Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Bovec - aktualne informacije, prihodnost in izzivi

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 Bovec - aktualne informacije, prihodnost in izzivi « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Pon Sep 11, 2017 10:46 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1217


Hvala Marko, jaz bi dolgovezil, ampak točno tako je.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
winni
PrispevekObjavljeno: Pon Sep 11, 2017 10:51 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vadi klinaste loke
Vadi klinaste loke

Pridružen/-a: Ned Mar 2013 19:37
Prispevkov: 41


Eno je, če država pomaga pri projektu, ki bo po zaključku investicije lahko brez državne pomoči normalno posloval, vračal kredite in vlagal v prihodnost.
Drugo je pa, če država vlaga v projekt, za katerega se zdi, da niti tekočih stroškov in amortizacije ne bo zmožen pokrivat.


To je to, kratko in jedrnato.

Sedaj pa zapisat v javno pismo in poslat na vlado.
Le kaj ko so interesi drugje...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Pon Sep 11, 2017 11:12 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Profesionalni carver
Profesionalni carver

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2381
Kraj: Ljubljana

joško je napisal/a:
Kdo pa trdi, da se hotelir in žičničar nimata kaj pogovarjat? Seveda se imata, a le o tem, koliko bo hotel prispeval za infrastrukuro, zaradi katere bo gost sploh prišel v hotel. V normalnih državah seveda. Če pa smo na balkanu, kjer se smučišče financira iz državnega proračuna (seveda preko Zakona o finaciranju občin - pač tipično balkansko zameglejevanje), pa je edini interes hotelirja, kako pobrati del proračunske pogače.

V Franciji res nisem smučal, v Avstriji in Italiji (Dolomitih) pa o kakršnem koli popustu ni bilo govora. Edina ugodnost na Južnem Tirolskem je bila zastonj ski bus. Res se pa spomnim kakšnih 20 let nazaj v Dolomitih, da smo smučali za precej nizko ceno v oganizaciji neke naše agencije (apartma Rododendro na Passo San Pelegrino). Scena je bila seveda povsem vzhodnjaška - razsut hotel, poln Slovenske, Madžarske, Češke in Poljske mladine. Danes ni več tako, kot vidim je Rododendro postal skoraj luksuzen hotel, kjer bivanje za štiričlansko družino ne stane manj kot 1000 EUR niti v najnižji sezoni.

Če pa je cilj hotela Alp, da postane bovški "rododendro", potem pa naj se le pogovarjajo

No ti si še 7. 9. spraševal, kaj se imata za pogovarjati. Danes turisti hočejo celovito storitev in jih ne briga, kdo je lastnik posamezne žičnice, hotela, restavracije. So bili časi, ko sem tudi sam smučal na smučišču, kjer sem rabil 3 različne točkovne karte, ki so veljale samo na posameznih žičnicah. Podobno kot na hrvaških avtocestah.
Poglej si recimo stran od Kronplatza, kjer boš našel tudi druga smučišča regije, čeprav imajo različne lastnike, našel boš hotele in apartmaje itd. nekateri hoteli se pogovarjajo in imajo skupaj s smučiščem v predsezoni akcijo plačaš 3, bivaš in smučaš 4, drugi se ne dogovarjajo in imajo raje prazne hotele. V večini turističnih regij, ko prideš v hotel, ti dajo neko turistično kartico, s katero uveljavljaš popuste in se brezplačno voziš na avtobusih. Tudi ta je plod nekega širšega dogovora.

Če bi bil pogovor med največjim hotelom in žičničarjem podoben pogovoru med nama, potem pa seveda ne bi imel smisla.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Pon Sep 11, 2017 11:24 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Profesionalni carver
Profesionalni carver

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2381
Kraj: Ljubljana

winni je napisal/a:
Eno je, če država pomaga pri projektu, ki bo po zaključku investicije lahko brez državne pomoči normalno posloval, vračal kredite in vlagal v prihodnost.
Drugo je pa, če država vlaga v projekt, za katerega se zdi, da niti tekočih stroškov in amortizacije ne bo zmožen pokrivat.


To je to, kratko in jedrnato.

Sedaj pa zapisat v javno pismo in poslat na vlado.
Le kaj ko so interesi drugje...

Logika je sicer malo drugačna, če se projekti financirajo iz evropskih sredstev. Tu šteje za uspeh, da se denar porabi, ne pa kako in za kaj se porabi. Zato imamo cel kup nekih brezveznih kulturnih, socialnih itd. projektov, od katerih je kakršnakoli korist dvomljiva. Vse skupaj spominja na jugoslovanski sklad za nerazvite, s katerim so se gradile izgubaške tovarne in je bil eden od temeljev za razpad Jugoslavije. Se da slutiti nekaj podobnega z EU.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
joško
PrispevekObjavljeno: Pon Sep 11, 2017 11:42 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vadi vijuganje v širšem hodniku
Vadi vijuganje v širšem hodniku

Pridružen/-a: Sre Avg 2015 10:41
Prispevkov: 109


marko je napisal/a:

No ti si še 7. 9. spraševal, kaj se imata za pogovarjati.


Sem se spraševal in tudi ponudil verjetno tematiko pogovorov. Nikakor pa nisem trdil, da se nimata kaj pogovarjati, kot si preuranjeno zaključil.

O zastonj avtobusih na Južnem Tirolskem sem tudi že sam pisal, mislim pa da si zadevo spet nekoliko narobe razumel. Javni prevoz je zastonj, ker ga financira dežela in ne zaradi poslovnega sodelovanja med prevoznikom in upravljavcem smučišč ali hotelov.

Ne vem tudi kaj si hotel povedati s povezavo Kromplatza z ostalimi okoliškimi smučišči. Tu gre le za skupen marketinški pristop, ni pa nobenih ugodnosti, sploh pa ne v stilu Kanina (plačaj 0,35 EUR od nočitve in dobiš 5 EUR cenejšo karto ).

In kaj je pri vsem skupaj najbolj tragikomično? Po mojem dejstvo, da naj bi se z državno intervencijo v obnovo Kanina omogočilo preživetje hotelirjem. Vsaj eden od njih pa ima že prvo leto po koncu krize na lagerju toliko denarja, da lahko kupi hotel za nekaj mio EUR. A tako je pač na balkanu, izgube so državne, profiti pa zasebni.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Wca z Bca
PrispevekObjavljeno: Pon Sep 11, 2017 11:00 pm    Naslov sporočila: LETALIŠČE, KI POMAGA CELITI BOVŠKE TURISTIČNE RANE Odgovori s citatom

Vadi osnovno vijuganje
Vadi osnovno vijuganje

Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10
Prispevkov: 61


LETALIŠČE, KI POMAGA CELITI BOVŠKE TURISTIČNE RANE

"Letališče je lahko za bovški turizem podobna spodbuda kot Soča ali kaninska žičnica." Tako meni novi upravljavec bovškega letališča Damijan Cehner, čigar podjetje Aviofun je več let upravljalo slovenjgraško, neuspešno pa je poskušalo zagnati tudi mariborsko letališče.



Podjetje Aviofun iz Libelič, ki ležijo v občini Dravograd, ponuja padalske skoke in šolanje. Lani so po besedah lastnika Damijana Cehnerja našteli okrog 12 tisoč skokov. Čeprav je bilo njihovo matično letališče v Slovenj Gradcu, so skoke opravljali tudi drugje po Sloveniji in v manjši meri v Avstriji, razlaga sogovornik.

Potem ko so se razšli s slovenjgraškim letališčem - po Cehnerjevih besedah se je lastnik odločil, da letališča ne bo razvijal v smeri turizma -, pa so letos prevzeli upravljanje bovškega.

"Bovška občina je končala prenovo letališke stavbe, ki je bila sofinancirana z evropskimi sredstvi. Ker so ta denar pridobili z neko zgodbo, ki jo je zdaj treba uresničevati, so iskali upravljavca," Cehner odgovarja na vprašanje, kako sta se Bovec in njegov Aviofun znašla v presečni množici. Bovška občina je v prenovo, ki je bila končana pred dvema letoma, vložila dobra dva milijona evrov.

Saga s kaninsko žičnico le še grenek spomin

Cehner meni, da je lahko letališče za lokalni turizem podobnega pomena kot Soča ali kaninska žičnica, ki te dni privabljata ljubitelje turizma v naravi.

"To je še ena privlačna točka za turiste, ki lahko v Bovcu in okolici danes počnejo praktično karkoli. Povejte mi šport, pa vam gotovo najdem ponudnika s tega območja. Pohodništvo, kolesarjenje, adrenalinski športi, vodni športi. Bovec s tem postaja eden najbolj zanimivih turističnih krajev pri nas," meni sogovornik.

Bovški turizem se pobira po udarcu, ko so v začetku leta 2013 po padcu dveh gondol na Kaninu zaprli smučišče. Kot izhaja iz spodnjih grafov, je bilo dno doseženo leta 2014 - takrat je turizem na državni ravni že kazal pozitivne trende -, lani pa je nato število nočitev v Bovcu že preseglo vrh iz leta 2011.

Vložili 80 tisočakov

Aviofun, ki je lani ustvaril 750 tisoč evrov prihodkov, se je z občino dogovoril, da namesto plačevanja najemnine vlaga v infrastrukturo. "Do zdaj smo vložili 80 tisoč evrov," pojasnjuje Cehner. "Prvo leto so vlaganja večja, saj je treba urediti kar nekaj stvari. Letališče pokriva 12 hektarjev površin, potrebna pa so predvsem vlaganja v opremo za zagotavljanje letališke varnosti in drugo. V prihodnjih letih pričakujemo manj stroškov."

Podjetje pokriva stroške obratovanja letališča, ki so prej padli na občino. "Tu so še posredni učinki za občino: naše stranke prespijo ali vsaj kosijo v Bovcu," pravi sogovornik.

Pri sodelovanju s turističnimi ponudniki so že naredili prve korake. "Če pride gost z letalom - to so ponavadi premožnejši ljudje - in noči ali kosi v Bovcu, mu ob predložitvi računa pripada brezplačen pristanek ali nočitev za letalo." Cehner poudarja, da imajo tu še nekaj načrtov. V prihodnje računajo na to, da bi letališče v takih primerih pobralo določeno provizijo.

Pipistrelove stranke prve ure v zraku nad Bovcem

Julija je letališče zaposlilo tudi upravnika, strošek zanj si delita občina in Aviofun. "Ker je testni pilot Pipistrela, se je spontano odprla tudi priložnost krepitve letalskega prometa. Tako je že nekaj kupcev Pipistrelovih letal za mesec dni rezerviralo namestitev v Bovcu, kjer so preizkušali letalo oziroma se učili, preden so se z njim odpeljali domov," razlaga Cehner. Med letalskimi gosti prevladujejo Italijani in Avstrijci. V Bovcu zdaj pristane nekaj deset letal tedensko.



"Hangarska vrata so redko zaprta"

Bovško letališče je po oceni Cehnerja letos najbolj prometno od malih letališč (te najdemo še v Lescah, Postojni, Slovenj Gradcu in na nekaterih drugih lokacijah po državi). Lani je podjetje na različnih lokacijah v Sloveniji in Avstriji naštelo okrog 12 tisoč skokov, letos jih bodo med 12 in 15 tisoč, večino v Bovcu. Kot pravi, ob koncih tedna naštejejo po nekaj sto gostov.

Uradnih statistik o prometu na teh letališčih sicer ni, najdemo jih le za tri mednarodna letališča (Ljubljana, Maribor in Portorož). "Za adrenalinske športe potrebuješ ustrezno infrastrukturo, ki pa je mnoga letališča nimajo. Za skoke s padalom potrebuješ letalo, gorivo, hangarski prostor. Padalci morajo imeti prostor in streho, pod katero lahko zlagajo letala. V Bovcu so bili osnovni pogoji dani, mi smo še malo dodali in danes so hangarska vrata redko zaprta," Cehner pravi o izzivih malih športnih letališč.

Pa naprej?

Prav zdaj Aviofun v promet pošilja jadralsko akrobatsko letalo, ki bo dopolnitev turistične ponudbe na letališču. Ob predstavitvi petletnega načrta razvoja letališča je Cehner predlagal še dve večji naložbi, ki bi po njegovem mnenju lahko doprinesli k razvoju letališča in Bovca kot turistične regije.

Prva je umetno jezero, veliko 10 krat 50 metrov, ki bi ga v času padalske sezone uporabljali za eno od novejših padalskih disciplin swoop (drsenje padalcev po vodni površini), prav tako bi lahko po mnenju Cehnerja služilo kot kopališče in v zimskem času kot drsališče. Investicija bi stala 50 tisoč evrov, pri tem pa računa na občinski in evropski denar.

Druga pa je asfaltiranje letališke steze, ki je danes travnata. "Letališče pozimi zaradi tega ni funkcionalno. Če bi jo asfaltirali, bi Bovec lahko postal elitna lokacija za zimski turizem, saj bi imel smučišče in letališče za manjša letala. Podoben primer je Courchevel v Franciji. V vsakem primeru pa bo zaradi naravnih pogojev na tem območju letenje vedno mogoče le v lepem vremenu."


Imeli bi svoj reševalni helikopter

Cehner si prizadeva tudi, da bi na bovškem letališču postavili helikoptersko reševalno bazo. "Infrastrukturni pogoji so izpolnjeni. Ker je tukaj poleti veliko adrenalinskih športov, bi lahko bil helikopter tu stalno prisoten, vsaj v času poletne sezone. Bovec ima deset tisoč obiskovalcev dnevno, nesreče se dogajajo vsak dan. Za naše stranke je hitrost reševanja, ki je danes dokaj počasno, pomembno vprašanje. Dejstvo je, da na avstrijski in italijanski strani poteka bistveno hitreje," meni sogovornik.

Omenimo, da ima Slovenija danes dve bazi Helikopterske nujne medicinske pomoči (HNMP) - na Brniku in v Mariboru. Baza na Brniku je poskusno začela delovati julija 2003, redno pa od 1. decembra 2006, mariborska enota pa lani. Vodja brniške enote Uroš Lampič je v pogovoru za Gorenjski glas konec lanskega leta dejal, da bi "za optimalno pokritost Slovenije in hiter dostopni čas do pacienta" potrebovali še eno bazo v Postojni.



VIR
http://siol.net/posel-danes/novice/letalisce-ki-pomaga-celiti-bovske-turisticne-rane-445064
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Tor Sep 12, 2017 7:06 am    Naslov sporočila: Re: LETALIŠČE, KI POMAGA CELITI BOVŠKE TURISTIČNE RANE Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1217


Wca z Bca je napisal/a:
Če bi jo asfaltirali, bi Bovec lahko postal elitna lokacija za zimski turizem, saj bi imel smučišče in letališče za manjša letala. Podoben primer je Courchevel v Franciji.


In ob izgubi kompasa se lažje dvigneš nad oblake, da vidiš kje si.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Špik
PrispevekObjavljeno: Tor Sep 12, 2017 8:50 am    Naslov sporočila: Re: LETALIŠČE, KI POMAGA CELITI BOVŠKE TURISTIČNE RANE Odgovori s citatom

Snemalec
Snemalec

Pridružen/-a: Pon Sep 2005 12:14
Prispevkov: 843


ledenko je napisal/a:

In ob izgubi kompasa se lažje dvigneš nad oblake, da vidiš kje si.


Dobra :-)

Saj letališče že fino, da je. Ampak take primerjave, da če bo pa sedaj asfaltna pista bo pa Bovec ko Courchevel...

No mogoče pa vseeno drži... tudi v Courchevelu se vrti kakšna obnovljena kabinka iz časa kaninske ;-)
_________________
Sezona 2016/17 - 40x : Mölltal, 4x Sölden, Killington, 4x Lake Louise, 2x Sestriere, Courchevel, 4x Val d'Isere, 2x Garmisch Partenkirchen, Kronplatz, 3x Cortina d'Ampezzo, 8x St. Moritz, KrG, Araphoe Basin, Copper, Vail, Aspen 2x, Zermatt 5x
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Charlie Uno
PrispevekObjavljeno: Tor Sep 12, 2017 5:10 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vadi vijuganje v ožjem hodniku
Vadi vijuganje v ožjem hodniku

Pridružen/-a: Sob Nov 2008 18:09
Prispevkov: 304


Če zadevo preusmerim na Koroško, na Damijanovo domače letališče Slovenj Gradec. Vsaj štiri desetletja že imajo asfaltirano stezo, pa zato Kope niso prav nič bolj mondeno smučišče; morda pa se motim?
Sicer pa so letališče Bovec, ki tudi zaprte doline en prenese več kot toliko prometa uničili že s postavitvijo neprimernega hangarja z letališko zgradbo na neprimernem mestu - skoraj na pragu steze. Pred tem so ponesrečeno umestili tudi nogometno igrišče z visoko ograjo, ki enostavno ne spada na letališče. In letališče samo je izgubilo tisti stari prvotni romantični čar pravega letališča in se očitno spreminja v asfaltno džunglo, ki pa po mojem okusu sigurno ne bo privabljala turistov.
Če sem že za primerjavo omenil letališče Slovenj Gradec - tam so tudi imeli bazen, a sam nisem dovolj star, da bi videl vodo v njem. Razen nekaj luž deževnice. Morda nam lahko Ledenko pove, zakaj zadeva ni funkcionirala...
Lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Tor Sep 12, 2017 5:42 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1217


Ne vem, to je že Štajerska.
Saj z letališčem in najemnikom ni nič narobe, le tole hišno trobilo včasih krepko zaide v severno korejski stil propagande.

p.s.
Mar nimajo lastniki manjših letal raje travo kot asfalt, ki hitro zliže gume? Tisti z Jeti in dvomotorci gredo navadno žurat na drugačne destinacije. One potencialne iz Portoroža bo pa verjetno zelo kmalo pohopsal Platak.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Charlie Uno
PrispevekObjavljeno: Tor Sep 12, 2017 6:19 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vadi vijuganje v ožjem hodniku
Vadi vijuganje v ožjem hodniku

Pridružen/-a: Sob Nov 2008 18:09
Prispevkov: 304


Nekako drži.
Sicer ej asfaltna podlaga precej bolj gladka in zato tudi hvaležna. Problem za gume je še najbolj t.i. "antiskid" prevleka na stezi, kakršno so si pred leti omislili na Brniku. Sicer pa se tudi sama guma postara in jo je potrebno zamenjati. Še najbolj je pomembna masa letala ter dovoljena osna obremenitev oziroma s tem povezana nosilnost steze (ne vem, če sem se povsem pravilno izrazil). Poleg tega pa je pomemben tudi tlak v pnevmatiki, i je običajno tudi vezan na maso letala. IN visokotlačne gume niso najbolj primerne za na travo. Predvsem so manjše , še tako dobra travnata steza pa tudi ni nikoli dovolj gladka.
Po drugi strani pa ima vsako letališče tudi svoje kapacitete in več kot toliko letal ne prenese. Tako kot tudi ne hrupa živci domačinov. So pa glede manjše kapacitete letališča padalci precej hvaležni športniki oziroma rekreativci. Z dobrim letalom za 5 do 10 padalcev lahko za nekaj skokov dnevno ustrežeš precej veliko padalcem.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Sre Sep 13, 2017 12:35 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Profesionalni carver
Profesionalni carver

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2381
Kraj: Ljubljana

Charlie Uno je napisal/a:
Če zadevo preusmerim na Koroško, na Damijanovo domače letališče Slovenj Gradec. Vsaj štiri desetletja že imajo asfaltirano stezo, pa zato Kope niso prav nič bolj mondeno smučišče; morda pa se motim?
Sicer pa so letališče Bovec, ki tudi zaprte doline en prenese več kot toliko prometa uničili že s postavitvijo neprimernega hangarja z letališko zgradbo na neprimernem mestu - skoraj na pragu steze. Pred tem so ponesrečeno umestili tudi nogometno igrišče z visoko ograjo, ki enostavno ne spada na letališče. In letališče samo je izgubilo tisti stari prvotni romantični čar pravega letališča in se očitno spreminja v asfaltno džunglo, ki pa po mojem okusu sigurno ne bo privabljala turistov.
Če sem že za primerjavo omenil letališče Slovenj Gradec - tam so tudi imeli bazen, a sam nisem dovolj star, da bi videl vodo v njem. Razen nekaj luž deževnice. Morda nam lahko Ledenko pove, zakaj zadeva ni funkcionirala...
Lp

No jaz sem se uspel v tem bazenu nekajkrat okopati. S tem bazenom je bil zmeraj bolj križ. Z bazeni je podobno kot z žičnicami. Če niso prav dobro premišljeni, sami po sebi težko dajo tak dobiček, da bi opravičili investicijo. Če je pa še gostov malo in sezona kratka, potem pa še za tekoče poslovanje ni. Slovenjgradec je eno bolj mrzlih območij Slovenije in zato neogrevan bazen ni prav atraktiven, razen avgusta (spet podobno kot kakšno smučišče na Gačah). Kamp in letališče nista pokazala kakšnega zanimanja, občina pa tudi ne, tako da je bazen že enih 40 let zaprt. Sicer pa slovenjegraškega letališča sam ne bi dajal nikomur za zgled.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Sre Sep 13, 2017 12:52 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Profesionalni carver
Profesionalni carver

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2381
Kraj: Ljubljana

joško je napisal/a:


In kaj je pri vsem skupaj najbolj tragikomično? Po mojem dejstvo, da naj bi se z državno intervencijo v obnovo Kanina omogočilo preživetje hotelirjem. Vsaj eden od njih pa ima že prvo leto po koncu krize na lagerju toliko denarja, da lahko kupi hotel za nekaj mio EUR. A tako je pač na balkanu, izgube so državne, profiti pa zasebni.

Na drugo ti ne bom odgovarjal, ker če me do sedaj nisi razumel, me najbrž nočeš razumeti. Si ga pa po moje s tole mislijo malo biksnil. Kot prvo, tale hotelir je hotel dotični hotel kupiti že lani, ko še ni bilo obnove Kanina, pa ni bil naprodaj. mislim tudi, da za nakup ni potreboval prav veliko milijonov. Kot drugo, razcvet poletnega turizma na Bovškem ni povezan samo s Kaninom. Nihče ne pride na dopust v Bovec poleti zato, da se bo peljal na Kanin. To je poleti, ko je glavna sezona, samo en majhen košček ponudbe. Letos v Bovcu avgusta nisi dobil sobe, kampi so zavračali goste, za rafting si se moral rezevirati 1 teden naprej... Kot tretje in najvažnejše, za zagovornike liberalne ekonomije je čisto enak greh, ali država podpira žičničarje, hotelirje, letališče ali tovarnarje. Za sodobno državo pa je značilno, da poskuša vzpodbuditi ekonomijo v manj razvitih regijah. Včasih jim to uspe bolje, včasih slabše, ampak če po intervenciji zasebniki v teh regijah delajo dobiček, to velja za uspešno intervencijo in je bil cilj dosežen. Ravno to je cilj državne pomoči. Da bodo zasebniki imeli dobiček, zaposlovali, plačevali davke ...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Sre Sep 13, 2017 2:31 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1217


marko je napisal/a:
razen avgusta (spet podobno kot kakšno smučišče na Gačah).


Ali na spomladansko naravnanem Kaninu, da ostanemo pri temi.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Skimit
PrispevekObjavljeno: Sre Sep 13, 2017 9:06 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vadi klinaste loke
Vadi klinaste loke

Pridružen/-a: Sre Jan 2014 18:53
Prispevkov: 49
Kraj: NM

Mene osebno čisto nič ne moti, če država (ali še bolje Bruselj) "vrže" kašen € (ali k/M€) v smučišče...davke plačujem redno, ne tako majhne, in to je moj "štadion", uživam v tovrstni rekreaciji. Na Portovaldu (=štadion v NM) nisem bil že vsaj 10 let, pa mi je normalno, da ga tudi sam posredno financiram. Ali kdo od Stožic pričakuje, da se bodo same preživele? Ali pa od štadiona v Velenju, Celju...Lienzu, Celovcu npr.?
Ko so bile že Gače omenjene - Ledenko, ti bi lahko kakšen svoj kanon dal po diskont ceni, da bomo Dolenjci lahko sneg pri +2C "suhe" vročine delali, kaj praviš? Letošnja zima naj bi bila bolj v plusu kot v minusu...:-)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja Stran 3 od 4

Kazalo po Smucisca.net forumu » Kanin » Bovec - aktualne informacije, prihodnost in izzivi
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB