|
Rekonstrukcija smučišča 2015 |
« Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » |
Avtor |
Sporočilo
|
Charlie Uno |
Objavljeno: Pet Nov 27, 2015 11:56 am Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici
Pridružen/-a: Sob Nov 2008 18:09 Prispevkov: 327
|
Glede na to, da je ob močnejšem sneženju cesta Predel - rabeljsko jezero lahko zaradi plazov zaprta tudi cel teden, se bojim, da cestna povezava ni realen kompromis.
In to tudi ne more biti rešitev za Bovec, ker si ne predstavljam, da bi se stacionarni gostje vozili 30 km v eno smer. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skijat |
Objavljeno: Pet Nov 27, 2015 1:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču
Pridružen/-a: Pet Avg 2015 16:31 Prispevkov: 133
|
Charlie Uno
Kdo pa govori o Predilu. Upoštevaj, da so za rezervne dele namenili 3.5 milj.
Za ta denar se da marsi kaj trajnega narediti. Ne pa obnavljat staro železo in računat na Master plan in investitorja, ki ne bo znal zračunati ali se bo investicija pokrila vsaj delno. Razen če bomo to davkoplačevalci plačali in potem tudi naprej pokrivali izgubo. _________________ 2017/18 42 dni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Charlie Uno |
Objavljeno: Pet Nov 27, 2015 3:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici
Pridružen/-a: Sob Nov 2008 18:09 Prispevkov: 327
|
skijat je napisal/a: |
Kdo pa govori o Predilu. Upoštevaj, da so za rezervne dele namenili 3.5 milj.
Za ta denar se da marsi kaj trajnega narediti. |
Razloži, prosim, kaj je to "marsikaj".
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skijat |
Objavljeno: Pet Nov 27, 2015 4:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču
Pridružen/-a: Pet Avg 2015 16:31 Prispevkov: 133
|
Charlie Uno
Nevem kaj hočeš vedeti. Moje mnenje sem na tem forumu že večkrat predstavil in ne bi ponavljal, ker tudi drugi to berejo. Podatek 250.000 Eur za grobo ureditev ceste od Rižca do spodnje postaje Skripov pove marsikaj, 3,5 milj. za rezervne dele, pa še več . _________________ 2017/18 42 dni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
trops |
Objavljeno: Pet Nov 27, 2015 5:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču
Pridružen/-a: Čet Okt 2015 7:52 Prispevkov: 195 Kraj: Dol pri Ljubljani
|
Najpomembnejša dela se na Kaninu še niso začela
26.11.2015
Bovec – Bovška občina bo gospodarskemu ministrstvu (MGRT) poslala prošnjo za podaljšanje roka za izdajo zahtevkov plačila opravljenega dela pri obnovi kaninskega smučišča. Najpomembnejša se še niso začela in se bodo zavlekla, a bi moral po pogodbi Kanin obratovati do konca decembra.
Po današnjem sestanku ministrstva in lokalne skupnosti, ki je poleti dobila v last nekdanje smučišče, ni nič manj nejasnosti glede konca obnove oziroma ali z novim letom Kanin ne bo več mogel upati na evropski denar, rezerviran še iz pretekle finančne perspektive. V 5,9 milijona evrov vredni obnovi je bilo evropskega deleža predvidenega kar 3,8 milijona. »V pogodbi so roki določeni in mi jim moramo slediti,« je dejala Margareta Guček-Zakošek, državna sekretarka na MGRT. Občina bi morala vse zahtevke za dela oddati že 7. decembra za poplačila do novega leta, a francoski proizvajalec žičničarske opreme Poma še ni dostavil vseh nadomestnih delov za infrastrukturo. Za material so zahtevali bančno jamstvo, zato je obnova za nekaj tednov skorajda zastala. V Bovec ga bodo dostavili predvidoma šele prihodnji teden.
Še vedno se držijo rokov
»V pogodbi nismo mogli predvideti vsega, zato moramo zdaj zadeve prilagoditi razmeram in prihodnji teden začeti črpati obljubljeni denar,« je dejal predsednik občinske komisije za obnovo Kanina in poslanec Danijel Krivec: »Kar je bilo mogoče narediti brez Pome, je narejeno. Prihodnji teden se bo začela montaža. Še vedno se lahko držimo rokov.« V podjetju Kaskader, ki opravlja glavnino del, pojasnjujejo, da brez nadaljnjih zastojev in presenečenj lahko usposobijo sedežnici Prevala in Skripi. Medtem je sneg že pobelil goro in vprašanje je, koliko dela bodo v zimskih razmerah izvajalci lahko opravili. »Štirisedežnico Prevala je treba nujno usposobiti pred novim letom, pred visokim snegom, sicer bo nastala dodatna škoda« je pojasnil direktor Peter Poljanec.
Trisedežnica je razstavljena in čaka na pregled zavoda za gradbeništvo (ZAG), ki bo šele določil, kaj je treba zamenjati in popraviti. Zadnje velja tudi za največji zalogaj – krožnokabinsko dostavno žičnico. »Še zdaj ne vemo, kaj vse je še treba narediti – ali bo treba menjati kolesja ali ne. Krožnokabinske žičnice do konca sezone po vsej verjetnosti ne bo mogoče usposobiti. Če bi hoteli vse uspešno končati, bi se morali del lotiti 1. maja,« je bil jasen Poljanec. Za tri mesece pripravljalnih del delavci večinoma še niso poplačani. Začetna dela je v manjši meri kreditirala občina. »Tudi če bi bilo vreme boljše, bi zaradi nedodelanega financiranja delali z zmanjšano intenzivnostjo. Nadaljevali bomo, ko bo denar,« je še opozoril. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MSIN |
Objavljeno: Pet Nov 27, 2015 7:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču
Pridružen/-a: Tor Mar 2015 11:39 Prispevkov: 197 Kraj: Ljubljana
|
Citiram: | Glede na to, da je ob močnejšem sneženju cesta Predel - rabeljsko jezero lahko zaradi plazov zaprta tudi cel teden, se bojim, da cestna povezava ni realen kompromis.
|
Čez Vršič so plazovi problem, čez Predel pa ne in mora biti res ekstremno sneženje, da bi bila cesta 2 dni zaprta kaj šele cel teden.
Problem te povezave je, da se vleče in vleče. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Charlie Uno |
Objavljeno: Pet Nov 27, 2015 7:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici
Pridružen/-a: Sob Nov 2008 18:09 Prispevkov: 327
|
skijat je napisal/a: | Charlie Uno
Nevem kaj hočeš vedeti. Moje mnenje sem na tem forumu že večkrat predstavil in ne bi ponavljal, ker tudi drugi to berejo. Podatek 250.000 Eur za grobo ureditev ceste od Rižca do spodnje postaje Skripov pove marsikaj, 3,5 milj. za rezervne dele, pa še več . |
skijat,
Sem na hitro pogledal tvoja sporočila; a drugega kot to, da bi speljal cesto do današnje trosedežnice, jo pokril in pod njo ali ob njej napeljal še vodovod ter tistega, da bi prestavil sedanjo štirisedežnico od konca te ceste, preko Sedla v "prvo dolino Krnice" - predpostavljam, da je to v Krnici pod Prevalo in dodal še eno žičnico na Sedlo, nisem našel.
Pozabljaš pa nekaj bistvenih "malenkosti" - kam boš na hribu dal avtomobile in da je vodo treba črpati, za kar tudi porabljaš energijo, kako boš takšno cesto vzdrževal v voznem stanju ter ob slovenskih voznikih naredil uporabno? Niti nimaš nobenega zagotovila, da bi tako postavljene naprave ne imele enakih težav.
Zapisal si tudi "Že dolgo nazaj smo ugotovili, da je za Bovec rešitev smučišče v Žlebeh, torej čim bolj hitra povezava do njega".
Verjemi, da ne bo šlo, da bi na naši strani imeli nočitvene kapacitete, smučat pa bi hodili ali se vozili v Italijo. Bodo upravljalci smučišča hitro zahtevali kakšen davek; morda samo v višji ceni vozovnic. Sicer pa menim, da toliko družabnega življenja, kot ga je v Bovcu, lahko hitro dobiš. če le do polovice zapolniš nočitvene kapacitete V Žlebeh. Torej bodo potem stacionarni gostje veliko raje tam, kot pa da se do smučišča vsak dan vozijo pol ure ali celo uro v eno smer. In tudi obratovanje teh naprav ne bi bilo zastonj, tudi brez obratovalnih dovoljenj in vsega, kar sodi zraven, ne bi šlo.
Omenjaš tudi master plan / mega projekt, projekt Andora pa projekte Leitner; sam podrobnosti o teh ne poznam. Prepričan sem tudi, da jih poznate samo redki izbranci, večina na tem forumu pa ne.
Zato, ko te prosim, da nekaj razložiš, prosim , to tudi razloži. Upam, da nisem edini, ki vsega ne ve in ki bi ga marsikaj zanimalo.
Pa še nekaj o denarju; trops je zapisal, da stane kilogram vgrajenega konstrukcijskega jekla v stebrih daljnovodov 2,5 do 3,5 EUR za kilogram. Predpostavljam, da pri žičniških napravah ne more biti prav dosti drugače. Nimam pa predstave, koliko takšnega železja je v povprečnem stebru, karkoli že to naj bi bilo. Prijatelj orodjar v orodju proda kilogram jekla tridesetkrat do stokrat dražje (samo približni podatki). Koliko so naročili tistih rezervnih delov tudi ne vem, niti ne vem, kakšni (kako zahtevni za izdelavo) so. Verjamem, da zna tu biti velik nateg, oziroma slovenska ekonomija ter trgovina z "elasticiranjem" sosedov, prijateljev ter splošne slovenske raje.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Charlie Uno |
Objavljeno: Pet Nov 27, 2015 7:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici
Pridružen/-a: Sob Nov 2008 18:09 Prispevkov: 327
|
MSIN je napisal/a: | Citiram: | Glede na to, da je ob močnejšem sneženju cesta Predel - rabeljsko jezero lahko zaradi plazov zaprta tudi cel teden, se bojim, da cestna povezava ni realen kompromis.
|
Čez Vršič so plazovi problem, čez Predel pa ne in mora biti res ekstremno sneženje, da bi bila cesta 2 dni zaprta kaj šele cel teden.
Problem te povezave je, da se vleče in vleče. |
Drži, se vleče.
Pa tudi zaprta je že bila cel teden. Pač morajo počakati, ta se sneg utrdi in šele nato očistijo cesto. Kakšne pol metra snega je že lahko vzrok zato.
Če pa je snega več, pa očistijo le za dobro širino avtomobila ter naredijo nekaj mest za srečevanje.
Verjamem, da so lahko vzroki za takšno ravnanje italijanskih cestarjev tudi drugje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Špik |
Objavljeno: Pet Nov 27, 2015 8:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Snemalec
Pridružen/-a: Pon Sep 2005 12:14 Prispevkov: 1019
|
Citiram: | Verjemi, da ne bo šlo, da bi na naši strani imeli nočitvene kapacitete, smučat pa bi hodili ali se vozili v Italijo. Bodo upravljalci smučišča hitro zahtevali kakšen davek; morda samo v višji ceni vozovnic. |
??? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skijat |
Objavljeno: Pet Nov 27, 2015 9:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču
Pridružen/-a: Pet Avg 2015 16:31 Prispevkov: 133
|
Charlie Uno
Bojm se da sva že malo dolgočasna, vendar vse eno. Ne podcenjujem tvojih vprašanj, je pa težko razlagat model smučišča in prednosti le tega,v parih stavkih.
Korektno si povzel kar sem tu napisal kljub rahlemu sarkazmu.Vendar ko povzameš vse pluse in minuse ugotoviš, da neki Master plani niso realni.
Zdaj pa odgovori:
-parkrišče je povsod problem. Pod trosedežnico Skripi je dolina, ki bi to omogočala, seveda v manjšem obsegu. Obisk med tednom bo majhen,čez vikend pa bi morala delovati parkirišča na različnih višinah(Avtobus)
- večina smučišča ima vodo za zasneževanje iz doline.(tudi Promotur)
-Cesta je prometna infrastruktura in je strošek občine ali države. (poskus uvrstiti dostavne žičnice med prom. inf. je propadel)
-Težave z napravami res bodo, ker je to Kanin vendar z dvema sedežnicama (ali kabinska)in eno začetniško pod Skripi, bistveno manj.
-cesta omogoča lažje vzdrževanje, oskrbo,reševanje, umik z gore pa se neodvisnost smučarja pri povratku.
-povezava z Selo je krajša in hitra, sploh pa mislim, da bi tako smučišče moral upravljat Promotur.Za malo Bovsko občino bi bilo to najbolj smotrno. In verjamem, da bi tiste tri naprave prevzeli in tudi za smučarje bi jih zanimalo.(sončna stran tudi)Vsako smučišče si želi čim večji obisk.
-Če izvzamem progo pod C ali Krnico( nepozabimo da smo na južni strani) bi ta model pokril vse proge Master plana, kar je bistveno. _________________ 2017/18 42 dni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
trops |
Objavljeno: Sob Nov 28, 2015 11:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču
Pridružen/-a: Čet Okt 2015 7:52 Prispevkov: 195 Kraj: Dol pri Ljubljani
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
trops |
Objavljeno: Pon Nov 30, 2015 9:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču
Pridružen/-a: Čet Okt 2015 7:52 Prispevkov: 195 Kraj: Dol pri Ljubljani
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
marko |
Objavljeno: Tor Dec 01, 2015 10:52 am Naslov sporočila: |
|
|
Smuča za mali srpan
Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00 Prispevkov: 2837 Kraj: Ljubljana
|
Ja seveda je ta, samo da ima tale še vitel s 1000 m zajle. Saj vse piše na linkih, katere si dodal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
trops |
Objavljeno: Tor Dec 01, 2015 11:22 am Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču
Pridružen/-a: Čet Okt 2015 7:52 Prispevkov: 195 Kraj: Dol pri Ljubljani
|
Koliko pa stane tale zverina?
Bosta v končni fazi 2 taka?
Edit admin.: Prosim, ne citiraj! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MSIN |
Objavljeno: Tor Dec 01, 2015 12:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču
Pridružen/-a: Tor Mar 2015 11:39 Prispevkov: 197 Kraj: Ljubljana
|
Na smučiščih jih vedno občudujem, odlicna masina, najnovejšemu ratraku v Sloveniji želim čim daljšo
zimsko delovanje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|
|
|