|
Naprave na Kaninu |
« Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » |
Avtor |
Sporočilo
|
Charlie Uno |
Objavljeno: Čet Jul 28, 2011 7:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici
Pridružen/-a: Sob Nov 2008 18:09 Prispevkov: 327
|
Če prav razumem članek v delu, tudi tu gre za državna in ne občinska sredstva. S tem, ko bodo smučišču podelili koncesijo za javno službo za prevoz potnikov, bodo kandidirali za državna sredstva, ki so najverjetneje namenjena temu, da do kakšnih krajev dnevno sploh pripelje kakšen avtobus, ne pa ohranjanju smučišč pri življenju. Lepo bi bilo, če bi tudi sama občina kaj dodala (morda pa dodaja in jim delam krivico). Npr. iz pobrane turistične takse, pa vsi gostinci ob poti od Tolmina do Bovca bi tudi lahko kaj dodali, saj se jim v zimskem času verjetno tudi na ta račun povečuje promet, kaj bi lahko dodali tudi hotelirji in tisti, ki oddajajo apartmaje in še marsikaj bi se našlo. Tudi vsi tisti, ki imajo od smučišča direktne ali pa posredne koristi, ne pa da so samo priskledniki. Pa s tem ničesar slabega ne mislim, le odgovorni bi se lahko kdaj zanesli tudi na domače moči. Upam, da bovški občinarji razmišljajo tudi kaj drugega, kakor samo prisesati se na državo ali Evropo. Zlobneži omenjajo, da so evropska sredstva, za katera so uspešno kandidirali za posodobitev letališča in njegove okolice že porabljena, a niso še niti prve lopate zasadili. Kakorkoli že, to je samo Slovenija ob koncu dvajsetega in v začetku enaindvajsetega stoletja.
Sicer pa upam, da bomo na Kaninu lahko še dolgo smučali. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Charlie Uno |
Objavljeno: Sre Avg 03, 2011 12:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici
Pridružen/-a: Sob Nov 2008 18:09 Prispevkov: 327
|
Na Kaninu, upajmo, se stvari premikajo.
Včerajšnja Primorska kronika, minuta: 12:30.
Če prav razumem direktorja ATC, obljubljajo, da bodo z zimsko sezono pričeli prvi v Sloveniji. Začetek decemmra ali pa vsaj do sredine bi, vsaj za mene, že bilo precej bolje kot pa to, da se do zadnjega ne ve, ali bodo za novoletne praznike sploh lahko pognali naprave. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
LukaSLO |
Objavljeno: Sre Avg 31, 2011 10:59 am Naslov sporočila: |
|
|
Smuča brez pancarjev
Pridružen/-a: Ned Dec 2010 22:17 Prispevkov: 30
|
V današnjem Delu (31.8.2011) je bil objavljen članek o uspešni dokapitalizaciji ATC Kanin ter napisane so bile tudi naložbe za v prihodnje:
- Pripravljajo naložbo za obnovo sedežnice Graben in Skripi (vrednost: 1 milijon evrov)
- V sezoni 2012/2013 predvidena gradnja nove gondolske povezave med postajama C in D (vrednost: 6 milijonov evrov - tudi z EU denarjem) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miki |
Objavljeno: Čet Sep 01, 2011 11:20 am Naslov sporočila: |
|
|
Moderator
Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25 Prispevkov: 3455 Kraj: Maribor
|
Aha, že spet lepi načrti na Kaninu, bomo videli kako bo z realizacijo. Projektov jim tam nekako ne manjka, samo ko jih je treba uresničiti pa se vedno zatakne . Milijon za Graben in Skripi - kaj preveč za ta denar ne smemo pričakovati, morda nove sedeže in malo obnovljen pogon. Škoda, za Graben sem upal da ga bodo porušili (ali da se bo podrl sam od sebe ) in zgradili novo napravo, lahko fiksno širisedežnico, z malo manj neumno postavljeno spodno postajo. Ampak očitno bomo na koncu proge še vedno 'štamfali' ...
Nova gondola C-D se sliši nekoliko bolj obetavno, upam pa da se bodo končno zganili tudi glede zasneževanja. Nova gondola v 3. odseku ima smisel samo če se bo dalo večji del sezone dobro (= brez šodra) prismučat do C postaje, kar zdaj ni ravno pravilo. Samo za dostop povsem zadošča sedanja štirisedežna gondola ...
Je bil v članku kaj omenjen tudi načrt za izgradnjo (in seveda zasneževanje) proge do B postaje? To bi po moje res bila 'ta prava stvar' za Kanin. _________________ Sezona 2023/2024: 40 smučarskih dni = 24 x Pohorje, 3 x Rogla, Osojščica, 2 x Krvavec, 1 x Trije Kralji, Klippitz, Salzstiegl, Gitschberg, Plose, Seiser Alm, Tri Cime, Kope. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gregorSLO |
Objavljeno: Pet Sep 02, 2011 9:44 am Naslov sporočila: |
|
|
Smuča s sulicami
Pridružen/-a: Pet Sep 2011 9:04 Prispevkov: 4
|
Kvalitetna proga in hitra, zmogljiva naprava do C postaje je nujna za konkuriranje Selli neveji. Kar se proge tiče je problem ozek del mimo D postaje kjer verjetno ni rešitve in pa zadnja velika strmina pred C postajo ki je močno izpostavljena soncu kjer se najprej pokažejo kamni. Jaz bi speljal še eno vzporedno progo od vmesne postaje trosedežnice do C postaje po desni strani smučišča tj. po dolini ob stadorju. Obstajala bi seveda nevarnost plazov, bi pa bila idealna za pomladne dni. Proga bi bila zaradi stadorja manj osončena prav tako pa bi bilo zaradi proge po dolini U oblike po progi napihanega več snega. Mogoče modernizirati še cesto do C postaje da bi v primeru vetra smučarje od A do C postaje vozili z avtobusom.
Proga do B postaje se sliši odlično samo se bojim da Kanin zaradi svoje primorske lege nima pogojev za ekonomsko upravičenost v tako investicijo. Enostavno je pretoplo, sonce premočno. Verjetno bi se na tej progi dalo smučati max 2 meseca kar pa je premalo.
Če bo Graben samo obnovljen po stari trasi upam da imajo v planu vsaj trak zaradi obeznega smuka je ena tretjina proge neuporabna s trakom pa bi lahko smučal do konca doline, proga bi postala zanimiva za manj zahtevne smučarje, otroke družine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gregorSLO |
Objavljeno: Pon Nov 21, 2011 9:11 am Naslov sporočila: |
|
|
Smuča s sulicami
Pridružen/-a: Pet Sep 2011 9:04 Prispevkov: 4
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gmarolt |
Objavljeno: Pon Nov 28, 2011 11:41 am Naslov sporočila: |
|
|
Smuča s sulicami
Pridružen/-a: Ned Dec 2009 12:32 Prispevkov: 10
|
http://tvslo.si/#ava2.121743080;;
Napoved investicije v novo krožno kabinsko žičnico C-D od 6. minute dalje.
Projekt naj bi bil pripravljen... ali kdo ve kakšno podrobnost več za kakšno napravo naj bi šlo? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Honczik |
Objavljeno: Sob Jan 21, 2012 10:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča s sulicami
Pridružen/-a: Sob Jan 2012 22:14 Prispevkov: 1
|
Pozdravljeni, bi rad vprašal, kaj je osnova za Kanin stavbe? Menda je očitno veliko razpok in jam, in sprašujem se, če geologija se premika ali je nekako fiksnih in to bi lahko kaj izpolniti? In kje so po vsem jamo? Zahvaljujemo se vam za odgovor in oprostite za mojo slabo slovensko. Honczik |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zzzverca |
Objavljeno: Tor Jan 31, 2012 4:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča brez pancarjev
Pridružen/-a: Pon Dec 2010 0:30 Prispevkov: 39 Kraj: Celje
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
marko888 |
Objavljeno: Ned Nov 03, 2013 1:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča s sulicami
Pridružen/-a: Čet Okt 2013 10:02 Prispevkov: 4 Kraj: Celje
|
miki je napisal/a: | Mislim da prispevek še najbolj paše sem:
Iz včerajšnjega Večera:
Citiram: | Novi poslovni partner za kaninske žičnice
Euroinvest je s svežim kapitalskim vložkom zagotovil letošnje poslovanje. V Zgornjem Posočju sprejemajo novico z navdušenjem
Na Kaninu je trenutno preko štiri metre snega.
V družbo ATC Bovec, ki upravlja kaninske žičnice, je vstopil nov poslovni partner Euroinvest d.o.o. iz Kromberka, ki si je s svežim kapitalskim vložkom v kaninskih žičnicah pridobil največji kapitalski delež. S tem so v razvoju žičnic obrnili nov list. Najprej so zagotovili letošnje poslovanje, obenem pa so pripravili že osnutek prve stopnje investicijskih vlaganj. V ATC Kanin je Euroinvest vstopil z odkupom nekaterih terjatev in s svežim kapitalom ter tako dokapitaliziral družbo.
Spomnimo, da je po uspešni izgradnji sedežnice do italijanske meje, ki ji je dala vso podporo Janševa vlada, sledil stečaj francoske družbe Transmontagne. S težavami in stečajem Transmontagne, s katero se je sprva, ob njenem prihodu na Bovško, na kaninskem smučišču začelo novo obdobje tudi za družbo ATC Kanin, se je zgodba o uspehu prelevila v resne težave tudi za družbo ATC Kanin. Slaba likvidnost in potrebe po investiranju so zato zahtevali resen pristop in iskanje novih partnerjev. Začasni optimizem je potem plahnel hkrati z večanjem težav v HIT-u, od koder ni več slišati o njegovem bovškem kompetenčnem turističnem centru. Lani je namreč 25-odstotni delež družbe Transmontagne odkupila občina Bovec in s tem postala resen partner v družbi, družba je imela HIT 47-odstotni delež, preostali pa so bili manjši lastniki, večinoma znotraj ATC-ja. Ker ni kazalo, da bodo zmogli investirati v dokončanje žičnic, so se začeli že pred letom pogajati z dodatnim partnerjem, družbo Euroinvest. Ta je ATC Kanin dokapitalizirala in z 38-odstotnim deležem postala njegova večinska lastnica. Po novem ima HIT le še blizu 26-odstotni delež, občina Bovec pa 19-odstotnega.
Podjetje Euroinvest je bilo ustanovljeno leta 1992 z zasebnim kapitalom kot družba z omejeno odgovornostjo, njegove osnovne dejavnosti so projektiranje, gradnja in inženiring. Kot lahko preberemo na njihovi spletni strani, je v zelo kratkem času obseg njihovih del neprestano naraščal in zagotovil zaposlitev 63 ljudem, večinoma visoko strokovnemu kadru. Nenehno sledijo sodobnim trendom z izobraževanjem svojih strokovnjakov, kar gre z roko v roki s spodbujanjem inventivnosti.
Ta družba sodi danes med največje ponudnike storitev, povezanih z gradbeništvom, na območju bodoče goriške regije. Največji del njihovih prihodkov zavzemajo projektiranje in gradnje za znanega delo naročnika, kjer imajo tudi največ izkušenj. Zaradi sprememb in povečanja konkurence na trgu gradenj za znanega naročnika širijo svoje posle tudi na gradnjo za trg, ki naj bi v prihodnosti pomenila glavni in najkonkurenčnejši produkt podjetja.
V Zgornjem Posočju sprejemajo novico o vstopu v solastništvo Euroinvesta z navdušenjem, saj je od takojšnjega kakovostnega razvoja smuke na Kaninu odvisna zimska turistična ponudba vse do Tolmina. Snežni obeti so dobri, saj je trenutno na Kaninu, na najvišji točki smučišča (na 2300 metrih), 4,5 metra snega.
MIRAN MIHELIČ |
Najbolj zanimive stvari so v prvem odstavku:
- če prav razumem tisto, da so s svojim vstopom zagotovili letošnje poslovanje, tega ne morem razlagati drugače kot da Kanin sploh ni imel sredstev za zagon sezone? Morda pa je to - in ne neka 'nepredvidena dela na kabinski žičnici' - bil pravi razlog, zakaj niso pognali že novembra? In da Prevale niso odkopali izpod snega že po prvem obilnem sneženju?
Ampak to zdaj ni več pomembno, bolj zanimivo je nadaljevanje:
- osnutek prve stopnje investicijskih vlaganj - zgleda da se bo na Kaninu spet začelo premikati. Idej in možnosti je ogromno, od sedežnice Veliki Graben, za katero me je vedno strah da se bo sesula (pa še spodnja postaja je neverjetno nerodno postavljena), proge do B postaje, zasneževanja ... bomo videli !
Edino kar mi zbuja malo čudne občutke je dejstvo, da je novi partner 'doma' v gradbeništvu - večini firm s tega področja trenutno posli ne gredo prav dobro. Ampak če so si upali investirati v kanin, očitno že vedo kaj delajo. |
Takrat je bilo veliko stvari nejasnih, sedaj je mogoče malce boljše.... _________________ Smučeraj fan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jazbec |
Objavljeno: Pet Feb 05, 2016 3:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču
Pridružen/-a: Čet Jan 2007 10:18 Prispevkov: 152 Kraj: kobarid
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|
|
|