Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Cerkno » Pot do...

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 Pot do... « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
hrošč
PrispevekObjavljeno: Pet Jan 11, 2008 10:00 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sob Okt 2007 9:43
Prispevkov: 494


Iz Ljubljane sem ja. Torej poljanska dolina. Hvala
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ant
PrispevekObjavljeno: Pet Jan 25, 2008 9:30 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Čet Dec 2007 0:06
Prispevkov: 60


koliko časa pa se voziš iz LJ do smučišča skozi poljansko dolino?

thx
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ant
PrispevekObjavljeno: Sre Jan 30, 2008 3:42 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Čet Dec 2007 0:06
Prispevkov: 60


mi smo rabli od 45min do 1 ure
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Verona
PrispevekObjavljeno: Pet Mar 28, 2008 3:13 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Čet Mar 2006 23:18
Prispevkov: 199
Kraj: železniki

Za vse, ki mate namen v kratkem it gor... toplo priporocam cesto prek Poljanske doline, ker je una cesta skozi Davco, k je bla poplavljena, naravnost obupna.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=CfjGaynWrxw
Sezona 08/ 09: 2 x Mölltal, 46 x Cerkno, 1 x Kranjska Gora, 2 x Krvavec
Sezona 09/ 10: 4 x Mölltal, 3? x Cerkno, 1 x KG
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Pon Mar 31, 2008 10:40 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2833
Kraj: Ljubljana

V zadnjem tednu sem preizkusil 3 različne variante cest. Tudi jaz priporočam cesto čez Gorenjo vas, Hotavlje, Kopačnico, Leskovec, Počivalo, ker je najhitrejša. Stara čez Davčo je res na par mestih ostala brez asvalta, ampak je prevozna.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ant
PrispevekObjavljeno: Pon Mar 31, 2008 11:44 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Čet Dec 2007 0:06
Prispevkov: 60


V nedeljo sem bil na cerknem in moram reči, da je bila smuka prijetna. Sicer je bilo smučanje ugodno le dopoldne, saj je bil po 12 uri že pošteno južen sneg, po 2 uri pa se sploh več ni dalo smučati, saj so smučke preveč bremzale:)

zjutraj so bile proge lepo pripravljene in utrjene, popoldne pa sta sonce in temperatura naredila svoje.

aja snega je bilo povsod dovolj, le na 7 progi je že malo švoh.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gost2
PrispevekObjavljeno: Čet Nov 24, 2011 7:49 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pon Okt 2005 17:45
Prispevkov: 678


povzetek trenutnega stanja treh državnih projektov, ki bodo morda le nekega dne končno omogočili primerno povezanost smučišča Cerkno z osrednjo Slovenijo...

1. navezovalna cesta Jeprca-Stanežiče-Brod...
vir: Sotočje, marec 2011


http://www.youtube.com/watch?v=BEnij7ncp_w

http://www.youtube.com/watch?v=P4QNxgOpXrk




2. Škofjeloška poljanska obvoznica...




[img]http://www.skofjaloka.si/Slika.jpg.ashx?Picture=VsebineDokumenti&KeyID=4802[/img]


http://www.zurnal24.si/s-primorjem-ali-brez-njega-clanek-139901

S Primorjem ali brez njega
Škofjeloška obvoznica. Gradnja predora krepko zamuja, dela so prekinjena.

Iztok Golob / Škofja Loka

9. 11. 2011, 06:55
Škofja Loka. Gradnja predora na poljanski obvoznici stoji in zamuja že skoraj pol leta. Na sestanku 23. novembra naj bi dobili odgovor na vprašanje, ali je izvajalec še sposoben dokončati dela. ?Vzrok za zamudo je splošno znano stanje podjetja Primorje,? pojasnjujejo na Darsu, pri čemer ne izključujejo možnosti prekinitve pogodbe in iskanja novega izvajalca.

Polovica je izkopana
43 milijonov evrov je vredna operacija Poljanska obvoznica. Iz Evropskega sklada za regionalni razvoj je predvideno sofinanciranje v višini 21,7 milijona evrov.

660 metrov je predvidena dolžina predora. 370 metrov predora in 200 metrov reševalnega rova je že izkopanega.

?Za preboj predora izvajalec potrebuje še pet mesecev, datum preboja pa je odvisen od nadaljevanja del, ki so trenutno prekinjena,? pravijo na Direkciji Republike Slovenije za ceste (DRSC). Ocenjujejo, da okrog pet mesecev sicer zamuja tudi gradnja predora. ?Projekt si prizadevamo zaključiti z izbranim Primorjem, če pa bo pogodba prekinjena, bo nov izvajalec izbran v skladu z zakonom o javnem naročanju,? dodajajo. Gradnja naj bi bila končana predvidoma leta 2013, župan Miha Ješe pa je prepričan, da je rok še mogoče ujeti.

Medtem na območju prve etape poljanske obvoznice, od Ljubljanske ceste do vhoda v predor, ni več težav. ?Dela na prvi etapi so v polnem teku,? zagotavljajo na DRSC. ?Trasa ceste in objekti do krožišča so pripravljeni, izvajajo se zemeljska dela na križišču, temeljenje treh mostov pa se dokončuje,? naštevajo na DRSC.


http://www.zurnal24.si/v-predor-spet...-clanek-141245

V predor spet januarja
Poljanska obvoznica. Januarja znana usoda izvajalca in gradnje.

I. G. / Škofja Loka

24. 11. 2011, 06:45

Rok za izgradnjo poljanske obvoznice, avgust 2013, je še mogoče ujeti, dela v predoru pa naj bi se nadaljevala januarja, sta glavni ugotovitvi včerajšnjega sestanka med Direkcijo Republike Slovenije za ceste (DRSC), Občino Škofja Loka in izvajalcem Primorjem.

Odvisno od bank

Gradnja predora stoji zaradi težav Primorja. Uprava družbe bo do prve polovice decembra predstavila potek sanacije, rešitev pa bo potem v rokah bank, ki naj bi na podlagi sanacijskega programa pristopile k zagotavljanju finančnih virov, ki jih ajdovska družba potrebuje. "Dejstvo je, da sanacija čez noč ni možna. Imajo težko situacijo, pa kar nekaj dobrih projektov. Upam, da bo uprava Primorja dovolj močna," je po sestanku dejal župan Miha Ješe.

Najslabša možnost

Januarja se sicer lahko izkaže, da Primorje gradnje predora ne bo moglo nadaljevati, vendar je po mnenju direktorja DRSC Gregorja Ficka prekinitev pogodbe zaradi morebitnega padca družbe najslabša možnost. Potreben bi bil tudi nov razpis za izvajalca, ki pa bi dokončanje del dodatno zamaknil; zaradi tega bi bila ogrožena tudi evropska sredstva. Rok za dokončanje poljanske obvoznice je bil sicer določen z nekaj rezerve. Če ne bi bilo zapletov, bi bila zgrajena v začetku leta 2013. Kakovost del zaradi težav Primorja po mnenju Ficka ni vprašljiva.
Gradnja obvoznice bo stala 43 milijonov evrov; 27 milijonov prispeva Evropski sklad za regionalni razvoj.


3. cesta Cerkno-Hotavlje s pripadajočim(i) predor(i)...

http://www.dln.mop.gov.si/doc/PJ05092006PK1.pdf

http://www.delo.si/novice/slovenija/predor-z-idrijskega-na-gorenjsko-pobozna-zelja.html

Predor z Idrijskega na Gorenjsko pobožna želja

Trasa četrte razvojne osi pet let od začetka umeščanja v prostor še vedno nesprejemljiva in predraga
Blaž Močnik, Tolmin
sre, 23.11.2011, 16:00

Cerkno ? Predor med Cerknim in Hotavljami na četrti državni razvojni osi pet let od začetka umeščanja v prostor ni nič bliže izvedbi. Najprimernejša trasa je namreč za državo predraga, za eno izmed občin pa nesprejemljiva. Poleg tega letos denarja za nadaljevanje projekta ni, brez rebalansa proračuna pa mu slabo kaže tudi v prihodnjem letu.

Kljub vsemu bo država očitno vztrajala s predorom od Dolenjih Novakov v dolino Kopačnice, ki je daleč največji projekt četrte razvojne osi. Odsek je kot del cestne povezave čezmejnega pomena opredeljen v strategiji prostorskega razvoja Slovenije in uvrščen v nacionalni načrt razvojnih programov. ?Posodobitev ceste s strateškega in planskega vidika ni sporna, zatika se pri odločitvi o načinu in poteku posodobitve,? je na težavo opozorila Irena Zore Willenpart z Direkcije Republike Slovenije za ceste. Stroka se zavzema za različico Sever 2, predor v dolino Kopačnice. Na gorenjski strani bi jo posodobila z dvema dodatnima predoroma, da trasa ne bi bila prevelika motnja v prostoru.

Po grobih začetnih ocenah bi samo predori davkoplačevalce stali 200 milijonov evrov, kar ni ekonomsko upravičeno, je opozoril nekdanji prometni minister Patrick Vlačič, po tem, ko je parlamentarni odbor za promet potrdil omenjeno traso. ?Predlagano traso je smiselno nadaljevati samo ob optimizaciji prostorskih ureditev. Poleg tega je treba pridobiti konsenz lokalnih skupnosti, v nasprotnem primeru gradnja ni smiselna,? je opozoril Vlačič.

Različico Sever 2 so odločno zavrnili v občini Gorenja Vas - Poljane. Milan Čadež, župan, poslanec in član odbora za promet, je že na septembrski seji odbora poudaril, da v tej gorenjski občini podpirajo različico jug, ker da je najcenejša in najprimernejša za izvedbo. Župan predlaga, da bi Gorenjsko neposredno povezali z dolino Idrijce ali pa bi šli v Cerkno mimo Sovodnja pod Kladjem. Dolino Kopačnice bi Čadež pustil nedotaknjeno, saj zaradi izvira zdravilne termalne vode tam načrtujejo topliški turizem: ?Zdaj ko imamo samo testni bazen, smo imeli v dveh mesecih vsak dan več kot 100 kopalcev.?

Idrijski poslanec Samo Bevk kljub temu vztraja, da je druga severna različica najboljša rešitev in da je prav dobra prometnica eden pomembnejših dejavnikov za razvoj turizma: ?Res je, da je trasa strašno drago, toda gledati moramo na celotno razvojno os. Če bi gledali samo na trojanski predor, nikoli ne bi gradili avtoceste med Mariborom in Ljubljano. Teren je pač takšen, kot je.? ?Če se spomnimo, koliko časa so umeščali trase avtoceste mimo Radovljice in Trebnjega, potem lahko država pomaha našemu projektu v slovo,? je pozval lokalne skupnosti, naj čimprej najdejo za vse sprejemljivo rešitev.

Severni različici pritrjujejo tudi v Cerknem. ?Ne gre samo za našo občino, temveč za celotni dolini Idrijce in Soče. Prav tako ne gre zgolj za cesto, temveč za razvojno os. Zdajšnje povezave ovirajo naš razvoj,? je opozoril cerkljanski župan Miran Ciglič.

Bovški župan, poslanec in član prometnega odbora Danijel Krivec dvomi, da bi lahko različico po dolini Kopačnice dovolj pocenili. ?Če bomo optimirali najdražjo različico, jo bomo še naslednjih 20 let, saj cena ne bo nikoli primerna. S posoškega vidika je popolnoma vseeno, katera trasa bo izbrana, samo da je narejena čim prej, da omogoči boljšo pretočnost iz doline proti Ljubljani,? je poudaril Krivec, ki meni, da je predor pod Kladjem cenejša in sprejemljivejša rešitev.

?Glede na trenutno razpoložljiva sredstva bo v nadaljevanju priprave državnega prostorskega načrta in izdelave idejnega projekta predlagano različico (Sever 2, op. p.) treba tehnično optimizirati in s tem povečati njeno ekonomsko upravičenost,? je napovedala Irena Zore Willenpart z direkcije za ceste.

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Charlie Uno
PrispevekObjavljeno: Čet Nov 24, 2011 8:58 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sob Nov 2008 18:09
Prispevkov: 327


Upam, da dočakam vsaj prvi in drugi del projekta, za tretjega pa sem skoraj prepričan, da bo današnje smučišče prej zaraščeno z ananasom, bananami ter datljevimi palmami. No ja, morda malce preveč pesimistično; bi pa seveda bilo lepo.
Zaenkrat pa ostaja še vedno najpomembnejša povezava Primorske ter Gornje Kranjske preko Ljubljane.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gost2
PrispevekObjavljeno: Sob Mar 02, 2013 10:49 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pon Okt 2005 17:45
Prispevkov: 678


http://www.dnevnik.si/slovenija/lokalno/primorska/slabe-ceste-do-cerkljanskega-zavirajo-tamkajsnja-turizem-in-gospodarstvo

Slabe ceste do Cerkljanskega zavirajo tamkajšnja turizem in gospodarstvo

Avtor: Nataša Ozebek 2. marec 2013

V Direkciji RS za ceste obljubljajo, da bodo cesto med Davčo in Železniki popravili in odprli do naslednje smučarske sezone.

Cerkno. Najbližjo cesto do cerkljanskega smučišča iz osrednje Slovenije mimo Železnikov in Davče je leta 2007 odneslo neurje. Odtlej so jo za vsako sezono vsaj nekoliko pokrpali, po novem plazu lansko poletje pa je cesta, po kateri se je do smučišča v najboljših letih pripeljalo okrog 80.000 smučarjev in več kot 100 avtobusov, popolnoma zaprta. Na Direkciji RS za ceste, kjer plaz sedaj sanirajo, se je niso odločili odpreti, saj bi težko zagotavljali varnost, pot prek gradbišča pa bi po njihovem mnenju trajala dolgo in povzročala slabo voljo voznikov. V Hotelu Cerkno, kjer upravljajo smučišče, so se zbali za sezono, a danes novi direktor Vasilij Sedej vendarle ugotavlja, da s preusmeritvijo smučarjev na druge ceste niso izgubili toliko, kot so pričakovali.

"Vedeti moramo, da imamo s te strani manj smučarjev že vse od neurja leta 2007, zato ti novi izpadi niso tako veliki. Poleg tega nam je uspelo preusmeriti promet prek Hotavelj in Leskovice. Z občino Hotavlje smo se dogovorili, da po tej cesti dovoli tudi vožnjo z avtobusi. Če nam tega ne bi dovolili, bi bila katastrofa," pravi Sedej. Direkcija je po več prošnjah smučarskega centra uredila tudi zasilno obvozno cesto skozi Zali Log do Davče. Za krpanje lukenj, sanacijo poškodovanih zidov in bankin ter postavitev prometnih znakov so namenili 60.000 evrov. A Sedej pravi, da je cesta zaradi velikega naklona priporočljiva le ob lepem vremenu in dobrih voznih razmerah. Te dni imajo na smučišču gnečo, dober obisk si obetajo za konec tedna, kakšnega obiskovalca več so pridobili tudi na račun zaprtega Kanina, a Sedej meni, da te številke niso velike.

Direkcija obljublja, da bo cesta znova prevozna do naslednje smučarske sezone. Za dokončno in več kot 23 milijonov evrov vredno rekonstrukcijo v sotesko utesnjene ceste pa bo verjetno potrebno še nekoliko več časa. Direkcija namreč meni, da je smučarskemu centru izdatno pomagala že z ureditvijo obvozne ceste in od njih pričakuje tudi določeno mero razumevanja, saj gre za tehnološko zahteven projekt.

Še zahtevnejša bo gradnja predora na trasi četrte razvojne osi med Cerknim in Hotavljami. Na direkciji so skupaj s pristojnimi ministrstvi izdelali že tri študije možnih tras in zanje porabili 650.000 evrov. Občina Cerkno se ne strinja z južno različico, Gorenja vas - Poljane pa ne s severno, ki jo je lani potrdila tudi vlada. V dolini Kopačnice je namreč vrtina tople vode z zdravilnimi učinki in z vodo ima občina še velike načrte. Na ministrstvu za infrastrukturo in promet ostaja aktualna severna različica, ki pa je draga in bi jo bilo treba optimizirati. Na direkciji računajo, da bi lahko to naredili še letošnjo jesen. Gradnja pa je v teh razmerah najverjetneje oddaljena precej več jeseni. A cerkljanska gospodarstvo in turizem jo potrebujeta hitro. Metod Sedej, direktor Certe iz Cerknega, je že pred časom dejal, da brez ceste gospodarstva tukaj sčasoma ne bo več, ostale bodo le še težave.

Obnova keltike že ta mesec

Dobrih šest kilometrov glavne ceste med Bačo pri Modreju in Dolenjo Trebušo bodo ob ugodnih vremenskih razmerah začeli urejati v naslednjih dneh. Gre za osrednjo povezavo Posočja s preostalo Slovenijo, po kateri se dnevno pelje več kot 2500 vozil. Odsek ceste ob vsakem večjem deževju poplavi reka Idrijca in tako zapre cestno povezavo do Posočja. Z rekonstrukcijo bodo rešili tudi težave s preozkim cestiščem in slabo preglednostjo ter v naseljih uredili pločnike za pešce. Če direkcija ne bo imela prevelikih težav pri pridobivanju zemljišč, pa bo že v maju razpisala tudi naročilo za rekonstrukcijo ceste med Dolenjo Trebušo in Želinom.
23 milijonov evrov naj bi stala rekonstrukcija ceste med Davčo in Železniki.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
janind
PrispevekObjavljeno: Pon Jan 19, 2015 6:14 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča s sulicami
Smuča s sulicami

Pridružen/-a: Pon Jan 2015 18:12
Prispevkov: 2


Cesta iz Škofje Loka čez Železnike in Davče je zrihtana, nov asfalt širina je normalna da se brez problema srečata dva avtobusa, tako da ja to najbolša varianta za dostop do smučišča
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Anco
PrispevekObjavljeno: Pet Sep 18, 2015 2:54 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sposoja si smuči od bloškega smučarja
Sposoja si smuči od bloškega smučarja

Pridružen/-a: Pet Sep 2014 21:38
Prispevkov: 94


janind je napisal/a:
Cesta iz Škofje Loka čez Železnike in Davče je zrihtana, nov asfalt širina je normalna da se brez problema srečata dva avtobusa, tako da ja to najbolša varianta za dostop do smučišča


Od 10.10.2015 bo odprta Loška obvoznica na poljansko dolino iz Ljubljane tako da je ta opcija najboljsa za letos
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 Stran 3 od 3

Kazalo po Smucisca.net forumu » Cerkno » Pot do...
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB