Avtor |
Sporočilo
|
KingKong |
Objavljeno: Pon Dec 27, 2021 1:41 am Naslov sporočila: |
|
|
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Sob Dec 2019 16:51 Prispevkov: 58
|
Sicer so računi o tej cesti brez krčmarja ampak ni možno da tistih nekaj 10 stebrov in dve postaji staneta več kot nekaj kilometrov gorske ceste do C postaje in parkirni prostor pod C. Cesta po današnjih standardih, možnost srečanja dveh avtobusov itd....Pa ne mi s temi da je cesta že delno narejena, do B postaje je mogoče dobra gozdna cesta od B do C pa je cesta primerna za dober Caterpillar ne pa za avte,kamperje in podobne škatle. Tudi dostop skozi center Bovca ni primeren.
In če že menite, da bi bila cesta državna in vzdrževana s strani države potem naj se še gondola priklopi na državne jasli in problem rešen.
Samo za primer v eni občini v Vipavski dolini so za 400m kolesarske steze v dveh pasovih (širina po standardu mogoče 1,4m) odšteli 200 000 EUR. Steza teče praktično po travniku ob glavni cesti. Se pravi: teren zemlja, dostopnost odlična, nobenih podpornih zidov,mostov ,tunelov galerij, nobenega miniranja, skratka nobenih problemov. Zdaj pa pretvorite teh 400m in 200 000 eur v 10 ali 12 km 5-6m široke gorske ceste...
Mimogrede saj se železje iz Kanina lahko razmontira in preseli na Mangrt, ki že ima cesto pa da vidimo...
Edini problem v primeru Kanina je katastrofalen odnos do tistega kar imajo. Slabo vzdrževanje, dobesedno razpadanje objektov, ko greš skozi postaje je kot bi šel skozi odpad...
To sanjanje o mega prenovi je tudi "dosadno".Ena in ista že toliko let. In na koncu še neki nerealni in brez vezni projekti. V čem je trenutno problem? KKŽ. Dostop.Mogoče ena novejša 4 sedežnica namesto 3 sedežnice. Ne pa parkirna hiša... in druge drage neumnosti. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Charlie Uno |
Objavljeno: Tor Dec 28, 2021 2:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sob Nov 2008 18:09 Prispevkov: 327
|
KingKong je napisal/a: | Edini problem v primeru Kanina je katastrofalen odnos do tistega kar imajo. Slabo vzdrževanje, dobesedno razpadanje objektov, ko greš skozi postaje je kot bi šel skozi odpad...
To sanjanje o mega prenovi je tudi "dosadno".Ena in ista že toliko let. In na koncu še neki nerealni in brez vezni projekti. V čem je trenutno problem? KKŽ. Dostop.Mogoče ena novejša 4 sedežnica namesto 3 sedežnice. Ne pa parkirna hiša... in druge drage neumnosti. |
Zdi se, da edino kar na Bovškem dobro uspeva, je megalomanskost idej.
Pred leti so nekateri razmišljali, da bi kotlino spremenili v dirkališče za F1.
In še marsikaj - bistveno, da zadeva praktično ni uresničljiva, strašno draga in da bi po dogodku za konec tedna, tako ali tako samo s polovičnim obiskom (če sploh), bi zadeva potem samevala in propadala ostalih 52 tednov...
Kot da so si tiste potrese želeli, da so se stvari vsaj malce premaknile. Morda pasi to ponovno želijo, da bi jim potem spet cela država financirala obnovo.
Sicer pa kolikor vem, je tiha večina normalna in skromna ter se potrudi preživeti s tem, kar imajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
skijat |
Objavljeno: Tor Dec 28, 2021 7:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Pet Avg 2015 16:31 Prispevkov: 133
|
Omenjat potres je sprevrženo. Nikomur ga ne priželim.
Nekaj stebrov in postaj na najdaljši trasi daleč na okrog, ki po vrhu še ni smučarsko uporabna, ni mačji kašelj.
Primerjat nek projekt kolesarske poti je namenoma zavajajoče. Kolikor mi je znano je bil KM nove
Mangartske ceste ovrednoten na miljonEUR.
Na odločitev izbora ne sme vplivati samo cena. Še bolj je pomembno kaj za ta denar dobimo.
Nedvomno lažje vzdrževanje in cenejše upravljanje.
Ker je fokus usmerjen v smučišče, zasneževanje, plazovi in še marsi kaj drugega (začetniki, slabši smučarji)
pridobimo na kvaliteti ponudbe tako v zimski kot letni sezoni.
Kanin predstavlja infrastuktuo, ki je pomembna za razvoj in dohodek doline.
Zato je javno vzdrževanje ceste še kako upravičeno. _________________ 2017/18 42 dni |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
joško |
Objavljeno: Tor Dec 28, 2021 8:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Avg 2015 10:41 Prispevkov: 246
|
Kolikor vem, je bila cesta na Mangrt načrtovana v širini 4 m, s 15 % naklonom in samo za kopne razmere. Za Kaninsko cesto kar lepo računaj 2 mio/km do gozdne meje in 10 mio/km nad njo. Pa prištej še 0,5 mio/km od BC-a do B postaje. Nadalje računaj še z zahodno obvoznico Bovca v vrednosti vsaj 10 mio eur. Kdo pa bo zgradil in vzdrževal ceste na Vogel, Golte, Veliko planino, Krvavec? A v teh primerih ne gre za javno infrastrukturo, ker pač nismo v nesrečnem Bovcu? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
skijat |
Objavljeno: Tor Dec 28, 2021 9:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Pet Avg 2015 16:31 Prispevkov: 133
|
Kolikor mi je znano na tem portalu ne bomo odločali. Lahko pa vplivamo na razmišljanje tistih, ki se bodo odločali, če bodo sploh imeli to možnost.
Glede na potek dogodkov slabo kaže.
Moje zagovarjanje ceste ima svojo zgodovino. Bazira na dolgoletnem opazovanju in poznavanju razmer na smučišču Kanin.
Kot aktiven smučar poznam kar nekaj smučišč širom Evrope. Ceste, so danes kar v večini primerov nujne, že zaradi vzdrževanja.
Večina jih je nastalo še v času bistvene slabše mehanizacije.
Z današnjo tehnologijo to ni več nek hud tehnični kot tudi finančni zalogaj. Ne smete pozabiti da govorimo
o majhnem smućišču in omejenem številu obiskovalcev, kar pomeni da ne potrebujemo avtoceste.
Lahko si pa ogledate ceste v neposredni bližini.
Cesta Raibl -Predel je vsekane v nemogoč teren, tudi Mangarska cesta obstaja že zelo dolgo
in pomeni trajnostno javno pridobitev.
Podobnih cest je v Alpskem svetu ogromno in še se gradijo. Seveda v sosednjih državah, ki vejo kako je treba
spodbuditi razvoj in obdržati ponaseljenost podeželje. _________________ 2017/18 42 dni |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
-_m4tj4z_- |
Objavljeno: Tor Dec 28, 2021 11:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Ned Feb 2010 12:11 Prispevkov: 460
|
Škoda, da se mi tle prerekamo, saj se bo zgradilo točno tisto, kar bodo določeni veljaki si zamislni in seveda kjer bodo čimlažje si napolnili žepe. In seveda njih nebo brigalo potem a zadeva funkcionira ali ne, še manj pa kolk dodatnega denarj abo treba dodajat vsako leto, da bo za redne servise, plače,... važno da bodo oni ob projektu preskrbljeni.
Promotur je dvignil roke glede povezave, Kanin pa z eno progo nima kaj počet z investicijo 50miljonov navzgor. Ampak počakimo še teh 5 let ... dve leti za izgradnjo pa mogoče tri sezone obratovanja potem pa sledi ali stečaj al pa za par € prodaja vsega skupi. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
joško |
Objavljeno: Sre Dec 29, 2021 2:01 am Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Avg 2015 10:41 Prispevkov: 246
|
Počakajmo še tri dni, saj so rekli, da bo finančna konstrukcija do konca leta zaprta  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
-_m4tj4z_- |
Objavljeno: Sre Dec 29, 2021 10:49 am Naslov sporočila: |
|
|
 Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Ned Feb 2010 12:11 Prispevkov: 460
|
Je kdo pogledu, da niso uvrstil v PKP10 slucajno?  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Marvin |
Objavljeno: Sre Dec 29, 2021 11:10 am Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sre Okt 2006 12:28 Prispevkov: 387
|
Kar tunel Bovec - Sella Nevea pa bo... Rešena dostopna gondola, dostop do Bovca... Staro gondolo v staro železo, gor se zamenjajo sedežnice in to je to.
Trollam, priznam  _________________ ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mattskier |
Objavljeno: Sre Dec 29, 2021 12:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sposoja si smuči od bloškega smučarja

Pridružen/-a: Pon Nov 2019 22:42 Prispevkov: 72
|
Medtem pa Kanin obratuje. Odprte proge Skripi in Podi ;) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Wca z Bca |
Objavljeno: Sre Dec 29, 2021 12:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10 Prispevkov: 800
|
Končno se počasi odpira tudi Prevala, da bo vsaj malo razbremenila progo Skripi, ki te dni poka po šivih. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
-_m4tj4z_- |
Objavljeno: Sre Dec 29, 2021 3:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Ned Feb 2010 12:11 Prispevkov: 460
|
Wca ne nakladaj, da poka po šivih…pogled na webcam pokaze dejansko stanje in to u živo….nobene guzve, niti slučajno pa take kot je bila kakšno sezono/dve nazaj….še največja gužva je pred bumbarjem! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TilenV |
Objavljeno: Sre Dec 29, 2021 4:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Tor Nov 2015 20:48 Prispevkov: 51
|
Ravno to sem hotel komentirat prej ko sm čekiru kamare, sem si rekel poka po šivih to se more tret naroda, pogledm webcam pa vse dokaj porazno. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
buly kass |
Objavljeno: Sre Dec 29, 2021 5:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sob Dec 2008 21:53 Prispevkov: 326
|
Kolikor mi je znano na tem portalu ne bomo odločali. Lahko pa vplivamo na razmišljanje tistih, ki se bodo odločali, če bodo sploh imeli to možnost.
Kar tunel Bovec - Sella Nevea pa bo... Rešena dostopna gondola, dostop do Bovca... Staro gondolo v staro železo, gor se zamenjajo sedežnice in to je to.
Marvin,odlicna ideja je pa ze skijat napisal,da odlocajo drugi ki tega tu ne prebirajo in smo zal prepozni da bi sploh kaj upostevali.Zal je pa res da so skripi trenutno (itak premalo snega)preobremenjeni in bi Prevala ublazila stisko ratrakistov ki se vozijo po skalah.Ko je sto smucarjev res ni problem,pri stiristo in vec pa to ni vec! (toliko m4tj4z-u) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Wca z Bca |
Objavljeno: Sre Dec 29, 2021 6:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10 Prispevkov: 800
|
@(matjaz in Tilen); Ko podajajo ocene stanja prog troli iz kavča. Neprecenljivo  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|