Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Žičnice, snežni topovi, teptalci » Žičnice

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
 Žičnice « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
PEK
PrispevekObjavljeno: Pet Apr 27, 2007 12:23 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Ned Mar 2006 18:41
Prispevkov: 147
Kraj: Kamnik

HIGHEST POINT --> 415 metres
_________________
"SHUT UP and SKI!!!"
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cellist
PrispevekObjavljeno: Pet Apr 27, 2007 9:12 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Uči se sankat
Uči se sankat

Pridružen/-a: Čet Mar 2006 9:32
Prispevkov: 63
Kraj: Domžale

LIFT MANUFACTURER Doppelmayr/Garaventa Group, Wolfurt, Austria (www.doppelmayr.com)
GONDOLA TYPE Doppelmayr 3S
TOTAL DISTANCE 4.4 kilometres / 2.73 miles
LENGTH OF FREE SPAN 3.024 kilometres / 1.88 miles (between two towers furthest apart)
HIGHEST POINT 415 metres / 1,361 feet over Fitzsimmons Creek
GLASS BOTTOM CABINS Two
NUMBER OF CABINS 28
NUMBER OF TOWERS 4 (two on Blackcomb and two on Whistler)
HEIGHT OF TOWERS 35-65 metres / 115-213 feet
STATIONARY TRACK ROPES 56mm diameter for the two ropes that the cabins ride upon
LENGTH OF TRACK ROPES 4,600 metres HAUL ROPE 48mm diameter for the rope that pulls the cabins along track ropes
TOTAL HAUL ROPE LENGTH 8,850 metres


CAPACITY:
CROSSING TIME 11 minutes SPEED 7.5 metres / 24.6 feet per second
DEPARTURE FREQUENCY One cabin every 49 seconds
CABIN CAPACITY 28 passenger
TOTAL CAPACITY 4,100 people per hour (2,050 per hour one way)


OTHER DOPPELMAYR 3S LIFT INSTALLATIONS:
SAAS FEE, SWITZERLAND Two lifts built in 1991 and 1994
VAL D?ISÈRE, FRANCE Built 2002
KITZBUHEL, AUSTRIA Built 2004


ESTIMATED CONSTRUCTION MILESTONES

May 21, 2007 Groundbreaking
June 15, 2007 Excavation compete
September 14, 2007 Terminal foundations & construction complete
Mid September 2007 Lift tower 3 installation complete
End October 2007 Lift tower 2 installation complete
Mid June 2008 Lift towers 1 & 4 installation complete
Early November 2008 Comprehensive lift & load testing
October 2008 Evacuation training
December 2008 Grand opening

CONSTRUCTION FACTS

WEIGHT OF STEEL TOWERS approx 400 tons, 20 truck loads
BULLWHEEL SIZE Drive: 4.8 metres; Return: 4.0 metres
CONCRETE POURED approx 3160 cubic metres
INSTALLED POWER 667Kw continuous
WEIGHT OF TRACK ROPE 4 x 88 tons (without drum)
WEIGHT OF HAUL ROPES 78 tons
MOBILE CRANES 2 x 100 ton cranes for terminals (one on each side), 1 x 120 ton crane for towers, 1 additional crane to move buildings and grading
ACCOMMODATION approx 4300 staff room nights
MEALS SERVED 12,900 meals for project duration
TOTAL WORK CREW 80- 100 employees for summer 2007 (crew of 10 for towers; 7 from Garaventa and 3 from Doppelmayr, crew of 60 from Timberline, 8- 10 for tower foundations)
EXCAVATION WORK 6-10 employees
CIVIL WORKS 25 employees (foundations, terminal buildings)
CONSTRUCTION 20-25 employees (steel work, electrical, painting and roofing)
PROJECT LEADS 6 employees from Whistler Blackcomb 6 employees from Doppelmayr

Uau....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
cellist
PrispevekObjavljeno: Ned Maj 06, 2007 3:11 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Uči se sankat
Uči se sankat

Pridružen/-a: Čet Mar 2006 9:32
Prispevkov: 63
Kraj: Domžale

Še članek iz SiOLa:
http://novice.siol.net/default.aspx?site_id=1&page_id=6&article_id=16070506072134106&cid=108&pgn=1
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
BoziceK
PrispevekObjavljeno: Sob Jul 05, 2008 2:08 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sob Sep 2007 12:39
Prispevkov: 627


fora je u tehniki... usaka firma ma svojo tehniko...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
juremihamojca
PrispevekObjavljeno: Pet Mar 06, 2009 7:31 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Sre Dec 2008 14:19
Prispevkov: 128


Ok... neki me zanima? Kaj je fora teh Combi liftov? Torej sedežnica+gondola na isti zajli?!

Verjetno ni samo zato, da smučarjem ni treba dajat dol dil, turisti brez smuči pa se pravtako udobno vozijo kot piše "matiček" na prejšnji strani...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
BoziceK
PrispevekObjavljeno: Pet Mar 06, 2009 7:34 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sob Sep 2007 12:39
Prispevkov: 627


ja fora je v tem da kuker se komu da..... če se ti da dile dol dajat greš na gondolco če se ti pa ne da pa na sedo pa je....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
whistler
PrispevekObjavljeno: Sob Mar 07, 2009 10:57 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pet Sep 2006 10:09
Prispevkov: 612


Božiček motiš se...
"Fora" kombiniranih liftov je, da se običajno postavljajo tam, kjer naprava obratuje tudi poleti...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
BoziceK
PrispevekObjavljeno: Sob Mar 07, 2009 11:08 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sob Sep 2007 12:39
Prispevkov: 627


ja pa saj tut poleti nisi taka P*** da greš v gondolco... se pač usedeš na sedež pa varovalo dol pa gremo kaj se pri nas tut sedežnice delajo poleti med vikendi pa se noebn ne pritožuje moje mišlenje....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
rannt
PrispevekObjavljeno: Ned Mar 08, 2009 11:49 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Tor Feb 2008 20:17
Prispevkov: 133


Kombinirane naprave so vsaj zame kul pogruntavščina. Nekateri se bolj na izi furajo okrog in jim ni problema odpet opreme in se udobno namestit v kabino, ki so po moje bolj udobne od sedežev, še posebno ob slabem vremenu pa četudi imajo sedeži kupole. Pa recimo za družine z majhnimi otroci so tudi kabine bolj primerne. No za tiste, ki pa smo bolj neučakani in se hočemo čimprej spustit spet v dolino so pa sedeži.
Me pa malo skrbi tale tvoja izjava, da si p****, če se pelješ z gondolco... Kolko si pa star?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bole
PrispevekObjavljeno: Pon Mar 09, 2009 7:18 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pili dile po vsaki furi
Pili dile po vsaki furi

Pridružen/-a: Sre Dec 2004 15:01
Prispevkov: 874
Kraj: Maribor

Ce pa mene uprasas je mogoce hitreje ljudi spravit na sedeznico kot v kabinco, ampak je kabinca veliko bol primerna ob slabem vremenu! Nekje sm vidu ze to kombinacijo, pa so sam sedezi laufali (ob soncu)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
polde
PrispevekObjavljeno: Pon Mar 09, 2009 9:29 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Ned Nov 2005 9:25
Prispevkov: 352
Kraj: Dunaj

Kombinirane naprava postavljajo tudi tam, kjer je veliko smučarskih šol z otroki.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gost2
PrispevekObjavljeno: Čet Jan 14, 2010 9:31 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pon Okt 2005 17:45
Prispevkov: 678


Dokumentarni feljton RTV SLovenija o Von Pantzevih žičnicah v Sloveniji,
še kar zanimiv vpogled v zgodovino teh industrijskih žičnic na naših tleh.

http://tvslo.si/predvajaj/zicnica-von-pantz-dokumentarni-feljton/ava2.56813507/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lenko
PrispevekObjavljeno: Sob Jan 16, 2010 9:25 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pohorc
Pohorc

Pridružen/-a: Ned Okt 2005 13:34
Prispevkov: 3118


Zdaj veste zakaj niso fiksne sedežnice še hitrejše
http://www.youtube.com/watch?v=D8rXiN_Oys4&feature=related
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
freesteyle
PrispevekObjavljeno: Sre Jan 11, 2012 11:08 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sposoja si smuči od bloškega smučarja
Sposoja si smuči od bloškega smučarja

Pridružen/-a: Sob Nov 2008 18:41
Prispevkov: 78
Kraj: cerkno

Prišli smo na eno debato a brez zaključka. Od kje se napajajo ogrevani sedeži na sedežnici? Naj mi eden razloži.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dolenc
PrispevekObjavljeno: Sre Jan 11, 2012 11:27 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Tor Okt 2006 15:29
Prispevkov: 762
Kraj: Stari vrh

Vsak sedež ima na vrhu zraven prižeme dva "drsnika", ki medtem, ko sedež potuje po spodnji postaji drsita preko drsnika v postaji, ki je pod napetostjo. Elektrika steče v sedež, in ga ogreje. Ker je zadeva izolirana in se vsedeš gor te potem še celo pot greje. Tista dva "drsnika" sta lepo vidna na vsakem sedežu. Med samo vožnjo pa sedež ni napajan.
_________________
www.tdstarivrh.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja Stran 2 od 3

Kazalo po Smucisca.net forumu » Žičnice, snežni topovi, teptalci » Žičnice
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB