
Prispevkov: 326


miki je napisal/a:
ki bi me nato s 5 m/s v 15 minutah pripeljala na vrh , kot da se s polžjo hitrostjo kuham (prvi kilometer skoraj po ravnem) skoraj 40 minut


Pa saj te z B postaje že sedanja pripelje na vrh v 15 minutah ali celo prej.
Hitrost vzpenjanja in dviganj pa se tudi lepo vidi malce pod B postajo, ko gre žičnica preko ceste, kjer je pobočje najbolj strmo...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Charlie Uno
PrispevekObjavljeno: Ned Jan 16, 2022 2:00 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sob Nov 2008 18:09
Prispevkov: 326


baltic je napisal/a:
Drugače pa ne vidim smisla, zakaj rabijo gor žičnico z 1500 oseb na uro. Trenutna ima če se ne motim okoli 300, pa se ne spomnim, da bi imeli hude probleme z čakanjem. Pomojem če se hočejo iti naprej turizem gor, se jim glede na pogoje bolj splača usmeriti v nišno smučišče in poletni turizem, kjer pa ne rabijo zelo velike kapacitete. Prej hitro in v vetru stabilno žičnico.


Ko sem še pred okvaro glavne žičnice meril čas, smo od spodaj do vrha prišli v 28 minutah.
Na relaciji D-C mi je v povprečju uspelo narediti dobre štiri vožnje, morda celo štiri in pol na uro.
Po oštevilčenju kabin naj bi le-teh bilo malce več kot 100, morda celo preko 120. Če je kabin 100 in imajo 4 sedeže ter so enakomerno razporejene po vrvi, ista kabina napravi celoten krog v približno eni uri (gor in dol), kar da kapaciteto 400 na smučarjev na uro, pri 125 kabinah pa 500. Če bi jih vrteli samo na relaciji C-D, dobimo iste številke - pač razlike med kabinami so, kakršne so, hitrosti pa med drugim pogojujejo tudi moči motorjev in konstrukcije.
Če dodaš še malce ali precej bolj skromen prispevek trosedežnice skripi, se proga na marsikaterem mestu hitro zabaše in še dobro, da so kapacitete žičnic samo takšne kakršne so. Širitev prog pa verjetno še bolj udari po financah kot sama žičniška naprava.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
baltic
PrispevekObjavljeno: Ned Jan 16, 2022 3:57 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pon Sep 2005 13:00
Prispevkov: 639
Kraj: Kranj

Jaz bi prej rekel, da ima 3seda skoraj tako kapaciteto kot gondola. Je počasnejša, a so tudi sedeži bolj na gosto.

Kaj je pa s črno progo pod žičnico do B postaje, ki je vrisana na starejših zemljevidh, zdaj gre po njej dovozna cesta? Če bi dvignili postajo B do ceste na ca. 1100 m, koliko bi bila realno na leto prevozna, vsaj kot "skiroute". Ne vem do koliko m se tam gor obdrži sneg. Lahko bi tudi zakoličili Krnico, da bi bila bolj privlačna za freeriderje.

Poleg tega bi jim pomoje bolj kot garaža itd. koristilo, da obnovijo in odprejo Dom Petra Skalarja, mogoče uredijo pot do tja z več varovali za manj izkušene planince. Bi dobili kaj več letnih turistov, ker trenutno nekih lažjih planinskih poti za uro, dve hoje gor ni.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Frenk
PrispevekObjavljeno: Ned Jan 16, 2022 4:26 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sre Sep 2005 21:52
Prispevkov: 529
Kraj: Šoštanj

Se spomnim da mnogo let nazaj, ob projektiranju vmesnih postaj, da so domačini pravili, da bi B postaja morala biti višje za cca 150 do 200 višinskih metrov. To bi omogočilo dejansko normalno smuko od C do te "višje" B postaje in tudi izhod iz Krnice. Pa tudi med to "B" i C postajo bi lahko naredili spodobno progo, seveda z pripadajočo novo napravo.....

Moje razmišljanje...

LP Frenk
_________________
2019/2020
3 Saalbach, 14 Rogla
2020/2021
12 Rogla
2021/2022
11 Rogla
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Naslednja Stran 17 od 19

Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Projekt - Prenova KANIN 2022
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB