Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Žičnice, snežni topovi, teptalci » Techno alpin

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
 Techno alpin « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
Poznavalc
PrispevekObjavljeno: Ned Maj 05, 2019 5:24 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča s sulicami
Smuča s sulicami

Pridružen/-a: Ned Mar 2019 16:02
Prispevkov: 6


Proti novemu produktu razvitemu v Sloveiji nima niti najmanjše možnosti. Slovenski proizvajalec je pripravil revolucionarni snezni top o katerem bodo govorili in pisali zagotovo tudi na kitajskem. Mogoce docakamo premiero obeh na InterAlpin sejmu letos.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Čet Feb 20, 2020 7:45 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3118


Pri technoalpinu se očitno kar dogaja, za tem ko so letos predstavili nov model TR 10, se po smučiščih pojavljajo že novi prototipi, eden izmed njih je bil na njihovem "domačem" smučišču na Obereggen-u, pod imenom T-55. Izgleda pa kot mešanica novega TR-10 in starega TR-8, oz. enostavno pomanjšana verzija TR-10, tudi z manj šobami. Še največ se očitno dogaja okoli aerodinamike statorjev, za kar je Technoalpin znan kot vodilni, zato imajo pri takšni visoki zmogljivosti tihe topove. Ta nova Sherpa je naprimer zmogljivejša, vendar hrupnejša, Supersnow je pa naprimer tišji vendar pa izmed vseh najmanj zmogljiv.
Nekaj fotografij prototipa je ujel uporabnik Lord-of-ski na sosednjem nemško govorečem forumu:
https://www.alpinforum.com/forum/viewtopic.php?f=41&t=53450&start=50







Drugače ne izgleda nič novega, očitno potekajo "revolucionarne" novosti po starem kopitu technoalpina, rahlo povečanje zmogljivosti topa, za par decibelov tišji, in že ima stranka nov top za kupiti.

V eni izmed Facebook skupin pa se je znašel zapis nekoga, ki testira še en prototip, pod imenom TR-35, kar liči na zamenjavo T-40, vendar z boljšimi zmogljivostmi pri višjih temperaturah in novim stebrom, kar nisem točno razumel. Citiram:
Citiram:
a new prototype we're testing... it's basically a tr10 with a new type of tower. The tower i think it's the biggest change. We call it "satisfyer" for its stetics jajaja
It's good for warm nights, can run 4 m3 with very good quality on hot wb and in cold nights make a lot of snow with the same quality, even a bit more efficiency. If i can i'll post a photo because is a good machine.


No, v kolikor bo objavil fotografijo, jo bom objavil tudi sam.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Pet Feb 21, 2020 10:54 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1891


V 90% uporabe ni važno kako se top dere, glavno da čim več ven prileti in tu je pomembnejša aerodinamika propelerja kot aerodinamika statorja. Tihi prop mora imeti za izkoristek neugodno porazdelitev dinamičnega tlaka, malce glasnejši pa lahko gre z izkoristkom v optimum in zato Sherpa NPA ni tako tih kot npr. Poljak, ampak dva velika Poljaka sta pa enako glasna kot ena Sherpa NPA in na koncu si z hrupom in količino snega približno na istem, z ceno opreme in porabo energije pa sploh ne.

In glede na to, da je hrup na smučiščih v glavnem težava peščice živčnih homo sapiensov, od smučišča degradirana narava se mu pa takoj prilagodi (Divji petelini in ruševci so itak že davno zbežali.), je po mojem skromnem mnenju ekološko primerneje poslušat tri db(A) višji hrup in v zameno porabit mnogo manj elektrike.


p.s.
Tudi ob aktualnem izkoristku smo testno pri Sherpi dosegli primerljiv hrup kot ga dosegajo najtišji topovi, ampak je zadeva prenevarna za uporabo. Propeler se mora vrtet tako blizu cevi topa, da bi že malo vibracij zaradi ledu pomenilo drsanje propelerja po cevi in v izogib temu problemu smo se raje odločili za nekaj več zračnosti, zato nekaj več hrupa in trotl ziher konstrukcijo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Čet Feb 27, 2020 11:28 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3118


Pa še obljubljena slika novega stebra:
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Sob Avg 22, 2020 6:13 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3118


Tisti obljubljeni steber je sedaj še dobil celotno novo različico. S predstavitvijo PE (plastičnih) jaškov namesto betonskih so še predstavili, sicer še ne uradno novo različico TR10 imenovano TT10, ki je v bistvu malce drugačna preoblikovana plastična zunanjost, fiksirana na stebru. Kakšna je točna razlika napram TR10 na stebru, ki sem jo že prilepil ne vem, upam da ga kje v prihodnji sezoni zasledim in malce preštudiram. V najnovejši izdaji njihove Snowexperts revije pove le to, da je TR10 univerzalni produkt, TT10 pa produkt z možnostjo prilagajanja vgrajenih modulov. Očitno so postali predragi. Ali pa le univerzalni produkt TR10, ki se ga da predelati tudi v manj zmogljiv produkt, s čimer se manjšajo produkcijski stroški topa, saj bo na voljo le en model?
Slika je iz Sheffau-a, kjer so inštalirali nekaj novih topov, na spodobni razdalji med seboj. Gledate to načrtovalci Pohorskega sistema? (Gostota je tako nekje približno 1 top na 30m, na 1200 m nad morjem, na Pohorju pa na 400 m nad morjem 60m)
Slike sem si drznil sposoditi od kolega iz Alpinforuma:
https://www.alpinforum.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=5155&start=4000





Nekaj slik je še za najti v namenski temi od Technoalpinovih novosti, kjer se vidi "enostavnost" servisiranja novega stebra.
https://www.alpinforum.com/forum/viewtopic.php?f=41&t=53450&start=50



To da je potrebna očitno prenosna hidravlična črpalka ne bom izgubljal besed, da tu in tam steče kaj olja ven v alpski habitat tudi ne, še posebaj pa ne bom izpostavljal morebitne cene te naprave.
Če pa je v okolici topa več kot pol metra snega, ali pa če sam top tudi sam sebe malce zasneži, pa se more nekdo lotiti odkopavanja z lopato. Priročno, ni kaj.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Pet Dec 03, 2021 8:35 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3118


Nova "piksna":



Gre pa za nadomestek TR-8 in je precej podoben top kot pa nekaj postov prej omenjen t-55 prototip.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Sob Dec 11, 2021 8:13 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1891


Zanimiv je reflektor na sredini. Vsak, ki je doslej poizkušal z to rešitvijo je doživel neuspeh. Teoretično bi se svetloba morala odbijat od vode, ampak v resnici voda popolnoma zasenči svetlobo. Je pa dober optični efekt, če jim je uspelo najti rešitev, ki dovoli svetlobi ven iz cevi.

Na videz deluje kot majhen top. Morda nekaj za zamenjavo T40?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Sob Dec 11, 2021 8:59 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3118


TR-10 sedaj prodajajo v dveh verzijah, tisti s polno opremo, pa malo drugačno plastiko za cca. 45k € oz. 50k € če se ne motim, in pa eno cenejšo verzijo, ki je kot edina na ameriškem trgu, z rumeno plastiko in veliko manj elektronike. Te, ta cenejše se da videti na Krvavcu na primer, so jih pripeljali par letos.
Kopija te cenejšega TR-10, za reveže, če lahko karikiram, pa se pojavlja ta TR-9 model, ki po pričevanjih iz Alpinforuma in besedah tehnikov gre res za zamenjavo T40, v primerjavi s TR8 bo imel manj elektronike v sebi in s tem cenejši.
Tako da ta luč na sredini že nekako deluje, in po pričevanjih američanov je dobra zadeva.

Je pa zanimivo to, da naj bi načeloma bil TR-8 nadomestek T40, ki še ga danes prodajajo. Ta nov TR-9 pa naj bi bil dejanski nadomestek T40, in bo tudi podobno zmogljiv kot T40, ampak še vedno manj od TR8.
Totalna zmešnjava!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Tor Dec 14, 2021 9:43 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2833
Kraj: Ljubljana

Zakaj pa morajo topovi sploh imeti tako močne reflektorje? Ali ni to samo brezvezna dodatna poraba elektrike in svetlobno onesnaževanje?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Sre Dec 15, 2021 8:34 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1891


Ne, ni. Reflektor je velik pomočnik ekipi, ki nadzira topove.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Wca z Bca
PrispevekObjavljeno: Čet Dec 16, 2021 7:35 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10
Prispevkov: 800


Ledenko kakšno pomoč pri nadzoru imaš v mislih?

Kot nepoznavalec bi si predstavljal, da so vsi snežni topovi povezani na nek centralni računalnik preko katerega se lahko spremelja in nadzira posamezne topove.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Špik
PrispevekObjavljeno: Čet Dec 16, 2021 8:43 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Snemalec
Snemalec

Pridružen/-a: Pon Sep 2005 12:14
Prispevkov: 1016


Pri nadzoru v živo z očmi :-)
_________________
Sezona 2017/18 - 30x : 3x Sölden, Killington, 3x Lake Louise, Sunshine Village, 2x St. Moritz, Španov vrh, 4x Garmisch Partenkirchen, 3x Cortina d'Ampezzo, 2x Crans Montana, 2x Kvitfjell, 2x Åre, 2x KrG, 3x Vogel, Kanin
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Pet Dec 17, 2021 9:30 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1891


Predvsem predstavniki določenega podjetja pri nevednežih propagirajo avtomatizirane sisteme zasneževanja z besedami kot npr.:"Sneg boste delali iz kavča..., kar je taka neumnost, da jo lahko z poštenim namenom plasira le nekdo, ki še nikoli ni bil prisoten pri izdelavi snega, če je izkušen in ti kaj takega reče je pa navaden nategun.
Avtomatski sistemi zasneževanja so naprave, ki omogočajo učinkovitejšo uporabo opreme, ter ob tem potreujejo manjše število delavcev. Ampak to so avtomatski sistemi in ne roboti!" Tako kot je treba nadzorovat CNC stroje, je treba nadzorovat tudi topove na terenu in ravno ta nadzor je verjetno pomembnejši dejavnik od vremena, i odloča ali bo neko smučišče za božič polno obratovalo, ali pa bodo konec januarja delali tekme na sosednjem smučišču.
Brez luči na topovih je ta nadzornik slep, če sveti luč se pa samo pelje mimo kupa in bo točno videl kaj top dela.

Primer odličnega sodelovanja avtomatskega sistema in človeka:
V Kronplatzu imajo sistem z res velikim številom topov in nadzirata jih dva kontrolorja. Za cel hrib dva, ki se neprestano sistematsko vozita po gori in kontrolirata delovanje. Če je kje kaj malega za opravit (očistit zaščitno mrežo propelerja, spremenit kvaliteto snega, malo zavrtet top od vetra...) napravita to, drugače izljučita problematičen top in to zabeležita za dnevno ekipo, ki bo stroj servisirala.
Ni treba zopet pisat kako pomembne so pri tem luči na topovih.



@Wca z Bca;
Pri vas bo luč na topovih še posebej pomembna, ker imate izjemno zahtevne pogoje za zasneževanje in bo nadzorna ekipa morala noret po hribu, da bo vsaj približno vse delalo. Za žirafe je preveč vetra, z propelerci bo pa križ zaradi vetra in megle. In to ne mali križ. Delat sneg na Kaninu bo v primerjavi z zelo zahtevnim Krvavcem (Vremensko najhujši hrib z sistemom zasneževanja kar jih poznam.) verjetno podobno kot pot čez Saharo proti izletu iz Ljubljane na Bled.
Zadnjič sem po tv videl Grebenca komentirat stanje iz Kanina. On vam iz prve roke strese iz rokava vse tukaj zapisano.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 Stran 14 od 14

Kazalo po Smucisca.net forumu » Žičnice, snežni topovi, teptalci » Techno alpin
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB