Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Žičnice, snežni topovi, teptalci » Techno alpin

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
 Techno alpin « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
Poznavalc
PrispevekObjavljeno: Ned Maj 05, 2019 5:24 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča s sulicami
Smuča s sulicami

Pridružen/-a: Ned Mar 2019 16:02
Prispevkov: 6


Proti novemu produktu razvitemu v Sloveiji nima niti najmanjše možnosti. Slovenski proizvajalec je pripravil revolucionarni snezni top o katerem bodo govorili in pisali zagotovo tudi na kitajskem. Mogoce docakamo premiero obeh na InterAlpin sejmu letos.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Čet Feb 20, 2020 7:45 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 2640


Pri technoalpinu se očitno kar dogaja, za tem ko so letos predstavili nov model TR 10, se po smučiščih pojavljajo že novi prototipi, eden izmed njih je bil na njihovem "domačem" smučišču na Obereggen-u, pod imenom T-55. Izgleda pa kot mešanica novega TR-10 in starega TR-8, oz. enostavno pomanjšana verzija TR-10, tudi z manj šobami. Še največ se očitno dogaja okoli aerodinamike statorjev, za kar je Technoalpin znan kot vodilni, zato imajo pri takšni visoki zmogljivosti tihe topove. Ta nova Sherpa je naprimer zmogljivejša, vendar hrupnejša, Supersnow je pa naprimer tišji vendar pa izmed vseh najmanj zmogljiv.
Nekaj fotografij prototipa je ujel uporabnik Lord-of-ski na sosednjem nemško govorečem forumu:
https://www.alpinforum.com/forum/viewtopic.php?f=41&t=53450&start=50







Drugače ne izgleda nič novega, očitno potekajo "revolucionarne" novosti po starem kopitu technoalpina, rahlo povečanje zmogljivosti topa, za par decibelov tišji, in že ima stranka nov top za kupiti.

V eni izmed Facebook skupin pa se je znašel zapis nekoga, ki testira še en prototip, pod imenom TR-35, kar liči na zamenjavo T-40, vendar z boljšimi zmogljivostmi pri višjih temperaturah in novim stebrom, kar nisem točno razumel. Citiram:
Citiram:
a new prototype we're testing... it's basically a tr10 with a new type of tower. The tower i think it's the biggest change. We call it "satisfyer" for its stetics jajaja
It's good for warm nights, can run 4 m3 with very good quality on hot wb and in cold nights make a lot of snow with the same quality, even a bit more efficiency. If i can i'll post a photo because is a good machine.


No, v kolikor bo objavil fotografijo, jo bom objavil tudi sam.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Pet Feb 21, 2020 10:54 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1404


V 90% uporabe ni važno kako se top dere, glavno da čim več ven prileti in tu je pomembnejša aerodinamika propelerja kot aerodinamika statorja. Tihi prop mora imeti za izkoristek neugodno porazdelitev dinamičnega tlaka, malce glasnejši pa lahko gre z izkoristkom v optimum in zato Sherpa NPA ni tako tih kot npr. Poljak, ampak dva velika Poljaka sta pa enako glasna kot ena Sherpa NPA in na koncu si z hrupom in količino snega približno na istem, z ceno opreme in porabo energije pa sploh ne.

In glede na to, da je hrup na smučiščih v glavnem težava peščice živčnih homo sapiensov, od smučišča degradirana narava se mu pa takoj prilagodi (Divji petelini in ruševci so itak že davno zbežali.), je po mojem skromnem mnenju ekološko primerneje poslušat tri db(A) višji hrup in v zameno porabit mnogo manj elektrike.


p.s.
Tudi ob aktualnem izkoristku smo testno pri Sherpi dosegli primerljiv hrup kot ga dosegajo najtišji topovi, ampak je zadeva prenevarna za uporabo. Propeler se mora vrtet tako blizu cevi topa, da bi že malo vibracij zaradi ledu pomenilo drsanje propelerja po cevi in v izogib temu problemu smo se raje odločili za nekaj več zračnosti, zato nekaj več hrupa in trotl ziher konstrukcijo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Čet Feb 27, 2020 11:28 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 2640


Pa še obljubljena slika novega stebra:
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 Stran 14 od 14

Kazalo po Smucisca.net forumu » Žičnice, snežni topovi, teptalci » Techno alpin
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB