Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Avstrija » Novosti Avstrija 2017/18

Objavi novo temo  Odgovori na to temo
 Novosti Avstrija 2017/18 « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Ned Avg 28, 2016 4:43 pm    Naslov sporočila: Novosti Avstrija 2017/18 Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 2483
Kraj: Maribor

Čeprav se bo komu zdelo da malo prehitevam (kar je morda tudi res, ampak čez en teden ko se bo začela sezona ne bom imel toliko časa za sanjarjenja o prihodnosti, ker bom moral smučat in pisat poročila ), vseeno bom začel temo o tem kaj nam sevrni sosedje pripravljajo za gradbeno sezono 2017 oziroma smučarsko sezono 2017/18. Seveda je do takrat še dobro leto, ampak nekaj večjih projektov je že znanih.

Za začetek omenim enega za katerega nisem prepričan če za večino slovenskih smučarjev pomeni dobro ali slabo novico. Naš 'dobri znanec' Schultz je v Zillertalu prevzel smučišče v Fügnu, to je en manjši breg nekaj kilometrov severno od mnogo večjega Hochzillertala, ki je že od samega začetka v Schultzovi lasti. Smučišče Fügen - Onkeljoch, do sedaj v rokah občine, je imelo za zillertalske razmere precej neambiciozno vodstvo (kar portjuje mojo teorijo da se javno lastništvo nikjer kaj pride ne obnese, niti v Zillertalu ne). Recimo, iz doline še vedno vodi kabinska žičnica s štirisedežnimi kabinami, glavna žičnica na hribu Onkeljochbahn je fiksna trisedežnica, akumulacija pa premala.

Že ob prevzemu je Schultz obljubil za leto 2017 investicije v višini 45 milijonov in sicer:

- desetsedežno kabinko iz doline
- šestsedežnico namesto trisedežnice
- 130000 kubično akumulacijo
- novo restavracijo pri zgornji postaji kabinke

Linki:
https://fuegenblog.wordpress.com/2016/08/15/spieljochbahn-erste-visionen/

https://fuegenblog.wordpress.com/2016/07/28/spieljoch-jetzt-ist-es-fix/

Do leta 2018/19 pa imajo še višje leteče sanje, in sicer nameravajo povezati obe sedaj Schultzevi smučišči s spektakularno 'peak - 2 - peak' 3S gondolo. Nekaj novih prog bi naj bilo ob dveh (ali treh?) novih sedežnicah na strani Hochzillertala, sama 3S bo brez prog. Link:
https://fuegenblog.wordpress.com/2016/07/29/zusammenschluss-spieljoch-hochzillertal/

Moja malarija; rdeče obkrožene žičnice ki se bodo gradile 2017, vijolično zelo približen potek povezave (kratki žičnici na levi sta sedežnici, ob katerih bodo nove proge, dolga na sredini pa slavna 3S):



In kratek kometar: lepo za Schultza, še lepše za Zillertal, da bi uganili kaj pa to pomeni za Schultzeva smučišča na Koroškem in V Tirolskem pa ni treba biti jasnovidec ... mogoče pa se nas usmili in prestavi tisto trisedežnico ki jo bodo prihodnje leto demontirali, recimo na Ankogel
_________________
Sezona 2016/17: 53 dni = 12x Peca, 7x Dolomiti, Pohorje, 5x Mölltaler Gletscher, 3x Osojščica, Mokrine, 2x Turrach, Katschberg, Sillian, BKK, Ankogel, Gastein, 1x Klippitz, Obertilliach, Matrei/Kals, Zettersfeld.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ledenko
PrispevekObjavljeno: Ned Avg 28, 2016 9:52 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mojster zasneževanja
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49
Prispevkov: 1199


Tale Šulc ima velike poteze in obilo korajže. Na veliko kupuje in na veliko gradi in jemlje kredite, ampak na nek način je zelo podoben našim padlim tajkunom. Kolikor slišim nikoli nisi dovolj previden, če z njim češnje zobaš. Počakat bo treba le še par let in se bo videlo ali bo postal resnično glavni v Avstriji, ali bo to en navaden SCT.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Pon Avg 29, 2016 2:38 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Profesionalni carver
Profesionalni carver

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2360
Kraj: Ljubljana

Če malo dopolnim, gre za (lastniško) povezavo povezanih smučišč Hochzillertal in Hochfugen s smučiščem SpielJoch.

Mislim, da sem eden redkih forumašev, ki je smučal na Spieljochu, zato bom dodal svoje mnenje. Spieljoch je bil povsem solidno vaško-družinsko smučišče in občinskemu upravljanju težko kaj očitamo. Se bojim, da se jim bo pod Schultzem še kolcalo za prejšnjo upravo. Smučišče ima precej dobro obiskano letno sezono in tudi pozimi je primerno obiskano. Tista 4-sedežna kabinka sploh ni neka stara šklemfa, kakršne se vidi tudi na mnogo bolj uglednih smučiščih, ampak čisto spodobna kabinka, taka kot recimo tista na Krvavec, samo malo manjše kabine in bolje vzdrževane. Ko sem bil jaz tam, gneče ni bilo pretirane, majhna naprava pa je lahko tudi prednost - manj gneče na smučišču. Pozneje (lani) so postavili še eno moderno kabinko iz doline.

Napovedi o razvoju in bombastični projekti se meni zdijo bolj v duhu obljube, da so mu prepustili smučišče, me pa zanima, koliko bo res uresničeno. Če bi Schultz hotel, ima dovolj možnosti za zamenjave muzejskih naprav v HochZillertalu. Peek to peek žičnica je zame metanje denarja stran, menda naj bi bila nekakšna revolucionarna novost, prva v Evropi. Pa bi tako lepo povezali smučišče s par žičnicami in lepimi progami, s katerimi bi obe smučišči nekaj pridobili za podobne denarce. Hochfugnu se teh par prog ne bo prav veliko poznalo, Fugen, oziroma smučišče Spieljoch bo pa res postalo del razmeroma velikega smučišča, a to pomeni precej drugačno strukturo gostov in tekmovanje za nemško mladež z Mayrhofnom, Zillertal areno in podobnimi centri, kakršnih je v bližini že veliko.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Pon Avg 29, 2016 10:41 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 2483
Kraj: Maribor

No, glede na to da sem tudi sam eden od tistih redkih forumašev ki smo smučali v Fügnu, bom to malo pokomentiral:

- meni se je smučišče zdelo zastarelo že 10 let nazaj, od takrat pa so uspeli postavit natančno eno novo žičnico in izsekat eno novo progo

- prejšnja uprava je že z gradnjo Panoramabahn Geols mečkala vsaj 5 let, potem ko so jo naredili (s pripadajočo sončno progo) so čudežno ugotovili da jim primanjkuje vode za zasneževanje - kot da tega ne bi mogli prej predvidet, potem so za letos sveto obljubili da bodo povečali akumulacijo, pa jim tudi to ni uspelo

- Če bo Schultz uresničil samo to kar je napovedal za 2017, bo zgradil več kot je prejšnja uprava v 15 letih

- sploh me ni strah da Schultz ne bo uresničil obljub ki jih je dal ob prevzemu smučišča v v Fügnu, obratno, mene je strah da bo uresničil vse kar jim je obljubil, saj se bojim da bo to pomenilo še manj denarja za smučišča na Koroškem in V Tirolskem

Sicer pa sam priznaš, da so
Citiram:
povsem solidno vaško-družinsko smučišče

Pa še res je, in kot taki bi kje na Koroškem ali Vzhodnem Tirolskem tudi povsem solidno funkcionirali, v Zillertalu pa taka usmeritev žal ne znese, kot lepo kaže prvi grafikon v linku https://fuegenblog.wordpress.com/2016/07/28/spieljoch-jetzt-ist-es-fix/. Če ti uspe na smučišču v Zillertalu v 6 letih obisk zmanjšat z 168000 na 102000, potem je taka uprava samo še za nagnat.

Citiram:
Če bi Schultz hotel, ima dovolj možnosti za zamenjave muzejskih naprav v HochZillertalu.
Kje pa si videl v Hochzillertalu še kakšno muzejsko žičnico ?? Ena odklopna štirisedežnica je res še iz prve generacije, drugače pa so na celem pobočju nove šest- in osemsedežnice. Hochfügen, tam se res najde še kakšna vlečnica, pa ima, kolikor mi je znano, drugega lastnika.
Citiram:
Peek to peek žičnica je zame metanje denarja stran
No, to pa je točka kjer se povsem strinjava. Povezavo bi se dalo uredit tudi s kratko povezovalno žičnico od spodnje postaje lani zgrajene Panoramabahn Geols, na drugi strani pa z 'normalnimi' žičnicami in progami. Amapak danes mora očitno vse biti 'najvišje', 'najbolj spektakularno', najbolj kul itd.
_________________
Sezona 2016/17: 53 dni = 12x Peca, 7x Dolomiti, Pohorje, 5x Mölltaler Gletscher, 3x Osojščica, Mokrine, 2x Turrach, Katschberg, Sillian, BKK, Ankogel, Gastein, 1x Klippitz, Obertilliach, Matrei/Kals, Zettersfeld.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Sre Avg 31, 2016 12:44 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Profesionalni carver
Profesionalni carver

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2360
Kraj: Ljubljana

Miki, sem vesel tvojega komentarja, saj kot vedno kaj dopolniš in popraviš. Najprej glede zastarelosti naprav. V resnici sem imel v mislih Hochfugen, pa še tu sem kiksnil. Me tiste vlečnice niso niti posebej motile. Če ti niso všeč, se jim pač izogneš in tereni tam niso nič posebnega. Najbolj me je motila sedežnica, za katero vidim na zemljevidu, da jo od te sezone zamenjuje sedežnica Waidoffen. Tam bi si sicer želel ogrevane kabinke. Na prejšnji počasni sedežnici me je zeblo najbolj v življenju. Spodnji del je v senci in se je vlekel v neskončnost (v mojem primeru vsaj -20). V Hochzillerju sem bil nazadnje pred 4 leti, takrat že je bila večina pobočij dosegljivih z modernimi napravami, je pa bilo še nekaj vlečnic in starejših sedežnic, ki so bile ob gneči veselo v uporabi in nekaj jih še stoji. V spominu so pa ostali tudi ostanki predpotopnih žičnic, katerih niso odstranili. Dostopni kabinki v Hochziller se mi pa nista zdeli bistveno drugačni od tiste v Fugnu. Prilagam sliki



Glede zastarelosti Fugna imaš seveda prav, če govorimo o smučišču, na katerega bi se ti ali jaz peljala na 1 tedenske počitnice. Ne bi se, tudi če bi zamenjali vse naprave z najnovejšimi in postavili še dve dodatni z novimi progami. Še vedno bi bilo to majhno smučišče, za naju bolj kot ne brezvezno, mogoče za eno popoldne, da se oddahneš od gužve na drugih smučiščih. Za družinsko smučišče, s prijetnimi hotelčki na smučišču, dobrimi šolami smučanja, dobro in relativno poceni gostinsko ponudbo snežnimi parki za mlajše itd., pa malo počasnejša sedežnica sploh ni posebej moteča. Na takih smučiščih se čas vrti počasneje.

Jasno, da moj poldnevni obisk v idealnih smučarskih razmerah ni dovolj, da lahko sodim o kvaliteti upravljanja smučišča. Tisti graf s padcem števila smučarjev je zanimiv, ampak jaz bi ga vseeno jemal malo z rezervo, ker je iz Schultzeve propagandne mape. Bi bilo treba pogledati tudi druga leta in primerjati z ostalimi smučišči. Lahko, da gre res za izgubo gostov (prenočišča tega ne kažejo), lahko pa je samo izbrano najboljše in najslabše leto. V žičničarstvu so nihanja običajna. Slabo vreme med nemškimi počitnicami, pozen sneg ipd. pa najbrž ne morejo biti razlog za zamenjavo vodstva.

Schultzi so v svojem življenju dali že veliko obljub in bombastičnih načrtov. V resnici se mi zdi, da so precej racionalni. Ne funkcionirajo tako, da bi recimo imeli 20 mio., ki jih bodo zapravil za smučanje in se odločali, ali jih bodo vrgli v Fugen, ali v Kals, ampak pri vsaki investiciji posebej odločajo, ali se splača ali ne. Če se zadeva finančno izide, lahko investira v 5 svojih smučišč, pa še kupi kakšno 6. Res pa je, da vsak projekt vzame tudi nekaj časa.

Našel sem še nekaj zanimivosti: 70% gostov Fugna se baje vozi na smučanje v Kaltenbach (Hochziller), ki je itak njegovo. Meni je nerazumljivo, da se je odločil za nakup Spieljocha in drage investicije za goste, ki jih itak že ima. Je pa res, da se tudi konkurenta Mayrhofen in Zillertal arena razvijata.

Na enem od zemljevidov sem poleg tistih 3 novih naparav za povezavo s Hochzillertalom našel vrisano še napravo od vrha proti Hochfugnu in omenjen skupni znesek 75 mio EUR.

Sem prav razumel, da so Schultzi lastiki samo HochZillertal, Hochfugen. pa je še vedno v privatnih rokah?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Ned Mar 26, 2017 12:54 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 2483
Kraj: Maribor

Sezona seveda še ni pri koncu, ampak najbolj pridni so že pripeljali bagerje na gradbišča. Nekaj novosti iz Vzhodne Tirolske za leto 2017, in še majhen pogled za naprej, prinaša članek v nekaterih avstrijskih medijih, npr. http://www.unsertirol24.com/2017/03/25/35-millionen-euro-fuer-skigebiete/ ali https://www.dolomitenstadt.at/2017/03/22/tvbo-seilbahnmillionen-als-letzte-grosse-kraftanstrengung/:

- za 2017 obljubljajo na Thurntalerju nad Sillianom novo akumulacijo in razširitev zasneževanja (nič ne piše na katere proge)
- 2018 naj bi (kooončno !) sledila proga v dolino do gondole v Matreiu, odklopna šestsedežnica v Kalsu, nova akumulacija v Matreiu in razširitev zasneževanja na obeh straneh smučišča
Ostalo so verjetno bolj pobožne želje, 2019 bi naj stala povezava Silliana s Sextnom, za 2020 sanjajo o novi sedežnici Leppleskofl v St. Jakobu (tista ki jo age in jaz 'planirava' že vsaj 5 let )

Za Koroško se zdi da bo 2017 spet ena klavrna gradbena sezona, poleg štirisedežnice in še nekaterih novosti na Peci, o katerih sem že pisal v ustreznem forumu, si lahko zaenkrat (upam) obetamo novo progo na Turrachu, ki so je obljubili že pred dvema letoma ob izgradnji Schafalmbahna.

V Zillertalu sezona na večini smučišč seveda še traja, v Fügnu kjer so sezono predčasno zaključili pretekli teden, pa so bagerji že na terenu, stara kabinka je skoraj že izginila. Tako da zna Schultz če hoče, ni samo 'bla-bla': http://www.alpinforum.com/forum/viewtopic.php?f=100&t=57472

Še ena novost v Zillertalu je že uradno potrjena, in sicer menjava štirisedežne kabike v Finkenbergu z desetsedežno z vsemi novodobnimi 'pritiklinami' od gretja riti do WiFi-ja v kabinah : http://www.hintertuxergletscher.at/de/specials/10er-finkenberg-i/. Gre za žičnico obkroženo z rdečo:

Na desni strani sem z vijollično vrisal še en aktualen projekt, ki je tudi že v fazi pridobivanje dovoljenj, ni pa še sigurno če bo grajen že letos: kabinka Mösl naj bi odprla nove terene, služila pa bo tudi kot dostop od hotelov v Hochschwandbergu do smučišča. Predvidena je tudi nova proga s severno lego in 515 m višinske razlike. Citat iz uradnega dokumenta kjer ugotavljajo da ni potrebna presoja vpliva na okolje (UVP):
Citiram:
Die geplante Seilbahnanlage „Mösl“ besteht aus einer Talstation auf 1.377 mMh auf einer leicht geneigten Wiese. Die Anbindung zur Talstation erfolgt direkt auf der Hochschwendbergstraße. In der Talstation sind auch die unterirdische Garagierung der Seilbahnfahrzeuge (Kabinen) sowie ein Shop, Büro, WC, Sanitäts- und Lagerräume untergebracht. Im Osten der Talstation soll eine 2-stöckige Garage und ein Parkdeck für
die betriebsnotwendigen Abstellplätze und Lagerräume der Mayrhofner Bergbahnen AG errichtet werden.
(...)
Die 10 EUB Möslbahn Sektion 1 ist als Einseilumlaufbahn mit 10er Kabinen konzipiert, Förderleistung 2.400 P/h, Länge 385 m, Höhenunterschied ca. 52 m, 2 Stützen. Der Graben des Sidan- und Unterbergbaches wird dabei überspannt. In der Mittelstation auf 1.429,50 mMh sind Lagerräume für Pistengeräte, die Dieseltankstelle sowie die Pumpstation der Schneeanlage einschließlich Traffostation situiert. Von der Mittelstation führt die 10 EUB Möslbahn Sektion 2 ebenso als Einseilumlaufbahn mit 10er Kabinen, auf einer Länge von ca. 1.200 m bei einem Höhenunterschied von rund 515 m zur Bergstation. Die Förderleistung beträgt 2.400 P/h und sind 10 Stützenbauwerke vorgesehen. Die Bergstation ist auf 1.934,20 mMh situiert. In der Bergstation sind der
Antrieb der Bahn (ca. 670 kW) und die Traffostation sowie die notwendigen Nebenräume untergebracht.

2.1.2. Schipiste „Mösl“

Die Piste führt von der Bergstation auf 1.934,20 mMh bis zur Mittelstation auf 1.429,50 mMh. Bei einer schrägen Länge von rund 1.615 m und einem Höhenunterschied von 510 m liegt ein mittleres Gefälle von 30% vor.


(se nadaljuje ... )
_________________
Sezona 2016/17: 53 dni = 12x Peca, 7x Dolomiti, Pohorje, 5x Mölltaler Gletscher, 3x Osojščica, Mokrine, 2x Turrach, Katschberg, Sillian, BKK, Ankogel, Gastein, 1x Klippitz, Obertilliach, Matrei/Kals, Zettersfeld.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Age
PrispevekObjavljeno: Ned Mar 26, 2017 6:45 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vadi smučanje v celcu
Vadi smučanje v celcu

Pridružen/-a: Sre Nov 2007 11:51
Prispevkov: 623
Kraj: Ljubljana

@miki, mal si mi na dušo pihnil, saj kar ne morem verjet, da Schutzovi mislijo kaj investirat na Vzhodno Tiroskem, tale post si bo treba zapomnit, koliko od tega bo zares uresničenega.
Posebej me seveda veseli, če bi res naredili v Defreggentalu sedežnico pod Lepples koftom, to pomeni zgornjo postajo nekje nad 2700 nm, mogoče še višje, nažalost zadnja v planu, kar pomeni, da so še mokre sanje. S to investicijo bi definitivno postalo najboljše pomladansko neledeniško smučišče v koroški karti.

Približno tako si jaz predstavljam možne poti sedežnice, vprašanje če bodo šli tako visoko, po tej ruti je možno smučati vse do koče Eggeralm oziroma do male planinske vasice zraven., ki je cca na 1700 nm. Da ne govorimo o tem koliko prog in offpist bi podpirala taka naprava.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Čet Jun 08, 2017 10:51 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 2483
Kraj: Maribor

Da malo oživim junijsko mrtvilo na forumu, sem zbral nekaj novosti ki nam jih v Avstriji pripravljajo za prihodnjo zimo. O Koroški in V Tirolski sem že pisal v prejšnjih prispevkih, poglejmo danes na Salzburško (za jezikovne ekstremiste: Solnograško ):

Na Schmittenhöhe nad Zell am See je že krepko v gradnji desetsedežna kabinka areitXpress kot zamenjava za 29 let staro šestsedežno kabinko Areit 1. Zaenkrat bodo menjali samo prvi odsek:


Link: http://www.schmitten.at/de/service/presse/pressetexte/spatenstichfeier+die+bauarbeiten+f%c3%bcr+den+neuen+areitxpress+haben+begonnen+_p3112

Drugo novost pripravljajo na Obertauernu, 'staro' štirisedežnico Seekarspitze (le-ta potuje na Češko) menjujejo z osemsedežnico:


Link: https://www.leitner-ropeways.com/fileadmin/user_upload/2017_01_LEITNER_ropeways_DirectDrive_DE.pdf (str. 2)

Kamera: http://www.kringsalm.at/news-events/webcam-obertauern/

To sta zaenkrat edini novosti ki sta že 'pod streho', torej v gradnji. Za naslednja dva projekta nimam informacij če se že kaj premika. Gre za kabinko v Neukirchnu (zamenjava šestsedežnice s podaljšanjem navzdol), šestsedežnica bi se naj prestavila na lokacijo vlečnice Frühmesser, VI:
https://www.wildkogel-arena.at/user_upload_files/pano-2016-17.pdf

... in šestsedežnico Lumberjack Shuttle (kje pri vragu najdelo tako neumna imena??) v Kleinarlu, informacije so sicer od lanske jeseni:
http://www.shuttleberg.com/de/shuttleberg/news/
Citiram:
6er Sesselbahn Lumberjack Shuttle: die siebte kuppelbare Sesselbahn wird als Ersatz für die Schlepplifte Fürstwand und Schüttalm errichtet. Sie hat eine Länge von 1,8 km und wird sich besonders als Bahn fur Familien, Anfänger und Skischulen eignen.
Voraussichtliche Inbetriebnahme: Winter 2017/18




Še en projekt na istem smučišču, to je povezava z Wagrainom (žal samo z žičnico, brez proge) je načrtovan za 2018:
Citiram:
Verbindung Wagrain-Kleinarl: eine 3,1 km lange 10er Gondel wird in Zukunft den Shuttleberg ganz zentral vom Bergrücken Flachauwinkl-Kleinarl mit Wagrain bei der Flying Mozart Piste verbinden. In 12-minütiger Fahrzeit ist das Ziel erreicht und von der Station am Shuttleberg ist eine Einfahrt in alle Abfahrten möglich.

_________________
Sezona 2016/17: 53 dni = 12x Peca, 7x Dolomiti, Pohorje, 5x Mölltaler Gletscher, 3x Osojščica, Mokrine, 2x Turrach, Katschberg, Sillian, BKK, Ankogel, Gastein, 1x Klippitz, Obertilliach, Matrei/Kals, Zettersfeld.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Pon Jun 12, 2017 6:32 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 2483
Kraj: Maribor

Pregled novosti, tokrat s Tirolske. O Zillertalu sem se že na široko razpisal v prispevkih lani avgusta in letos marca, zato samo mala osvežitev:

- letos bosta zgrajeni 'samo' obe žičnici o katerih sem že pisal da sta v gradnji, to sta destetsedežni kabinki v Finkenbergu (1 odsek) in v Fügnu (2 odseka).
- trisedežnica Onkeljochbahn, prav tako v Fügnu, ki naj bi jo po Schultzevih obljubah ob prevzemu prav tako zamenjali še letos, bo očitno obratovala še eno zimo, trenutno je načrtovana zamenjava za 2018 (zdaj proti moji navadi ne bom težil da je Schultz že požrl prvo obljubo, nova labinka in akumulacija sta zadosten zalogaj za eno gradbeno sezono)
- kabinka Mösl na Penknu (označena vijolično v prispevku 26. 3.) je tudi premaknejna v 2018, letos jeseni naj bi se začela pripravljalna dela
- še en projekt, kjer naj bi se dela tudi začela letos jeseni, končala pa prihodnje leto, je zamenjava 'stare' štirisedežnice Krössbichl v Hochzillertalu z desetsedežno kabinsko žičnico, ki pa bo navzgor podaljšana za dobrih 150 višincev. Približno tako (vijolično = v gradnji, temno rdeče = projekt 2018):



Zdaj pa še 5 projektov ki so bil ali manj zanesljivi, pretežno tudi že v gradnji:

Ischgl gradi eno svojih luksuznih žičnic, gre za zamenjavo štirisedežnice Palinkopf s šestsedežnico. Kapaciteto bodo le malenkostno dvignili (z 2500 na 2800 os/h), gre za čisti luksus. Link: https://www.youtube.com/watch?gl=DE&hl=de&v=6DRtRDgQHoA



Na Patscherkoflu nad Innsbruckom je v gradnji desetsedežna kabinska žičnica v dveh odsekih, s katero bodo zamenjali vse žičnice na hribu (staro nihalko in vlečnico, ne tako zelo staro odklopno štirisedežnico in samo 10 let staro fiksno štirisedežnico) razen dveh bejbik. Projekt je sporen zaradi visoke cene (čez 50 milijonov ojrov!), rušenja še povsem dobre infrastrukture, zaradi pozicije zgornje postaje preblizu planinske koče 'teži' avstrijska planinska zveza, ampak žičnica je veselo v gradnji.

Mikijev neoliberalni komentar : tako se dela z denarjem pri projektih v javni lasti, infrastruktura je namreč v lasti mesta Innsbruck. Gospodarske družbe v javni lasti, to pač ne gre skupaj, pa vseeno ali je v lasti države, dežele ali občine. Ker je naslov teme Avstrija, naj spomnim samo na koroško Hypo banko pod Haiderjem, Peco do privatizacije ali Patscherkofel 2017 ...
http://www.alpinforum.com/forum/viewtopic.php?f=100&t=57548



Aja, še dokaj novo fiksno štirisedežnico so kupili v bližnjem Schlicku v dolini Stubai, kjer naj bi menjala eno od vlečnic, ni pa še znano ali se bo to zgodilo že letos.

Zanesljiva novost pa je 'Kombibahn' na malem smučišču Bergeralm ob Brennerski antocesti:
http://seilbahn.net/sn/index.php?i=60&kat=21&news=7919&titel=Bergeralm:%20Neue%20Kombibahn



Še ena štirisedežna kabinka (Schatzbergbahn) se bo letos poslovila v Auffachu, prihodnjo zimo bo tam stala osemsedežna kabinska žičnica v dveh odsekih. Kot zanimivost - stara kabinka potuje v Pakistan (!):
http://www.wildschoenau.tv/2017/05/15/neubau-der-schatzbergbahn-jetzt-geht-richtig-los-bauverhandlung-positiv-abgeschlossen/



Pred kratkim so se začela dela tudi v St. Johannu na Tirolskem, spodnjo od obeh vlečnic Eichenhof že podirajo, prihodnji teden se začne gradnja osemsedežne kabinske žičnice. Če bodo do 1. avgusta dobili dovoljenja, še letos sledi zamenjava zgornje vlečnice s šestsedežnico, drugače pač 2018. Istočasno gradijo na tem delu akumulacijo in širijo zasneževanje:
http://www.tt.com/wirtschaft/standorttirol/13052608-91/baustart-f%C3%BCr-gondelbahn-am-eichenhof-am-19.-juni.csp


_________________
Sezona 2016/17: 53 dni = 12x Peca, 7x Dolomiti, Pohorje, 5x Mölltaler Gletscher, 3x Osojščica, Mokrine, 2x Turrach, Katschberg, Sillian, BKK, Ankogel, Gastein, 1x Klippitz, Obertilliach, Matrei/Kals, Zettersfeld.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Pon Jun 12, 2017 6:44 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 2483
Kraj: Maribor

Zdaj pa še dve bližnji in za nas verjetno bolj zanimivi novosti.

Pod Peco je že lepo zložena štirisedežnica z Ošvena, kolesne baterije zamenjane, Doppelmayerjev kontejner pripravljen, pomoje bodo kmalu začeli betonirat (na Webcamu se zaenkrat ne vidi da bi kaj počeli):









Na Thurntalerju so se resno lotili širitve akumulacije, odvečno zemljo vozijo med drugim na najbolj levo progo, ki je imela do sedaj, če se prav spomnim, nekakšne jame in nasprotne vzpone (kaj dosti se po njej nisem smučal, ker je brez zasneževanja in navadno ko sem tam itak ni odprta):

_________________
Sezona 2016/17: 53 dni = 12x Peca, 7x Dolomiti, Pohorje, 5x Mölltaler Gletscher, 3x Osojščica, Mokrine, 2x Turrach, Katschberg, Sillian, BKK, Ankogel, Gastein, 1x Klippitz, Obertilliach, Matrei/Kals, Zettersfeld.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
borgul1
PrispevekObjavljeno: Tor Jun 13, 2017 9:32 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Prvič na smučeh
Prvič na smučeh

Pridružen/-a: Tor Jun 2017 9:27
Prispevkov: 1


Zdravo, sem nov na forumu....

V BKK letos pomembna novost. Gradi se nova velika akumulacija zraven zgornje postaje Nockalmbahn. Obstoječa akumulacija se bo povečala, desno od Hohenlifta pa se gradi še nova. Namen je v zasneževanju Wiesernockabfahrta.

Olepšali bodo tudi zgornjo postajo Nockalbahna v smislu poslikav dolinske postaje. TÜV za Nockalbahn je veljaven še 3 sezone, potem ga bodo podaljšali še za 5 let. Torej še 8 let nič novega tu....

Slike naložim naslednji vikend, ko bom gor.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kotulc
PrispevekObjavljeno: Tor Jun 13, 2017 10:13 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vadi smučanje v celcu
Vadi smučanje v celcu

Pridružen/-a: Ned Okt 2006 13:46
Prispevkov: 598
Kraj: Kotlje

V BKK pa res odlašajo z menjavo naprav, mogoče pa jih doleti usoda pohorske vzpenjače (upam, da brez poškodovanih)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Tor Jun 13, 2017 3:17 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 2483
Kraj: Maribor

Ne ga lomit, v BKK so 'zaštekali' da predvsem potrebujejo vodo za zaseneževanje . Super novica, hvala @borgul1, in že vnaprej zahvala za fotke (zdaj ko vem kje iskati, se tudi na Webcamu s Strohsacka vidi nekaj rjavega desno od Hohenlifta). Tudi če se bom še nekaj let vozil s starimi žičnicami, mi je bolj pomemben sneg, ne pa da je - kot do sedaj - Wiesernockabfahrt zasnežen samo vsako drugo prestopno leto .
_________________
Sezona 2016/17: 53 dni = 12x Peca, 7x Dolomiti, Pohorje, 5x Mölltaler Gletscher, 3x Osojščica, Mokrine, 2x Turrach, Katschberg, Sillian, BKK, Ankogel, Gastein, 1x Klippitz, Obertilliach, Matrei/Kals, Zettersfeld.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Čet Jun 22, 2017 8:58 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 2483
Kraj: Maribor

@borgul1: saj ne da bi bil nepotrpežljiv , imaš mogoče fotke iz BKK?

Še dve potrjeni novosti. Prva je iz zgornjeavstrijskega Hochfichta, kamor slovenski smučarji verjetno zeelo redko zaidemo, smučišče leži praktično na češki meji in tudi zelo blizu tromeje z A - D - CZ. Desetsedežna kabinska žičnica v dveh odsekih bo zamenjala kar tri vlečnice:

Link na spletno stran kjer se najdejo tudi aktualnosti z gradbišča: http://www.hochficht.at/de/winter/aktuelles/news

Druga novost, za nas verjetno bolj zanimiva, je v Kitzbühlu, tam bodo trisedežnico Jufenalm zamenjali z osemsedežnico (naprava C7, vijolični krog in črta na sredini slike):


Link: https://www.kitzski.at/media/170621-bilanzpressekonferenz-handout.pdf (zanimivo postane od slajda 16 dalje, do tam je ena sama samohvala ).

Kot zanimivost, gre za 'plan c' kitzbühelskih žičkotov. 'Plan a' je bila za letos fiksno projektirana in tudi že najavljena zamenjava šestsedežne kabinske žičnice Fleckambahn (A4, desno spodaj) z desetsedežno. Pa seveda en Bedanec ni hotel prodati zemlje za ponujen denar in je hotel izmolsti več, potem so ga raje poslali 'u 3 krasne' in se lotili 'plana b', kabinske žičnice ki bi zamenjala trisedežnico F9 in vlečnico F8 (levo zgoraj). No, tudi tu nekdo ni prodal zemlje, zato so dali prednost razmeroma kratki in preprosti zamenjavi Jufenalmbahn. Prej omenjena projekta seveda ostajata aktualna, kot se vidi na slajdu 28 (Zukunft Fleckalmbahn: Varianten Evaluierung und Grundeigentümergespräche in Ersatz der 31-jährigen Anlagen 3SL Trattenbach und SCHL Gauxjoch - Zukunftsprojekt ). Menda bodo pri Fleckalmbahn raje spremenili cel projekt in sprojektirali žičnico po novi trasi kot da bi popustili izsiljevanju (neuradne informacije z AF).

Za konec pa aktualno stanje v Sillianu, mehanizacije je na terenu skoraj toliki kot na kakšnem avtocestnem gradbišču ... :

_________________
Sezona 2016/17: 53 dni = 12x Peca, 7x Dolomiti, Pohorje, 5x Mölltaler Gletscher, 3x Osojščica, Mokrine, 2x Turrach, Katschberg, Sillian, BKK, Ankogel, Gastein, 1x Klippitz, Obertilliach, Matrei/Kals, Zettersfeld.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Stran 1 od 1

Kazalo po Smucisca.net forumu » Avstrija » Novosti Avstrija 2017/18
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB