|
Novosti Avstrija 2011/12 |
« Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » |
Avtor |
Sporočilo
|
miki |
Objavljeno: Pet Maj 27, 2011 7:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25 Prispevkov: 3670 Kraj: Maribor
|
Če pogledam na karto, linija zagotovo ne bo ravna, ampak se bo na vmesni postaji odklonila za enih 15 stopinj v desno. Zelo približni podatki (odčitani iz Freytag & Berndtove karte, katere natančnost je bolj tako, 1 : približno ):
- 1. odsek: 1650 m dolžine, 470 m viš. razlike
- 2. odsek: 2200 m dolžine, 500 m viš. razlike
Še mala špekulacija, ki se mi je porodila ob pogledu na karto: od zgornje postaje nove gondole, nekje na 2000 m nadm. višine, bi brez težav naredili položno povezovalno progo (cesto) okoli Ainecka nazaj na prelaz, recimo za primer ko bi zaradi vetra ustavili Gipfelbahn bi taka varianta prišla kar prav ... _________________ Sezona 2024/2025: 55 smučarskih dni = 7 x Kitzsteinhorn, 6 x Pohorje, Schladming, 5 x Meli, 3 x Obertauern, Tauplitzalm, 2 x Grosseck/Speiereck, Katschberg, 3 Kralji, Flachau, Riesneralm, Dachstein West, Kope, Golte, 1 x Fanningberg, Wurzeralm, Filzmoos, Rauris, Galsterberg, Zauchensee, Schmitten, Radstadt/Altenmarkt, Hochkönig. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
brodi |
Objavljeno: Sob Maj 28, 2011 11:13 am Naslov sporočila: |
|
|
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Pet Maj 2011 9:21 Prispevkov: 24
|
No saj se mi je zdelo. Kar se pa tiče proge sem malo pokukal skozi "googlove oči" in ugotovil, da je na drugi strani Ainecka (proti Tauerhock) pravzaprav super možnost za razširitev smučišča. Vsaj tako se zdi. Tista povezovalna proga bi bila pa tudi koristna. Mogoče celo dve taki progi - vsaka v eno stran. _________________ Naključni smučar, ki vijuga zelo naključno. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
brodi |
Objavljeno: Sre Jun 01, 2011 3:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Pet Maj 2011 9:21 Prispevkov: 24
|
miki je napisal/a: | Če pogledam na karto, linija zagotovo ne bo ravna, ampak se bo na vmesni postaji odklonila za enih 15 stopinj v desno. Zelo približni podatki (odčitani iz Freytag & Berndtove karte, katere natančnost je bolj tako, 1 : približno ):
- 1. odsek: 1650 m dolžine, 470 m viš. razlike
- 2. odsek: 2200 m dolžine, 500 m viš. razlike
Še mala špekulacija, ki se mi je porodila ob pogledu na karto: od zgornje postaje nove gondole, nekje na 2000 m nadm. višine, bi brez težav naredili položno povezovalno progo (cesto) okoli Ainecka nazaj na prelaz, recimo za primer ko bi zaradi vetra ustavili Gipfelbahn bi taka varianta prišla kar prav ... |
Je že vrisano v sliko smučišča. Pa tudi slike gradnje so že gor.
http://www.katschi.at/blog/?p=113 _________________ Naključni smučar, ki vijuga zelo naključno. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
brodi |
Objavljeno: Pet Jun 10, 2011 10:07 am Naslov sporočila: |
|
|
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Pet Maj 2011 9:21 Prispevkov: 24
|
brodi je napisal/a: | miki je napisal/a: | Če pogledam na karto, linija zagotovo ne bo ravna, ampak se bo na vmesni postaji odklonila za enih 15 stopinj v desno. Zelo približni podatki (odčitani iz Freytag & Berndtove karte, katere natančnost je bolj tako, 1 : približno ):
- 1. odsek: 1650 m dolžine, 470 m viš. razlike
- 2. odsek: 2200 m dolžine, 500 m viš. razlike
Še mala špekulacija, ki se mi je porodila ob pogledu na karto: od zgornje postaje nove gondole, nekje na 2000 m nadm. višine, bi brez težav naredili položno povezovalno progo (cesto) okoli Ainecka nazaj na prelaz, recimo za primer ko bi zaradi vetra ustavili Gipfelbahn bi taka varianta prišla kar prav ... |
Je že vrisano v sliko smučišča. Pa tudi slike gradnje so že gor.
http://www.katschi.at/blog/?p=113 |
Gradnja lepo napreduje. Omenjajo pa novo progo. Po mojem je to "bližnjica" od spodnje postaje Gipfelbahn-a direkt do zdajšnje zgornje postaje dvosedežnice.
http://www.katschi.at/blog/?p=128 _________________ Naključni smučar, ki vijuga zelo naključno. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
miki |
Objavljeno: Čet Jun 16, 2011 2:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25 Prispevkov: 3670 Kraj: Maribor
|
Pozitivna odločitev presoje vpliva na okolje za izgradnjo in širitev smučišča na Goldecku (Umweltverträglichkeitsprüfung ): http://kaernten.orf.at/stories/521262/
Že prihodnji teden naj bi na seji deželne vlade projekt dokončno potrdili!
Glede na to da so Gipfelbahn zgradili že 2 leti nazaj in da Baenbiss tudi že veselo gradijo, gre tu očitno v prvi vrsti za novo kabinsko žičnico iz doline, morda pa še za kak drug projekt (zasneževanje? ). Glede na to da smo še sredi junija, še ni prepozno, optimist v meni pričakuje letos na Goldecku kar 2 novi žičnici !
Sem pa nekaj dni nazaj dobil mail tudi z Mokrin: vsaj še 2 leti ne smemo pričakovati kaj bistveno novega:
Citiram: | Sehr geehrter Herr Xxxxxx,
(...)
Zur Sache Ersatz für die beiden Rudnigsattel Schlepplifte können
wir Ihnen mitteilen, dass von Seiten der Bergbahnen diesem Projekt
höchste Priorität gegeben wird. Wir sind heuer soweit, dass nun
endlich die Umweltverträglichkeitsprüfung für dieses Projekt
beendet werden kann. Die Planungen sind soweit abgeschlossen
Aus heutiger Sicht wird mit dem Bau dieser Anlage voraussichtlich
im Sommer 2013 begonnen werden, sodass die Seilbahnanlage
im Winter 2013/14 in Betrieb genommen werden kann.
Betreffend des Italienprojektes werden von uns (österreichischer
Seite) aus alle Anstrengungen unternommen, auch dieses Projekt
Zu realisieren ? leider sind die dazu erforderlichen politischen Entscheidungen Nicht am Tisch ? auf alle Fälle sollte es im Sommer zu einer definitiven Entscheidung (ja oder nein) kommen. Wenn es zum Ja kommen sollte, kann die Inbetriebnahme der Seilbahnen (1 x 3S und 2 x Kabinenbahnen ? analog Millennium-Express) samt Schneeanlagen- und Pistenbau unter die Malga Tratten in 4 bis 5 Jahren so weit sein.
Mit sportlichen Grüßen
Bergbahnen Nassfeld / XXXXXXX |
Torej: Rudnik je v fazi načrtovanja, letos naj bi zaključili sveto presojo vplivov na okolje, gradnja je zaenkrat načrtovana za poletje 2013 (optimist v meni pravi da to lahko pomeni tudi že prihodnje leto, pesimist da se lahko premakne tudi v 2014 ... )
Italijani naj bi se letos poleti dokončno odločili (samo to se odločajo že enih 10 let ) in če bo odločitev pozitivna, naj bi bilo smučišče dokončano čez 4 - 5 let.
Lepi projekti, samo nekam počasi mi gre vse skupaj ... _________________ Sezona 2024/2025: 55 smučarskih dni = 7 x Kitzsteinhorn, 6 x Pohorje, Schladming, 5 x Meli, 3 x Obertauern, Tauplitzalm, 2 x Grosseck/Speiereck, Katschberg, 3 Kralji, Flachau, Riesneralm, Dachstein West, Kope, Golte, 1 x Fanningberg, Wurzeralm, Filzmoos, Rauris, Galsterberg, Zauchensee, Schmitten, Radstadt/Altenmarkt, Hochkönig. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
miki |
Objavljeno: Pon Jun 20, 2011 8:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25 Prispevkov: 3670 Kraj: Maribor
|
Mali 'update' situacije na najzanimivejših smučiščih pri sosedih:
Schladming in okolica: medtem ko se na Planaiu gredo luksuz v obliki večnamenske dvorane pod (!) ciljnim stadionom, nekakšnih mostov čez ciljno areno in dvosedežnice ki bo tekmovalce vozila s cilja na start slaloma (za navadne smrtnike pa menda sploh ne bo obratovala ...): http://bautagebuch.planai.at/investitionen-2011/
... pa bodo na Kaiblingu denar vložili v (za moje pojme) mnogo koristnejšo investicijo, šestsedežnico Kaibling 6er vključno s širitvijo prog in izgradnjo zasneževanja. Dva dni nazaj se je pri spodnji postaji gondole že pojavil reklamni sedež:
Sedežnica bo menjala vlečnico Kaiblingalm, vendar bo v primerjavi s slednjo podaljšana malenkost navzgor in precej navzdol. Za najbolj neučakane se splača od časa do časa pogledati na njihovo stran na
knjigi fac , npr. 19. 5. so objavili nagradno vprašanje - sliko gradbišča z vprašanjem kaj gradijo:
in 23. 5. so objavili zmagovalca:
Citiram: | Der Gewinner steht fest! Wir gratulieren *Markus Raab* sehr herzlich, er hat unsere Gewinnfrage zu 100% richtig beantwortet! Wir arbeiten an einem neuen Speicherteich - Fassungsvermögen 40.000 m? - in der Kaiblingalm! Sobald die nächste Baustelle eröffnet wird gibt´s die 2. Gewinnfrage :-) Liebe Grüße und Danke für´s mitmachen :-)
|
Torej, ko bo na FB slika nečesa kar spominja na gradbišče sedežnice: navali narode z odgovorom , mogoče pa pade kaka brezplačna dnevna za prihodnjo sezono?
Na Goldecku očitno tudi mislijo povsem resno z gondolo iz doline - če na njihovi spletni strani klikneš 'Bautagebuch', se odpreta dve okenci, in sicer za šestsedežnico Barenbissbahn in za 'GD8 Talbahn Goldeck'. Prva ima trenutno sicer 'Error 404', druga pa je 'In Arbeit', pa saj bo ... !
Pa še ena malo bolj srednjeročna: predstavitev projekta Hochsonnberg (širitev smučišča Schmittenhohe nad Zell am See-jem), eden največjih če ne celo največji projekt čistih novogradnenj trenutno v Avstriji s 3 sedežnicami, gondolo iz doline in celim kupom novih prog. Začetek gradnje, če bo vse po sreči, bo prihodnje leto. Na Alpinforumu sicer dežujejo kritike 'poznavalcev' zaradi južne lege načrtovanih prog, pobočja so tudi pozimi menda precej pogosto kopna, ampak z dobrim zasneževanjem to ni nek problem. Kot velik ljubitelj sonca in dobre vidljivosti se smučišča zelo veselim - med decembrom in februarjem so mi mnogo ljubše dobro zasnežene južne proge z dobro vidljivostjo kot kakšna depresivna temačna severna gozdnata pobočja ... _________________ Sezona 2024/2025: 55 smučarskih dni = 7 x Kitzsteinhorn, 6 x Pohorje, Schladming, 5 x Meli, 3 x Obertauern, Tauplitzalm, 2 x Grosseck/Speiereck, Katschberg, 3 Kralji, Flachau, Riesneralm, Dachstein West, Kope, Golte, 1 x Fanningberg, Wurzeralm, Filzmoos, Rauris, Galsterberg, Zauchensee, Schmitten, Radstadt/Altenmarkt, Hochkönig. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pj |
Objavljeno: Tor Jun 21, 2011 8:53 am Naslov sporočila: |
|
|
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pet Nov 2008 9:43 Prispevkov: 761 Kraj: Malo tu, malo tam
|
miki je napisal/a: | medtem ko se na Planaiu gredo luksuz v obliki večnamenske dvorane pod (!) ciljnim stadionom, nekakšnih mostov čez ciljno areno in dvosedežnice ki bo tekmovalce vozila s cilja na start slaloma |
Hoces noces je to zares potrebno. Prihajajoco sezono bodo imeli finale svetovnega pokala (verjetno bo v prihodnjih sezonah se kaksno... jaz nekako racunam na vsako drugo/tretje leto), vsako leto jim ostaja Night race, 2013 pa imajo svetovno prvenstvo. Ce si bil v Schladmingu med tekmo samo enkrat, pa ne kot gledalec, kateremu je tako ali tako vseeno ce pride mimo 10 minut prej ali kasneje, ti je jasno, da tako ne gre. Ko moras enkrat priti cez vso tisto guzvo do press centra in nazaj te ima, da bi naredil samomor. Med svetovnim bo pa stvar samo se 10x slabsa. In zato so vsi tisti tuneli in podobne stvari... ker drugace ni niti najmanjse opcije, da bi stvar sploh funkcionirala. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Špik |
Objavljeno: Tor Jun 21, 2011 8:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Snemalec

Pridružen/-a: Pon Sep 2005 12:14 Prispevkov: 1048
|
@PJ Se boš moral malo bolj dvoranskim športom začet posvečat :-) _________________ Malo tu, malo tam... samo da smo na snegu :-) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
polh |
Objavljeno: Sre Jun 22, 2011 10:01 am Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sob Nov 2009 3:52 Prispevkov: 280
|
hvala za update miki...zanimivo, širitev schmittenhohe smučišča, meni sicer najbolj antipatičnega v celotni regiji (dolina Pinzgau), nekako nisem uspel najti "safety" proge, vsaj ene na kateri lahko narediš deset zaporednih fur in rečeš, sem pa še pridem, pa magari samo na to progo. Smučišče je tudi znano po veliki gneči, nič čudnega, saj je mestno smučišče Zell am See-ja, sicer prednjačijo Nizozemci in dolge kolone smučarskih šol. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
miki |
Objavljeno: Sre Jun 22, 2011 7:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25 Prispevkov: 3670 Kraj: Maribor
|
@pj: saj nikoli nisem napisal da je to kar trenutno delajo na Planaiu nepotrebno, dovolj jih poznam da vem da ne delajo nekaj v 3 dni. Kot poznavalec zagotovo poznaš situacijo pod Planaiem bolje kot večina tukaj na forumu. Ostajam pa pri mnenju, da bo šel kup denarja za investicijo, ki bo koristna 2 dni na sezono in 2 tedna med SP 2013, 99% smučarjev pa od tega ne bo imelo dosti. Povsem egoistično bi raje videl da bi uresničili katerega od žičniških projektov ki se omenjajo že nekaj let, v spremenljivem vrstnem redu: zamenjava fiksne štirisedežnice Burgstallalm, zamenjava dvosedežnice Rohrmoos 1, zamenjava 'Gruppenumlaufbahn' Hochwurzen z osemsedežno kabinko. No, morda pa kaj od tega dočakamo prihodnje leto ...
Je pa včeraj koroška deželna vlada dokončno potrdila izgradnjo na Goldecku, in to soglasno (ne znam si predstavljati da bi se pri nas kadarkoli karkoli sprejelo soglasno ).
Pa še odgovor kolegu z Alpinforuma ki je 'težil' na Mölltal kaj se dogaja:
Citiram: | Am Mölltaler Gletscher wird es ab Herbst 2011 eine neue 4er Sesselbahn ?Alteck? geben! Die Bauarbeiten sind voll im Gange! Dadurch ergeben sich ca. 40% mehr Pisten! | Torej: gradnja je v polnem teku, tistega o 40% več prog pa raje ne komentiram ... _________________ Sezona 2024/2025: 55 smučarskih dni = 7 x Kitzsteinhorn, 6 x Pohorje, Schladming, 5 x Meli, 3 x Obertauern, Tauplitzalm, 2 x Grosseck/Speiereck, Katschberg, 3 Kralji, Flachau, Riesneralm, Dachstein West, Kope, Golte, 1 x Fanningberg, Wurzeralm, Filzmoos, Rauris, Galsterberg, Zauchensee, Schmitten, Radstadt/Altenmarkt, Hochkönig. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
brodi |
Objavljeno: Pon Jun 27, 2011 11:30 am Naslov sporočila: |
|
|
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Pet Maj 2011 9:21 Prispevkov: 24
|
Očitno bomo relativno hitro dočakali dokončanje nove dolge osemkabinke, ki se je ravno začela graditi v drugem odseku.
http://www.skiresort.info/ski-lifts/planned/europe/austria/
Katschberg/Aineck
planned: SilverJet 1 (YOC 2013)
8pers. Gondola lift (monocable circulating ropeway)
Length: 1703 m ? Carrying capacity/hour: 2400
Replacement lift: 2pers. Chairlift (fixed-grip) _________________ Naključni smučar, ki vijuga zelo naključno. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko |
Objavljeno: Pon Jun 27, 2011 3:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00 Prispevkov: 2897 Kraj: Ljubljana
|
Sem malo gledal na zgoraj navedeni link. Na smučišču Fugen (Zillertal) je vrisan projekt žičnice med srednjo postajo nihalke in Onkeljochom, ni pa več vrisanega projekta gondole v smeri Hochfugna. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Hobofob |
Objavljeno: Pon Jun 27, 2011 11:02 pm Naslov sporočila: Saalbach - Hinterglemm 2010/2011 |
|
|
 Sposoja si smuči od bloškega smučarja

Pridružen/-a: Sob Nov 2006 20:53 Prispevkov: 107
|
Pa še nekaj novosti s salzburškega za sezono 2011/12, da ne bo govora samo o Koroškem in Štajerskem
Mene recimo izjemno veseli zamenjava stare in počasne tri-sedežnice Bernkogel, ki je ena od povezav Saalbacha s Hinterglemmom. V planu je kabinska žičnica za 8 oseb z ogrevanimi sedeži proti Bernkoglu, načrtujejo pa tudi zamenjavo dvo-sedežnice Reiterkogel Ost s pokrito in ogrevano 6-sedežnico. Skratka, sedaj bo dostop do "sončne" strani Hinterglemma mnogo bolj prijazen ... Celotna investicija v prihodnjo sezono je ocenjena na skoraj 30 mio EUR.
Prav tako naj bi prihodnjo sezono zaživela povezava med Flying Mozartom in Grafenbergom v Wagrainu, vendar ne vem, če se na tem kaj dela ... ima kdo več informacij? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
brodi |
Objavljeno: Tor Jun 28, 2011 10:36 am Naslov sporočila: |
|
|
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Pet Maj 2011 9:21 Prispevkov: 24
|
marko je napisal/a: | Sem malo gledal na zgoraj navedeni link. Na smučišču Fugen (Zillertal) je vrisan projekt žičnice med srednjo postajo nihalke in Onkeljochom, ni pa več vrisanega projekta gondole v smeri Hochfugna. |
Če misliš na link, ki sem ga prilepil, je drugo omenjena kabinka vrisana.
http://ski3.intermaps.com/zillertal/index.asp?chn=zoom1&Reg=zmP1&Lang=en&Aktuell=Lifte _________________ Naključni smučar, ki vijuga zelo naključno. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko |
Objavljeno: Tor Jun 28, 2011 10:52 am Naslov sporočila: |
|
|
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00 Prispevkov: 2897 Kraj: Ljubljana
|
Ja, mislim na tvoj link, ampak jaz sem tam za to isto smučišče našel drugo sliko:
http://www.skiresort.info/ski-resort/fuegenspieljoch/library-trail-map/
Je pa pri projektu (iz tvoje slike in letošnjega zemljevida smučišča) zanimivo, da niso narisane proge, ki bi povezovale Fugen in Hochfugen, čeprav projektirana naprava to omogoča. Po moje je ravno to smisel nove naprave, saj bi se s povezavo to smučišče prebilo med 20 največjih na svetu in si tako pridobilo nekaj več ugleda in prepoznavnosti, kar bi si smučišče, ki je okoli 5. mesta po velikosti med avstrijskimi, gotovo zaslužilo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|
|
|